Ik werd net tot mijn grote verrassing gebeld door de WVK. Dit naar aanleiding van mijn mailtje van gisteren. Ze zei dat die arts altijd verschrikkelijk uitloopt, en dat ze al meer klachten heeft gehad en dit graag wil gaan aanpakken. Ze was dan ook heel blij met mijn mailtje. Omdat we nu op een andere dag gaan krijgen we ook een andere arts, en ze zij dat deze arts vrij stipt is en de wachttijden ook een stuk minder zijn. Dus ik ben heel benieuwd hoe het de volgende keer gaat.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gemaild naar de GGD, of er nog andere wijkbureau's zijn. Volgens mij wel, dan stappen we gewoon over.
Ik was vandaag dan ook al weer een beetje boos aan het worden dat ik nog niks gehoord hadquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel heel netjes idd k_i_m, meestal hoor je niks na zulke mailtjes.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik was vandaag dan ook al weer een beetje boos aan het worden dat ik nog niks gehoord had.
Dat heb ik dus ook. En de prikjes dan. Het CB is hier 5 min lopen vandaan dus echt een ramp is het nooit om heen te gaan. Voor Wesley vind ik het al een hele tijd een stuk minder interessant. Hij is 3,5 dus ja.... Vind het alleen makkelijk om daar iets te kunnen vragen maar dan nog krijg je nooit echt antwoorden waar je heeeeel veel mee kan of vind het net niet goed genoeg dan ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het alleen al leuk om te weten hoeveel hij gegroeid is enzo.
Aangenaam!quote:Stiemie schreef het volgende:
p_igletman
Ticootje wij hebben een buggy van prenatal eigen merk en die kan helemaal plat. Ik geloof alleen dat de kwaliteit niet super is naar wat ik van anderen gehoord heb, maar wij gebruiken 'm alleen voor het brengen en halen van de kinderopvang (5 minuten lopen) omdat we 'm daar dan ingeklapt kunnen laten liggen. Er zullen vast ook nog wel andere buggy's zijn die plat kunnen. Anders even Prenatal bellen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan een kindje in de buggy. Jen zit nu wel in de buggyzit van de wandelwagen maar die doe ik helemaal plat en als ze wakker is dan mag hij 2 klikjes omhoog, dan kan ze met haar speeltjes spelen. Maar nu wel op vakantie gaan is de wandelwagen een onding. Hij neemt gewoon best veel ruimte in beslag. Dus ik zat te denken aan een buggy... Ik heb er 1 staan een mclaren, alleen die kan dus niet plat. En die vind ik ook niet geschikt. Er zijn toch ook buggy's die wel helemaal plat kunnen..?
Misschien een wat suffe vraag van mijn kantquote:Op maandag 30 juni 2008 17:02 schreef Macka66 het volgende:
Als je dan om 9.00 uur onaangekondigd bij ons op de stoep staat kan het zijn dat de boel nog niet aan kant is.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij wordt er meestal een afspraak gemaakt hoor!
Althans 'afspraak gemaakt'... ik kreeg een brief met 'de wvk komt dan en dan om zo en zo laat'.
Wij kregen keurig een telefoontje vooraf hoor om een afspraak te makenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien een wat suffe vraag van mijn kant, maar is dat gebruikelijk, dat men zonder bericht langskomt? En kun je van tevoren aangeven dat je niet zit te wachten op zo'n bezoekje of komt men hoe dan ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |