Nee die nietquote:
Goedemorgen Jort!quote:
Ja ook wel aardig, vriendin is naar de TT in Assen, ik moet boodschappen toen en kleren kopen voor mezelfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen Jort!
drukke dag voor de boeg.... jij?
Oh, maar dat is leuk!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ook wel aardig, vriendin is naar de TT in Assen, ik moet boodschappen toen en kleren kopen voor mezelf
Ik moet voor het eerst in vier jaar weer voor casual kleren gaan kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat is leuk!![]()
Heb je al iets in je hoofd zitten wat je voor kleren zoekt?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet voor het eerst in vier jaar weer voor casual kleren gaan kijken
Bij me oude baas moest ik altijd pakken aan dus dat was lekker makkelijk, maar bij me nieuwe baas is het casual dus ik moet maar eens even rond gaan neuzen
Ik hoop dat ik slaagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Niet alleen maar 'een nieuwe broek' of zo dus, maar een nieuwe garderobe
Heeeeeel veel shopplezier dan
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:17 schreef Klonk het volgende:
Geudmeurning
Zoveelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:20 schreef Klonk het volgende:
Ik kan nieuwe kleren aan zonder die eerst te kopen, ben door mijn afvallige gebeuren van 46 naar 38 gegaan in jeansmaten, voortentje iemand ?
Ik 36 met gemak, 34 wordt moeilijkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:22 schreef Klonk het volgende:
Jagelukkig had ik nog oude broeken liggen die ik nu maar even draag in deze tussenfase anders was afvallen een duur geintje geworden...
36 krijg ik al dicht maar dan zit er nog wat buikvet in de weg
Goh hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:28 schreef Klonk het volgende:
ben ff weg, ff een iso branden en mijn ouwe lijken pc gaat over z´n nek als ie en een cd moet branden en andere dingen moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |