Silmarwen dit klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:23 schreef Silmarwen het volgende:
Yade huilt niet meer uren lang nu ze gewoon meer voeding krijgt.![]()
Wat nou krampjes.
quote:Met Stijn gaat het goed, mag waarschijnlijk vandaag naar huis. Met mij gaat het wat minder. Ben donderdag opgenomen met erg hoge koorts en heb een infectie in mijn bloed. Ik begin me iets beter te voelen, maar ben nog erg slap.
Ja dat klopt het valt mij (nu)ook op dat ik op één of andere manier hier alleen de vragen/problemen post maar niet zomaar een "blije" of vrolijke post post...quote:Op zondag 29 juni 2008 17:10 schreef Leah het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind ècht dat je weinig te klagen hebt met een baby van twee maanden.
Misschien moet je er eens wat meer ritme in gaan brengen (uitslapen? Heel lekker natuurlijk, maar als je er wat ritme in brengt heb je het misschien 's avonds makkelijker).
Trust me, het kan veel en veel erger.
En wat me opvalt, vind je het naast zwaar ook nog wel leuk? Ik heb nog geen post gelezen waarin je iets positiefs schrijft over je meisje, dat ze leuk lacht ofzo.
De bedoeling van dit hele (discussiequote:Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef tinny het volgende:
ps
Dat het erger kan weet ik donders goed uit de afgelopen 2 maanden (trust me, ik heb genoeg ziekenhuis en slapeloze nachten gehad).. Maar volgens mij is het niet de bedoeling van dit topic om elkaar daar op te gaan wijzentoch?
Dat dus.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:06 schreef Leah het volgende:
Bij twijfel niet doen. En anders overleg je even, laat je ze idd even luisteren.
Nope geen koorts en geen tand. Straks wordt ze over 3 weken gewoon 1 jaar oud zonder ook maar 1 tandquote:Op zondag 29 juni 2008 21:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Stiemie, heeft Linde trouwens nog koorts? Of mss zelfs een tand? *hoopvol kijkt
Hier is tandenleed vers 5 begonnen... Ik hoop op ondertanden, want dat is minder erg...
Niet druk over maken k_i_m. Als jij het niet wil, en je wederhelft luistert naar je, dan krijgt Lilah morgen geen prikken. Klaar. Is echt geen enkel probleem hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Het probleem is ook een beetje dat ik zelf morgen de hele dag moet werken. Mijn wederhelft gaat dus met haar, dus ik zal hem dan wel instructies geven dat hij het echt moet overleggen en zelfs de prikken liever niet laat doen als dat kan.
He, ik kan me er nu alweer ontzettend druk over maken.
Damian is 8 maanden en ook nog tandloos, dacht al dat hij zeldzaam wasquote:Op zondag 29 juni 2008 22:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nope geen koorts en geen tand. Straks wordt ze over 3 weken gewoon 1 jaar oud zonder ook maar 1 tand![]()
Dit herken ik wel een beetje... Als alles goed gaat, heb je nog zo weinig te melden over een baby die eigenlijk alleen slaapt, poept, huilt en drinkt! Maar dat je een beetje als een zeikerd over komt als je alleen bij problemen post (en ook nog eens weinig met de adviezen lijkt te doen), klopt dan ook wel weer!quote:Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef tinny het volgende:
[..]
Ja dat klopt het valt mij (nu)ook op dat ik op één of andere manier hier alleen de vragen/problemen post maar niet zomaar een "blije" of vrolijke post post...![]()
mhhh misschien komt dat omdat ik een man ben?Teveel aan oplossingen van problemen denk? En voorbij ga aan de plezierheden... Of het niet nuttig vind die te posten... Maar dat neemt niet weg dat ik natuurlijk elke ochtend blij ben haar lach te zien en te horen
Zou mooi zijn om "de tip" te krijgenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:05 schreef Deepfreeze het volgende:
ardelyn, dat is jammer inderdaad.. Hopelijk gaat het vanzelf weer over.. Of komt iemand anders met een geniale tip..
Maar waarom zeg je niet dat je het liever niet wil?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik heb mijn wederhelft instructies gegeven. Ik heb maar gezegd dat hij het van het CB moest laten afhangen of ze nou wel of niet die prikken krijgt. Ben dus heel benieuwd wat ze gaan doen...
Maar voor het zelfde geld heeft ze er helemaal geen last van...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je niet dat je het liever niet wil?
Tenminste ik heb het idee dat je het niet vertrouwd als ze wel die prikjes krijgt.
Dat heb ik gezegd, maar misschien is het wel helemaal geen probleem. Maar dat zal het consulatiebureau wel het beste weten, die geven die dingen elke dag.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je niet dat je het liever niet wil?
Tenminste ik heb het idee dat je het niet vertrouwd als ze wel die prikjes krijgt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft trouwens geen lief babyhuiltje meer... Ze doet gewoon heeeeel hard gillen, zonder aanloop gewoon in 1 keer. Je zit echt rechtop in je bed!
Ja lach maar... Echt mn hart slaat een paar keer over op een nacht.. pfff.quote:
Hey Schanul, sterkte met Sjak en de kids! Hopelijk vanaf nu meer geluk..quote:Op zondag 29 juni 2008 14:23 schreef Schanulleke het volgende:
Later meer, lief dat jullie zo meeleefden.
thijsestraat... bij het sdk laak.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef Macka66 het volgende:
Ticootje, wij zitten denk ik bij hetzelfde CB, en ik vind het ook nogal klantonvriendelijk en bovendien slecht georganiseerd. Zo kreeg ik telefonisch een afspraak voor Maja op vrijdag om half tien en een dag later per post een bevestiging dat ze vrijdag om half tien verwacht werd voor de gehoortest. Bleek een maand later dat het om twee verschillende afspraken ging die op dezelfde dag en tijd gepland waren door hetzelfde CB, maar op verschillende locatiesMaja heeft daardoor heel laat haar prikken gehad. Gelukkig zijn de wijkverpleegkundige en de arts waarmee we de afspraken hebben wel zeer aardige en vakkundige vrouwen.
Sil, de sprongetjes tellen vanaf de uitgerekende datum. he? Maar dat weet je wrs wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:48 schreef Silmarwen het volgende:
Nadat Yade het gisteren vertikte om te slapen of wat dan ook, sliep ze vanacht 6 uur door. Duh, vind je het gek.Vandaag ligt ze dus als een engeltje te slapen.
Vanochtend was ze zo lekker vrolijk, maar vroeg wel gigantisch veel aandacht. Rond de 5 weken was een sprongetje toch, van mij mag ze snel uitgesprongen zijn.
Maandag krijgt ze haar eerste prikjes en ik vind het echt zo enorm erg. Suf he.
Ze doet ook niet aan sprongetjes en zit gewoon nu al in de pubertijd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Silmarwen het volgende:
Zeg, vanaf de uitgerekende datum pas.Dan is het geen sprongetje. Ik maak er gewoon een sprongetje van.
Gisteren kon ik haar af en toe wel achter het behang plakken. Miepen om niets, niet drinken, niet zitten, niet liggen helemaal niets behalve miepen en boos worden. En dan lacht ze en vind je haar wel geweldig. Het is gewoon emotionele chantage zeg ik je!
Ik vond bloed afnemen echt heel naar trouwens.... Dat stomme melken bah.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
thijsestraat... bij het sdk laak.
De wvk heb ik pas 1x gezien, thuis.. echt indruk heeft ze niet op me gemaakt. De arts vind ik wel een aardige vrouw, alleen moet ze zich wat beter kleden. Vorige keer kon ik tot aan haar navel kijken zeg maar
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
idd zelfde CB, maar andere arts.
De wvk die bij ons thuis kwam hebben we gelukkig niet meer. Die maakte dermate onbeschofte opmerkingen dat zowel lief als ik haar bijna het huis uit wilden gooien. De kamervloer lag nogal vol. Lucie had net voor ze naar het kdv ging nog even al haar speelgoed over de vloer uitgestort, en er stonden theaterrequisieten ed omdat lief de nacht tevoren thuisgekomen was van z'n werk (om 02.00 uur). Als je dan om 9.00 uur onaangekondigd bij ons op de stoep staat kan het zijn dat de boel nog niet aan kant is. Maar om dan meteen te zeggen dat een kind in dit huis niet gezond op kan groeien![]()
En zo waren er nog wat dingen...
Ik vond onze kat dan ook een collaborateur toen ze de wvk uitbundig kopjes begon te geven. Maar de wvk bleek allergisch voor katten vluchtte hals over kop weg![]()
't Kon. Met welhaast bovenmenselijke inspanning.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
Kon je nog beleefd blijven? Wat een naar mens zeg!
Sil wordt Yade volgens het normale schema geënt? Of tellen ze dan ook vanaf de uitgerekende datum? Ik weet niet hoe ze dat bij te vroeg geboren kindjes doen maar ze lijken me nog zo teer om die prikjes al toe te dienen. Is daar een aangepast protocol voor?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:48 schreef Silmarwen het volgende:
Maandag krijgt ze haar eerste prikjes en ik vind het echt zo enorm erg. Suf he.
Dank je Tazz.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef Tazz het volgende:
[..]
Hey Schanul, sterkte met Sjak en de kids! Hopelijk vanaf nu meer geluk..
Neem deze dan ook even mee Schanul: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 60 daar staan ook nog een hoop goede wensen voor Sjak.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dank je Tazz.
En de anderen natuurlijk ook.
Sjak wordt een beetje wanhopig in het ziekenhuis zonder internet. Idioot dat ze dat daar nog niet hebben.
Ze moet waarschijnlijk nog de hele week bljiven, zo niet langer.
Ik zal morgen deze thread eens uitprinten en meenemen voor d'r, dan kan ze tenminste met jullie meelezen.
Bla, kindjes kunnen sowieso beter niet in een draagzak voor ze drie maanden zijn, ivm de heupjes. Liggende houding of (voorzichtig!) kikkerhouding in een draagdoek is voorlopig het beste.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Weet hier iemand toevallig of en vanaf wanneer een stuitkindje in een draagzak mag? Ze heeft over een paar weken de heup echo pas en de kraamverzorgster wist het niet.
Ik werd net tot mijn grote verrassing gebeld door de WVK. Dit naar aanleiding van mijn mailtje van gisteren. Ze zei dat die arts altijd verschrikkelijk uitloopt, en dat ze al meer klachten heeft gehad en dit graag wil gaan aanpakken. Ze was dan ook heel blij met mijn mailtje. Omdat we nu op een andere dag gaan krijgen we ook een andere arts, en ze zij dat deze arts vrij stipt is en de wachttijden ook een stuk minder zijn. Dus ik ben heel benieuwd hoe het de volgende keer gaat.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gemaild naar de GGD, of er nog andere wijkbureau's zijn. Volgens mij wel, dan stappen we gewoon over.
Ik was vandaag dan ook al weer een beetje boos aan het worden dat ik nog niks gehoord hadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel heel netjes idd k_i_m, meestal hoor je niks na zulke mailtjes.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik was vandaag dan ook al weer een beetje boos aan het worden dat ik nog niks gehoord had.
Dat heb ik dus ook. En de prikjes dan. Het CB is hier 5 min lopen vandaan dus echt een ramp is het nooit om heen te gaan. Voor Wesley vind ik het al een hele tijd een stuk minder interessant. Hij is 3,5 dus ja.... Vind het alleen makkelijk om daar iets te kunnen vragen maar dan nog krijg je nooit echt antwoorden waar je heeeeel veel mee kan of vind het net niet goed genoeg dan ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het alleen al leuk om te weten hoeveel hij gegroeid is enzo.
Aangenaam!quote:Stiemie schreef het volgende:
p_igletman
Ticootje wij hebben een buggy van prenatal eigen merk en die kan helemaal plat. Ik geloof alleen dat de kwaliteit niet super is naar wat ik van anderen gehoord heb, maar wij gebruiken 'm alleen voor het brengen en halen van de kinderopvang (5 minuten lopen) omdat we 'm daar dan ingeklapt kunnen laten liggen. Er zullen vast ook nog wel andere buggy's zijn die plat kunnen. Anders even Prenatal bellen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan een kindje in de buggy. Jen zit nu wel in de buggyzit van de wandelwagen maar die doe ik helemaal plat en als ze wakker is dan mag hij 2 klikjes omhoog, dan kan ze met haar speeltjes spelen. Maar nu wel op vakantie gaan is de wandelwagen een onding. Hij neemt gewoon best veel ruimte in beslag. Dus ik zat te denken aan een buggy... Ik heb er 1 staan een mclaren, alleen die kan dus niet plat. En die vind ik ook niet geschikt. Er zijn toch ook buggy's die wel helemaal plat kunnen..?
Misschien een wat suffe vraag van mijn kantquote:Op maandag 30 juni 2008 17:02 schreef Macka66 het volgende:
Als je dan om 9.00 uur onaangekondigd bij ons op de stoep staat kan het zijn dat de boel nog niet aan kant is.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij wordt er meestal een afspraak gemaakt hoor!
Althans 'afspraak gemaakt'... ik kreeg een brief met 'de wvk komt dan en dan om zo en zo laat'.
Wij kregen keurig een telefoontje vooraf hoor om een afspraak te makenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien een wat suffe vraag van mijn kant, maar is dat gebruikelijk, dat men zonder bericht langskomt? En kun je van tevoren aangeven dat je niet zit te wachten op zo'n bezoekje of komt men hoe dan ook?
ff, offtopic, is dat bij de westergas fabriek? zoja doe ik wel zwaaien, ga naar concert van mika. officeel vanuit het rode kruis als ehv'er, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij kregen keurig een telefoontje vooraf hoor om een afspraak te maken![]()
Bij ons aan de overkant zijn de komende 2 weken 6 live concerten. Gisteravond was het Radiohead en vanavond R.E.M. Vanaf ons slaapkamerraam kijken we op redelijke afstand schuin op het festivalterrein. Ik was eerst wat huiverig omdat alle concerten tot 23 uur duren maar Linde snurkt gewoon overal doorheen
Ja ik woon tegenover de Westergasfabriekquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef hestria het volgende:
[..]
ff, offtopic, is dat bij de westergas fabriek? zoja doe ik wel zwaaien, ga naar concert van mika. officeel vanuit het rode kruis als ehv'er, maar dat mag de pret niet drukken
Ja, idd, ik ben echt blij dat hij vanaf heeljong op het kdv zit. Het is een soort tweede thuis voor hem geworden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:47 schreef Stiemie het volgende:
Davinia Linde had vanmorgen een korte broek aan naar de opvang en daar heeft ze ook van die lekkere babyspekbeentjes in![]()
![]()
![]()
Was zo zielig. Er was bij het kdv een nieuw jongetje van ongeveer 1 jaar oud dat kwam wennen maar hij moest steeds zo huilen. Zooo zielig. Ben blij dat Linde weinig van het wennen merkte omdat ze nog wat jonger was anders had ik haar vast meteen weer mee naar huis genomen.![]()
Als Linde een enkele keer geen avondeten wil, krijgt ze van ons gewoon een fles. Ik heb geen zin om me druk te maken en er straks een machtsstrijd van te maken. Normaal eet ze goed en veel dus het zal allemaal wel goed komen denk ik dan maar. Ik zorg er wel voor dat ze dan 's avonds niet iets zoals een koekje ofzo krijgt, maar iets gezonders zoals fruit mag ze van mij dan nog wel hebben. Heeft ze toch weer wat vitamientjes binnen.
vaak kun je er toch wel een zogeheten 'babynestje' bij kopen dat je erin/op kunt bevestigen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Popples het volgende:
weet je ik vind het best raar ze zeggen altijd zolang een kind niet in een buggy doen maar ik heb bijv. een duo kinderwagen en de jongste ligt daar gewoon in. ik kan daar echt geen wandelwagenbak in leggen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef bixister het volgende:
[..]
vaak kun je er toch wel een zogeheten 'babynestje' bij kopen dat je erin/op kunt bevestigen?
Wat lees ik hier nou?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, er zit dus blijkbaar verschil in, dat scheelt nog iets. Nou maar hopen dat ik tegen die tijd iets meegaander ben, want een kaartje met: 'zo laat komen we' zou bij mij wel als een rode lap op een stier werken![]()
Dan werk ik heeeel dicht bij jou in de buurtquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij kregen keurig een telefoontje vooraf hoor om een afspraak te maken![]()
Bij ons aan de overkant zijn de komende 2 weken 6 live concerten. Gisteravond was het Radiohead en vanavond R.E.M. Vanaf ons slaapkamerraam kijken we op redelijke afstand schuin op het festivalterrein. Ik was eerst wat huiverig omdat alle concerten tot 23 uur duren maar Linde snurkt gewoon overal doorheen
Nou, nadat ik van mijn 2e bevallen was ben ik compleet afgekickt van het consultatiebureau.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, er zit dus blijkbaar verschil in, dat scheelt nog iets. Nou maar hopen dat ik tegen die tijd iets meegaander ben, want een kaartje met: 'zo laat komen we' zou bij mij wel als een rode lap op een stier werken![]()
Ik ben blij dat jij het zegt PM, ik loop me ook al de hele ochtend af te vragen of er een dubbele boodschap in zit.quote:
gmtaquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt PM, ik loop me ook al de hele ochtend af te vragen of er een dubbele boodschap in zit.
Miss_D! Vertel eens!
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar waar jij werkt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan werk ik heeeel dicht bij jou in de buurt
Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevertquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt PM, ik loop me ook al de hele ochtend af te vragen of er een dubbele boodschap in zit.
Miss_D! Vertel eens!
Huisarts ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Rimpelhond, hoe doen jullie het dan met de inentingen? Bij de huisarts? of niet?
Ok, dan was het gewoon het zinnetje wat bij BE en mij de verkeerde interpretatie opleverde!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevertAls ik iets te vertellen heb zal ik het minder geheimzinnig doen hoor, maar voorlopig is er echt nog geen sprake van
Ik ben benieuwd of mijn ventje dat ook nog gaat redden voor het half jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:10 schreef TearSong het volgende:
Nou, hier is Yara ein-de-lijk van haar rug naar haar buik gerold. Nog net voor de 6 maanden
Ik moet toch eens wat minder tussen de regels door lezen dan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevertAls ik iets te vertellen heb zal ik het minder geheimzinnig doen hoor, maar voorlopig is er echt nog geen sprake van
ga je nu al op vakantie GI?quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:58 schreef GI het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het bijschrijven op het paspoort ?
Pasfoto maken, naar gemeente. Klaar ?
We hebben twee/drie weekjes geplan staan begin volgende maand. Het staat nog niet helemaal vast hoor, het hangt er vanaf of Yade 'handelbaar' is in de periode ervoorquote:
eten is ook overratedquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kolf nog steeds.
Yade is nu 6 weken inderdaad. Ze drinkt bijna altijd van die kleine beetjes maar dan maar 3 uur achter elkaar, ze doet het nu al dagen uren en uren achter elkaar. Ze slaapt al ruim een week amper 12 uur op een dag, alleen is het gemiep van 's avonds, toen ik het met Knut kon delen, verplaatst naar 's ochtends.
Sprongetjes weet ik niet maar ze is 2 dagen "normaal" geweest en nu dus weer huilen, huilen, zeuren, huilen en ga zo maar door. Regeldagen heeft ze wel eerder gehad maar dan slaapt ze tenminste.
Misschien dat het weer/nog een sprongetje is, maar ik word er gek van. Draagdoek heeft ze trouwens een hekel aan. Ze slaapt nu net, maar ik durf niet te zeggen voor hoelang. Ik leg haar dan op haar buik neer, wacht 15 minuten en als ze dan nog slaapt draai ik haar om. *zucht* Ik ben moe heb niet eens tijd gehad om te eten.
Goh, jij ook al... ik heb dus ook een tijd moeten wachten, anders eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
Vanmorgen naar het cb geweest en ik schrijf hier dus nooit meer dat ik nooit hoef te wachten, want ik zat nu meteen 25 minuten in de wachtkamer![]()
Grappig! Die fijne motoriek werd van de week namelijk bij Ethan getest en toen hij het pluisje en stukje puzzel gewoon in 1 keer oppakte was dat ook bijzonder voorlijk en knap.. mja, waarom test je het dan, vraag ik me afquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
dat ze al de stukjes uit haar houten pinnetjespuzzel kan pakken, netjes aan het knopje enzo
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
Goh, jij ook al... ik heb dus ook een tijd moeten wachten, anders eigenlijk nooit....
Maar goed, kleine was in anderhalve maand 452 gram gegroeid en 2 cm. Volgt netjes het lijntje en ze kletst me de oren van het hoofd op het moment...
.
Toen ik haar aankleedde lag ze te sjansen met een jongetje 2 matjes verderop. En toen kwam er ook nog even een peuter van me binnenlopen die me aankeek van:"Jij hoort hier helemaal niet.."
Tsja, En dat vanaf het begin.. Geen wonder dat ik een totaalruptuur hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:50 schreef Nijna het volgende:
DF, wat een bolle kop heeft Chris, Mirte had vandaag iets van 43,6 geloof ik uit mn hoofd. Maar is ook qua lengte en gewicht op de -1.
Nog een wonder dat hij niet omvalt danquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:38 schreef p_iglet het volgende:
lengte op -2,5 en gewicht op -2, maar hoofdomtrek op +1
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Pak ik net het tasje met zooi uit, zie ik een doosje "Met sinaasappelsmaak". Ik wist niet dat je tegenwoordig sinaasappelsmaak met je reet kan proeven. Sjongejonge
.
k_i_m naar de Etos. Oh, nu ik er toch ben kan ik gelijk wel preventief een doosje zetpillen halen voor het kind! Meisje achter de balie vroeg nog hoe oud ze was, okee, drie maanden. Ja, die hebben we wel. We hebben ook kauwtabletten. Eh, ja. Goed idee, voor een kind van drie maanden zonder tanden. Zetpillen graag!
Pak ik net het tasje met zooi uit, zie ik een doosje "Met sinaasappelsmaak". Ik wist niet dat je tegenwoordig sinaasappelsmaak met je reet kan proeven. Sjongejonge
.
.
Nouja, dat is het gekke aan Ruben, hij zit wel constant aan zijn oortjes, maar hij is blij en vrolijk en lacht veel en huilt niet. Blijkbaar heeft hij er niet veel last van of hij heeft een hoge pijngrensquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:42 schreef Stiemie het volgende:
Troel kan me voorstellen dat je erg schrok hoor van een oor vol bloedEn als zelfs de artsen niet zagen dat het niet uit zijn oor kwam, dan is het toch logisch dat jij het niet zag
Gaat het nu wel weer beter met Ruben? En met jezelf?
Linde kan zelf gaan zitten
Eindelijk heeft ze het door dat ze als ze op haar buik ligt zelf kan gaan zitten door haar beentjes onder zich te vouwen. Het heeft ons wat oorpijn opgelevert met al dat gezeur van mevrouwtje omdat het haar steeds niet lukte, maar dan heb je ook wat
Okee dus dan kan het dus wel al. Ze schelen trouwens ongeveer 2 weekjes, die van jou en die van mijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:54 schreef Nijna het volgende:
Davinia, ik ga nu even mama zijn en als we straks weten of we hier blijven wonen of gaan verhuizen dan kijk ik wel weer rond voor werk. Dus tot februari ben ik fulltime mama (tenzij er iets op mn pad komt, maar ik ben niet op zoek).
Teenage, Mirte krijgt nog 3 flessen (papfles als ontbijt, tussen de middag een fles van 150/5 en na het avondeten 120/4). Late fles krijgt ze al sinds dat ze een maand of 6 a 7 is niet meer.
Ze heeft vanmiddag uit een rietjesbeker gedronken. Alleen is het me nog niet duidelijk of ze nu ineens de slag te pakken heeft of dat ze het alleen heeft gedaan omdat er sap in zat...(hoezo eigenwijs kind). Ze klokte het zo weg...
.
Hier krijgt Maarten nu nr2.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een verhaal joh, van die oren!
En leuk om te lezen dat hij zo lekker eet. Dat is bij Sasha echt nog maar matigjes. Maar goed, hij is ook pas net 6 maandjes dus hij hoeft nog niet meteen op de maximale hoeveelheden te zitten.
Ik vroeg me trouwens af wanneer we over zouden 'moeten' op de 2 voeding. Ik wacht maar gewoon op de 7,5 maand afspraak op het cb begin augustus, dan zouden we het over eten gaan hebben zeiden ze de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |