abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:21:40 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59843299
Ik werd net om 1 uur gebeld door M. dat hij in de stad liep om een pasfoto te laten maken. Om 3 uur belde hij weer dat hij net thuis was en dat het gelukt was. Hij moest eerst wachten tot ze wakker was, en daarna wachten op nog een paar kindjes... En uiteindelijk was hij dan aan de beurt, ging ze huilen. Ik snap niet welke bureau-ambtenaar het heeft verzonnen dat een kind dat wordt bijgeschreven ook een pasfoto moet hebben. Over een jaar lijkt ze toch niet meer op de pasfoto...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:36:40 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59843616
Hier kreeg ik een briefje thuis of het schikte als ze op die datum om zo laat langs zouden komen voor de intake (een week later ofzo).
Gewoon ruim van te voren en mogelijkheid om contact op te nemen om andere afspraak te maken als het niet uit zou komen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:06:50 #203
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59845741
hier was ik voor de intake zelf al naar het consultatie bureau geweest, daar heb ik met de wijk een afspraak gemaakt, geen problemen of wat.

bij michelle werd ik netjes gebeld voor een afspraak.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 18:23:05 #204
43556 miss_dynastie
pi_59847258
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt PM, ik loop me ook al de hele ochtend af te vragen of er een dubbele boodschap in zit.
Miss_D! Vertel eens!
Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevert Als ik iets te vertellen heb zal ik het minder geheimzinnig doen hoor, maar voorlopig is er echt nog geen sprake van
pi_59847399
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Rimpelhond, hoe doen jullie het dan met de inentingen? Bij de huisarts? of niet?
Huisarts ja.

Met een goede uitleg en als je ze zelf betaald gaan ze akkoord.
pi_59849485
Nou, hier is Yara ein-de-lijk van haar rug naar haar buik gerold. Nog net voor de 6 maanden
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:23:31 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59851208
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevert Als ik iets te vertellen heb zal ik het minder geheimzinnig doen hoor, maar voorlopig is er echt nog geen sprake van
Ok, dan was het gewoon het zinnetje wat bij BE en mij de verkeerde interpretatie opleverde!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59851347
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:10 schreef TearSong het volgende:
Nou, hier is Yara ein-de-lijk van haar rug naar haar buik gerold. Nog net voor de 6 maanden
Ik ben benieuwd of mijn ventje dat ook nog gaat redden voor het half jaar.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:35:19 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59851580
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik moet toch eens wat minder tussen de regels door lezen dan.
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:06:10 #210
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59855434
Hier kwamen ze ook keurig op afspraak langs. Wel zo fijn, aangezien ik eigenlijk helemaal niet zo vaak thuis ben
Saartje
  donderdag 3 juli 2008 @ 07:58:45 #211
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59857879
Hoe zit dat eigenlijk met het bijschrijven op het paspoort ?

Pasfoto maken, naar gemeente. Klaar ?
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:06:47 #212
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59857925
GI, als allebei de ouders meegaan en hun paspoort meehebben is dat het inderdaad.
Gaat bijv. alleen de moeder mee omdat het kind in haar paspoort zal worden bijgeschreven dan moet de vader een kopie van zijn paspoort en een verklaring meegeven. Vader moet natuurlijk wel akkoord gaan namelijk
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:18:39 #213
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59858009
Dan gaan we lekker met zijn drietjes die kant op. Hetgeen je zegt werkt ook andersom gok ik ? Dat de moeder toestemming moet geven ?
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:23:27 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59858045
En Yade moet mee he! Anders doen ze het niet!

Ja, dat van die verklaring...
Ik bellen, idd vragen pasfoto en kind mee? Ja, pasfoto, kind mee, dat is het.
Kom ik daar: 'heeft u een verklaring van uw echtgenoot?'
Die verklaring ligt er nu, vrijdag maar weer heen.

En ja, dat werkt andersom ook. Maar als jullie met z'n drietjes gaan hoeft die verklaring niet, die kan ze ter plekke geven. Gaat 1 van de 2 niet mee, moet je naast de verklaring ook het legitimatiebewijs van die persoon meenemen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:27:01 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59858073
Ons lieve gekke kind vond gisteren de yoghurt (voor de eerste keer) lekkerder dan bloemkool met aardappel.
pi_59858107
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 07:58 schreef GI het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het bijschrijven op het paspoort ?

Pasfoto maken, naar gemeente. Klaar ?
ga je nu al op vakantie GI?
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:32:20 #217
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59858115
Kind mee is inderdaad ook wel handig, maar ik ging er van uit dat Sil nog zo vergroeid is met Yade dat ze d'r nog overal; mee naartoe neemt altijd.

Sasha aan de yoghurt
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:32:43 #218
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59858121
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 08:31 schreef tinny het volgende:

[..]

ga je nu al op vakantie GI?
We hebben twee/drie weekjes geplan staan begin volgende maand. Het staat nog niet helemaal vast hoor, het hangt er vanaf of Yade 'handelbaar' is in de periode ervoor
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:32:55 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59858125
Nog een handige tip: mocht je naar de VS willen gaan, dan moet je kindje een eigen paspoort hebben. Ben je dat binnen een paar jaar van plan van plan dan kan je dus beter niet eerst bij laten schrijven i.v.m. dubbele kosten.
pi_59858523
oja, bijschrijven op paspoort.. Ook maar eens doen binnenkort. Duitsland ligt om de hoek, en daar zijn lekker goedkope dierentuinen

We hebben hier een kruiper!! Het wordt nog afgewisseld met buikschuiven. Maar steeds vaker gaat hij stukjes in kruip. Weer een stapje groter.
En ik heb een wit streepje gespot achter een laagje tandvlees. Eindelijk een voortand op komst.. Alleen jammer van het gedoe erom heen
pi_59858705
hoi, ik kom hier eigenlijk nooit meer, dus jullie mogen ons meiske wel uit de lijst halen. ik vind het wel leuk om Sophie haar leeftijdgenootjes af en toe te volgen, dus ik kom af en toe gluren als dat mag.
Met Sophie gaat het super! Erg vrolijk en tevreden, 7 tanden, ondeugend en driftig. Een heerlijk grietje! We zijn bijna klaar met de helmtherapie (las laatst dat er nog een ventje een helmpje krijgt, voor meer info, pm me maar) Sophie wordt, als alles goed mag blijven gaan, in maart grote zus. we weten net dat we nog een wondertje verwachten.
nou, groetjes Daphne en Sophie
pi_59859037
Hoi gwen, dat is lang geleden.. Gefeliteerd met je zwangerschap
En fijn dat alles ook goed gaat met sophie! Begint zo ook al steeds meer een dreumusje te lijken?
pi_59859303
dankjewel! ja, is echt lang geleden, vind het wel jammer, maar het lukte gewoon even niet om alles bij te houden. Sophie is echt een dreumusje, al zie ik haar nog niet echt staan. Ze kruipt ook niet, teigeren gaat sneller. en een gruwelijk eigen willetje. Zeg trouwens maar gerust eigen WIL.
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:22:25 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_59862939
Ik heb nauwelijks niet bij kunnen lezen, maar heb wel even het updatetopic bekeken, maar de verbinding is hier zo retetraag dat het me niet gaat lukken om alle berichtjes te lezen. Bij deze dus alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie kindjes en ik spreek jullie snel hier als we weer terug zijn.

Ik las dat het met Stijn al beter ging, maar met Sjak nog niet, ik weet nog niet wat er aan de hand is, maar in ieder geval veel sterkte!

Sil, ik ben benieuwd hoe met je dochter gaat! Nog steeds fulltime borstvoeding?

Voor de rest: BE, dank je voor je berichtje Lief Webkim, ik heb mijn mailadres doorgemaild

Ruben heeft zijn rechtertrommelvlies gescheurd, middenoorontsteking, nu eindelijk de antibiotica. Fijn dat huisartsen goed luisteren Ikzelf ook nog een uitstapje gemaakt naar de huisarts en ik ben nu eindelijk aan de beterende hand. Kortom, buitenlucht doet ons goed. Nu maar hopen dat het weer een beetje lekker blijft. Ruben gedraagt zich keurig op de camping, we krijgen telkens complimentjes dat het zo'n leuk joch is en dat hij zo stil is. Hij maakt verschrikkelijke groeispurtjes en hij begint echt een heel ventje te worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:14:05 #225
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59864077
Troel, he wat naar van Ruben... oorpijn is zo vervelend. Wat goed dat het zo goed gaat op de camping! Lekker weer daar? Geniet er van!
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:41:53 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59864835
Gwennert! Gefeliciteerd!

Troel, wat naar van Ruben zijn oortjes. Fijn te horen dat jullie beide wel aan de beterende hand zijn.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:02:03 #227
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59865488
Troel, das balen!

Yade heeft iets nieuws en ik noem het "Wat nou slapen. " Ze vertikt het gewoon, ik mag blij zijn als ze per dag 12 uur slaapt. Ze is gewoon van ;s ochtends 7 uur tot nou... een uurtje of 14:00 soms later wakker, wakkerig, aan het huilen of eten. Ze slaapt met een beetje mazzel in die hele periode zo'n anderhalf uur. En ik gebruik het regelmaat trucje al, werkt niet. Ze slaapt eventjes, wordt wakker, begint te miepen, te huilen, te krijsen en ik laat haar even liggen maar ze stopt gewoon niet totdat ze de fles krijgt. Dan drinkt ze iets van 40 cc en blijft ze wakker tot ze weer boos is, weer zo'n lullig beetje drinkt et cetera. En bij je liggen enzo.... tsja, wordt ze ook niet echt slaperig van.

Nou goed, ik ga haar maar weer troosten. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel 4 a 5 uur achter elkaar.
'
Oh en ze krijgt ongeverr 50/50 borstvoeding/kunstvoeding en dat gaat prima.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:17:02 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59865918
Sil, drinkt ze inmiddels uit de borst, of doe je nog steeds kolven?
pi_59866004
Troel, wat naar van Ruben's trommelvlies. Gelukkig is hij wel gezellig op de camping!

Sil, is Yade niet ongeveer 6 weken? Dan zou het kunnen dat ze een regeldag heeft. Dan drinken ze veel vaker. Schijnt ook bij FV wel voor te komen. Dat zou niet zo lang moeten duren.. Of een sprongetje? Dan kunnen ze ook zo onrustig zijn.

Chris heeft net gezellig bij mij op de bank een stuk komkommer gerapleyed.. Ik was de komkommer aan het eten, en hij kwam echt met puppieoogjes bij me. Nou dan geef je toch een stuk komkommer op
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:26:24 #230
54772 Silmarwen
pi_59866194
Ik kolf nog steeds.

Yade is nu 6 weken inderdaad. Ze drinkt bijna altijd van die kleine beetjes maar dan maar 3 uur achter elkaar, ze doet het nu al dagen uren en uren achter elkaar. Ze slaapt al ruim een week amper 12 uur op een dag, alleen is het gemiep van 's avonds, toen ik het met Knut kon delen, verplaatst naar 's ochtends.

Sprongetjes weet ik niet maar ze is 2 dagen "normaal" geweest en nu dus weer huilen, huilen, zeuren, huilen en ga zo maar door. Regeldagen heeft ze wel eerder gehad maar dan slaapt ze tenminste.

Misschien dat het weer/nog een sprongetje is, maar ik word er gek van. Draagdoek heeft ze trouwens een hekel aan. Ze slaapt nu net, maar ik durf niet te zeggen voor hoelang. Ik leg haar dan op haar buik neer, wacht 15 minuten en als ze dan nog slaapt draai ik haar om. *zucht* Ik ben moe heb niet eens tijd gehad om te eten.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:29:02 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59866266
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kolf nog steeds.

Yade is nu 6 weken inderdaad. Ze drinkt bijna altijd van die kleine beetjes maar dan maar 3 uur achter elkaar, ze doet het nu al dagen uren en uren achter elkaar. Ze slaapt al ruim een week amper 12 uur op een dag, alleen is het gemiep van 's avonds, toen ik het met Knut kon delen, verplaatst naar 's ochtends.

Sprongetjes weet ik niet maar ze is 2 dagen "normaal" geweest en nu dus weer huilen, huilen, zeuren, huilen en ga zo maar door. Regeldagen heeft ze wel eerder gehad maar dan slaapt ze tenminste.

Misschien dat het weer/nog een sprongetje is, maar ik word er gek van. Draagdoek heeft ze trouwens een hekel aan. Ze slaapt nu net, maar ik durf niet te zeggen voor hoelang. Ik leg haar dan op haar buik neer, wacht 15 minuten en als ze dan nog slaapt draai ik haar om. *zucht* Ik ben moe heb niet eens tijd gehad om te eten.
eten is ook overrated Zodra Knut thuis is, gewoon Yade overhandigen dan kun jij douchen en eten.. Zo deed ik dat (nee, Jen niet aan knut geven, maar aan mijn eigen manlief)
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:32:06 #232
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59866343
Ik heb de avonddienst en op vrijdag en zaterdag ook de nachtdienst . Het 'nare' is alleen dat ze s'avonds vaak zo moe is dat ze dan wel slaapt. De druk ligt daarom vooral bij Sil en ik kan heel weinig doen om te helpen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:33:54 #233
54772 Silmarwen
pi_59866381
Dat is ook het eerste wat ik doe. Yade aan Knut geven. Vanavond ga ik eindelijk eens in bad, maskertje op, boek mee en niets doen. Oordoppen in misschien.

Ze heeft gisteren trouwens voor het eerst echt gelachen. Grote smile en "hehehe" was echt zo enorm cute.
pi_59866542
Troel, wat naar van Ruben zn trommelvlies. Beterschap! En geniet ervan daar op de camping!
Fake it till you make it...
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:40:50 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59866547
Sil, het komt echt wel goed hoor.... met 6 weken hebben ze gewoon echt nog geen ritme, dat kwam bij Jen ook pas later.

Wil Yade ook niet met jou slapen? Jen lag met 6 weken nog vaak op mij te slapen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:44:33 #236
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59866643
Yade valt graag op je in slaap. Maar dat duurt dan niet zo heel erg lang. Het engeltje schrikt dan van een ademhaling en gaat liggen wurmen zodat ze langzaam op der zij draait of naar beneded zakt waardoor der hoofd weer in een rare hoek komt. Gevolge verleggen en weer wakker.

Ze zal wel bij mijn de borst in slaap vallen terwijl Sil in bad zit vanavond/vanmiddag.
pi_59866668
Sil, ik kan me van die periode ook nog herinneren, dat Chris vaak op zijn buik, op onze buik sliep. We hadden die momenten wel vooral 'smiddags en 's avonds. Maar tegen ons aan vond hij de rust wel..
Ach, het is een fase
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:52:18 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59866870
Ik vond het heerlijk hoor. Rond een uur of 2 gingen we ons samen settelen op de bank. Dan sliepen we samen tot papa thuis was. Heerlijk.
Nu slaapt Jen absoluut niet meer op mij... Maar wel naast me. Als ze echt niet wilt slapen en ik ben al 3 of 4 keer een speen gaan geven dan geef ik de strijd op en ga ik ernaast liggen, dan slaapt ze binnen 5 minuten. Ach en dan verwen ik haar maar. De eerste 2 jaar ligt ze toch bij ons op de kamer. Ik neem aan dat ze op een gegeven moment toch door gaat slapen en dat ze overdag nog maar een middagdutje nodig heeft... (En mama wil anders ook wel middagdutten)
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:37:27 #239
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59869498
Troel beterschap voor Ruben en voor jou Naar hoor zo'n oorontsteking bij zo'n ukkie.

Vanmorgen naar het cb geweest en ik schrijf hier dus nooit meer dat ik nooit hoef te wachten, want ik zat nu meteen 25 minuten in de wachtkamer Maar alles wat goed met Linde. Ze is nu 71 cm en 9100 gram. En helaas weer 2 prikken gehad waardoor ze inmiddels erge pijn in haar beentjes heeft Ik moest van het cb goed in de gaten houden dat ik er rekening mee houd dat ze pas net 11 maanden is geweest omdat ze in sommige dingen al anderhalf lijkt, wil dat niet zeggen dat ze meteen alles al snapt (Ik vertelde dat ze soms net doet of ze iets wil geven en dat ze eht dan op het allerlaatste moment terugpakt en er dan zelf erg om moet lachen en dat ze al de stukjes uit haar houten pinnetjespuzzel kan pakken, netjes aan het knopje enzo, lijkt me nou niet heel schokkend allemaal). Ik vind het zelf dus nogal meevallen, maar het zal dan wel. In ieder geval waren ze dus erg tevreden

En ik heb dus naar aanleiding van de discussie in het dreumestopic (waar ik eigenlijk nog niet mag komen )
een pak geitenmelk gehaald om mee te beginnen in plaats van de nutrilon. Ik zelf van gewone melk en wilde ook heel enthousiast een slokje nemen omdat ik dacht dat dit heel anders zou smaken, maar helaas
pi_59869992
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:

Vanmorgen naar het cb geweest en ik schrijf hier dus nooit meer dat ik nooit hoef te wachten, want ik zat nu meteen 25 minuten in de wachtkamer
Goh, jij ook al... ik heb dus ook een tijd moeten wachten, anders eigenlijk nooit... .
Maar goed, kleine was in anderhalve maand 452 gram gegroeid en 2 cm . Volgt netjes het lijntje en ze kletst me de oren van het hoofd op het moment... .
Toen ik haar aankleedde lag ze te sjansen met een jongetje 2 matjes verderop. En toen kwam er ook nog even een peuter van me binnenlopen die me aankeek van:"Jij hoort hier helemaal niet.."
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:11:06 #241
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59870230
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
dat ze al de stukjes uit haar houten pinnetjespuzzel kan pakken, netjes aan het knopje enzo
Grappig! Die fijne motoriek werd van de week namelijk bij Ethan getest en toen hij het pluisje en stukje puzzel gewoon in 1 keer oppakte was dat ook bijzonder voorlijk en knap.. mja, waarom test je het dan, vraag ik me af

Wat is Linde's hoofdomtrek trouwens? Ethan heeft volgens mij nl. een redelijk groot hoofd (alhoewel het niet echt gegroeid was na de vorige keer (48cm))
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_59870390
Jelly, Chris had met de 9 maanden afspraak een hoofdomtrek van 48,2 cm.. Ook redelijk aan de maat (net zoals zij lengte en gewicht rond de +1/+1,5 lijn)
Ben nieuwsgierig wat ze hier over 2 weken gaan testen. Wel jammer dat Chris dan ook weer prikjes krijgt. Misschien maar eens oefenen met de fijne motoriek
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:30:36 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59870551
Ik bedenk me nu dat de hoofdomtrek van Linde helemaal niet gemeten is Geen idee dus Jelly

Testje met een pluisje en een puzzel? Ik had de puzzel toevallig meegenomen uit de wachtkamer omdat ze daar net mee aan het spelen was, maar er was geen testje hoor.

Toen Linde trouwens eerst het plaatjesboekje, toen een puzzelstukje en vervolgens haar broek vanaf tafel op de gron gooide, schreef de cb-verpleegster in het dossier "Beetje gooierig " Mijn kind heeft meteen een aantekening O ja ze schreef ook nog "is erg makkelijk". Daar was ik dan wel weer een beetje trots op
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:40:13 #244
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59870686
Vergeleken met Chris is volgens mij elke baby ieniemienie Ik ben benieuwd of hij zo blijft doorgroeien DF!

Ethan zit qua gewicht en lengte steeds precies tussen +0.5/+1, maar de hoofdomtrek staat niet als grafiek in het groeiboekje
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_59870887
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:58 schreef Nijna het volgende:

[..]

Goh, jij ook al... ik heb dus ook een tijd moeten wachten, anders eigenlijk nooit... .
Maar goed, kleine was in anderhalve maand 452 gram gegroeid en 2 cm . Volgt netjes het lijntje en ze kletst me de oren van het hoofd op het moment... .
Toen ik haar aankleedde lag ze te sjansen met een jongetje 2 matjes verderop. En toen kwam er ook nog even een peuter van me binnenlopen die me aankeek van:"Jij hoort hier helemaal niet.."
dat gezicht had ik willen zien, zo kwam ik ook kinderen tegen die me zo aankeken als ik in de stad liep. die kinderen denken dan van maar jij woont toch op de psz.

troel wat naar van rubens oortjes.

dames wat fijn dat ze goed gegroeid zijn.
mama van 3 kids!
pi_59871866
DF, wat een bolle kop heeft Chris, Mirte had vandaag iets van 43,6 geloof ik uit mn hoofd. Maar is ook qua lengte en gewicht op de -1.

Popples, ze denken inderdaad dat je op de psz woont ofzo. Er staat geen bed, er is geen trap naar boven, maar ze denken werkelijk dat je daar woont . Erg grappig. Ze keek ongeveer zo:
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:28:49 #247
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59872601
Troel, wat vervelend van Rubens oor! Hopelijk helpt de AB snel! Hoe komt hij er eigenlijk aan?

Nijna, geestig dat het kindje je herkende op het CB
Stiemie, tja, dan moet je maar niet zeggen dat je nooit hoeft te wachten, he Murphy's law en zo
Chris ook kruipen! Helemaal leuk!
Gwennert, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Sil, nu ben ik los, hoor! Eerst was het full-time kolven, toen was er een LK gekomen en ging je weer volledig aanleggen, en nu is het weer kolven met kv aanvullend? Hopelijk komt er snel wat rust in jullie ritme en slaapt Yade goed door!

Hier zitten we met een sprong, en tand nummer 5, toch wel. Gister stond Eli tegen de stokke geleund, stokke schuift wat weg, en eli zet er twee stappen achteraan!
En hij probeert en beetje los te staan, en is algeheel hangerig en mieperig (en compleet bestoken door muggen, arm ding ), dus ik hoop dat hij volgende wek langs randen van tafels stapt.
Anders hebben we geen reden voor het slechte humeur...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59873934
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:50 schreef Nijna het volgende:
DF, wat een bolle kop heeft Chris, Mirte had vandaag iets van 43,6 geloof ik uit mn hoofd. Maar is ook qua lengte en gewicht op de -1.
Tsja, En dat vanaf het begin.. Geen wonder dat ik een totaalruptuur had

Jelly, volgens mij zijn er in dit topic nog wel een paar jongere kindjes die ook goed groeien
Gelukkig begon Chris zijn gewicht bij 10 maand al iets meer richting de +1 lijn te lopen. En ik was zelf ook altijd een van de grootsten, tot ik in de puberteit kwam. Toen ging ik snel naar het gemiddelde lijntje. Dus verbaas me er niet over. Vriendlief zat altijd onder de onderste lijntjes.. Dus een 2e kindje zou opeen een heel ander groeipatroon kunnen krijgen

Stiemie, hier ook een gooiertje. En een lol dat hij heeft. Maar hij staat al als temperamentvol in het CB-dossier. Bij de intake (2 weken) liet hij heel duidelijk horen dat hij honger had

Ik gebruik dit om de groeicurve bij te houden. DIe in het boekje van het CB zijn niet zo nauwkeurig..
pi_59875367
Handig DF, ik heb em ook even ingevuld, is inderdaad beter te zien dan die in het boekje. Al staat ie hier een beetje in elkaar gedeukt om die 3 grafiekjes in een keer op het scherm te krijgen, kan je daar nog iets aan veranderen met je instellingen ofzo? Of zou het komen omdat we breedbeeld hebben?
pi_59876166
Nijna, als je in de map Koolwaaij kijkt (hier onder "C: program files: koolwaaij") dan zie je een map staan (waarschijnlijk "my"). Daarin staan de gemaakte curves ook opgeslagen. Die kun je gewoon openen als een plaatje. En dan dus vergroten.. (en anders even de grafiek maken, dan krijg ik een melding met waar de grafiek is opgeslagen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')