abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59748518
Het grote kleine babietjes topic deel 150

Babietjes

20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Anna Sophie, dochter van rodesappigeaardbei
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
***01 juli 2008: Koen Jurriaan, zoon van LovelyLady***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 03-07-2008 06:20:02 ]
pi_59748571
Het vorige topic eindigde met niet kruipende kindjes.. En hun mogelijke fijne motorische vaardigheden

En kan ik gelijk nog eens posten dat Chris zich optrekt tot staan
  zaterdag 28 juni 2008 @ 10:23:08 #3
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59748611
Yade huilt niet meer uren lang nu ze gewoon meer voeding krijgt. Wat nou krampjes.
pi_59748618
Linde is nu al een uurtje door de kamer aan het tollen (ze ligt op haar buik en draait rond door zich met haar armen af te zetten). Het lukt tot nu toe aardig om het geloei te negeren Voordeel is dat poes af en toe even langskomt en dat is toch wel een grote stimulans om nog even de pogingen door te zetten en te kijken of ze erachteraan kan
pi_59748633
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:23 schreef Silmarwen het volgende:
Yade huilt niet meer uren lang nu ze gewoon meer voeding krijgt. Wat nou krampjes.
Silmarwen dit klinkt heel bekend Wij dachten ook aan krampjes, maar Linde heeft in het begin ook honger gehad
pi_59748835
hier een hele rare nacht gehad... normaal is er rond 22:00 uur ene laatste flesje
ze zit nu op 6 flessen van 155-160 per keer..
Dus de zesde ging er in om 22:00 en om 22:45 lag ze K.O
echter ze werd toen wakker om het half uur (23:15, 23:45, 00:15 etc)
toen om 01:00 toch maar weer een fles geprobeerd en jawel hoor... nummer 7 van die dag ging er in.

Hierdoor kwam ze gisteren wel over de 1 liter! heen (ze is 8 weken en 3 dgn)
(maar ze sliep toen wel tot 7:00 uur vanochtend, en daarna nog van 7:30 tot 10:30)
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:01:27 #7
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59749064
klinkt als n regelperiode erg vermoeiend maar t gaat over ! mocht het zo blijven en je geeft flesvoeding, kun je misschien in overleg met CB over gaan op voeding voor hongerige baby's
Sterkte!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59749796
tinny, een keer een flesje extra kan niet zoveel kwaad. Zolang het maar niet dagelijks blijft terugkomen..

Sil, wat goed dat jullie de oplossing hebben gevonden.. Het is soms zo raden en zoeken naar de oplossing..

stiemie, dat klinkt frustrerend. Misschien krijgt ze het zo wel door.. Meestal gaf ik na een 10 minuten proberen het speeltje toch (kat is lastiger ). Anders wordt het helemaal zo'n drama..
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:49:20 #9
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59749911
Tinny, ik weet niet of ze een speentje heeft, maar ze kan natuurlijk ook zuigbehoefte hebben.
Dat wordt nogal eens aangezien voor honger waardoor die kleintjes te veel voeding krijgen en het er dus weer uitspugen.
Ik weet natuurlijk niet of dat hier ook het probleem is, maar nu heb je toch maar mooi gelezen en misschien kan je er wat mee
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:01:18 #10
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_59750152
Goede morgen allemaal,

Ben al een tijdje niet geweest.
Eerst een weekje vakantie en afgelopen week druk gehad. Plafond laten stucen (door lekkager kwam dat naar benenden) trap naar het dakterras laten plaatsen joepie eindelijk, 2 dagen werken, kind op schoolreisje maar nu ff tijd.

Het gaat hier zo goed.
Zoë eet als een bootwerker, broodkorst, rijstewafeltjes, boontjes, broccoli, bloemkool, wortel, gourette, meloen, drinkt wat uit een tuitbeker zonder antilek (lekt dan zelf wel veel en is bheoorijk nat) daarnaas natuurlijk nog de borst. Maar tot nu toe reageert ze overal goed op en eet allles zelf uit het vuisjte ik ben zo trots op haar.

Slapen gaat ook goed overdag prima s nachts wat onrustiger maar ach dat gaat vanzelf beter worden.

Verder is ze lui ze kan goed draaien maar doet het alleen als het echt moet maar dan ook alleen als het moet.
Ze heeft in de vakantie heerlijk gezwommen en is dolop haar grote zus.

Liefs
pi_59750882
Na 2 avonden niet willen slapen en eigenlijk het liefst alleen maar bij papa en mama willen zijn (eerste avond aan toegegeven, omdat we dachten dat ze nog wat ziek was, was ze misschien ook wel), heeft ze gisteravond helemaal niet gemopperd toen we haar in bed hadden gelegd en heeft zelfs uitgeslapen tot 8 uur vanmorgen!
Fake it till you make it...
pi_59752712
pfffff meneer hier heeft zijn dag niet geloof ik.
verhoging, vlekjes, doorkomendetandjes, heel graag willen lopen maar het nog niet kunnen.
Allemaal geen lekkere combi samen, met het gevolg dat er hier de hele dag eigenlijk alleen maar gekrijst word.

en als meneer dan eindelijk 5 minuten stil is dan komen er weer tig vliegtuigen laag over...
leuke timing die veteranendag vandag

pffff het issuh faaaaaaaaaaaseeeeeeeeee
  zaterdag 28 juni 2008 @ 14:07:57 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59752752
Kreeg een smsje van Sjak. Goed nieuws over Stijn, maar minder over haarzelf:
quote:
Met Stijn gaat het goed, mag waarschijnlijk vandaag naar huis. Met mij gaat het wat minder. Ben donderdag opgenomen met erg hoge koorts en heb een infectie in mijn bloed. Ik begin me iets beter te voelen, maar ben nog erg slap.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_59752887
Sil, hoe gaat het nu met borstvoeding?? Lukt het?

Verder is hier de rust weer wedergekeerd. Vannacht heeft Jen lekker geslapen en we hebben zelfs uitgeslapen tot 8 uur. Gisternacht voelde Jen zich helemaal niet lekker, ik had 2 hele vieze luiers en ze had buikpijn. (Waarvan is mij nog steeds een raadsel) Ik ben er achtergekomen dat ook 4 uur op een nacht wel erg weinig is als het steeds maar een uurtje slapen is. Om 4 uur heb ik de strijd en het troosten opgegeven en heb ik Jen toch maar weer bij me gelegd. Lekker haar buik tegen de mijne aan, lekker warm... en toen ging het wel. Alleen ik slaap dan amper, maar Jen had nog wel 3 uurtjes gepakt.

Verder heb ik vandaag luiers nummer 4 gehaald voor de nacht. Echt de nummer 3 kan niet meer... wat een mega plassen... De luiers worden hier 's nachts tot het uiterste getest. Maar ik heb nu steeds vaker dat ze toch nat is....

En mag ik ook even zeggen dat ik wel echt een hele vrolijkerd heb.... Er wordt zoveel gelachen hier... Ze is zo vreselijk leuk, elke keer doet ze weer wat anders.. Ze kan heerlijk zelf spelen en trappelt erop los.

En nog een vraagje: Over het niet helpen met zitten en staan. Jen zit al heel goed, maar ik moet haar wel vasthouden omdat ze zich net zo makkelijk achterover gooit. Telt dat ook met helpen? Ze gaat nog niet zelf zitten. (Wel de buikspier oefeningen) En als ik haar dus neerzet dat houdt ze zich helemaal gestrekt en dan staat ze dus. Dan zeg ik dat ze moet zitten en dan laat ze zich wel zakken... Maar staan kan toch helemaal nog niet??

P-iglet, wat vervelend dat Pepijn niet lekker is. Hier is het stil! Ik hoor geen vliegtuigen...

Sjak, lekker dan... kon er ook nog wel bij (niet dus). beterschap
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59753023
Sjak beterschap! Wel fijn dat het beter gaat met Stijn!

Goed zo Chris en Deepfreeze bedankt voor het openen van een nieuw topic
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:06:21 #16
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59753849
he jakkes sjak! wat naar voor je, heel veel beterschap
wel een hele opluchting dat er met stijn niks naars aan de hand is!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:12:29 #17
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59753968
Jeetje Sjak, da's geen fijn bericht
Beterschap gwenst en hopelijk mag je snel weer, gezond en wel, naar huis.
.... met gevoel voor drama....
pi_59753978
Het houdt niet op Sjak Gelukkig gaat het met Stijn de goed kant op.
Ik hoop dat je strippenkaart nu op is Sjak
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:35:03 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59756485
Zo, ff bijgelezen na een dag

Stiemie, wij zetten Eli ook steeds op zijn billen neer, en hij kruipt nu de hele kamer door op zoek naar torens die omgegooid kunnen worden. Er is wel een risico op kontschuiven als je ze steeds zo neerzet, maar het hoeft dus niet. Wij hebben op een gegeven moment steeds 10 min op de buik gelegd of zo (of minder), tot hij het zat was. En dan weer in de box achter zijn activity centre zittend. Het moet natuurlijk wel leuk blijven, he?

Chris kan zich optrekken!

Pepijn hopelijk gaat het snel voorbij en loop je lekker door kamer met nieuwe tandjes en al Wel gezellig zijn weer op je verjaardag hoor!

Ticootje, los staan lijkt me idd erg vroeg. Maar het beentjes stijf houden klinkt wel bekend. Los zitten ook met 4,5 maand. Als je wil kan je haar tegen wat kussens draperen als een soort zitzak, dat ze er tegen kan leunen (minder belastend voor de rug) en toch vooruit kijken ipv omhoog. Is dat een idee?

Sjak, het houdt niet over, he!? vanuit hier en dat je snel maar weer helemaal opknapt!

Vraagje: eli likt aan al zijn eten en wil het dus ook niet als het te grof in de mond ligt (is dit nou de lik- en beffase waar het een half jaar geleden over ging? met appelsap en memmel en zo) Klinkt dit bekend? aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant, ik geef nu het fruit maar gepureerd in een flesje, want anders komt er niets binnen. Veel te leuk om aan te likken en van handje tot handje te laten glibberen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59757293
Jen zit/ligt overigens vaak in de wipper. Die heb ik ietsjes meer rechtop, dus dat ze goed alles in de gaten kan houden. Ook de buggyzit doe ik af en toe 2 klikjes rechterop, zo kan ze goed bij haar speeltjes en goed kijken. Ze zit echt heel stevig, echt ongelofelijk...

pfff, zaterdag is echt een dag om op te laden... Heerlijk niets doen... Lekker boodschapjes en verder niets.
pi_59757947
Sjak, het zit je niet mee. Hopelijk knap je gauw op . Fijn dat het met Stijn wel weer goed gaat!

Mirte heeft net zelf gepoogd te eten, bordje op haar tafeltje en het vervolgens in haar schoot schuiven om het van daaruit op proberen te eten... er zijn minder omslachtige manieren, maar ze had wel lol .
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 19:41:19 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59759029
Ach Sjak toch, wat moet jij toch veel doorstaan na de geboorte van Stijn. Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:20:54 #23
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_59759791
Jeetje Sjak, het zit je echt niet mee. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Goed om te horen dat het met Stijn in ieder geval weer beter gaat.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:21:23 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59759805
Jeetje Sjak... het zit echt niet mee zeg!
Heel veel sterkte!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:27:23 #25
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59759916
Gelukkig dat het beter gaat met Stijn, maar arme Sjak.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:41:00 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59760182
Wat een goed bericht en rottig bericht tegelijk. Sjak toch.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:42:37 #27
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59760209
Sjak....
Veel sterkte en beterschap.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59760826
Poejmon, you're welcome het was ook al laat

He sjak, fijn dat het met stijn beter gaat.. Maar ik stuur wel een flinke portie beterschap jouw kant op!

P_iglet, lastig zo'n gefrustreerde fase.. Maar ze zullen er toch doorheen moeten als ze iets willen leren. Wel jammer dat het samenvalt met tandjes en vliegtuigen, maar dan ben je ook gelijk weer vanaf

Tico, als Chris nu gaat staan, of zit, dan blijf ik er ook achter staan. niet vasthouden, maar wel zo dat ik hem nog kan opvangen. Hij gooit zichzelf nog steeds achterover. Na een paar keer een boink op de vloer vanuit zit, lijkt hij het nu voorzichtiger te doen (soms ben je toch net te laat). Wel jammer dat hij het zo moet leren
Zit ze trouwens ook met de rug goed? dus een holle rug? Ik heb Chris ook een poosje zittend op de bank eten gegeven. Dan zette ik hem tegen een kussen aan in de hoek van de bank, daar had hij dan net wat extra steun van.
Dat staan zou ik (nog) niet teveel stimuleren, ze kunnen de gewrichten wel op slot zetten, maar eigenlijk zijn die nog niet volgroeid, en dan kunnen ze het gewicht beter niet dragen..
pi_59760922
sjak beterschap

iemand een idee hoeveel een kindje van 3 maand binnen moet hebben aan fles voeding?
wij komen vandaag namelijk maar op 4 flessen van 150/6 uit. ik kan moeilijk een 5de fles erin proppen.
mama van 3 kids!
pi_59762847
popples. bedoel je niet 150/5? of 180/6
Hoeveel ze moeten krijgen ligt aan het gewicht.. het aantal kilo x 150 cc.. En dat dan verdeeld over het aantal flesjes. Met een max van 1 liter (dus bij 6,6 kilo).
Maar een dagje wat minder is niet erg, zolang je dan maar boven 1/3e van de aanbevolen hoeveelheid zit, en ze genoeg plasluiers heeft, en niet suf..
pi_59763138
ja idd 150/5 ze heeft er maar 4 gehad dus 600cc van de 900cc die ze moet hebben. normaal komt ze ook maar aan de 750cc van de 900cc. ik kan het er moeilijk in proppen.
mama van 3 kids!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:53:14 #32
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59763834
Idd, wat DF zegt, als het zo goed gaat, best!
Mss wil ze morgen juist weer meer omdat ze vandaag minder had. Merk je vanzelf, toch?

En vandaag zonder avondfles naar bed gebracht en het ging goed! Dus geen flesje meer in het donker, maar ff een knuffel en een liedje, en voila. Gaat ook. ben helemaal opgelucht. Had een beetje verwacht dat hij zou gaan huilen om zijn flesje, maar niet dus!
pi_59763850
Deepfreeze, Jen zit gewoon goed. Heel netjes rechtop, hoofdje omhoog en ik kan haar ook loslaten, maar als ik haar loslaat gooit ze zich achterover. Maar erg veel doe ik het maar niet stimuleren. Als ze bij me zit dan zit ze wel vaak, maar ik knuf ook gewoon met haar dan ligt ze een soort op haar buik op me, of ik leg haar op mn schoot.
Ik hou maar een beetje aan dat als ze zelf gaat zitten dat het dan vroeg zat is...
pi_59767848
Davinia, hoeveel flesjes/cc poedermelk krijgt Eli nog? (hier nog 500 cc, maar geen andere zuivel overdag)

popples, proppen is lastig. Dat komt er meestal toch wel weer uit. Ik geloof dat ze trouwens eindigen op 800-1000cc, en dat blijft tot ze bijvoeding krijgen. Dus dan zit je al dichterbij met die 750. En als ze dan verder ook gezond en happy is.. Dan zou ik me geen zorgen maken over zo'n pruts-dagje

Tico, ik ben begonnen met de fruithapjes zittend (met wat ondersteuning) te geven. En vandaar langzaam wat meer. Maar Chris is nog steeds geen zitter. Hij doet het zelf niet, en als je hem neerzet is het na 5 minuten ook wel gebeurd. Dan gaat hij verder buikschijven.. Ach, dan niet, op zijn buik dingen ontdekken is ook veel leuker.
Dat achterovergooien vind Chris leuk.. Totdat hij zich eens achterovergooit als ik er niet achtersta

Vannacht weer lekker geslapen.. Hij is gewoon nog steeds geen nacht wakker geweest sinds de fopspeen eruit is.. Echt heerlijk zo.. Ben zo blij dat ik dat doorgezet heb
  zondag 29 juni 2008 @ 10:29:35 #35
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59768154
Sjak wat vervelend allemaal zeg (Al is het natuurlijk wel heel erg fijn dat het met Stijn beter gaat) Beterschap!

Davinia hoe laat kreeg Eli dan zijn laatste avondfles? Linde krijgt haar laatste fles meestal om een uur of negen, maar we zijn niet heel erg van het vaste ritme dus het kan ook iets eerder of later zijn

Lekker DF dat Chris nu zo goed doorslaapt. Hier een meisje dat niet wakker wordt vanwege een kwijtgeraakte speen, maar vanwege draaien in bed. Op je buik liggen en niet meer terug kunnen draaien in je slaapzak en daar midden in de nacht achter komen Of wakker worden en dan overdwars klem in bed liggen is ook favoriet hier.

Popples ik zou me er inderdaad niet al te druk om maken. Wij eten zelf toch niet elke dag precies hetzelfde? En bovendien wat ze de ene dag te weinig eten of drinken, halen ze vaak de andere dag (of nacht ) vanzelf weer in

Ticootje zoals jij beschrijft zijn we ook met Linde begonnen. Dus neer willen zetten en dan overtrekken waardoor ze gaat staan. Als ze dan eenmaal doorhebben hoe leuk staan is, willen ze dat alleen nog maar.

P_iglet lastig he als ze zooooo graag iets willen maar het nog niet kunnen. En dan dat zielige gehuil er steeds om. Klinkt helaas heel bekend. We laten Linde nu ook meer zelf aanklooien, maar wel maximaal iets van een kwartier ofzo. Daarna doen we weer even iets anders en dan kan ze het daarna nog eens proberen.
  zondag 29 juni 2008 @ 10:42:27 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59768289
Eli's laaatste fles was onderdeel van het nachtritueel, dus vlak voor het slapen gaan, in pyjama e slaapzak en dan zo hop, bed in. Nu houden we dus 180/6 over voor ontbijt, bverder niets. Wel een bakje yoghurt in de middag, en soms wat smeerkaas met lunch dus wel zuivel.

Eli heeft dat ook een tijdje gehad, s nachts wakker worden omdat hij met zijn kop tussen, danwel in de spijlen lag. Nu gelukkigniet meer Gaan we weer, het is een F A S E
pi_59768355
Davinia, dan moet/mag je geloof ik ook weer vitamine D gaan geven. Bij minder dan 300 cc poedermelk...
De CB-verpleegkundige vond die 500 cc wel goed (omdat we verder geen zuivel geven). Dus dat houden we mooi zo tot de volgende afspraak.Kunnen we vanaf 11 maanden gaan afbouwen. vanaf het jaar was het iets van 300 cc zuivel, dat is dan een bord pap/glas gewone melk en een bak yoghurt ofzo...
  zondag 29 juni 2008 @ 10:48:52 #38
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59768375
Dus dan krijgt hij nog maar 1 flesje? Linde krijgt er nu nog 2 (soms 2,5) 1 papfles 's morgens, 1 fles 's avonds om een uur of negen en soms een half flesje bij de lunchboterham. Maar wat ik nu naar aanleiding van jouw verhaal begrijp kunnen we dat dus best snel gaan afbouwen?

Vandaag is het trouwens nog precies 3 weken voordat mijn uk 1 jaar oud is.
  zondag 29 juni 2008 @ 13:53:38 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59771201
Oh, Stiemie, wij doen ook maar wat, hoor!

Kijk, eli eet gewoon ontzettend goed, en mist het niet. Hij eet volledige lunch (twee boterhammen met drinken) en avondeten (afgelopen donderdag was het 3/4 zalmmoot (echt een grote), equivalent van 3 aardappels en 4 stronkjes bloemkool (oma had al gepureerd), dus tja, dan prop ik er niet nog een fles bij
En hij is lekker aan de maat en ziet er niet uit alsof hij iets tekort komt, dus dan heb je imo wat meer speelruimte...

Enneh, niet je post ook al in het dreumestopic

wanneer gaan we daten?
  zondag 29 juni 2008 @ 14:10:49 #40
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59771513
Hahaha betrapt ja ik dacht ik maak maar alsvast een klein uitstapje naar het dreumestopic

Eli kan lekker smikkelen zeg! Linde geniet nog zo van haar laatste fles, vind het nog een beetje zielig als ze die moet gaan missen. En eet Eli 2 boterhammen met de lunch ? Linde zit nog op 1 boterham en dan soms een half flesje melk er nog bij. Maar daar kunnen we dus wel 2 boterhammen van gaan maken als ik dit zo lees!

Enneh daten lijkt me een goed plan! Ik stuur je wel een pm om een en ander af te spreken
  zondag 29 juni 2008 @ 14:23:14 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_59771758
Even een berichtje:
Sjak heeft een streptocokken A infectie (gehad) en ligt nog in het ziekenhuis te herstellen. Ze had een koorts van maar liefst 41,8 C en daar heeft d'r lijf een enorme rotschop van gekregen. Het gaat nu wel beter en de bacterie delft het onderspit tegen de antibiotica maar ze blijft voorlopig wel zo zwak als een vaatdoek.

Stijn ligt sinds vanmiddag weer hier thuis te slapen gelukkig en hij is lekker vrolijk en er helemaal bovenop. Zijn kweekjes waren allemaal negatief maar hij is toch aan een extra anti-bioticakuur, net als Jet en ik.

Later meer, lief dat jullie zo meeleefden.
Life is what you make it.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 14:27:42 #42
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59771843
Schanulleke en Sjak, sterkte en een spoedig herstel gewenst!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59772171
Schanulleke, fijn dat stijn weer thuis is.. Maar wel naar dat Sjak zo'n behoorlijke infectie heeft.. Hopelijk heb je ook snel je lief weer thuis! In ieder geval veel beterschap voor Sjak!
  zondag 29 juni 2008 @ 14:55:02 #44
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59772305
Och jeetje, arme Sjak . Sterkte Schanulleke met je zieke gezin .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 29 juni 2008 @ 15:17:57 #45
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59772698
Jeetje Sjak en Schanul, wat een woelige en rottige tijden zo! Sterkte voor jullie allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59772766
Sjak, heel veel beterschap!

Ik heb hier nog steeds niet alles bijgelezen dus ik val maar gewoon even binnen
Dana is vandaag 6 dagen oud en alles gaat prima hier. Vanacht heeft ze heerlijk geslapen vanaf half 1 tot we haar wakker maakte voor de fles van 6 uur en daarna viel ze weer als een blok in slaap

Ze is vandaag ook voor t eerst met papa in t grote bad geweest en ik geloof dat het dr goed beviel

Over een dagje of 2 mag ze voor t eerst naar buiten, daar heb ik wel zin in, lekker met mijn meisje een beetje rondlopen!

Ze moet over een paar weken op controle voor dr heupjes, dit is normaal voor kindje die in een stuit hebben gelegen maar zo op t eerste oog kon de kinderarts geen vreemde dingen zien.

Ze is een heel lief en tevreden kindje, behalve als ze honger krijgt...dan is ze net als haar moeder
  zondag 29 juni 2008 @ 15:24:40 #47
14746 k_i_m
pi_59772808
Fijn bla, dat het zo lekker gaat! Jeetje hee, van half 1 tot 6 uur slapen .
In my life
Why do I smile
pi_59772952
ja lekker luxe he ik hoop dat ze dat vol houd!
  zondag 29 juni 2008 @ 15:40:23 #49
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59773056
Schanulleke dat is wel even schrikken zeg. Fijn dat Stijn thuis is. Hopelijk volgt Sjak snel!

Luxe slaapschema heeft je meisje meteen Bla_
  zondag 29 juni 2008 @ 15:51:31 #50
14746 k_i_m
pi_59773227
Lilah is ook een beetje aan het snotteren en hoesten . Ik had haar net de fles gegeven toen ik haar over de schouder gooide om te boeren toen ze een hoestbui kreeg. Maar de boer kwam tegelijk met de hoestbui, want ik voelde ineens vanalles borrelen in d'r lijfje en was net te laat om een golf kots te ontwijken. Ze zat heel beduusd te kijken van wat er allemaal gebeurde (normaal spuugt ze nooit, zelfs geen klein beetje) en ik eigenlijk ook. Wel heel zielig vond ik het .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')