Ja dat klopt het valt mij (nu)ook op dat ik op één of andere manier hier alleen de vragen/problemen post maar niet zomaar een "blije" of vrolijke post post...quote:Op zondag 29 juni 2008 17:10 schreef Leah het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind ècht dat je weinig te klagen hebt met een baby van twee maanden.
Misschien moet je er eens wat meer ritme in gaan brengen (uitslapen? Heel lekker natuurlijk, maar als je er wat ritme in brengt heb je het misschien 's avonds makkelijker).
Trust me, het kan veel en veel erger.
En wat me opvalt, vind je het naast zwaar ook nog wel leuk? Ik heb nog geen post gelezen waarin je iets positiefs schrijft over je meisje, dat ze leuk lacht ofzo.
De bedoeling van dit hele (discussiequote:Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef tinny het volgende:
ps
Dat het erger kan weet ik donders goed uit de afgelopen 2 maanden (trust me, ik heb genoeg ziekenhuis en slapeloze nachten gehad).. Maar volgens mij is het niet de bedoeling van dit topic om elkaar daar op te gaan wijzentoch?
Dat dus.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:06 schreef Leah het volgende:
Bij twijfel niet doen. En anders overleg je even, laat je ze idd even luisteren.
Nope geen koorts en geen tand. Straks wordt ze over 3 weken gewoon 1 jaar oud zonder ook maar 1 tandquote:Op zondag 29 juni 2008 21:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Stiemie, heeft Linde trouwens nog koorts? Of mss zelfs een tand? *hoopvol kijkt
Hier is tandenleed vers 5 begonnen... Ik hoop op ondertanden, want dat is minder erg...
Niet druk over maken k_i_m. Als jij het niet wil, en je wederhelft luistert naar je, dan krijgt Lilah morgen geen prikken. Klaar. Is echt geen enkel probleem hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Het probleem is ook een beetje dat ik zelf morgen de hele dag moet werken. Mijn wederhelft gaat dus met haar, dus ik zal hem dan wel instructies geven dat hij het echt moet overleggen en zelfs de prikken liever niet laat doen als dat kan.
He, ik kan me er nu alweer ontzettend druk over maken.
Damian is 8 maanden en ook nog tandloos, dacht al dat hij zeldzaam wasquote:Op zondag 29 juni 2008 22:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nope geen koorts en geen tand. Straks wordt ze over 3 weken gewoon 1 jaar oud zonder ook maar 1 tand![]()
Dit herken ik wel een beetje... Als alles goed gaat, heb je nog zo weinig te melden over een baby die eigenlijk alleen slaapt, poept, huilt en drinkt! Maar dat je een beetje als een zeikerd over komt als je alleen bij problemen post (en ook nog eens weinig met de adviezen lijkt te doen), klopt dan ook wel weer!quote:Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef tinny het volgende:
[..]
Ja dat klopt het valt mij (nu)ook op dat ik op één of andere manier hier alleen de vragen/problemen post maar niet zomaar een "blije" of vrolijke post post...![]()
mhhh misschien komt dat omdat ik een man ben?Teveel aan oplossingen van problemen denk? En voorbij ga aan de plezierheden... Of het niet nuttig vind die te posten... Maar dat neemt niet weg dat ik natuurlijk elke ochtend blij ben haar lach te zien en te horen
Zou mooi zijn om "de tip" te krijgenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:05 schreef Deepfreeze het volgende:
ardelyn, dat is jammer inderdaad.. Hopelijk gaat het vanzelf weer over.. Of komt iemand anders met een geniale tip..
Maar waarom zeg je niet dat je het liever niet wil?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik heb mijn wederhelft instructies gegeven. Ik heb maar gezegd dat hij het van het CB moest laten afhangen of ze nou wel of niet die prikken krijgt. Ben dus heel benieuwd wat ze gaan doen...
Maar voor het zelfde geld heeft ze er helemaal geen last van...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je niet dat je het liever niet wil?
Tenminste ik heb het idee dat je het niet vertrouwd als ze wel die prikjes krijgt.
Dat heb ik gezegd, maar misschien is het wel helemaal geen probleem. Maar dat zal het consulatiebureau wel het beste weten, die geven die dingen elke dag.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je niet dat je het liever niet wil?
Tenminste ik heb het idee dat je het niet vertrouwd als ze wel die prikjes krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |