tijd voor een updatequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
Na het grandioze succes van de eerste gezamelijke meet van zowel het H alsook het L topic kan een vervolg niet uitblijven
zaterdag 30 augustus 2008 tijdens Pann on Tour meets Friso gaat dit een vervolg krijgen
Zet deze datum alvast vast en rood omrand in je agenda, want je gaat spijt krijgen als je er niet bijgeweest bent. Bovendien kan je dan ook niet meepraten the day after the night before![]()
Plaats van handeling is dit keer Effenaar, Dommelstraat 6 te Eindhoven www.effenaar.nl
Kaartverkoop start vanaf 30 juni 2008 en kan plaatsvinden aan de kassa van Effenaar, op de Pann feesten van 19 juli en 16 augustus en via www.pann.nl
Effenaar ligt vrijwel naast het NS station Eindhoven CS
Bij voldoende belangstelling kan er een middag programma gehouden worden. Zo kunnen de mensen die nog niet in het bezit zijn van een flitsende outfit smiddags gaan scoren tijdens een roze getint shoptocht door de stad Eindhoven. Maar ook mensen die van de natuur willen genieten kunnen terecht in het Anne Frank Plantsoen en het Stadswandelpark. Gaat je voorkeur naar Cultuur uit dan kan je naar het Kempisch Museum of het van Abbe of het Designhuis. Is dit alles niet voldoende om aan je adrenalinerush te voldoen dan kan je ook al gaan opwarmen in het Vagevuur
Aan het begin van de avond kunnen we ergens een hapje gaan eten en onder het genot van een drankje (hernieuwd) kennismaken met elkaar
Vanaf december 2007 maakt Eindhoven deel uit van Nachtnet dus als je wil kan je naderhand gewoon met de trein terug naar huis.
Maar Eindhoven heeft ook volop hotels. Zo kan de verwende fok!ker die gesteld is op luxe terecht in het Sofitel Cocagne hotel. Fok!kers met een passie voor nostalgie boeken bij Hampshire hotel omdat ze hopen dat de muren daar kunnen vertellen over vroeger
www.frisofeest.nl
www.pann.nl
www.ns.nl
http://www.sofitel.com/so(...)74/fiche_hotel.shtml
http://www.hampshire.nl/h(...)ven_City_Centre.html
Ik regel wel een pak wegwerpslabbertjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Ang3l het volgende:
TSSSSS. Nahjaaa!!!! Ikw il niet!
Weet je al waar je ons wil plaatsebn, in welk restaaurant?
En, als we daar dan zitten... wat is de tafelplaatsing? Wie zit naast wie en tegenover wie?
Ik wil NIET naast of tegenover Nuno zitten want ik ben eeen RAMP met netjes eten en dan knoei ik zijn veels te duren kleding onder de felrode pastasaus
Doe maar überhaupt geen Italiaans... Maar ik kom pas savonds hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Ang3l het volgende:
TSSSSS. Nahjaaa!!!! Ikw il niet!
Weet je al waar je ons wil plaatsebn, in welk restaaurant?
En, als we daar dan zitten... wat is de tafelplaatsing? Wie zit naast wie en tegenover wie?
Ik wil NIET naast of tegenover Nuno zitten want ik ben eeen RAMP met netjes eten en dan knoei ik zijn veels te duren kleding onder de felrode pastasaus
je hebt geen toezegging van mij betreft een etentje ontvangen en ik kom gewoon naar pann niet naar de meeting, ik doe niet aan meetingsquote:
O gelukkig, dan kan ik wel gewoon mee-eten zonder me te hoeven schamenquote:
dat werd mij gisteren door je BF ingefluisterdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
je hebt geen toezegging van mij betreft een etentje ontvangen en ik kom gewoon naar pann niet naar de meeting, ik doe niet aan meetings
WEET IK NIKS VANquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat werd mij gisteren door je BF ingefluisterd
Niet zeuren madame, kan ik ook meteen met je bijkletsenquote:
Nee jij negeert ze en loopt door om vervolgens te ontkennen dat je ze gezien hebt. Dat weten we inmiddels al.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
je hebt geen toezegging van mij betreft een etentje ontvangen en ik kom gewoon naar pann niet naar de meeting, ik doe niet aan meetings
nu verklap je al het gespreksonderwerp voor de luie zondagmiddag brunch op de day after de night beforequote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:34 schreef NanKing het volgende:
Ik heb al veel FOK! meets gehad maar zoveel drama dat deze meet teweeg brengt kan geen andere meet tegenop.
Ik ben gekomen (hihi)[/i]
Ik wilde ook al vragen of dit typisch H-gedrag is ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:34 schreef NanKing het volgende:
Ik heb al veel FOK! meets gehad maar zoveel drama dat deze meet teweeg brengt kan geen andere meet tegenop.
de eerste van L topic ging ook niet zonder slag of stoot, en ja zo gaat altijd met onsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wilde ook al vragen of dit typisch H-gedrag is ofzo
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:41 schreef wizarddragon het volgende:
*misschien voor een cameo-rolletje
alsof je je voor mij hoeft te schamen, iedereen mag zichzelf zijn bij mij dus knoeien enz mag. Zelfs Sam mag Maria whatshername zingenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, dan kan ik wel gewoon mee-eten zonder me te hoeven schamen
We gaan een sound of music intermezzo doen ??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alsof je je voor mij hoeft te schamen, iedereen mag zichzelf zijn bij mij dus knoeien enz mag. Zelfs Sam mag Maria whatshername zingen
hopelijk leer je mee te leven;(quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:19 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Nee jij negeert ze en loopt door om vervolgens te ontkennen dat je ze gezien hebt. Dat weten we inmiddels al.
ik kijk nog eff , trouwens we moeten nog Amsterdam in september inhalen en voor jou heb ik altijd tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zeuren madame, kan ik ook meteen met je bijkletsen
Biatchquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alsof je je voor mij hoeft te schamen, iedereen mag zichzelf zijn bij mij dus knoeien enz mag. Zelfs Sam mag Maria whatshername zingen
Ik wil liever niet in een al te duur restaurant. En geen vis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:21 schreef Zakje het volgende:
Ik ga wel mijn best doen om ook in de middag te komen, maar of ik mee eet hangt af van waar we eten.
Ik zeg: Pizza! lekker, makkelijk en niet te duurquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:36 schreef Stroekie het volgende:
ik vrees dat we hier een probleem hebben
ik ben namelijk bang dat het restaurant dat ik in gedachten had op 30 augustus niet meer open is in verband met het uitblijven van succes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:36 schreef Stroekie het volgende:
ik vrees dat we hier een probleem hebben
ik ben namelijk bang dat het restaurant dat ik in gedachten had op 30 augustus niet meer open is in verband met het uitblijven van succes
quote:pizza
dat mag ik niet etenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zeg: Pizza! lekker, makkelijk en niet te duur
ik had Taste in gedachten aan Grote Bergquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef maedel het volgende:
[..]vertel!
[..]
![]()
* maedel weet nog niet eens of meegaat met het eten.
Ja nee, maar ik bedoel, gaat die tent ter ziele?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had Taste in gedachten aan Grote Berg
daar waar we toen met L meet ook gegegeten hebben
dat was leuk laagdrempelig, redelijk geprijst, goed eten en achterin kan je aardig zitten zonder direct de overige gasten tot overlast te zijn
quote:
Dus, jahquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zal er binnenkort nog eens voorbij wandelen. Ik hoorde echter van mensen dat het de laatste tijd daar heel slap was met gasten en nu is de website ook off line gebracht, dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja nee, maar ik bedoel, gaat die tent ter ziele?
La Fontana!
Of, die pizzeria op de Dommelstraat (La Verde/Verdi/Whatever).
[..]
[..]
Dus, jah![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:28 schreef Nuno_G het volgende:
Maria whatshername
jazekers, hij is 1 van de organisatorenquote:
Hoe issie in het echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jazekers, hij is 1 van de organisatoren
Lijkt me juist veel leuker met DM. Maar Eindhoven???quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
Vraag is eigenlijk meer, komt SCH ook, nu DennisMooore niet aanwezig is
wist ik toch, had je al bij 1e L topic gemeld, maar ik dacht ik waag er nog een uitnodiging aan nu DM er niet bij isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me juist veel leuker met DM. Maar Eindhoven???![]()
Ben niet zo van de FOK-meets, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |