Anders doe je even niet wanhopig allerlei pogingen om er achter te komen...? Maar waarom is het voor jou belangrijk om te weten wat ik voel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Godzijdank en we zijn verder op non speaking terms.
laat maar je bent een beetje raarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anders doe je even niet wanhopig allerlei pogingen om er achter te komen...? Maar waarom is het voor jou belangrijk om te weten wat ik voel?
bent u dan niet op den hoogten welk een mijlpaal ik gisteren heb weten te bereikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:03 schreef maedel het volgende:
Denk aan mijn leeftijd zeg!
kan dit ook ergens andersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:56 schreef samjustme het volgende:
I
[..]
Ik stond niet eens bij stil pas toen het volgens een aantal fokkers overduidelijk jaloezie en vallen op was
Ik was gewoon nieuwsgierig en ook al ontken je het, het is overduidelijk een ja en trouwens waarom post je onder rodebes
Volgens haal je aan aantal dingen door elkaar. Ik weet niet welk gedrag en welke houding jij (en je medelieden) aannemen voor jaloezie en het vallen op.... Maar de reden van het niet meer posten in H heeft absoluut niets met jou te maken, dus maakt jij jezelf absoluut niet belangrijk, want dat ben je helaas niet. Vlei je zelf niet zo... Daarnaast, ik val absoluut niet op Melle, om meerdere reden niet maar dat zou niet chic zijn om hier te ventileren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:56 schreef samjustme het volgende:
I
[..]
Ik stond niet eens bij stil pas toen het volgens een aantal fokkers overduidelijk jaloezie en vallen op was
Ik was gewoon nieuwsgierig en ook al ontken je het, het is overduidelijk een ja en trouwens waarom post je onder rodebes
Jawel, maar voor nichten is dat andersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bent u dan niet op den hoogten welk een mijlpaal ik gisteren heb weten te bereiken
nou ja, euhm, zo getraind ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Jawel, maar voor nichten is dat anders
oh ja hij is geen zogenaamde 26 jarig lijkend 50 plus domineequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens haal je aan aantal dingen door elkaar. Ik weet niet welk gedrag en welke houding jij (en je medelieden) aannemen voor jaloezie en het vallen op.... Maar de reden van het niet meer posten in H heeft absoluut niets met jou te maken, dus maakt jij jezelf absoluut niet belangrijk, want dat ben je helaas niet. Vlei je zelf niet zo... Daarnaast, ik val absoluut niet op Melle, om meerdere reden niet maar dat zou niet chic zijn om hier te ventileren.
En ik weet niet of je de laatste topics hebt mee gevolgd of niet. Maar dat heb ik ook niet, niet onder HIW en ook niet onder Rodebes. Ik ben gewoon klaar met H (en H met mij) En nee ik ben niet rancuneus, of teleurgesteld of welk ander gevoel dan ook. Het doet mij niets meer, ik ben er klaar mee.
En dat heeft inhoudelijk met de discussie wat te maken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
oh ja hij is geen zogenaamde 26 jarig lijkend 50 plus dominee
kan die strijdbijl hier begraven worden of zijn jullie zo kinderachter dat ik eerst een mod achter jullie aan moet sturen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
oh ja hij is geen zogenaamde 26 jarig lijkend 50 plus dominee
Van mijn kant zal het in elk geval niet komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan die strijdbijl hier begraven worden of zijn jullie zo kinderachter dat ik eerst een mod achter jullie aan moet sturen ?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve mensen, voor de duidelijkheid: Ik ben nergens bang voor. Het zal mij een worst weten of mensen mij met de nek aankijken. Een mes tussen mijn ribben is dan wel weer wat minder, maar ag, er is drank dus daar kom ik ook wel overheen. Maar het is gewoon mijn keuze om niet te komen, want als ik kom wil ik gewoon lol hebben en af en toe tegen iemand kunnen brallen. Daarom kom ik dus niet om om te bewijzen dat ik niet bang ben en te zorgen dat stroek ophoud met zeuren kom ik de 30ste. Beware!
Dus jij gaat hem dronken voeren ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nu Coebergh van de rode besjes maken?
Nee ik ben al mijn geld al kwijt aan caipirinha'squote:Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij gaat hem dronken voeren ?
mooi zo, anders zat ik met de gebakken perenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ben al mijn geld al kwijt aan caipirinha's
quote:
wellicht is het verstandig om met de shoppers s middags ook een paar toques aan te gaan schaffenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Hold on to your husbands girls. HIW is coming to town
Er moet een nieuwe hook up poll gemaakt wordenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht is het verstandig om met de shoppers s middags ook een paar toques aan te gaan schaffen
inderdaad, en dan met veel meer personen en combinatiesquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe hook up poll gemaakt worden
Ik denk handschoentjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht is het verstandig om met de shoppers s middags ook een paar toques aan te gaan schaffen
Ja dit schreeuwt om een update natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe hook up poll gemaakt worden
okay project HIW is dus tot een succes gebracht, zet jij nu je dplomatieke stappn om ook Cairon over de streep te halen ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit schreeuwt om een update natuurlijk
En we hadden geen L's in de poll. Of zijn L's niet zo hookupperig? Uphookerig?
zo gemakkelijk is stille diplomatie nu ook weer nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Mitchell gata nog steeds meeDus aan hem de keuze.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Hold on to your husbands girls. HIW is coming to town
Maar ik kom nu, dus hij moet mee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Mitchell gata nog steeds meeDus aan hem de keuze.
Ik mis een aantal combi's bij mij. Ik doe het al met stroek bijv. maar mis dan nog nuno, die wil ik nog wel eens afwerken op het toilet! En sam wilt dat ik het met PJO ga doen... (dit is dus een post met een hoog fictie gehalte)quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef MisterO het volgende:
http://vote.sparklit.com/web_poll.spark/1081816
ik hoop voor je dat alles goed gaat, ik heb wel vaker er over nagedacht, maar heb de stap nooit durven zettenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik kom nu, dus hij moet mee.
Ik zie totaal geen fuck meer op dit moment. Zit op 5 cm afstand van het scherm. Maar 2 september is de dag, dat mijn brilletje af mag! (om 19u begint de behandeling)
Als de husbands kindertjes hebben, zou ik dat wel leuk vinden inddquote:
Ja ik miste ook al PJO & HIWquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik mis een aantal combi's bij mij. Ik doe het al met stroek bijv. maar mis dan nog nuno, die wil ik nog wel eens afwerken op het toilet! En sam wilt dat ik het met PJO ga doen... (dit is dus een post met een hoog fictie gehalte)
Hoop ik ook, maar alles was goed volgens hun, geen abnormale dingen. Dusss... we shall see!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat alles goed gaat, ik heb wel vaker er over nagedacht, maar heb de stap nooit durven zetten
ik mag maar met 3 personen sex hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik miste ook al PJO & HIW
Oeh, Nuno & MItchell op kop
nuno en iedereeen op pann mis ik...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik miste ook al PJO & HIW
Oeh, Nuno & MItchell op kop
Komt omdat ie 't te druk gaat hebben met mij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nuno en iedereeen op pann mis ik...
Go for it girlquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik mis een aantal combi's bij mij. Ik doe het al met stroek bijv. maar mis dan nog nuno, die wil ik nog wel eens afwerken op het toilet! En sam wilt dat ik het met PJO ga doen... (dit is dus een post met een hoog fictie gehalte)
ooit van multitasken gehoord?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat ie 't te druk gaat hebben met mij.
Ik kan nogal veel aandacht eisen
Niet als het op mij aankomt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ooit van multitasken gehoord?
Nuno jij en HIWquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als het op mij aankomt.![]()
Tenzij ik meedoe.
da's voor vrouwen. Wij mannen kunnen toch maar 1 ding tegelijkertijd ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ooit van multitasken gehoord?
Tuurlijk doe jij mee! Je mag kiezen: In de bips, op de fallus of in de mond van nuno...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als het op mij aankomt.![]()
Tenzij ik meedoe.
Doe niet zo verlegen, groepsseks was jouw voorstel!quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef MisterO het volgende:
Nou vooruit, de allernieuwste poll![]()
http://vote.sparklit.com/web_poll.spark/1081821
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |