abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59774330
ook hier een lekker rustig weekend...
al 2 dagen krijgen we het voor elkaar Gabi d elaatste fles rond 22:00 te geven en daarna slaapt ze tot 6:00/6:30..
Dan gaat er weer een fles in en kunnen pa en ma nog even uit-tukken tot 10:30 en dan begint de kermis te lopen..

maar goed voor die kermis (tussen 13:00 en 22:00) krijgen we dan wel een nachtrust voor terug...
  zondag 29 juni 2008 @ 17:10:49 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59774408
Sorry hoor, maar ik vind ècht dat je weinig te klagen hebt met een baby van twee maanden.
Misschien moet je er eens wat meer ritme in gaan brengen (uitslapen? Heel lekker natuurlijk, maar als je er wat ritme in brengt heb je het misschien 's avonds makkelijker).

Trust me, het kan veel en veel erger .

En wat me opvalt, vind je het naast zwaar ook nog wel leuk? Ik heb nog geen post gelezen waarin je iets positiefs schrijft over je meisje, dat ze leuk lacht ofzo.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_59774803
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:10 schreef Leah het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind ècht dat je weinig te klagen hebt met een baby van twee maanden.
Misschien moet je er eens wat meer ritme in gaan brengen (uitslapen? Heel lekker natuurlijk, maar als je er wat ritme in brengt heb je het misschien 's avonds makkelijker).

Trust me, het kan veel en veel erger .

En wat me opvalt, vind je het naast zwaar ook nog wel leuk? Ik heb nog geen post gelezen waarin je iets positiefs schrijft over je meisje, dat ze leuk lacht ofzo.
Ja dat klopt het valt mij (nu)ook op dat ik op één of andere manier hier alleen de vragen/problemen post maar niet zomaar een "blije" of vrolijke post post...

mhhh misschien komt dat omdat ik een man ben? Teveel aan oplossingen van problemen denk? En voorbij ga aan de plezierheden... Of het niet nuttig vind die te posten... Maar dat neemt niet weg dat ik natuurlijk elke ochtend blij ben haar lach te zien en te horen

Maar ritme erin brengen als je keuze hebt gemaakt om op verzoek te voeden vind ik vrij lastig.. Ik bedoel dat zou betekenen dat we haar sochtends vroeg moeten gaan wakker maken... en s'avonds ook ... terwijl de slaap de afgelopen maanden juist de bottleneck was en we juist dingen op verzoek zijn gaan doen op aanwijze van de kinder arts (en het ritme door het kind te laten bepalen) en niet meer die standaard lijstjes te volgen..

ps
Dat het erger kan weet ik donders goed uit de afgelopen 2 maanden (trust me, ik heb genoeg ziekenhuis en slapeloze nachten gehad).. Maar volgens mij is het niet de bedoeling van dit topic om elkaar daar op te gaan wijzen toch?
  zondag 29 juni 2008 @ 18:28:02 #54
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59775718
nee, dat is mischien niet de bedoeling, maar elke post van jou, gaat over het feit dat gabi huilt en niet wil slapen. je post nu al een aantal weken elke keer over het huilen, maar krijg het idee dat je adviezen, niet gebruikt of maar een aantal keer.

Iedere baby huilt, de een wat meer als de andere. Ik persoonlijk krijg ook het idee dat je het heel erg doortrekt, toen dennis 8 weken was huilde hij elke wakkere periode en hadden we nachten van 3/4 uur. Uiteindelijk hebben we met heel veel moeite weten om te draaien. Ja het is zwaar, maar doe er echt iets aan.
Probeer niet een aantal keer en geef op omdat ze huilt, want huilen doet ze ook als je het niet probeert. en nogal logisch dat ze gata huilen als je haar weglegt, ze is gewent dat julie haar heel de dag entertainen, das balen als je dan moet gaan slapen. Maar zoals al zo vaak gezegt is, probeer wat langer voltehouden, over het algemeen duurt het een week of 2 voor ze eraan gewent zijnen ze gaan met de dag korter huilen, en julie leven word zoveel gemakkelijker.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_59776643
Schanul, beterschap voor Sjak. Hopelijk mag ze snel mee naar huis en komen jullie dan in wat rustiger vaarwater .

Wij mogen donderdag weer naar het CB, ben erg benieuwd wat mevrouwtje nu weegt en hoe lang ze is. Mijn schoonouders kwamen vandaag op weg naar huis van vakantie even langs en ze vonden haar erg veranderd. Veel meer haar en ze keek zo wijs .
En zwaaien en kletsen en vol interesse kijken naar de hond . Zucht wat een heerlijk minimensje.
Fake it till you make it...
  zondag 29 juni 2008 @ 19:21:50 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59776705
En een ritme betekent niet perse op vaste tijden voeden. Je kunt ook een ritme creeren door een vaste volgorde van dingen in te voeren. Zoals als ze wakker wordt eten geven, na het eten even knuffelen en samen spelen, daarna even zelf laten spelen en dan als ze moe begint te worden weer naar bedje. Daarna begint het hele riedeltje weer opnieuw. Op die manier leert ze wanneer ze wat kan verwachten. Als ze zelf ligt te spelen weet ze daarna dat ze naar bed toe gaat en heeft ze misschien ook minder moeite met in slaap vallen.

Misschien doen jullie dit ook al hoor, maar ik wilde alleen maar even aangeven dat een ritme dus niet hoeft te betekenen dat jullie haar wakker moeten gaan maken.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 29 juni 2008 @ 19:25:54 #57
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59776790
Schanulleke wat fijn dat Stijn weer lekker thuis is en beter is. Maar wat vervelend dat sjak nu weer ziek is zeg Hopelijk knapt ze gauw op en daarna moet het maar gewoon klaar zijn hoor! Geen ziekte en andere narigheid meer bij jullie thuis!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 29 juni 2008 @ 19:40:44 #58
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59777068
Nijna wij gaan hier donderdag ook weer naar het cb. Ben erg benieuwd of Linde groter is geworden. Helaas moet ze dan ook weer een prik brrrr
pi_59777723
Bla, het klinkt alsof je een gemakkelijk meisje hebt: wat een luxe, zo'n lange nacht.
En Tinny, ook bij jullie wat rustiger vaarwater dus? Dat is fijn!
Sjak Beterschap!
Prikjes voor Linde, he bah...

Ik had vannacht weer eens mijn hart in mijn keel zitten, toen Thomas na een voeding om vier uur ( don't ask) onder het dekbed was gekomen. Om half vijf ontdekte ik daar zijn hoofdje, dus ik VLOOG overeind, greep hem en smeet het dekbed opzij. Bleek het F. zijn knie te zijn. Alweer... En Thomas lag in zijn ledikantje te ronken.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 29 juni 2008 @ 20:19:54 #60
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59777875
Hahahaha fijn he die moederschrikreacties Webkim Ik heb dat wel eens als we zonder Linde ergens heengaan. Dan slaat de schrik me soms ook wel eens om het hart omdat ik haar ineens mis terwijl we haar helemaal niet bij ons hadden. Of als ze met mijn vriend wandelen is ofzo dan denk ik ineens: oh wat slaapt ze lang en dan ga ik zachtjes in haar bedje kijken en dan is ze WEG. Pffff moet dan echt even bijkomen hoor.
pi_59777948
hey, ik kom ook weer eens binnen vallen en heb meteen n vraag...
vanaf hou oud/jong geven jullie je kleintje n knuffel mee naar bed? ik heb altijd t idee dat dat onveilig is.. en nu heeft hij vandaag zijn nieuwe ledikantje gekregen (sliep de eerste 6 maanden in zn hang wieg) en dat bed is zo grooooooooot
  zondag 29 juni 2008 @ 20:24:08 #62
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_59777979
Oh gatver Webkim, probeer dan maar weer eens in slaap te komen, met een zo'n adrenalinestoot in je lijf. Had jij Thomas nu teruggelegd in bed of F?
  zondag 29 juni 2008 @ 20:24:10 #63
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59777981
Webkim... Oh ik ken het zo!!! Baby kwijt.... Ligt ze gewoon in haar bedje..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59778741
Hahahaaha...ben ook zo vaak Floor kwijt geweest...Lag ze gewoon in haar eigen bed. Pien is nog nooit zoek geweest.

Eenmalige actie...bij vriendje in/aan/onder zijn boxershort rommelen, want zijn luier zat niet goed...
  zondag 29 juni 2008 @ 21:09:30 #65
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59779075
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef tinny het volgende:

ps
Dat het erger kan weet ik donders goed uit de afgelopen 2 maanden (trust me, ik heb genoeg ziekenhuis en slapeloze nachten gehad).. Maar volgens mij is het niet de bedoeling van dit topic om elkaar daar op te gaan wijzen toch?
De bedoeling van dit hele (discussie ) forum is om ervaringen/meningen uit te wisselen . Dus ook weleens ervaringen/meningen die misschien tegen die van jou in te gaan.
Niet kwaad bedoeld van mijn kant hoor, slechts een observatie van wat ik lees .
  zondag 29 juni 2008 @ 21:33:17 #66
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59779748
hier is het manlief die rot geintjes uithaalt. Terwijl ik in de keuken een flesje aan het maken was, had hij dennis uit de box gepakt en zich verstopt. Toen ik terug kwam en dennis niet in zijn box vond sloeg de paniek toe, en heb heel het huis afgezocht. toen ik ze vond, manlief heel erg duidelijk gemaakt dat ie dat soort geintjes nooit, maar dan ook nooit meer moet flikken(geloof dat de buurt het nu ook wel weet)

Maar hier ook regelmatig in een verstrooide bui michelle lopen zoeken terwijl ze er helemaal niet was. En bij michelle vooral ook s'nachts idd wakker worden en de dekens terugslaan omdat je ze kwijt bent. Gelukkig valt het bij dennis mee, die is alleen de eerste 3/4 dagen bij ons in bed geweest, daarna constand in zijn bedje.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 29 juni 2008 @ 21:41:07 #67
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59779992
Oh, ik heb nog een vraagje. Morgen moet Lilah weer prikken, maar ze roggelt zich suf . Hoe groot is de kans dat ze dan geen prikken geven??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 29 juni 2008 @ 21:51:09 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59780264
K_P manliefs luier
Hestria, mannenhumor
Goh, zulke momenten heb ik dus echt nooit gehad. maar ja, ik ben ook ontaarde moeder

k_i_m ik zou ff overleggen. Bij koorts doen ze het niet, maar als je het niet vertrouwt kan je het wel laten uitstellen. Zijn ze bij mij redleijk coulant over.

Tinny, probeer meer te vrtrouwen op je instinct. Vaders hebben ook instincten en die zijn meestal ook goed.
(En als je gooit op "ik ben nu eenmaal een man", dan mag je m.i. nooit meer klagen over de hormonen van de vrouw, want je doet het zelf ook )

Stiemie, heeft Linde trouwens nog koorts? Of mss zelfs een tand? *hoopvol kijkt

Hier is tandenleed vers 5 begonnen... Ik hoop op ondertanden, want dat is minder erg...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:53:18 #69
14746 k_i_m
pi_59780318
Ja ik weet het niet. Ze hoest sinds een paar dagen, maar dat doen ik en mijn wederhelft ook. Ze heeft geen koorts en ze is gewoon vrolijk, ze hoest alleen . Ik kan er niet zoveel aan doen toch? Ja, vragen of ze er even naar willen luisteren als we er toch zijn. Maar ik wil ook niet dat ze echt ziek wordt door die prikken .
In my life
Why do I smile
  zondag 29 juni 2008 @ 21:55:18 #70
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59780377
Ik stelde de prikken bij dat soort dingen even uit. Doen wat je gevoel je ingeeft .
  zondag 29 juni 2008 @ 22:04:53 #71
14746 k_i_m
pi_59780646
Ja, dat weet ik nou juist niet . De vorige keer had ze geen last van de prikken, daarom heb ik er niet echt een gevoel over of het wel of niet goed gaat.
In my life
Why do I smile
  zondag 29 juni 2008 @ 22:06:50 #72
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59780704
Bij twijfel niet doen . En anders overleg je even, laat je ze idd even luisteren.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:09:03 #73
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59780781
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:06 schreef Leah het volgende:
Bij twijfel niet doen . En anders overleg je even, laat je ze idd even luisteren.
Dat dus.
Het is jouw kind (toch?!).
En een paar weekjes uitstel maakt echt niet uit hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:10:15 #74
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59780818
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Stiemie, heeft Linde trouwens nog koorts? Of mss zelfs een tand? *hoopvol kijkt

Hier is tandenleed vers 5 begonnen... Ik hoop op ondertanden, want dat is minder erg...
Nope geen koorts en geen tand. Straks wordt ze over 3 weken gewoon 1 jaar oud zonder ook maar 1 tand We moeten maar een goed zachte taart voor haar uitzoeken Oei Eli bezig met tand 5... Sterkte!

k_i_m hier stelt het cb vaak zelf al voor om het prikken even uit te stellen als je kindje niet zo lekker of nog herstellende is. Anders bel je ze morgen alvast even?
  zondag 29 juni 2008 @ 22:14:54 #75
14746 k_i_m
pi_59780943
Het probleem is ook een beetje dat ik zelf morgen de hele dag moet werken. Mijn wederhelft gaat dus met haar, dus ik zal hem dan wel instructies geven dat hij het echt moet overleggen en zelfs de prikken liever niet laat doen als dat kan.

He, ik kan me er nu alweer ontzettend druk over maken .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')