Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevertquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt PM, ik loop me ook al de hele ochtend af te vragen of er een dubbele boodschap in zit.
Miss_D! Vertel eens!
Huisarts ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Rimpelhond, hoe doen jullie het dan met de inentingen? Bij de huisarts? of niet?
Ok, dan was het gewoon het zinnetje wat bij BE en mij de verkeerde interpretatie opleverde!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevertAls ik iets te vertellen heb zal ik het minder geheimzinnig doen hoor, maar voorlopig is er echt nog geen sprake van
Ik ben benieuwd of mijn ventje dat ook nog gaat redden voor het half jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:10 schreef TearSong het volgende:
Nou, hier is Yara ein-de-lijk van haar rug naar haar buik gerold. Nog net voor de 6 maanden
Ik moet toch eens wat minder tussen de regels door lezen dan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry, niks aan de hand hier, ik zat alleen met verbazing te lezen en me te bedenken dat zoiets me vast mijn eerste aantekening in het EKD oplevertAls ik iets te vertellen heb zal ik het minder geheimzinnig doen hoor, maar voorlopig is er echt nog geen sprake van
ga je nu al op vakantie GI?quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:58 schreef GI het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het bijschrijven op het paspoort ?
Pasfoto maken, naar gemeente. Klaar ?
We hebben twee/drie weekjes geplan staan begin volgende maand. Het staat nog niet helemaal vast hoor, het hangt er vanaf of Yade 'handelbaar' is in de periode ervoorquote:
eten is ook overratedquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kolf nog steeds.
Yade is nu 6 weken inderdaad. Ze drinkt bijna altijd van die kleine beetjes maar dan maar 3 uur achter elkaar, ze doet het nu al dagen uren en uren achter elkaar. Ze slaapt al ruim een week amper 12 uur op een dag, alleen is het gemiep van 's avonds, toen ik het met Knut kon delen, verplaatst naar 's ochtends.
Sprongetjes weet ik niet maar ze is 2 dagen "normaal" geweest en nu dus weer huilen, huilen, zeuren, huilen en ga zo maar door. Regeldagen heeft ze wel eerder gehad maar dan slaapt ze tenminste.
Misschien dat het weer/nog een sprongetje is, maar ik word er gek van. Draagdoek heeft ze trouwens een hekel aan. Ze slaapt nu net, maar ik durf niet te zeggen voor hoelang. Ik leg haar dan op haar buik neer, wacht 15 minuten en als ze dan nog slaapt draai ik haar om. *zucht* Ik ben moe heb niet eens tijd gehad om te eten.
Goh, jij ook al... ik heb dus ook een tijd moeten wachten, anders eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
Vanmorgen naar het cb geweest en ik schrijf hier dus nooit meer dat ik nooit hoef te wachten, want ik zat nu meteen 25 minuten in de wachtkamer![]()
Grappig! Die fijne motoriek werd van de week namelijk bij Ethan getest en toen hij het pluisje en stukje puzzel gewoon in 1 keer oppakte was dat ook bijzonder voorlijk en knap.. mja, waarom test je het dan, vraag ik me afquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:37 schreef Stiemie het volgende:
dat ze al de stukjes uit haar houten pinnetjespuzzel kan pakken, netjes aan het knopje enzo
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
Goh, jij ook al... ik heb dus ook een tijd moeten wachten, anders eigenlijk nooit....
Maar goed, kleine was in anderhalve maand 452 gram gegroeid en 2 cm. Volgt netjes het lijntje en ze kletst me de oren van het hoofd op het moment...
.
Toen ik haar aankleedde lag ze te sjansen met een jongetje 2 matjes verderop. En toen kwam er ook nog even een peuter van me binnenlopen die me aankeek van:"Jij hoort hier helemaal niet.."
Tsja, En dat vanaf het begin.. Geen wonder dat ik een totaalruptuur hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:50 schreef Nijna het volgende:
DF, wat een bolle kop heeft Chris, Mirte had vandaag iets van 43,6 geloof ik uit mn hoofd. Maar is ook qua lengte en gewicht op de -1.
Nog een wonder dat hij niet omvalt danquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:38 schreef p_iglet het volgende:
lengte op -2,5 en gewicht op -2, maar hoofdomtrek op +1
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Pak ik net het tasje met zooi uit, zie ik een doosje "Met sinaasappelsmaak". Ik wist niet dat je tegenwoordig sinaasappelsmaak met je reet kan proeven. Sjongejonge
.
k_i_m naar de Etos. Oh, nu ik er toch ben kan ik gelijk wel preventief een doosje zetpillen halen voor het kind! Meisje achter de balie vroeg nog hoe oud ze was, okee, drie maanden. Ja, die hebben we wel. We hebben ook kauwtabletten. Eh, ja. Goed idee, voor een kind van drie maanden zonder tanden. Zetpillen graag!
Pak ik net het tasje met zooi uit, zie ik een doosje "Met sinaasappelsmaak". Ik wist niet dat je tegenwoordig sinaasappelsmaak met je reet kan proeven. Sjongejonge
.
.
Nouja, dat is het gekke aan Ruben, hij zit wel constant aan zijn oortjes, maar hij is blij en vrolijk en lacht veel en huilt niet. Blijkbaar heeft hij er niet veel last van of hij heeft een hoge pijngrensquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:42 schreef Stiemie het volgende:
Troel kan me voorstellen dat je erg schrok hoor van een oor vol bloedEn als zelfs de artsen niet zagen dat het niet uit zijn oor kwam, dan is het toch logisch dat jij het niet zag
Gaat het nu wel weer beter met Ruben? En met jezelf?
Linde kan zelf gaan zitten
Eindelijk heeft ze het door dat ze als ze op haar buik ligt zelf kan gaan zitten door haar beentjes onder zich te vouwen. Het heeft ons wat oorpijn opgelevert met al dat gezeur van mevrouwtje omdat het haar steeds niet lukte, maar dan heb je ook wat
Okee dus dan kan het dus wel al. Ze schelen trouwens ongeveer 2 weekjes, die van jou en die van mijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:54 schreef Nijna het volgende:
Davinia, ik ga nu even mama zijn en als we straks weten of we hier blijven wonen of gaan verhuizen dan kijk ik wel weer rond voor werk. Dus tot februari ben ik fulltime mama (tenzij er iets op mn pad komt, maar ik ben niet op zoek).
Teenage, Mirte krijgt nog 3 flessen (papfles als ontbijt, tussen de middag een fles van 150/5 en na het avondeten 120/4). Late fles krijgt ze al sinds dat ze een maand of 6 a 7 is niet meer.
Ze heeft vanmiddag uit een rietjesbeker gedronken. Alleen is het me nog niet duidelijk of ze nu ineens de slag te pakken heeft of dat ze het alleen heeft gedaan omdat er sap in zat...(hoezo eigenwijs kind). Ze klokte het zo weg...
.
Hier krijgt Maarten nu nr2.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een verhaal joh, van die oren!
En leuk om te lezen dat hij zo lekker eet. Dat is bij Sasha echt nog maar matigjes. Maar goed, hij is ook pas net 6 maandjes dus hij hoeft nog niet meteen op de maximale hoeveelheden te zitten.
Ik vroeg me trouwens af wanneer we over zouden 'moeten' op de 2 voeding. Ik wacht maar gewoon op de 7,5 maand afspraak op het cb begin augustus, dan zouden we het over eten gaan hebben zeiden ze de vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |