truste OA'tjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef OA het volgende:
Het is mij niet gegund om mijn 100e te openen...![]()
Welterusten. A demain.![]()
Sollyquote:
primaquote:
Och, in KSC welquote:Is 2 OP's handig
Morgen weer een kansquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef OA het volgende:
Het is mij niet gegund om mijn 100e te openen...![]()
Welterusten. A demain.![]()
Ik moest even naar mijn was kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Muck het volgende:
dat duurde even
ik dacht dat je het vergeten was
[KSC #9nogwat] Als het nog lang duurt, wachten we nog even
Je wilt morgen straks wat schoons aantrekken?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen weer een kans![]()
[..]
Ik moest even naar mijn was kijken
Wil je de mijne ook doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen weer een kans![]()
[..]
Ik moest even naar mijn was kijken
en mijne ook?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker mensen die gaan slapen
Lieve papier.. naar je was kijken helpt niet zo veel hoorEN HET IS ZATERDAG
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt morgen straks wat schoons aantrekken?
kom je m brengen?quote:
Alles weer rustig,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
en met jou dan?
long time no see!
[..]
Och, in KSC wel
juist....quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
kom je m brengen?
af-en-toe mag ook, als je maar komt en koffie brengtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles weer rustig,
nu afstuderen
Dus kom veel minder hier, maar dat had je al door
Maar koffie is bahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
af-en-toe mag ook, als je maar komt en koffie brengt
maar je kunt het toch wel voor mij maken?quote:
Thee dan?quote:
Ik zou werkelijk niet weten hoequote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
maar je kunt het toch wel voor mij maken?
quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
juist....
[..]
tuurlijk
zet je dan koffie?
kom maar langs, dan mag je mijn senseo gebruiken dan zal ik MPG uit de buurt houden voor ie de koffie uit je handen trekt)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe![]()
Dus moet er een goede beschrijving liggen, dan wil ik het zeker proberen
is goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Maar om 13.00uur moet ik wel even trouwen.
En om 16 uur nog wat moest je koffie maken voor uhmm..... toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Maar om 13.00uur moet ik wel even trouwen.
Lust je koffie dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
[..]
En om 16 uur nog wat moest je koffie maken voor uhmm..... toch?
Haha nee.. voor.. iemand die er gister was maar ik weet niet meer hoe ze "heet". Iets met een A..quote:
Anna? Alfred?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha nee.. voor.. iemand die er gister was maar ik weet niet meer hoe ze "heet". Iets met een A..
Ik ga wel even zoeken hahaquote:
Wat hij eet het zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar langs, dan mag je mijn senseo gebruiken dan zal ik MPG uit de buurt houden voor ie de koffie uit je handen trekt)
[..]
is goed
sanderquote:
quote:
Dat lijkt bekend ja..quote:
mArjoquote:
Komt ze morgen op de koffie?quote:
Nee die nietquote:
Goedemorgen Jort!quote:
Ja ook wel aardig, vriendin is naar de TT in Assen, ik moet boodschappen toen en kleren kopen voor mezelfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen Jort!
drukke dag voor de boeg.... jij?
Oh, maar dat is leuk!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ook wel aardig, vriendin is naar de TT in Assen, ik moet boodschappen toen en kleren kopen voor mezelf
Ik moet voor het eerst in vier jaar weer voor casual kleren gaan kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat is leuk!![]()
Heb je al iets in je hoofd zitten wat je voor kleren zoekt?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet voor het eerst in vier jaar weer voor casual kleren gaan kijken
Bij me oude baas moest ik altijd pakken aan dus dat was lekker makkelijk, maar bij me nieuwe baas is het casual dus ik moet maar eens even rond gaan neuzen
Ik hoop dat ik slaagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Niet alleen maar 'een nieuwe broek' of zo dus, maar een nieuwe garderobe
Heeeeeel veel shopplezier dan
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:17 schreef Klonk het volgende:
Geudmeurning
Zoveelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:20 schreef Klonk het volgende:
Ik kan nieuwe kleren aan zonder die eerst te kopen, ben door mijn afvallige gebeuren van 46 naar 38 gegaan in jeansmaten, voortentje iemand ?
Ik 36 met gemak, 34 wordt moeilijkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:22 schreef Klonk het volgende:
Jagelukkig had ik nog oude broeken liggen die ik nu maar even draag in deze tussenfase anders was afvallen een duur geintje geworden...
36 krijg ik al dicht maar dan zit er nog wat buikvet in de weg
Goh hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:28 schreef Klonk het volgende:
ben ff weg, ff een iso branden en mijn ouwe lijken pc gaat over z´n nek als ie en een cd moet branden en andere dingen moet doen
En heb je die mug al door de plee gespoeld?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:56 schreef Klonk het volgende:
normaal gesproken heb ik die zo te pakken, maar dit was een lastige..
Eens even volgen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fokuser steeelt miljoenen bij elkaar
Interessant topic.
dat kunnen modjes niet doenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:02 schreef JortK het volgende:
[..]
En heb je die mug al door de plee gespoeld?
Dat kan nog best leuk wordenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een bookmark voor aangemaakt voor het nageslacht
Anders PM je maar, krijg je het linkje van het vervolg er ook gelijk bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het topic vol is als ik vannacht terug kom
Heldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Anders PM je maar, krijg je het linkje van het vervolg er ook gelijk bij
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:39 schreef JortK het volgende:
D_A moet je lezen, FP reacties in dat topic en replies uit pokertopics
Had ik laatst ook.. Achjaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
gezellig weekend zo, ben als sinds 5 uur op en mijn geliefde vriendin ligt nog steeds te slapen
ik denk dat ze nu wakker is, we slapen aan de straatkant en daar is net met veel lawaai het oud papier opgehaaldquote:
Whehehe. Ruw uit haar weekendrust gehaaldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat ze nu wakker is, we slapen aan de straatkant en daar is net met veel lawaai het oud papier opgehaald
Doe er wat aan!quote:
me vrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:03 schreef OA het volgende:
me vrouw of mevrouw?
pwnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
me vrouw
Ze ging naar de TT Assen, ik niet mee want ze hadden geen kaarten.
Kijk ik net op de TV, en wie zie ik zitten op de hooftribune voor start-finish....
Pwntquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
me vrouw
Ze ging naar de TT Assen, ik niet mee want ze hadden geen kaarten.
Kijk ik net op de TV, en wie zie ik zitten op de hooftribune voor start-finish....
[TK] Creative Zen Vision W 60GB!! Niet verkrijgbaar in EU!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
Interessant topic.
Thuiswerken in het weekend ftl.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Thuiswerken ftw.
Even wat dingetjes toch maar doen
wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ah, WWI begint, ik ga streamen jongens!
Heiden. Blizzconquote:
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef Klonk het volgende:
en ondertussen 8 uur claimen
Je hebt deel 1 al gemistquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
MBO, Maastricht, opgepakt.
die chronologie kan ik nog wel begrijpen
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:06 schreef Fha het volgende:
Muck![]()
ik heb nu alweer chocola gegeten joh.. kben net wakker
![]()
maar ik spaar ze en ik wil ze origineelquote:
tering, heb nog nooit zoveel teruggelezen geloof ikquote:
De ontknoping moet nog komenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tering, heb nog nooit zoveel teruggelezen geloof ik
maar ik had een teleurstellende ontknoping verwacht eigenlijk.
Uurtje voor de baas jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef Klonk het volgende:
en ondertussen 8 uur claimen
We wachten in spanning op Maikuuulquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, ik heb het gelezen.. nog niets meer dan mogelijke overeenkomsten eigenlijk.
Ik vind jou steeds leukerquote:
Maar voor een keertjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF?!?! EINZ!!!!1111!!!!111einz!!11
Ik krijg een sms-je van iemand die ik niet ken, blijkt dat het een grietje is waarbij ik vorige week mijn beltegoed heb opgewaardeerd(Je geeft dan je nummer zodat ze het beltegoed electronisch direct bijschrijven) Nou ja, zo leuk was je nu ook niet
Heb je ook een bangbus?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik heb haar nummer dus ook voor je klaarliggen Jort.. al twee
Die kun je in Jakarta wel eentje huren, dikke limo met geblindeerde ramen. Dit verhaal komt uit het boek 'Jakarta Undercover' trouwens, geen eigen ervaringen en zo..quote:
wat een onzin, zeker nadat die ß vaker en vaker vervangen wordt door gewoon twee ss inderdaad.quote:
Mja dat dus inderdaad. Ik kreeg op mijn laatste middelbare school zelfs te horen dat ik alleen nog maar de ss moest gebruiken omdat de ringel s achterhaald was (ofzo. de theorie weet ik niet meer psies haha)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die kun je in Jakarta wel eentje huren, dikke limo met geblindeerde ramen. Dit verhaal komt uit het boek 'Jakarta Undercover' trouwens, geen eigen ervaringen en zo..
Wil je yoghurt voor me mee nemen?quote:
Ik wil m ookquote:
precies dat dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus inderdaad. Ik kreeg op mijn laatste middelbare school zelfs te horen dat ik alleen nog maar de ss moest gebruiken omdat de ringel s achterhaald was (ofzo. de theorie weet ik niet meer psies haha)
Creatief met S!quote:
de ss is natuurlijk hartstikke duitsquote:
Mja duitser kan het niet inderdaadquote:
Je moet meer chocola etenquote:
Het beste excuus voor allesquote:
absoluut!quote:
Het is heus wel chocola voor om af te vallenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
Alleen moet ik afvallen, dus chocola is niet zo'n goed idee
Maar het is te lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
Alleen moet ik afvallen, dus chocola is niet zo'n goed idee
Suikervrije chocolade bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heus wel chocola voor om af te vallen
Pure chocolaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heus wel chocola voor om af te vallen
Inderdaadquote:
maar dat is echt vreselijk viesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Suikervrije chocolade bijvoorbeeld...
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
maar dat is echt vreselijk vies
en door de troep die ze erin stoppen raak je binnen no-time gigantisch aan de diarree
Dan maar af en toe een klein stukje ECHTE chocola
of hele erge koorts hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreeNet als buikgriep
Kloteklaasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:48 schreef Fha het volgende:
Ja sinterklaas is echt een stomme man wat dat betreft!! grrr
I know!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreeNet als buikgriep
Dat heb ik al lang niet meer gehad zeg! (gelukkig)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
[..]
of hele erge koorts hebbensauna for free!!!
Ik ook al een half jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:59 schreef Muck het volgende:
Dat heb ik al lang niet meer gehad zeg! (gelukkig)
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een onzin, zeker nadat die ß vaker en vaker vervangen wordt door gewoon twee ss inderdaad.
Burnout?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:03 schreef Klonk het volgende:
Ik heb net echt tig ongelukken gebouwd, en ik kreeg er nog punten voor ook
Wat is dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
Jah, 2dehands gescoord hier, Burnout Paradise, echt zalig zinloos dom
Hehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:
http://www.welt.de/kultur/article2144021/Jetzt_beginnt_die_GROSSE_Zukunft_fuer_das_grosse_ss_.html![]()
.
is ook érg leuk om tegen elkaar te spelen op de XboXquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
Jah, 2dehands gescoord hier, Burnout Paradise, echt zalig zinloos dom
racespel: http://www.criteriongames.com/burnout/paradise/ met als hoofdoel toffe vette ongelukken te bouwenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef Muck het volgende:
[..]
is ook érg leuk om tegen elkaar te spelen op de XboX
Wehehe tofquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
racespel: http://www.criteriongames.com/burnout/paradise/ met als hoofdoel toffe vette ongelukken te bouwen
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male tofferquote:
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male toffer
juist! En elkaar van de weg af douwenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male toffer
hehehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:37 schreef Klonk het volgende:
had trouwens een spel besteld in het verre oosten, maar ik vermoed dat de douane het ergens te pakken heeft gekregen, dag voordeel
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:
http://www.welt.de/kultur/article2144021/Jetzt_beginnt_die_GROSSE_Zukunft_fuer_das_grosse_ss_.html![]()
.
Ja maar ik moet vandaag naar buiten.. dus ik wil nu droogheid!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:44 schreef Klonk het volgende:
later in de week genoeg zon, en tropische temperaturen ellende...
Ik dacht:'laat ik nog een tvp plaatsen in deel 4.' Postte ik hem meteen vol... een nuttige tvp dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik dacht dat het Maddoxx topic wel dood zou bloeden... niet dus
is dat de nieuwe brandstofversnipperaar?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Voertuigsoort personenauto
Merk VOLVO
Handelsbenaming 440 GLE E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 26-06-2009
Datum aanvang tenaamstelling 28-06-2008
BPM ¤ 3973
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
is dat de nieuwe brandstofversnipperaar?
Dagwaarde?quote:
Staat er niet bij...quote:
Het is zo'n bazenbak hèquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
heel goed bezigquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht:'laat ik nog een tvp plaatsen in deel 4.' Postte ik hem meteen vol... een nuttige tvp dus.
Ik heb hier van die ongediertespray... kakkerlakken (kom er zelden 1 tegen gelukkig, dus het huis is schoon genoegquote:
Met die spray die ik heb spuit je op een spin, en echt binnen een seconde dood.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb hier van die ongediertespray... kakkerlakken (kom er zelden 1 tegen gelukkig, dus het huis is schoon genoeg) die gaan eerst rennen, dan krijgen ze stuipen en dan gaan ze dood.
da's een hoop eurisquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is een stille vlotte bak. Ik hoop dat het verbruik een beetje mee valt. Heb net 55 liter in de tank gegooid.
Ja, die ik hier heb komt ook met zo'n tekstje (in het Indonesisch dan wel), maar ik gebruik dat spul liever niet als ik die dag nog in die ruimte wil zijn... moet wel ongezond zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Met die spray die ik heb spuit je op een spin, en echt binnen een seconde dood.
Staat er op die bus: Totaal ongevaarlijk voor dieren en kinderen
En verderop: Bij inhalatie direct de huisarts waarschuwen
Nee Diablo is er nog nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
Is het al zover?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is een stille vlotte bak. Ik hoop dat het verbruik een beetje mee valt. Heb net 55 liter in de tank gegooid.
Fuck. Gaat weer wachten.quote:
Alleen al die webpagina is weer super...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Als het het wachten maar waard is toch
Traagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen al die webpagina is weer super...
http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml
Dank je Muckjequote:
Ik denk dat we gelukkig gaan wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdWel een topding.
Tss, regel een goede providerquote:
Muckquote:
Ik zag de foto's. Mooie wagen Papjee!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziggo heb ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, regel een goede provider
Vooral cool hoe ze die videos in dat boek geregeld hebben.
En de hagelschade zie je nauwelijksquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck![]()
[..]
Ik zag de foto's. Mooie wagen Papjee!
Dat dacht ik al. Damn, ik ben iig helemaal weer in de wolken, ik voel spontaan mijn buik niet meer rommelen. Het beste gamenieuws sinds tijden.quote:
Daar ging ik ook niet vanuit hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |