de ss is natuurlijk hartstikke duitsquote:
Mja duitser kan het niet inderdaadquote:
Je moet meer chocola etenquote:
Het beste excuus voor allesquote:
absoluut!quote:
Het is heus wel chocola voor om af te vallenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
Alleen moet ik afvallen, dus chocola is niet zo'n goed idee
Maar het is te lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:39 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
Alleen moet ik afvallen, dus chocola is niet zo'n goed idee
Suikervrije chocolade bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heus wel chocola voor om af te vallen
Pure chocolaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heus wel chocola voor om af te vallen
Inderdaadquote:
maar dat is echt vreselijk viesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Suikervrije chocolade bijvoorbeeld...
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
maar dat is echt vreselijk vies
en door de troep die ze erin stoppen raak je binnen no-time gigantisch aan de diarree
Dan maar af en toe een klein stukje ECHTE chocola
of hele erge koorts hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreeNet als buikgriep
Kloteklaasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:48 schreef Fha het volgende:
Ja sinterklaas is echt een stomme man wat dat betreft!! grrr
I know!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel handig wanneer je wil afvallen, diarreeNet als buikgriep
Dat heb ik al lang niet meer gehad zeg! (gelukkig)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
[..]
of hele erge koorts hebbensauna for free!!!
Ik ook al een half jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:59 schreef Muck het volgende:
Dat heb ik al lang niet meer gehad zeg! (gelukkig)
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een onzin, zeker nadat die ß vaker en vaker vervangen wordt door gewoon twee ss inderdaad.
Burnout?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:03 schreef Klonk het volgende:
Ik heb net echt tig ongelukken gebouwd, en ik kreeg er nog punten voor ook
Wat is dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
Jah, 2dehands gescoord hier, Burnout Paradise, echt zalig zinloos dom
Hehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:
http://www.welt.de/kultur/article2144021/Jetzt_beginnt_die_GROSSE_Zukunft_fuer_das_grosse_ss_.html![]()
.
is ook érg leuk om tegen elkaar te spelen op de XboXquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
Jah, 2dehands gescoord hier, Burnout Paradise, echt zalig zinloos dom
racespel: http://www.criteriongames.com/burnout/paradise/ met als hoofdoel toffe vette ongelukken te bouwenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef Muck het volgende:
[..]
is ook érg leuk om tegen elkaar te spelen op de XboX
Wehehe tofquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
racespel: http://www.criteriongames.com/burnout/paradise/ met als hoofdoel toffe vette ongelukken te bouwen
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male tofferquote:
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male toffer
juist! En elkaar van de weg af douwenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, je kunt ook wel racen enzo, maar gewoon rondscheuren en stunten is vele male toffer
hehehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:37 schreef Klonk het volgende:
had trouwens een spel besteld in het verre oosten, maar ik vermoed dat de douane het ergens te pakken heeft gekregen, dag voordeel
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat in de kop van het Duitse artikel waarop ik TTK-topic en de newssubmit heb gebaseerd wel tot dubieuze teksten kan leiden:
http://www.welt.de/kultur/article2144021/Jetzt_beginnt_die_GROSSE_Zukunft_fuer_das_grosse_ss_.html![]()
.
Ja maar ik moet vandaag naar buiten.. dus ik wil nu droogheid!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:44 schreef Klonk het volgende:
later in de week genoeg zon, en tropische temperaturen ellende...
Ik dacht:'laat ik nog een tvp plaatsen in deel 4.' Postte ik hem meteen vol... een nuttige tvp dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik dacht dat het Maddoxx topic wel dood zou bloeden... niet dus
is dat de nieuwe brandstofversnipperaar?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |