Thuiswerken in het weekend ftl.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Thuiswerken ftw.
Even wat dingetjes toch maar doen
wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:44 schreef Pheno het volgende:
Ah, WWI begint, ik ga streamen jongens!
Heiden. Blizzconquote:
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef Klonk het volgende:
en ondertussen 8 uur claimen
Je hebt deel 1 al gemistquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
MBO, Maastricht, opgepakt.
die chronologie kan ik nog wel begrijpen
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:06 schreef Fha het volgende:
Muck![]()
ik heb nu alweer chocola gegeten joh.. kben net wakker
![]()
maar ik spaar ze en ik wil ze origineelquote:
tering, heb nog nooit zoveel teruggelezen geloof ikquote:
De ontknoping moet nog komenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tering, heb nog nooit zoveel teruggelezen geloof ik
maar ik had een teleurstellende ontknoping verwacht eigenlijk.
Uurtje voor de baas jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef Klonk het volgende:
en ondertussen 8 uur claimen
We wachten in spanning op Maikuuulquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, ik heb het gelezen.. nog niets meer dan mogelijke overeenkomsten eigenlijk.
Ik vind jou steeds leukerquote:
Maar voor een keertjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF?!?! EINZ!!!!1111!!!!111einz!!11
Ik krijg een sms-je van iemand die ik niet ken, blijkt dat het een grietje is waarbij ik vorige week mijn beltegoed heb opgewaardeerd(Je geeft dan je nummer zodat ze het beltegoed electronisch direct bijschrijven) Nou ja, zo leuk was je nu ook niet
Heb je ook een bangbus?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik heb haar nummer dus ook voor je klaarliggen Jort.. al twee
Die kun je in Jakarta wel eentje huren, dikke limo met geblindeerde ramen. Dit verhaal komt uit het boek 'Jakarta Undercover' trouwens, geen eigen ervaringen en zo..quote:
wat een onzin, zeker nadat die ß vaker en vaker vervangen wordt door gewoon twee ss inderdaad.quote:
Mja dat dus inderdaad. Ik kreeg op mijn laatste middelbare school zelfs te horen dat ik alleen nog maar de ss moest gebruiken omdat de ringel s achterhaald was (ofzo. de theorie weet ik niet meer psies haha)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die kun je in Jakarta wel eentje huren, dikke limo met geblindeerde ramen. Dit verhaal komt uit het boek 'Jakarta Undercover' trouwens, geen eigen ervaringen en zo..
Wil je yoghurt voor me mee nemen?quote:
Ik wil m ookquote:
precies dat dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus inderdaad. Ik kreeg op mijn laatste middelbare school zelfs te horen dat ik alleen nog maar de ss moest gebruiken omdat de ringel s achterhaald was (ofzo. de theorie weet ik niet meer psies haha)
Creatief met S!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |