Creatief met S!quote:
de ss is natuurlijk hartstikke duitsquote:
Mja duitser kan het niet inderdaadquote:
Je moet meer chocola etenquote:
Het beste excuus voor allesquote:
absoluut!quote:
Het is heus wel chocola voor om af te vallenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
Alleen moet ik afvallen, dus chocola is niet zo'n goed idee
Maar het is te lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
Alleen moet ik afvallen, dus chocola is niet zo'n goed idee
Suikervrije chocolade bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heus wel chocola voor om af te vallen
Pure chocolaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heus wel chocola voor om af te vallen
Inderdaadquote:
maar dat is echt vreselijk viesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Suikervrije chocolade bijvoorbeeld...
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
maar dat is echt vreselijk vies
en door de troep die ze erin stoppen raak je binnen no-time gigantisch aan de diarree
Dan maar af en toe een klein stukje ECHTE chocola
of hele erge koorts hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreeNet als buikgriep
Kloteklaasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:48 schreef Fha het volgende:
Ja sinterklaas is echt een stomme man wat dat betreft!! grrr
I know!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreeNet als buikgriep
Dat heb ik al lang niet meer gehad zeg! (gelukkig)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
[..]
of hele erge koorts hebbensauna for free!!!
Ik ook al een half jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:59 schreef Muck het volgende:
Dat heb ik al lang niet meer gehad zeg! (gelukkig)
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een onzin, zeker nadat die ß vaker en vaker vervangen wordt door gewoon twee ss inderdaad.
Burnout?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:03 schreef Klonk het volgende:
Ik heb net echt tig ongelukken gebouwd, en ik kreeg er nog punten voor ook
Wat is dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
Jah, 2dehands gescoord hier, Burnout Paradise, echt zalig zinloos dom
Hehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:
http://www.welt.de/kultur/article2144021/Jetzt_beginnt_die_GROSSE_Zukunft_fuer_das_grosse_ss_.html![]()
.
is ook érg leuk om tegen elkaar te spelen op de XboXquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
Jah, 2dehands gescoord hier, Burnout Paradise, echt zalig zinloos dom
racespel: http://www.criteriongames.com/burnout/paradise/ met als hoofdoel toffe vette ongelukken te bouwenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef Muck het volgende:
[..]
is ook érg leuk om tegen elkaar te spelen op de XboX
Wehehe tofquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
racespel: http://www.criteriongames.com/burnout/paradise/ met als hoofdoel toffe vette ongelukken te bouwen
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male tofferquote:
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male toffer
juist! En elkaar van de weg af douwenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male toffer
hehehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:37 schreef Klonk het volgende:
had trouwens een spel besteld in het verre oosten, maar ik vermoed dat de douane het ergens te pakken heeft gekregen, dag voordeel
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:
http://www.welt.de/kultur/article2144021/Jetzt_beginnt_die_GROSSE_Zukunft_fuer_das_grosse_ss_.html![]()
.
Ja maar ik moet vandaag naar buiten.. dus ik wil nu droogheid!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:44 schreef Klonk het volgende:
later in de week genoeg zon, en tropische temperaturen ellende...
Ik dacht:'laat ik nog een tvp plaatsen in deel 4.' Postte ik hem meteen vol... een nuttige tvp dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik dacht dat het Maddoxx topic wel dood zou bloeden... niet dus
is dat de nieuwe brandstofversnipperaar?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Voertuigsoort personenauto
Merk VOLVO
Handelsbenaming 440 GLE E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 26-06-2009
Datum aanvang tenaamstelling 28-06-2008
BPM ¤ 3973
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
is dat de nieuwe brandstofversnipperaar?
Dagwaarde?quote:
Staat er niet bij...quote:
Het is zo'n bazenbak hèquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
heel goed bezigquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht:'laat ik nog een tvp plaatsen in deel 4.' Postte ik hem meteen vol... een nuttige tvp dus.
Ik heb hier van die ongediertespray... kakkerlakken (kom er zelden 1 tegen gelukkig, dus het huis is schoon genoegquote:
Met die spray die ik heb spuit je op een spin, en echt binnen een seconde dood.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb hier van die ongediertespray... kakkerlakken (kom er zelden 1 tegen gelukkig, dus het huis is schoon genoeg) die gaan eerst rennen, dan krijgen ze stuipen en dan gaan ze dood.
da's een hoop eurisquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is een stille vlotte bak. Ik hoop dat het verbruik een beetje mee valt. Heb net 55 liter in de tank gegooid.
Ja, die ik hier heb komt ook met zo'n tekstje (in het Indonesisch dan wel), maar ik gebruik dat spul liever niet als ik die dag nog in die ruimte wil zijn... moet wel ongezond zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Met die spray die ik heb spuit je op een spin, en echt binnen een seconde dood.
Staat er op die bus: Totaal ongevaarlijk voor dieren en kinderen
En verderop: Bij inhalatie direct de huisarts waarschuwen
Nee Diablo is er nog nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
Is het al zover?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is een stille vlotte bak. Ik hoop dat het verbruik een beetje mee valt. Heb net 55 liter in de tank gegooid.
Fuck. Gaat weer wachten.quote:
Alleen al die webpagina is weer super...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Als het het wachten maar waard is toch
Traagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen al die webpagina is weer super...
http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml
Dank je Muckjequote:
Ik denk dat we gelukkig gaan wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdWel een topding.
Tss, regel een goede providerquote:
Muckquote:
Ik zag de foto's. Mooie wagen Papjee!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziggo heb ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, regel een goede provider
Vooral cool hoe ze die videos in dat boek geregeld hebben.
En de hagelschade zie je nauwelijksquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck![]()
[..]
Ik zag de foto's. Mooie wagen Papjee!
Dat dacht ik al. Damn, ik ben iig helemaal weer in de wolken, ik voel spontaan mijn buik niet meer rommelen. Het beste gamenieuws sinds tijden.quote:
Daar ging ik ook niet vanuit hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |