abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59835440
T_igger, p_iglet, en pepijn.. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!
tot over een paar weekjes

Miss_dynastie, wij kregen na een paar dagen een kaartje door de bus, met een voorstel datum&tijd, en een telefoonnummer, om eventueel de afspraak te verzetten.
De wvk heeft hier wat gepraat over de bevalling, de familieachtergronden (erfelijke dingen) en even snel naar Chris gekeken. Maar niks over het huis.. Verder geen problemen daarmee. En het CB blijft adviserend. We gaan vooral voor de groei, en meestal staan we snel weer buiten. Als er iets met Chris is, dan gaan we ook wel naar een arts, maar kleine vraagjes over voeding kun je wel bij het CB stellen, en op internet zoeken, en je gezonde verstand gebruiken. Gewoon een mooie mengelmoes

ticootje, ik zou haar niet te snel in een buggy zetten, Hoorde laatst iets van 1 jaar(bj langere stukken), omdat het veel minder ondersteuning bied dan de kinderwagen. Maar de luxere buggy's met een ligstand zullen vast wel eerder kunnen.. Misschien alvast een keer oefenen? Chris zakt nog redelijk onderuit in zijn blokker-buggy

We hebben Chris nu een paar keer meegenomen op de fiets. En hij vind het nog steeds fijn. Maandag met hem naar de supermarkt geweest, daar in het winkelwagentje. Het is even wennen, maar het ging goed. En gisteren hebben papa en Chris me van de trein gehaald op de fiets. (van 1 tot 8 weg, voor 30 minuten afspraak). En Chris zat lekker bij papa voorop. Zo'n leuk gezicht
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:39:09 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59836249
En nog een keertje p_iglet en t_igger gefeliciteerd!

En welkom voor de nieuwe babies!!

Ticootje, ik zou het nog niet doen. Jennifer is pas 4 mnd, en dat is best jong om echt te moeten zitten. Heb je geen draagdoek oid, waar je haar in kan hangen?
Leuk is dat he? Je kind bij je man op de fiets. Trotse papa en zo.

Vertel ik eerst trots dat we het avondritueel flesloos doen, weigert meneer opeens al twee avonden alle avondeten. He is wel grappig en hij lacht er lief naar, houdt het mss zelfs een beetje vast, maar eten, ho maar!
Is dit weer een FAAASSEEEE????

Verder issie erg lief en mag ik nu de hele dag ongegeneerd naar zijn vetkwabbies kwijlen met het warme weer en korte rompers
(Maar nu slaapt hij, dus ik hou me in )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:42:57 #178
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59836341
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Wij kregen keurig een telefoontje vooraf hoor om een afspraak te maken

Bij ons aan de overkant zijn de komende 2 weken 6 live concerten. Gisteravond was het Radiohead en vanavond R.E.M. Vanaf ons slaapkamerraam kijken we op redelijke afstand schuin op het festivalterrein. Ik was eerst wat huiverig omdat alle concerten tot 23 uur duren maar Linde snurkt gewoon overal doorheen
ff, offtopic, is dat bij de westergas fabriek? zoja doe ik wel zwaaien, ga naar concert van mika. officeel vanuit het rode kruis als ehv'er, maar dat mag de pret niet drukken
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 10:43:00 #179
43556 miss_dynastie
pi_59836344
Hmmm, er zit dus blijkbaar verschil in, dat scheelt nog iets. Nou maar hopen dat ik tegen die tijd iets meegaander ben, want een kaartje met: 'zo laat komen we' zou bij mij wel als een rode lap op een stier werken
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:47:13 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59836449
Davinia Linde had vanmorgen een korte broek aan naar de opvang en daar heeft ze ook van die lekkere babyspekbeentjes in

Was zo zielig. Er was bij het kdv een nieuw jongetje van ongeveer 1 jaar oud dat kwam wennen maar hij moest steeds zo huilen. Zooo zielig. Ben blij dat Linde weinig van het wennen merkte omdat ze nog wat jonger was anders had ik haar vast meteen weer mee naar huis genomen.

Als Linde een enkele keer geen avondeten wil, krijgt ze van ons gewoon een fles. Ik heb geen zin om me druk te maken en er straks een machtsstrijd van te maken. Normaal eet ze goed en veel dus het zal allemaal wel goed komen denk ik dan maar. Ik zorg er wel voor dat ze dan 's avonds niet iets zoals een koekje ofzo krijgt, maar iets gezonders zoals fruit mag ze van mij dan nog wel hebben. Heeft ze toch weer wat vitamientjes binnen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:50:11 #181
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59836515
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef hestria het volgende:

[..]

ff, offtopic, is dat bij de westergas fabriek? zoja doe ik wel zwaaien, ga naar concert van mika. officeel vanuit het rode kruis als ehv'er, maar dat mag de pret niet drukken
Ja ik woon tegenover de Westergasfabriek . In die grote rode flat zeg maar. Leuk hoor zo'n concert bijwonen als ehv'er
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:55:13 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59836622
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:47 schreef Stiemie het volgende:
Davinia Linde had vanmorgen een korte broek aan naar de opvang en daar heeft ze ook van die lekkere babyspekbeentjes in

Was zo zielig. Er was bij het kdv een nieuw jongetje van ongeveer 1 jaar oud dat kwam wennen maar hij moest steeds zo huilen. Zooo zielig. Ben blij dat Linde weinig van het wennen merkte omdat ze nog wat jonger was anders had ik haar vast meteen weer mee naar huis genomen.

Als Linde een enkele keer geen avondeten wil, krijgt ze van ons gewoon een fles. Ik heb geen zin om me druk te maken en er straks een machtsstrijd van te maken. Normaal eet ze goed en veel dus het zal allemaal wel goed komen denk ik dan maar. Ik zorg er wel voor dat ze dan 's avonds niet iets zoals een koekje ofzo krijgt, maar iets gezonders zoals fruit mag ze van mij dan nog wel hebben. Heeft ze toch weer wat vitamientjes binnen.
Ja, idd, ik ben echt blij dat hij vanaf heeljong op het kdv zit. Het is een soort tweede thuis voor hem geworden.

We hebben idd een fles gegeven, als hij niet wil, dan niet. maar ik had van die fles afgewild. Nou ja, komt wel goed.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59837237
ticootje wij hebben een maxi cosi birdi en die kan plat.
weet je ik vind het best raar ze zeggen altijd zolang een kind niet in een buggy doen maar ik heb bijv. een duo kinderwagen en de jongste ligt daar gewoon in. ik kan daar echt geen wandelwagenbak in leggen. dus een beetje raar. doe wat je gevoel zegt ticootje.

linde spekbeentje jummie. haha hier hebben we er ook twee met spekbeentjes.

miss_dynastie hier kreeg ik een telefoontje 2 dagen van te voren en bij de eerste de avond van te voren.
nou ik had ook bijna mijn voordeur open gedaan de wvk eruit gesmeten. grrrr ik hou niet van dat bemoei hoe wij(manlief) de tuin moeten maken.
mama van 3 kids!
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:40:37 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59837724
Misschien even naar de prenatal.. even kijken. Afwegen.. Draagdoek heb ik wel, maar met 40 graden lijkt me dat voor Jen geen pretje voor een paar uur...
Ik ben nog vreselijk aan het twijfelen... Hier ook best tegenstrijdig, de ene zegt kan, de ander zegt niet doen. Jen kan heel goed zitten, maar voor langere tijd lijkt me dat gewoon geen goed plan, ze is pas 5 maanden. Maar als de buggy goed plat kan, dan zou het dus wel kunnen... Verder is het maar voor 3 weekjes en zal Jen ook niet elke dag voor een paar uur in de buggy toeven...

Ik ben echt nog aan het denken, want ook kan Jen niet de hele dag op schoot... De wipper is ook zo'n onhandig ding om mee te nemen... Boxkleed kan wel mee, maar dan ligt ze helemaal plat (EN dan wil mevrouw niet). Misschien koop ik wel een wipper daar.. hoe duur zijn die dingen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59838257
P_iglet en t_igger gefeliciteerd!

Wij zij gister voor t eerst naar buiten geweest zo leuk!
pi_59839179
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Popples het volgende:
weet je ik vind het best raar ze zeggen altijd zolang een kind niet in een buggy doen maar ik heb bijv. een duo kinderwagen en de jongste ligt daar gewoon in. ik kan daar echt geen wandelwagenbak in leggen.
vaak kun je er toch wel een zogeheten 'babynestje' bij kopen dat je erin/op kunt bevestigen?
pi_59839361
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef bixister het volgende:

[..]

vaak kun je er toch wel een zogeheten 'babynestje' bij kopen dat je erin/op kunt bevestigen?

ja bij die van mij niet. maar ik had een losse onderstel met een wandelwagenbak maar als ik met 2 kids moet wandelen ja dan is de duo wel handig maar in zo een nestje kan die van mij al lang niet meer in.
maar een nestje stelt ook niet veel voor hoor, ik leg er gewoon een deken in. zovaak ga ik toch niet weg.

ticootje wippers kun je zoduur maken zoals je zelf wilt.
misschien een bumbo stoeltje iets voor jullie?
mama van 3 kids!
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:55:44 #188
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59839547
Oja, die zijn leuk! Vanaf wanneer mag dat??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:21:51 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59840212
Ziet er leuk uit... vanaf 3 maanden kim.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:23:36 #190
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59840268
Maar is dat ook verstandig? Ik zie nogal tegenstrijdige verhalen op internet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59840390
kim ik heb er toevallig een gekocht van het weekend op een markt maar ik ga hem pas denk ik vanaf 6 maanden gebruiken.
mama van 3 kids!
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:33:47 #192
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59840595
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, er zit dus blijkbaar verschil in, dat scheelt nog iets. Nou maar hopen dat ik tegen die tijd iets meegaander ben, want een kaartje met: 'zo laat komen we' zou bij mij wel als een rode lap op een stier werken
Wat lees ik hier nou?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:12:27 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59841616
Ja, ik denk zoiets pas kan als ze goed kunnen zitten, dus netjes met de rug recht... Per baby verschillend. Voor staan is er een leeftijd tussen de 7 en 17 maanden...
pi_59842074
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Wij kregen keurig een telefoontje vooraf hoor om een afspraak te maken

Bij ons aan de overkant zijn de komende 2 weken 6 live concerten. Gisteravond was het Radiohead en vanavond R.E.M. Vanaf ons slaapkamerraam kijken we op redelijke afstand schuin op het festivalterrein. Ik was eerst wat huiverig omdat alle concerten tot 23 uur duren maar Linde snurkt gewoon overal doorheen
Dan werk ik heeeel dicht bij jou in de buurt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59842487
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, nadat ik van mijn 2e bevallen was ben ik compleet afgekickt van het consultatiebureau.
De onzinnigheden, het langdradige en alles kon ik wel negeren,
maar een kaartje waarop pinnig stond geschreven dat ze die ochtend langs was geweest en wij niet thuis waren geweest en zij nog meer punten in haar agenda had staan.."

(en dat terwijl ze niet eens een afspraak had gemaakt en zelfs zichzelf niet had uitgenodigd via een kaartje zoals hierboven iemand aangaf).

Nou mevrouw... u komt maar helemaal niet op huis bezoek.
Ik kom wel op het bureau zelf.
Nou en dat mocht dus niet.
het eerste gesprek was altijd bij de mensen thuis.
En als ik haar niet eerst thuis ontving voor de inschrijving kreeg mijn kindje de inentingen niet, want dat kon dan nog niet. De inschrijving was dan namelijk nog niet compleet.
en op het bureau kon het inschrijvings gesprek niet, want daar hadden ze geen tijd voor. De tijd op het bureau planden ze alleen maar voor consulten, niet voor de inschrijving.

woensdag 2 juli 2008 @ 14:52:48 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59842614
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wat lees ik hier nou?
Ik ben blij dat jij het zegt PM, ik loop me ook al de hele ochtend af te vragen of er een dubbele boodschap in zit.
Miss_D! Vertel eens!
pi_59842662
Rimpelhond, hoe doen jullie het dan met de inentingen? Bij de huisarts? of niet?

Hier een lief slaapkopje. Heb hem vanochtend gepureerde peer+banaan+water laten drinken uit een beker. Even wat extra water binnen voor de warme dag. En hij bleef daarna heel lief bij me zitten. Normaal is hij helemaal niet stil te houden.. Wel even een lief momentje
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:54:51 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59842677
Ik heb Sasha net een korstje brood gegeven. Hij vond het heerlijk! Lekker soppen!
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:55:40 #199
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59842695
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt PM, ik loop me ook al de hele ochtend af te vragen of er een dubbele boodschap in zit.
Miss_D! Vertel eens!
gmta

Overigens werd hier het intakegesprek thuis keurig per telefoon overlegd, geloof ik. Zo hoort het ook. Ik vind het trouwens wel heel goed dat ze dat thuis doen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:59:14 #200
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59842769
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dan werk ik heeeel dicht bij jou in de buurt
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar waar jij werkt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')