Ik dacht:'laat ik nog een tvp plaatsen in deel 4.' Postte ik hem meteen vol... een nuttige tvp dusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik dacht dat het Maddoxx topic wel dood zou bloeden... niet dus
is dat de nieuwe brandstofversnipperaar?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Voertuigsoort personenauto
Merk VOLVO
Handelsbenaming 440 GLE E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 26-06-2009
Datum aanvang tenaamstelling 28-06-2008
BPM ¤ 3973
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
is dat de nieuwe brandstofversnipperaar?
Dagwaarde?quote:
Staat er niet bij...quote:
Het is zo'n bazenbak hèquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
heel goed bezigquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht:'laat ik nog een tvp plaatsen in deel 4.' Postte ik hem meteen vol... een nuttige tvp dus.
Ik heb hier van die ongediertespray... kakkerlakken (kom er zelden 1 tegen gelukkig, dus het huis is schoon genoegquote:
Met die spray die ik heb spuit je op een spin, en echt binnen een seconde dood.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb hier van die ongediertespray... kakkerlakken (kom er zelden 1 tegen gelukkig, dus het huis is schoon genoeg) die gaan eerst rennen, dan krijgen ze stuipen en dan gaan ze dood.
da's een hoop eurisquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is een stille vlotte bak. Ik hoop dat het verbruik een beetje mee valt. Heb net 55 liter in de tank gegooid.
Ja, die ik hier heb komt ook met zo'n tekstje (in het Indonesisch dan wel), maar ik gebruik dat spul liever niet als ik die dag nog in die ruimte wil zijn... moet wel ongezond zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Met die spray die ik heb spuit je op een spin, en echt binnen een seconde dood.
Staat er op die bus: Totaal ongevaarlijk voor dieren en kinderen
En verderop: Bij inhalatie direct de huisarts waarschuwen
Nee Diablo is er nog nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
Is het al zover?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is een stille vlotte bak. Ik hoop dat het verbruik een beetje mee valt. Heb net 55 liter in de tank gegooid.
Fuck. Gaat weer wachten.quote:
Alleen al die webpagina is weer super...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Als het het wachten maar waard is toch
Traagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen al die webpagina is weer super...
http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml
Dank je Muckjequote:
Ik denk dat we gelukkig gaan wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdWel een topding.
Tss, regel een goede providerquote:
Muckquote:
Ik zag de foto's. Mooie wagen Papjee!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziggo heb ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, regel een goede provider
Vooral cool hoe ze die videos in dat boek geregeld hebben.
En de hagelschade zie je nauwelijksquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck![]()
[..]
Ik zag de foto's. Mooie wagen Papjee!
Dat dacht ik al. Damn, ik ben iig helemaal weer in de wolken, ik voel spontaan mijn buik niet meer rommelen. Het beste gamenieuws sinds tijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |