abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:29:22 #276
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59907547
eerst alles opnemen met n goed absoberende doek ( bv hydrofiel) vervolgens tapijt inwrijven met n vlekkenoplosser of vloeibaar was middel, even laten intrekken en met n droge doek (kan ook hydrofiel zijn, maar ook andere doek) nawrijven. hier is het meestal dan weer uit het tapijt. je kan hetzelfde ook proberen bij je matras natuurlijk. ( en daarna kun je kiezen om een molton op het matras te leggen of een antihuismat overtrekje er om heen te doen zodat het in het vervolg niet meer in het matras kan trekken en "slechts" in je beddengoed zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 05-07-2008 13:30:02 (typvirus) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:52:40 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59908813
Ah, dank, dat ga ik proberen.

(Er ligt ook altijd van die moltons onder, maar die zaten dus net in de was, omdat ze een beetje stonken, dus ik had er nu hydrofielluiers op gelegd, waar meneer dus prachtig naast gekotst heeft )

Hoe lagnduurt het dan voor het matras weeer schoon is? We hebben zometeen natuurlijk weer middagslaapje... Al zouden we kunnen proberen om hem in het campingbedje te leggen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59912383
Davinia, ik ga nu even mama zijn en als we straks weten of we hier blijven wonen of gaan verhuizen dan kijk ik wel weer rond voor werk. Dus tot februari ben ik fulltime mama (tenzij er iets op mn pad komt, maar ik ben niet op zoek).

Teenage, Mirte krijgt nog 3 flessen (papfles als ontbijt, tussen de middag een fles van 150/5 en na het avondeten 120/4). Late fles krijgt ze al sinds dat ze een maand of 6 a 7 is niet meer.

Ze heeft vanmiddag uit een rietjesbeker gedronken. Alleen is het me nog niet duidelijk of ze nu ineens de slag te pakken heeft of dat ze het alleen heeft gedaan omdat er sap in zat... (hoezo eigenwijs kind). Ze klokte het zo weg...
Fake it till you make it...
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:09:47 #279
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59912676
Knap hoor van Mirte! Linde gaat altijd zo heel afwachtend met dat rietje in haar mond zittenw achten, maar dan gebeurt er natuurlijk helemaal niks

Davinia is Eli ziek geworden? Arm mannetje

Linde is wat opgeknapt. Vanmorgen zijn we even snel naar het zomerfeest van het kdv geweest en ze moest verkleed gaan. Omdat ik een heel pak niet zo zag zitten heb ik bij Artoek vlindervleugels gekocht. Dus Linde was een (V)Linde(r) Helaas is ze nog niet helemaal de oude. Nog erg moe en pieperig
pi_59913303
Stiemie, Mirte snapt het fenomeen tuitbeker niet echt, dus in een poging om haar dan toch wat te laten drinken heb ik het eens met een rietje geprobeerd. Dat ging op zich wel, dus toen heb ik een rietjesbeker gekocht omdat ze die zelf vast kan houden zonder dat ik daarna hoef te gaan dweilen enzo .
Maar ze leek het niet te begrijpen (of niet willen begrijpen ) tot nu toe... Maar of het de sap is geweest en ze water gewoon niet wil of dat ze ineens het licht heeft gezien... Eerst moet het sapje op, is zo'n flesje van Friso wat 3 dagen houdbaar is ofzo in de koelkast. Dus ik denk dat ik zelf ook maar een slok neem en na het weekend gaan we dan wel kijken of ze het met water ook "snapt".
Kan ze dat ding mee naar het KDV ipv tuitbeker, want daar drinkt ze niet of nauwelijks uit.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:48:34 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59913381
ik heb een foto van jen die aan de tafel staat met een tol op tafel. helaas kan ik niet uploaden nu, maar jullie houden m tegoed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:03:26 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_59914518
Wij zijn weer thuis. Een week eerder dan gepland, maar het weersvooruitzicht was niet zo heel erg denderend en met een open trommelvlies vonden we al dat vocht niet echt aantrekkelijk, zeker niet gezien Berts geschiedenis met zijn oren.

Alles in de auto geladen, Ruben met mij in de trein. Heeft hij ineens heel veel bloed in zijn rechteroor zitten. Gelukkig studente medicijnen in de coupe die me hoorde zeggen "Je hebt allemaal bloed in je oor" en die keek snel even: allemaal bloed in zijn gehoorgang, dus aanraden om toch maar langs de huisarts te gaan, zeker met het verhaal van vorige week (als er ook maar iets negatief zou veranderen: langskomen!). Ik bel naar huisartsenpost: "is allemaal heel normaal, u hoeft niet langs te komen", maar Bert vertrouwde het niet helemaal en ik had echt zoiets van, ja hallo, we moesten langs komen als er iets negatief zou veranderen! Kortom, uiteindelijk toch maar langs gegaan in de hoop dat ze wel tijd zouden hebben. Oortje inmiddels wat schoongemaakt, maar het zat weer vol met bloed. "Ja, aan het einde van de middag hebben we nog wel een plekje (we waren daar vroeg in de middag)". Waarop ik aangaf dat ik dan wel rechtstreeks naar de kinderarts zou gaan waar we de uitnodiging van hadden dat als er iets zou veranderen aan Rubens toestand we gewoon langs mochten. Nou, dat was niet de bedoeling en zo werkte het allemaal niet en blablabla. Vooral de toon waarop we te woord werden gestaan maakte het dat ik dus echt gewoon pissig werd, ik heb de kinderwagen gepakt en ben dus gewoon naar de afdeling gelopen. Daar heb ik mijn verhaal gedaan, mijn onrust uitgesproken en vooral aangegeven dat ik niet snapte wat ik nou moest doen als de ene arts zegt meteen langskomen, de andere "arts" (assistente dus) zegt dat dat niet hoeft, maar de kinderarts aangaf dat het wel moest. Uiteindelijk dus inderdaad gewoon de kinderarts erbij en die heeft aangegeven dat het inderdaad nog steeds behoorlijk aan het rommelen is. Aanraden is om maandag afspraak te maken bij eigen huisarts, het hele verhaal te doen en dan ook duidelijk vast te laten leggen in Rubens dossier wat er afgesproken wordt. Oor konden we gewoon met wat water schoonmaken, maar niet in de gehoorgang uiteraard. De huisarts zou waarschijnlijk oordruppels voorschrijven.
OK, het hoort erbij, de rust in mijn lijf keert weer terug.
Thuis nogmaals Rubens oor schoonmaken. Hele oor keurig schoon, alleen nog een klein beetje bloed in de gehoorgang, ik wil hem naar beneden brengen, ineens hele oor weer vol. Maarre, niet in de gehoorgang.

Meneer heeft dus gewoon in zijn oor zitten krabben en het komt dus helemaal niet uit zijn oor We hebben echt met vijf mensen naar zijn oor gekeken, gevoeld, schoongemaakt en geen van allen had dit gezien. Ik voelde me toen wel een beetje schuldig over mijn ophef in het ziekenhuis

(Overigens heeft Bert ons wel keurig afgemeld bij de huisartsenpost. Ze konden begrijpen dat ik me niet prettig voelde en dat het heel onhandig was als de ene zegt direct komen en de ander zegt hoeft niet. Mocht er wat veranderen, dan moesten we zeker bellen en eventueel langskomen en deze ervaring niet in de weg laten staan. Ik vond het wel erg prettig dat ze dat zeiden (was niet de eerste aanvaring met de huisartsenpost trouwens ))

Nu ligt Ruben heerlijk te slapen in zijn eigen bedje, nadat hij toch wel wat huilerig was. Ons idee: aandachttekort, want de afgelopen twee weken zijn wij natuurlijk zowat constant binnen de 5 meter in zijn buurt geweest en zeker de laatste week heeft hij heel veel aandacht gehad (mijn ouders waren ook op de camping). Hij wilde ook gewoon niet liggen (toch last van zijn oren ) en uiteindelijk viel hij liggend op mijn buik/borst in slaap terwijl ik zijn rugje aaide. Heel lief, maar wel onhandig als je nog niet gegeten hebt. Uiteindelijk hem maar gewoon in zijn bed gelegd en hem even laten uithuilen, gelukkig viel hij snel in slaap. Hoop maar dat dat morgen weer over is, want niet huilen vind ik toch stiekem veel prettiger

In twee weken tijd is Ruben trouwens heel veel gegroeid, niet alleen in lengte Hij kan nu zoveel meer dan voor de vakantie en Bert is helemaal blij dat hij dat allemaal van dichtbij meegemaakt heeft. Hij is nu bijna een half jaar en smult zich een buikje aan de lekkere hapjes. Tot nu toe 1 keer een groentehap met vlees gehad (kip) en dat vond hij heerlijk De volgende bus melkvoeding wordt een nummertje 2 bus. Hij is inmiddels helemaal over op de standaardvoeding en heeft daarbij geen Nutriton meer nodig, perfect dus. Telkens als hij een buikje en wat spekjes gecreeerd heeft, is hij het 2 dagen later kwijt en is hij weer langer Dwars liggen in de box is er niet meer bij en meneer probeert zich op te trekken, dus tijd om de boel omlaag te doen Mijn kleine jochie word groot

En omdat het nu toch al zo'n lange lap tekst is: ik ben heel blij dat ik nog een weekje vakantie heb, want ik voel me nog niet helemaal jofel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:42:09 #283
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59915152
Troel kan me voorstellen dat je erg schrok hoor van een oor vol bloed En als zelfs de artsen niet zagen dat het niet uit zijn oor kwam, dan is het toch logisch dat jij het niet zag Gaat het nu wel weer beter met Ruben? En met jezelf?

Linde kan zelf gaan zitten Eindelijk heeft ze het door dat ze als ze op haar buik ligt zelf kan gaan zitten door haar beentjes onder zich te vouwen. Het heeft ons wat oorpijn opgelevert met al dat gezeur van mevrouwtje omdat het haar steeds niet lukte, maar dan heb je ook wat
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:45:27 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_59915199
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:42 schreef Stiemie het volgende:
Troel kan me voorstellen dat je erg schrok hoor van een oor vol bloed En als zelfs de artsen niet zagen dat het niet uit zijn oor kwam, dan is het toch logisch dat jij het niet zag Gaat het nu wel weer beter met Ruben? En met jezelf?

Linde kan zelf gaan zitten Eindelijk heeft ze het door dat ze als ze op haar buik ligt zelf kan gaan zitten door haar beentjes onder zich te vouwen. Het heeft ons wat oorpijn opgelevert met al dat gezeur van mevrouwtje omdat het haar steeds niet lukte, maar dan heb je ook wat
Nouja, dat is het gekke aan Ruben, hij zit wel constant aan zijn oortjes, maar hij is blij en vrolijk en lacht veel en huilt niet. Blijkbaar heeft hij er niet veel last van of hij heeft een hoge pijngrens
Tja, ikzelf ben aan de beterende hand, ik wist niet dat een griep en dergelijke er zo zwaar in zat. Heb toch echt een aantal dagen voor pampus gelegen in de tent, zeker als we dan de dag ervoor iets leuks hadden gedaan. Maarja, wel genoten en de buitenlucht deed me erg veel goeds.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:57:45 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59915421
Linde, wat goed!!

Troel, wat fijn dat het niets bleek te zijn, wel vervelend van de stress voorafgaand, maar toch.

Eli heeft ook een korst aan de rand van zijn oor. Ziet er ranzig uit, maar is gewoon een korstje. Heeft teveel gekrabd. En nu ook tandjesluiers, dussss .... dat is 5....

EDIT: Stiemie, je hebt mail

[ Bericht 14% gewijzigd door DaviniaHR op 05-07-2008 22:16:32 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:05:29 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59915568
Wat een verhaal joh, van die oren!
En leuk om te lezen dat hij zo lekker eet. Dat is bij Sasha echt nog maar matigjes. Maar goed, hij is ook pas net 6 maandjes dus hij hoeft nog niet meteen op de maximale hoeveelheden te zitten.

Ik vroeg me trouwens af wanneer we over zouden 'moeten' op de 2 voeding. Ik wacht maar gewoon op de 7,5 maand afspraak op het cb begin augustus, dan zouden we het over eten gaan hebben zeiden ze de vorige keer.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:18:20 #287
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59915810
Dit is niet het topic voor linkdumpjes.

[ Bericht 78% gewijzigd door BE op 05-07-2008 22:26:05 ]
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59916548
Mirte krijgt een nichtje of neefje in februari
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:25:09 #289
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59917174
Oh wat leuk Nijna! Gefeliciteerd!
pi_59917573
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:54 schreef Nijna het volgende:
Davinia, ik ga nu even mama zijn en als we straks weten of we hier blijven wonen of gaan verhuizen dan kijk ik wel weer rond voor werk. Dus tot februari ben ik fulltime mama (tenzij er iets op mn pad komt, maar ik ben niet op zoek).

Teenage, Mirte krijgt nog 3 flessen (papfles als ontbijt, tussen de middag een fles van 150/5 en na het avondeten 120/4). Late fles krijgt ze al sinds dat ze een maand of 6 a 7 is niet meer.

Ze heeft vanmiddag uit een rietjesbeker gedronken. Alleen is het me nog niet duidelijk of ze nu ineens de slag te pakken heeft of dat ze het alleen heeft gedaan omdat er sap in zat... (hoezo eigenwijs kind). Ze klokte het zo weg...
Okee dus dan kan het dus wel al. Ze schelen trouwens ongeveer 2 weekjes, die van jou en die van mij
Knap trouwens van dat rietje! Ik herinner me van Wesley dat hij 11 maanden was toen hij dat kon. Bij Damian heb ik nog niets anders geprobeerd.

@ Troel: je moet je helemaal niet schuldig voelen over je ophef! Voor het hetzelfde geld was het wél mis geweest en had je je laten wegsturen. Ik vind het juist goed van je.

offtopic: mijn collega is laatst met iets naar huis gestuurd (gescheurde spier meneer, gaat met rust over) en vertrouwde het uiteindelijk toch niet en bleek een prop te hebben. had heeeel verkeerd kunnen aflopen. in het ziekenhuis sturen ze mensen té vaak té makkelijk weg, onthoud dat maar!!

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenageDirtbag op 05-07-2008 23:51:36 ]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:48:18 #291
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59917663
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:08 schreef k_i_m het volgende:

Pak ik net het tasje met zooi uit, zie ik een doosje "Met sinaasappelsmaak". Ik wist niet dat je tegenwoordig sinaasappelsmaak met je reet kan proeven . Sjongejonge .
geweldig! Wat een druif.

Isa krijgt inmiddels haar 7de tand, we hebben er al 4 boven en die zijn enorm groot! en 2 onder waarbij er nu eentje extra bij komt met alle pret erom heen er gratis en voor niets bij, zeveren, mopperen en 's nachts wakker worden... Goddelijk dus.

Alle kindjes waarbij het niet zo goed gaat, beterschap en sterkte. Zo zielig kleintjes die ziek zijn

Als ik Isa naar mijn moeder breng en ik vertrek naar mijn werk dan zwaait ze super enthousiast ... das ook niet zo leuk kan ik je vertellen, huilen niet fijn ... te blij zijn werkt ook niet

Teenagedirtbage, Isa kreeg al heel snel die laatste fles niet meer. Als ik me goed herinner vanaf de 6 maanden ofzo niet meer ze kwam er ineens niet meer om, en deed ze dat wel dan kreeg ze die gewoon hoor. Maar dat is misschien 2x gebeurt ofzo. Tis gewoon proberen geblazen of het lukt de nacht door te komen. Isa krijgt vanaf 3 weken terug ofzo geen enkele fles meer maar pap, ze gooit de fles door de kamer heen als ik niet op let

Troel rust lekker uit, vermoeiend hé vakantie Hoop dat Ruben snel weer opknapt en zijn oortje goed geneest.

Isa gaat momenteel zo snel, de afgelopen maanden is ze gaan buikschuiven, kruipen, kontschuiven, tanden krijgen, boterhammen eten, flessen werpen, zitten, mee op de fiets, we hebben er bijna moeite mee om het allemaal bij te benen. Vandaag trok ze zichzelf omhoog aan de salontafel... wankel oké maar het begin was er en huilen toen ze op haar kont weer lande toen het toch niet helemaal wilde lukken.
Duidelijk is ook dat madam een eigen willetje krijgt...luiers verschonen is een ware uitdaging geworden met speeltjes en liedjes zingen om haar te laten liggen.
Ze zegt al papa en mama en af en toe komt er haar eigen naam uit.... tja ze weet nog niet wat ze zegt maar ze probeert ons al echt na te praten, nee is trouwens nu al favoriet!
Nog zo'n 2,5 week en dan is ze 1 jaar. Tjee wat gaat de tijd ongelooflijk snel.
Mama van Isa en Ties
pi_59920818
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een verhaal joh, van die oren!
En leuk om te lezen dat hij zo lekker eet. Dat is bij Sasha echt nog maar matigjes. Maar goed, hij is ook pas net 6 maandjes dus hij hoeft nog niet meteen op de maximale hoeveelheden te zitten.

Ik vroeg me trouwens af wanneer we over zouden 'moeten' op de 2 voeding. Ik wacht maar gewoon op de 7,5 maand afspraak op het cb begin augustus, dan zouden we het over eten gaan hebben zeiden ze de vorige keer.
Hier krijgt Maarten nu nr2.
We hebben er 2 week over gedaan. Mijn schoonzus heeft er 1 week over gedaan met haar dochter maar zij heeft Nutrilon en wij Similac en die heeft andere schepjes.
Je kan 1 week de helft nr1 en de andere helft nr2 per fles doen. Als je dat te snel vind gaan dan kan je de verhouding aanpassen.
Maarten kreeg week 1: 1 schepje nr2 + 2 schepjes nr1. Week daarna 2 schepjes nr2 + 1 schepje nr1 en nu heeft hij 3 schepjes nr2
Hij heeft nergens last van gehad.
Succes

Maarten eet erg goed. Af en toe wil hij de avondhap wat moeilijk eten maar fruit gaat er erg goed in.
ik heb nog 2 potjes avondeten in de vriezer en daarna ga ik ook een wat vlees proberen.
Ook gisteren voor de eerste keer beetje vis gehad
Smaakte hem best wel!

Elke dag tussen 12 en 3 krijgt hij diksap en dat vind hij MMM
Ik heb alleen water geprobeerd maar hij lust het echt niet graag

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2008 06:40:04 ]
  zondag 6 juli 2008 @ 07:53:17 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_59920915
Is het verstandig om de melk te mengen? Ik heb nu nog voor 5 flessen standaard 1 en ik was eigenlijk niet van plan om nog een verpakking 1 te kopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59921019
Teenage, ik zie het inderdaad, Damian en Mirte schelen maar 2 weekjes. Het was een uitprobeersel of ze door een rietje kon drinken. En toen ze dat bleek te kunnen hebben we een rietjesbeker gehaald .

Marlieske, wat gaat dat hard zeg. Isa al bijna een jaar. Het lijkt nog de ver van mn bed show, maar over 3 maanden hebben we hier ook een 1 jarige... onvoorstelbaar.

Ardenlyn, wat lekker dat Maarten goed eet! Hier is fruit ook favoriet en avondeten verschilt heel erg.

Troel, ik heb voeding 1 en 2 wel gemengd, wij zijn heel geleidelijk over gegaan. Maar dat was vooral omdat Mirte net een beetje fatsoenlijk begon te poepen en we dat niet teveel overhoop wilden gooien met andere voeding. Volgens mij kan je ook wel zo overstappen hoor. Anders bel je de infolijn van nutrilon/friso/... even?
  zondag 6 juli 2008 @ 09:11:43 #295
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59921060
Wij hebben de nutrilon 2 en 3 eigenlijk niet meer gemengd. Ja 1 flesje om het restje 2 op te maken en aan te vullen met 3, maar dat ging allemaal prima. Was helemaal geen probleem.

Linde is over precies 2 weken jarig. Pfff de verjaardagsstress gaat hier toeslaan Ik zit ook nog erg te twijfelen over wat voor taart ik zal nemen. Slagroomtaart is voor haar het leukste, maar daar houden we zelf niet zo van. Misschien een kwarktaartje maken?
pi_59921076
Ik dacht kom me even melden hier zo langzaam aan.... Sta ik al in de OP. Lief
Tis even een beetje te lang verhaal maar doe het eventjes kort:
Koen heeft bij de geboorte hoogstwaarschijnlijk een infectie opgelopen (of hij had het al) en is toen aan de AB gegaan. Eerst werd het vrijdag, nu maandag op zijn vroegst dat hij naar huis mag. Vandaag laatste dosis AB en dan nog 24 uur observatie.
Inmiddels ben ik thuis sinds vrijdagavond en ga ik zo'n 2 tot 3 keer naar het ziekenhuis om lekker te kroelen en gebruik te maken van de ouderenkamer die ze daar hebben. Zijn grote broer kan daar ook spelen en tv kijken, ideaal. Vandaag horen we meer over de planning wat de bedoeling is voor morgen (of we hem dan mee mogen nemen en hoelaat) en nog wat uitslagen van bloedtesten en de kweek.

Heeft verder iemand nog tips voor een magnetronsterilisator? Of suggesties voor een goede flessen/speensterilisator?
  zondag 6 juli 2008 @ 09:22:52 #297
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59921107
LovelyLady allereerst gefeliciteerd met Koen! Wat een nare start zo zeg. Gelukkig mag hij al bijna naar huis!

Wij hebben een sterilisator van Prenatal. Gewoon eigen merk en hij is prima. Ik zou er vooral op letten dat het er allemaal een beetje inpast, als ze wat ouder worden heb je soms best veel speentjes, flesjes en fopspenen. Er zal niet veel kwaliteitsverschil in het steriliseren zitten want dat gaat allemaal hetzelfde
  zondag 6 juli 2008 @ 09:24:25 #298
136150 tinny
Sumend
pi_59921113
Ik had ook nog een vraagje voor diegene die al met een iets oudere baby hier rondlopen.

Wij gigen voorheen elk jaar met een vriendengroep van een mannetje of 20 met OUD&NIEUW een paar dagen in een huisje zitten. Nu zijn wij het eerst stel met kinderen en zitten te dubben wat we moeten doen dit jaar.
Tegen de tijd dat het O&N is , is Gabi 8 maanden. We hebben zelf het gevoel dat het meer rompslomp met zich meebrengt dan plezier als we dan mee gaan (we nemen uiteraard Gabi mee).
Maar misschien is onze blik nu nog wat vetroebeld omdat Gabi nu pas 2 maanden oud is en ze dan heel anders is??
  zondag 6 juli 2008 @ 09:28:55 #299
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59921134
Tinny wij zijn met 3 maanden en met 11 maanden met Linde een weekje naar een huisje gegaan en dat ging prima. Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan hoe makkelijk je babietje is en aan hoe makkelijk je zelf bent. Voordeel van zo'n huisje is dat je vaak de hele rambam erbij kunt huren (badje, bedje, box) dus dat scheelt veel gesleep. En je kunt dan ook redelijk alles net zo doen als thuis.

Zorg wel dat je een huisje neemt waar je dan zelf nog wat bewegingsvrijheid hebt. Dus liefst niet supergehorig zodat je 's avonds gewoon lekker tv kunt kijken zonder dat iedereen steeds zachtjes moet doen en bv een eigen kamertje voor je kindje dan kan je gewoon laat naar bed zonder hem/haar wakker te maken (wel babyfoon meenemen dan ).

Over het vuurwerk zou ik me geen zorgen maken want daar is Linde afgelopen jaar ook gewoon doorheen geslapen (maar ja die slaapt nu ook al 4 avonden rustig door enorme liveconcerten aan de overkant heen ). Kijk ook of er iets in de buurt is van winkeltjes ofzo zodat je makkelijk een wandelingetje kunt maken. Dan zit je neit zo erg aan je huisje gebonden met je baby zonder dat je meteen de hele zooi weer in de auto moet laden om weg te kunnen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Stiemie op 06-07-2008 09:34:58 ]
pi_59921303
LL en Koen, welkom. Hopelijk mag Koen morgen lekker mee naar huis!

Tinny, zie de tips van Stiemie. Als jullie het niet zien zitten dan blijf je lekker thuis. Maar lijkt het wel leuk kan je het natuurlijk ook proberen.
Vuurwerk werd hier ook dwars doorheen geslapen (net als onweer enzo) afgelopen O&N.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')