truste OA'tjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef OA het volgende:
Het is mij niet gegund om mijn 100e te openen...![]()
Welterusten. A demain.![]()
Sollyquote:
primaquote:
Och, in KSC welquote:Is 2 OP's handig
Morgen weer een kansquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef OA het volgende:
Het is mij niet gegund om mijn 100e te openen...![]()
Welterusten. A demain.![]()
Ik moest even naar mijn was kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Muck het volgende:
dat duurde even
ik dacht dat je het vergeten was
[KSC #9nogwat] Als het nog lang duurt, wachten we nog even
Je wilt morgen straks wat schoons aantrekken?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen weer een kans![]()
[..]
Ik moest even naar mijn was kijken
Wil je de mijne ook doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Morgen weer een kans![]()
[..]
Ik moest even naar mijn was kijken
en mijne ook?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker mensen die gaan slapen
Lieve papier.. naar je was kijken helpt niet zo veel hoorEN HET IS ZATERDAG
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt morgen straks wat schoons aantrekken?
kom je m brengen?quote:
Alles weer rustig,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
en met jou dan?
long time no see!
[..]
Och, in KSC wel
juist....quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
kom je m brengen?
af-en-toe mag ook, als je maar komt en koffie brengtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles weer rustig,
nu afstuderen
Dus kom veel minder hier, maar dat had je al door
Maar koffie is bahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
af-en-toe mag ook, als je maar komt en koffie brengt
maar je kunt het toch wel voor mij maken?quote:
Thee dan?quote:
Ik zou werkelijk niet weten hoequote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
maar je kunt het toch wel voor mij maken?
quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
juist....
[..]
tuurlijk
zet je dan koffie?
kom maar langs, dan mag je mijn senseo gebruiken dan zal ik MPG uit de buurt houden voor ie de koffie uit je handen trekt)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe![]()
Dus moet er een goede beschrijving liggen, dan wil ik het zeker proberen
is goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Maar om 13.00uur moet ik wel even trouwen.
En om 16 uur nog wat moest je koffie maken voor uhmm..... toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Maar om 13.00uur moet ik wel even trouwen.
Lust je koffie dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
[..]
En om 16 uur nog wat moest je koffie maken voor uhmm..... toch?
Haha nee.. voor.. iemand die er gister was maar ik weet niet meer hoe ze "heet". Iets met een A..quote:
Anna? Alfred?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha nee.. voor.. iemand die er gister was maar ik weet niet meer hoe ze "heet". Iets met een A..
Ik ga wel even zoeken hahaquote:
Wat hij eet het zo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar langs, dan mag je mijn senseo gebruiken dan zal ik MPG uit de buurt houden voor ie de koffie uit je handen trekt)
[..]
is goed
sanderquote:
quote:
Dat lijkt bekend ja..quote:
mArjoquote:
Komt ze morgen op de koffie?quote:
Nee die nietquote:
Goedemorgen Jort!quote:
Ja ook wel aardig, vriendin is naar de TT in Assen, ik moet boodschappen toen en kleren kopen voor mezelfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen Jort!
drukke dag voor de boeg.... jij?
Oh, maar dat is leuk!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ook wel aardig, vriendin is naar de TT in Assen, ik moet boodschappen toen en kleren kopen voor mezelf
Ik moet voor het eerst in vier jaar weer voor casual kleren gaan kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat is leuk!![]()
Heb je al iets in je hoofd zitten wat je voor kleren zoekt?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet voor het eerst in vier jaar weer voor casual kleren gaan kijken
Bij me oude baas moest ik altijd pakken aan dus dat was lekker makkelijk, maar bij me nieuwe baas is het casual dus ik moet maar eens even rond gaan neuzen
Ik hoop dat ik slaagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Niet alleen maar 'een nieuwe broek' of zo dus, maar een nieuwe garderobe
Heeeeeel veel shopplezier dan
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:17 schreef Klonk het volgende:
Geudmeurning
Zoveelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:20 schreef Klonk het volgende:
Ik kan nieuwe kleren aan zonder die eerst te kopen, ben door mijn afvallige gebeuren van 46 naar 38 gegaan in jeansmaten, voortentje iemand ?
Ik 36 met gemak, 34 wordt moeilijkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:22 schreef Klonk het volgende:
Jagelukkig had ik nog oude broeken liggen die ik nu maar even draag in deze tussenfase anders was afvallen een duur geintje geworden...
36 krijg ik al dicht maar dan zit er nog wat buikvet in de weg
Goh hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:28 schreef Klonk het volgende:
ben ff weg, ff een iso branden en mijn ouwe lijken pc gaat over z´n nek als ie en een cd moet branden en andere dingen moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |