quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft trouwens geen lief babyhuiltje meer... Ze doet gewoon heeeeel hard gillen, zonder aanloop gewoon in 1 keer. Je zit echt rechtop in je bed!
Ja lach maar... Echt mn hart slaat een paar keer over op een nacht.. pfff.quote:
Hey Schanul, sterkte met Sjak en de kids! Hopelijk vanaf nu meer geluk..quote:Op zondag 29 juni 2008 14:23 schreef Schanulleke het volgende:
Later meer, lief dat jullie zo meeleefden.
thijsestraat... bij het sdk laak.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef Macka66 het volgende:
Ticootje, wij zitten denk ik bij hetzelfde CB, en ik vind het ook nogal klantonvriendelijk en bovendien slecht georganiseerd. Zo kreeg ik telefonisch een afspraak voor Maja op vrijdag om half tien en een dag later per post een bevestiging dat ze vrijdag om half tien verwacht werd voor de gehoortest. Bleek een maand later dat het om twee verschillende afspraken ging die op dezelfde dag en tijd gepland waren door hetzelfde CB, maar op verschillende locatiesMaja heeft daardoor heel laat haar prikken gehad. Gelukkig zijn de wijkverpleegkundige en de arts waarmee we de afspraken hebben wel zeer aardige en vakkundige vrouwen.
Sil, de sprongetjes tellen vanaf de uitgerekende datum. he? Maar dat weet je wrs wel.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:48 schreef Silmarwen het volgende:
Nadat Yade het gisteren vertikte om te slapen of wat dan ook, sliep ze vanacht 6 uur door. Duh, vind je het gek.Vandaag ligt ze dus als een engeltje te slapen.
Vanochtend was ze zo lekker vrolijk, maar vroeg wel gigantisch veel aandacht. Rond de 5 weken was een sprongetje toch, van mij mag ze snel uitgesprongen zijn.
Maandag krijgt ze haar eerste prikjes en ik vind het echt zo enorm erg. Suf he.
Ze doet ook niet aan sprongetjes en zit gewoon nu al in de pubertijd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Silmarwen het volgende:
Zeg, vanaf de uitgerekende datum pas.Dan is het geen sprongetje. Ik maak er gewoon een sprongetje van.
Gisteren kon ik haar af en toe wel achter het behang plakken. Miepen om niets, niet drinken, niet zitten, niet liggen helemaal niets behalve miepen en boos worden. En dan lacht ze en vind je haar wel geweldig. Het is gewoon emotionele chantage zeg ik je!
Ik vond bloed afnemen echt heel naar trouwens.... Dat stomme melken bah.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
thijsestraat... bij het sdk laak.
De wvk heb ik pas 1x gezien, thuis.. echt indruk heeft ze niet op me gemaakt. De arts vind ik wel een aardige vrouw, alleen moet ze zich wat beter kleden. Vorige keer kon ik tot aan haar navel kijken zeg maar
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
idd zelfde CB, maar andere arts.
De wvk die bij ons thuis kwam hebben we gelukkig niet meer. Die maakte dermate onbeschofte opmerkingen dat zowel lief als ik haar bijna het huis uit wilden gooien. De kamervloer lag nogal vol. Lucie had net voor ze naar het kdv ging nog even al haar speelgoed over de vloer uitgestort, en er stonden theaterrequisieten ed omdat lief de nacht tevoren thuisgekomen was van z'n werk (om 02.00 uur). Als je dan om 9.00 uur onaangekondigd bij ons op de stoep staat kan het zijn dat de boel nog niet aan kant is. Maar om dan meteen te zeggen dat een kind in dit huis niet gezond op kan groeien![]()
En zo waren er nog wat dingen...
Ik vond onze kat dan ook een collaborateur toen ze de wvk uitbundig kopjes begon te geven. Maar de wvk bleek allergisch voor katten vluchtte hals over kop weg![]()
't Kon. Met welhaast bovenmenselijke inspanning.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:04 schreef owlet het volgende:
[..]
Kon je nog beleefd blijven? Wat een naar mens zeg!
Sil wordt Yade volgens het normale schema geënt? Of tellen ze dan ook vanaf de uitgerekende datum? Ik weet niet hoe ze dat bij te vroeg geboren kindjes doen maar ze lijken me nog zo teer om die prikjes al toe te dienen. Is daar een aangepast protocol voor?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:48 schreef Silmarwen het volgende:
Maandag krijgt ze haar eerste prikjes en ik vind het echt zo enorm erg. Suf he.
Dank je Tazz.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef Tazz het volgende:
[..]
Hey Schanul, sterkte met Sjak en de kids! Hopelijk vanaf nu meer geluk..
Neem deze dan ook even mee Schanul: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 60 daar staan ook nog een hoop goede wensen voor Sjak.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dank je Tazz.
En de anderen natuurlijk ook.
Sjak wordt een beetje wanhopig in het ziekenhuis zonder internet. Idioot dat ze dat daar nog niet hebben.
Ze moet waarschijnlijk nog de hele week bljiven, zo niet langer.
Ik zal morgen deze thread eens uitprinten en meenemen voor d'r, dan kan ze tenminste met jullie meelezen.
Bla, kindjes kunnen sowieso beter niet in een draagzak voor ze drie maanden zijn, ivm de heupjes. Liggende houding of (voorzichtig!) kikkerhouding in een draagdoek is voorlopig het beste.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Weet hier iemand toevallig of en vanaf wanneer een stuitkindje in een draagzak mag? Ze heeft over een paar weken de heup echo pas en de kraamverzorgster wist het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |