Ik vind het heel moeilijk om hier adequaat op te reageren, want nogmaals..ik ben een emotionele kleuter.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en nu zit ik met een nare bijsmaak in mijn mond, want ik ben heel erg van de concrete resultaten.![]()
Ik heb nu het gevoel alsof er een rant is geweest door jou, SHE, waarvan ik snap wat je bedoelt en ook gedeeltelijk hetzelfde over voel. Dus die 'tyfushekel' aan onderschatting
[..]
....was niet nodig geweest. Ik weet dat het jouw manier van praten is, maar zoals Lein zei, het komt hard over en trekt de aandacht weg van wat je écht wil zeggen.
Maar een rant, ik snap je positie, voel dezelfde nare dingen over hetgeen PF en Peri is overkomen - doch op een ander gevoelsniveau - , maar nu? Wat nu? Had je iets voor ogen of wilde je het gewoon even kwijt in de hoop dat mensen zich meer bewust van zulke situaties zijn? Want dat kan ook uiteraard.
Straks op Nederland 2 kan je aan je ' trekken' komen, want dan wordt de film 9 Songs uitgezonden.quote:
Schrijf ff je eigen tekst zegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
Straks op Nederland 2 kan je aan je ' trekken' komen, want dan wordt de film 9 Songs uitgezonden.
Volop piemel daarin te zien.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks op Nederland 2 kan je aan je ' trekken' komen, want dan wordt de film 9 Songs uitgezonden.
Volop piemel daarin te zien.
Ja ik vind het ook heel moeilijk om op jouw stukjes te reageren, dus dat hebben we tenminste volledig gemeen. En moet ik nog uitleggen dat ik emotioneel ook een kleuter ben?quote:Ik vind het heel moeilijk om hier adequaat op te reageren, want nogmaals..ik ben een emotionele kleuter.
Gewoon meer aspergers etenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik vind het ook heel moeilijk om op jouw stukjes te reageren, dus dat hebben we tenminste volledig gemeen. En moet ik nog uitleggen dat ik emotioneel ook een kleuter ben?Ik ken nog een leuk kleuterliedje over een grote paddestoel....
Rood met witte stipjes?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel moeilijk om op jouw stukjes te reageren, dus dat hebben we tenminste volledig gemeen. En moet ik nog uitleggen dat ik emotioneel ook een kleuter ben?Ik ken nog een leuk kleuterliedje over een grote paddestoel....
Maargoed. Ter kennisneming aangenomen en verder laat ik Bloes wel zeggen wat ik bedoel.
Koosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is gewoon een groot Big Brother huis met dezelfde soorten issues.
Ach dat is jouw meningquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was het dus vooral en verder vind ik je gewoon een irritant kut-kind, maar dat is niet persoonlijk bedoeld hoor.
Nieuw deel en kan 'iedereen' met een schone lei beginnenquote:
Fruit-olvarit hapjesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind witte asperges lekkerder dan groene, want die hoef je minder te kauwen en ik ben nogal lui.
Soms zou ik willen dat ik ongegeneerd een potje culinaire olvarit naar binnen zou kunnen werken. Hee wacht eens. Dat kán ik ook. Hm.
Zeg popjes, golfer en MeMo, houden jullie nu ook weer op? Ik geloof niet dat we bezig waren met een 'spui hier je oud zeer'-topic. Kan dat niet via PM?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach dat is jouw mening![]()
ik ben blij dat mn ouders niet zoals jouw zijn want om op die leeftijd zo te zijnik vind het een beetje triest
Begin nou niet over een PM CFquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg popjes, golfer en MeMo, houden jullie nu ook weer op? Ik geloof niet dat we bezig waren met een 'spui hier je oud zeer'-topic. Kan dat niet via PM?
Tja ik voelde me gewoon klote en bij gebrek aan irl-vrienden was fok mn uitlaatklep, net als zoveel anderen. Maar nu probeer ik erop te letten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het komt voort uit het negatieve wat je in hools vaak liet zien, en toen je ook in culsc kwam zette je dat 'postgedrag' voort. Daar is toen wat over gezegd, en dat pikte je echt goed op, dus ik heb dat ook niet meer zo
Nee de vrouw die 4de werd achter de drie heren in BB1quote:
Ik weerquote:
als ik een irritant kutkind genoemd wordt wil ik daar graag even opreageren if you don;t mindquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg popjes, golfer en MeMo, houden jullie nu ook weer op? Ik geloof niet dat we bezig waren met een 'spui hier je oud zeer'-topic. Kan dat niet via PM?
't is wel uitstekend illustratief van wat SHE bedoelde natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
D'r is net een bepaald iemand op MSN online gekomen en ik zit hier Xena-achtig te loeren of ik het vogeltje moet aanvallen of iets anders moet gaan doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Zo en nou allemaal de neusjes de andere kant op, en genieten van een spaanse zangerin die bob dylan verkracht
Juist.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel uitstekend illustratief van wat SHE bedoelde natuurlijk.
Maar het verschil is inderdaad dat jij nu er iets van zegt, ik eigenlijkbij mezelf dacht 'oh, zal wel weer loslopen' (dát bedoelde ik dus met het negeren, hecht er gewoon weinig waarde aan en zie dat het SHE meer dwarszit dan mij persoonlijk).
Steer, schat. Ik hou van je. Maar ga in GODSNAAM niet tegen HAAR zitten praten! Ga studeren ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r is net een bepaald iemand op MSN online gekomen en ik zit hier Xena-achtig te loeren of ik het vogeltje moet aanvallen of iets anders moet gaan doen.
Hee SHE, ik ga je even confronteren, okee?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
[..]
maar goed, Golf is dan ook een chagerijnige ouwe jood soms en dat begrijp ik dan weer wel.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik een irritant kutkind genoemd wordt wil ik daar graag even opreageren if you don;t mind
What else is new?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee SHE, ik ga je even confronteren, okee?
Als je het bovenstaande zegt. In hoeverre verschilt dat wanneer ik zeg dat SOL een ongestelde oude ongesteldheid is?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
maar goed, Golf is dan ook een chagerijnige ouwe jood soms en dat begrijp ik dan weer wel.
Sure. Als jij Bloes niet had was er geen land met je te bezeilen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens bewezen wordt hoe slecht Internet de werkelijkheid weergeeft.
er stond geen PI?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De PI en de zeer ironische toevoeging: verder niet persoonlijk bedoeld is je ontgaan?
Maar goed, ik heb helemaal geen zin om wat voor ruzie of onenigheid te hebben via een terloops en vluchtig medium als Internet met mensen die ik nauwelijks tot niet ken.
Ik heb gelukkig nog een echt leven daarnaast.
Sommige mensen denk je nou eenmaal van dat ze je beter zouden kunnen liggen vanwege gemeenschappelijke interesses, maar het is en blijft maar Internet.
Dan had ik werk van jou gemaakt en jou gevraagd mij te temmen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
Sure. Als jij Bloes niet had was er geen land met je te bezeilen.
Je overschat mij behoorlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan had ik werk van jou gemaakt en jou gevraagd mij te temmen.
Goed he?quote:
Mijn vader doet dat ook. Super irritant.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Vaders op msnals ik niet binnen 10seconden reageer krijg ik een buzzer
Hoogtepunt van de avondquote:
mijn vader heeft ook allemaal van die smileys toegevoegd en dan onder gewone woordencodes, echt zo irritant. Bij elke zin is er wel een smileyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat ook. Super irritant.
Ik kan sowieso niet tegen msn. Daar word ik altijd helemaal opgefokt van.
Hij gaat dan ook nog ALLE smileys gebruiken die msn heeft; buzzen, poesjes/hondjes geluiden laten horen. Net zo lang tot ik 'gezellig' met hem klets.
Net een grote kleuter![]()
Maar goed, hij is dan ook bestwelheelergsuperextrabijzonderspeciaal trots dat hij msn-ed op zijn 59ste. Hij vind zichzelf een behoorlijke boemboem-boy1986
weltrusten MeMo in je nieuwe dingesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga slapen. Goedenacht en fijn weekend allemaal
Bluezz for President en Opperstalmeesterspreek-afgevaardigde die het allemaal zo mooi tactisch kan brengen. (het hysterische overgangswijf)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Je overschat mij behoorlijk.
Ik ben net zo'n loose canon als jij![]()
Only Bloes can save us knowwwwwwwwwwwww !!
Overigens heb ik mijn circusmeester al gevonden in Obli. Die ramt alles eruit wat rammelt.
Ik heb zo'n zus, als je iets zegt stuurt ze je een wink en ligt zelf in een deuk eroverquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Vaders op msnals ik niet binnen 10seconden reageer krijg ik een buzzer
[SC] Minimalismequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
OK, wie geeft er ff een link waar sol zei dat peri niet hoefde te komen?
Hero!quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten aan eenieder die gaat slapen![]()
In de BB SC was er op een gegeven moment een verbod op mensen welterusten wensen meten
![]()
Die was gaaaf.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja
En die aparte man die meepostte, peter60000 of zoiets
Ik wilde deze nog even quoten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz for President en Opperstalmeesterspreek-afgevaardigde die het allemaal zo mooi tactisch kan brengen. (het hysterische overgangswijf)
en voor Koniging en Meesteres![]()
Oh, haha, nee.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, haha, nee.
Men, wat een snooze-fest vanmiddag
Nou ja, dat papiertje is iig binnen en ik ben nu gediplomeerd ingenieur
Die gaat in stukjes. Naar iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
kusjekroel voor Lein. Wat kook jij de 5e?
En hoe zit het met de dobosh-taart?
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet makenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
kusjekroel voor Lein. Wat kook jij de 5e?
En hoe zit het met de dobosh-taart?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Jezus.
Kon het nog meer down low?
Je bent een ingenieur chick. EEN INGENIEUR !
Sweet mother of jesus, je pwnd menig heerschap, stijgt uit boven je soortgenoten en je kunt technologische onvolkomenheden opsporen en oplossen, en daarbij een creme brulee maken.
Alsjeblieft zeg!!!!!!!!!!!!!!!
Can't wait.quote:
RTL 5 heeft nu piemels zat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:49 schreef golfer het volgende:
TV-Kijk-tip 1: Glastonbury-popfestival op de BBC
TV-Kijk-tip 2: (erecte) piemels op de VPRO op Ned2 om 0:30
Ben je wijs... Je eendenborst was erg lekker. En op het gebied van ontbijt-fruitsalades ben je een uitblinker. Om over je koekjes nog maar niet te beginnen. Kortom, 3 uit 3 met de kookervaringen met Leinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet maken![]()
omdat ik gewoon écht niet kan koken
Kijk, dat is de juiste instelling.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Hellow darlings,net thuis, teruglezen zien we nog wel .. eerst eens mijn aankopen bewonderen, een limoncello nemen en tevreden zijn over de mr, mezelf, de aankopen, het etentje en t leven..
salute
nou golfer: kom maar met je antwoord op bovenstaande quotequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers, maar er is niks
Sorry hoor, maar ik zou zelf George Clooney mn bed uit slaan als ie met zo'n ding aan kwam zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
En neuken sla ik vandaag over
Kijk eens naar links?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers, maar er is niks
Hij is al ingekopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef latislos het volgende:
[..]
nou golfer: kom maar met je antwoord op bovenstaande quote
Hebbesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen meer) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarden
En nu: limoncello en voor wie t wil een dikke
Hobbesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen meer) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarden
Oke, oke...ik duik de keuken wel weer in.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Er komt geen kop in vandaag, ik wil iets te EEEEHHHEEEETTTEENNNNN.
Ik zal 't met liefde eens voor je makenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er komt geen kop in vandaag, ik wil iets te EEEEHHHEEEETTTEENNNNN.
Creme brulee of zo
Ik heb niet mijn hart gelucht om te rellen. En ik zou het enorm teleurstellend vinden als dat zo werd opgevat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen ( niet meer dan voor wie mijn notes kent) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarde
Ik moet er nog vrij veel in ontdekken, maar tot nu toe ben ik er wel tevreden over en nog belangrijker: mijn nieuwe PC is razendsnel en loopt (geruisloos) als een zonnetje.quote:
darling als ik jou bedoel dan zeg ik welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb niet mijn hart gelucht om te rellen. En ik zou het enorm teleurstellend vinden als dat zo werd opgevat.
Ja, foto maken als ik net mij sta uit te sloven in de keuken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, dus wat ie zit te lullen weet ik ook niet![]()
[ afbeelding ]
SHE, chill! We vinden je allemaal lief. Kom je morgen eten?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb niet mijn hart gelucht om te rellen. En ik zou het enorm teleurstellend vinden als dat zo werd opgevat.
Vezels en water.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw, SHE, mag ik je hier wat vragen over voeding? (zo ja: mooi. zo nee: ik doe het lekker toch)
'Een vriendin van me' () heeft nogal problemen met haar stoelgang. Ze zoekt zelf de oorzaak bij zowel stress als voeding. Nu is ze op het idee gekomen om (vrij radicaal, maarja) het vlees uit haar dieet te schrappen en dat te vervangen door noten en groenten. Ook kaas laat ze nu staan. Wat is jouw mening over deze keuze?
geen nieuwe monitor er bij genomen???quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, dus wat ie zit te lullen weet ik ook niet![]()
[ afbeelding ]
Nee, het geld was deze maand een beetje op na een nieuwe breedbeeld TV, nieuwe PC en nieuwe videocamera.quote:
hoho, die videocamera wordt niet door jou betaaldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het geld was deze maand een beetje op na een nieuwe breedbeeld TV, nieuwe PC en nieuwe videocamera.
Komt nog wel een keer binnenkort als ik mijn bonus weer binnen heb.
dag dagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij mijn bedwaar ik nu echt echt echt in ga
allemaal
Daar heeft ze in alle opzichten gelijk in.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw, SHE, mag ik je hier wat vragen over voeding? (zo ja: mooi. zo nee: ik doe het lekker toch)
'Een vriendin van me' () heeft nogal problemen met haar stoelgang. Ze zoekt zelf de oorzaak bij zowel stress als voeding. Nu is ze op het idee gekomen om (vrij radicaal, maarja) het vlees uit haar dieet te schrappen en dat te vervangen door noten en groenten. Ook kaas laat ze nu staan. Wat is jouw mening over deze keuze?
goed zo, wel opletten hoor bij die ouwe knarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef latislos het volgende:
[..]
hoho, die videocamera wordt niet door jou betaald
MeMo, wacht 's. PM me eens je MSN?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij mijn bedwaar ik nu echt echt echt in ga
allemaal
Jij lijkt een beetje op mijn mama. Die lost ook alles op etenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SHE, chill! We vinden je allemaal lief. Kom je morgen eten?
Eten koken is voor mij een van de belangrijkste manieren om mijn genegenheid te tonenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij lijkt een beetje op mijn mama. Die lost ook alles op eten
en creme brulee trouwens
Wel in eerste instantie voorgeschoten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef latislos het volgende:
hoho, die videocamera wordt niet door jou betaald
idd. we houden het allemaal bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed zo, wel opletten hoor bij die ouwe knar
MiMu vervangt MeMoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gaan jullie snel man.
Waarom denk je dat ik zo vaak in de keuken sta en van Bluezz de bijnaam 'feeder' heb gekregen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Eten koken is voor mij een van de belangrijkste manieren om mijn genegenheid te tonenEten biedt gezelligheid, vriendschap, troost, warmte
Het mag in feite een wonder heten dat mijn echtgenoot geen overgewicht heeft; hem vind ik immers het allerliefstquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo vaak in de keuken sta en van Bluezz de bijnaam 'feeder' heb gekregen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het mag in feite een wonder heten dat mijn echtgenoot geen overgewicht heeft; hem vind ik immers het allerliefst
En nu tomaten snijden, luilak
Wat ontzettend lievquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het mag in feite een wonder heten dat mijn echtgenoot geen overgewicht heeft; hem vind ik immers het allerliefst
En nu tomaten snijden, luilak
neuh, trusten!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef Vork het volgende:
Hallo, valt er hier nog wat te beleven?
Vorkiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:21 schreef Vork het volgende:
Hallo, valt er hier nog wat te beleven?
Oh had liever dat jij t even deedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:20 schreef latislos het volgende:
[..]
ja maak jij er is even een van de afgelopen 3 dagen.
Zal ik doen. Maar eh, wat bezielt je om rond half 1 's nachts nog tomaten te gaan snijden? Word je daartoe gedwongen en zoja waarom, of liever gezegd, wat zijn de gevolgen wanneer je dat niet doet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:23 schreef latislos het volgende:
Vorkie
ja je mag mij even aflossen, ik ga tomaten snijden
Willen we dat weten?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:24 schreef Vork het volgende:
Zal ik doen. Maar eh, wat bezielt je om rond half 1 's nachts nog tomaten te gaan snijden? Word je daartoe gedwongen en zoja waarom, of liever gezegd, wat zijn de gevolgen wanneer je dat niet doet?
Voorbereidingen voor het eten van morgen. En ja, slavenarbeidquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar eh, wat bezielt je om rond half 1 's nachts nog tomaten te gaan snijden? Word je daartoe gedwongen en zoja waarom, of liever gezegd, wat zijn de gevolgen wanneer je dat niet doet?
Was Golfer die dat tegen me zei.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij twijfel niet oversteken, om maar met de wijsheid van ons aller Steerbeer te spreken.
Kom maar hierheen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:32 schreef Vork het volgende:
Ik wil ook iemand die nu eten voor me komt maken.
tomatoes done. CF jouw beurt weer. next veggie: de lente-uitjesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom maar hierheen!
Steerke, zoete dromen!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:41 schreef octopussy het volgende:
*mental image krijgt van LL en CF heen en weer rennend tussen snijplank en computer*
En dan roep ik vanuit de keuken: 'schat, je moet even tegen octo zeggen...'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:41 schreef octopussy het volgende:
*mental image krijgt van LL en CF heen en weer rennend tussen snijplank en computer*
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:53 schreef DarkElf het volgende:
sleepy time voor DarkElfs
Morgenochtend werken/vrijwilligerswerk...
Den Haag is niet bepaald naast de deur hierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
En dan roep ik vanuit de keuken: 'schat, je moet even tegen octo zeggen...'
Octo-beeb! Wat brengt jou hier, zo laat? En ga je volgende week weer die snoezige kipspiezen maken? Ik ga ook kippies maken, maar dan anders
En Vurk: jammer. Je bent welkom. Als je nog in Den Haag wilt komen eten, moet je opschieten! We verhuizen maandag. Nou ja, de Mr. Ik ben al twee maanden verhuisd.
De vraag was waar ze op moet letten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
@ Beunk: je meent toch niet echt dat jij een baan zo ongelooflijk rationeel benadert? Where's the passion, man? Er is toch wel iets meer dan een netto-salaris en een stationmodel leasebak?
CF zit voor een prutsalaris overuren te werken. Lovin' it
Waarom zou je er iets mee willen doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Juist.
Negeren, overheen lullen en proberen weg te moffelen.
Ik kan er niks mee,
En als iemand je niets heeft misdaan, zie ik het nut er ook niet van in iemand een kutkind te noemen.
Maar de bijna dwangmatige manier waarop we hier óneffenheden proberen weg te bonjouren is natuurlijk wel een beetje mesjogge.
Mag ik je als tip meegeven om eens naar een Eizo te gaan kijken? Ik heb al bijna 5 jaar lang zo'n scherm (in september 5 jaar, en dan verloopt de garantie pas...) en dat is nog steeds net zo perfect als in het begin (ondanks zeer intensief gebruik). En toen stak ie al met kop en schouders uit boven de rest op de markt. Ook qua prijs, overigens. Maar dat is ie zéker waard.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Komt nog wel een keer binnenkort als ik mijn bonus weer binnen heb.
no shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Den Haag is niet bepaald naast de deur hier
Ach man, wat is 120 km tussen jou en mijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Den Haag is niet bepaald naast de deur hier
truste en fijn weekendquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, nu wil ik ook een nieuwe avatar
Trusten lieve DE!
straks elke SC'er een PP in zijn avatar. Lein en DE converted. who's next?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:10 schreef DarkElf het volgende:
ok nu echt, met nieuwe avatar (thenks) : Trusten!
Jaja ik weet het, slechts een steegje, een speldenprik en met de NS ongeveer een hele dag.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ach man, wat is 120 km tussen jou en mij
Ja psies. Van Arnhem naar Belgie is bijna dubbel zo ver, hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Jaja ik weet het, slechts een steegje, een speldenprik en met de NS ongeveer een hele dag..
Hmm, dat is interessant. Want hoewel ik inderdaad amitieus ben, en veel tijd stop in werk/opleiding/netwerk/vrijwilligerswerk én mijn relatie zorg ik wel dat ik ook genoeg tijd neem voor mezelf.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
Mja Beunk, snap ik ook wel. Toch heb ik af en toe een beetje het idee dat jij doordraaft in je ambities. Maar allez, ik zie natuurlijk ook niet alles. En hoeveel tijd en energie je in je carriere wenst te steken, verschilt natuurlijk ook per persoon.
Ik wil dan alvast voor volgend jaar even een bezoekje plannen. Ik kom dan wel per fiets, maar ik neem aan dat dat geen probleem isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ja psies. Van Arnhem naar Belgie is bijna dubbel zo ver, hoor
Nee hoor. We hebben een inpandige fietsenstalling en ik kan ook best vegetarisch kokenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wil dan alvast voor volgend jaar even een bezoekje plannen. Ik kom dan wel per fiets, maar ik neem aan dat dat geen probleem is.
geen probleem, je kan je fiets binnen kwijt in de 'stalling'.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wil dan alvast voor volgend jaar even een bezoekje plannen. Ik kom dan wel per fiets, maar ik neem aan dat dat geen probleem is.
En dat is een reden om het bovenstaande maar door te strepen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:29 schreef latislos het volgende:
geen probleem, je kan je fiets binnen kwijt in de 'stalling'.![]()
oh, ik zag niet dat we al op een nieuwe pagina zaten (althans ik, kheb 20 posts per pagina)
als CF het 7 minuten eerder ook al zeiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:31 schreef Vork het volgende:
[..]
En dat is een reden om het bovenstaande maar door te strepen?
slaaplekker Oranjegek!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:37 schreef Vork het volgende:
Met andere woorden, ik zit hier dus zo nog in m'n eentje? Nou dan denk ik dat ik ook maar het bed op ga zoeken.
Hoiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:37 schreef Vork het volgende:
Met andere woorden, ik zit hier dus zo nog in m'n eentje? Nou dan denk ik dat ik ook maar het bed op ga zoeken.
We zitten nog naar de BBC naar het Glastonbury-festival te kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh kijk eens! De familie golferbluezz is ook nog in het land der levenden!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef ColdFeet het volgende:
Hmmm, nooit van gehoord, golfer. Maar ik ben dan ook volkomen kansloos als het gaat om contemporary music; ik zou geen een nummer van Genesis kunnen noemen, bijvoorbeeld
* latislos genesis aanzetquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef ColdFeet het volgende:
Hmmm, nooit van gehoord, golfer. Maar ik ben dan ook volkomen kansloos als het gaat om contemporary music; ik zou geen een nummer van Genesis kunnen noemen, bijvoorbeeld
Ja, later, hij was eerst drummerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:57 schreef ColdFeet het volgende:
Als jij het zegt...
Phil Collins is van Genesis, toch?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:06 schreef ColdFeet het volgende:
Peter Gabriel ook?
Ik herken de stem van Phil Collins wel als ik m op de radio hoor; die man doet me altijd denken aan Disney-films
Als ik dat nummer hoor, krijg ik heel ergquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef latislos het volgende:
![]()
geweldige clips waren dat. Volgens mij ook de duurste rond die tijd (ook Michael J)
Andre Hazes.quote:
Maar ik weet wel weer dat Stefano Landi en Gregorio Allegri tegelijkertijd werden aangenomen als alt in het pauselijk koorquote:
Ik ben nog vanuit de tijd dat ene Mozart zijn auditie voor het hof moest doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik weet wel weer dat Stefano Landi en Gregorio Allegri tegelijkertijd werden aangenomen als alt in het pauselijk koor
Youtube or it didn't happenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik weet wel weer dat Stefano Landi en Gregorio Allegri tegelijkertijd werden aangenomen als alt in het pauselijk koor
En als ik Mozart en Allegri zeg, zeg jij...?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog vanuit de tijd dat ene Mozart zijn auditie voor het hof moest doen.
Nee, dan Allegriquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohnoes, mozeskriebel en terinjopie bij elkaar wat een grrrriezelllll
Dat Mozart ooit iets van hem gejat heeft, ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:21 schreef ColdFeet het volgende:
En als ik Mozart en Allegri zeg, zeg jij...?
Nee, Mozart heeft op vrij jonge leeftijd een uitvoering van Allegri's Miserere bijgewoond in de Sixtijnse Kapel. Tot die tijd was de partituur enkel 'mondeling' overgedragen van musicus op musicus en min of meer geheim.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat Mozart ooit iets van hem gejat heeft, ofzo?
Lijkt wel een 2-voor-12 vraag.
Ja, klopt. Maar het Miserere, een van zijn mooiste composities, werd dus ieder jaar uitgevoerd in de Sixtijnse Kapel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:30 schreef golfer het volgende:
Maar Allegridi was toch al een paar eeuwen voor Mozart?
Shop or it didn't happen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:29 schreef Vork het volgende:
Moet er nou werkelijk overal een roze panter in worden gestopt?
Ik vind het in dit geval nogal een verbetering eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:29 schreef Vork het volgende:
Moet er nou werkelijk overal een roze panter in worden gestopt?
Aha.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, klopt. Maar het Miserere, een van zijn mooiste composities, werd dus ieder jaar uitgevoerd in de Sixtijnse Kapel.
Eensch.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het in dit geval nogal een verbetering eigenlijk
Its not the size that matters babequote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:33 schreef Vrok het volgende:
Die panter had anders wel wat groter gemogen.
Dus dat is nou een kloon?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:33 schreef Vrok het volgende:
u vraag, wij draaienquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:33 schreef Vrok het volgende:
en dan vooral als kloon in R&Pquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:38 schreef Vrok het volgende:
Nee, ik ben een unieke user. Ik post alleen niet zo vaak.
Ik ken je nog als heel jong kikkertje.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:40 schreef Vrok het volgende:
Vroeger kwam ik overal, maar tot zo ver komt het geheugen van Fok niet, blijkbaar.
We hebben er hier een hippe C1000 bij. Supermarkt nr 4 in t winkelcentrum. Enige nadeel is dat t aan de 'verkeerde kant is'...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:16 schreef octopussy het volgende:
ja koffie![]()
Zometeen de boodschappen waar ik gisteren niet aan toe ben gekomen. Supermarkten
Hoe kan een supermarkt aan de verkeerde kant zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:26 schreef KrnKje het volgende:
[..]
We hebben er hier een hippe C1000 bij. Supermarkt nr 4 in t winkelcentrum. Enige nadeel is dat t aan de 'verkeerde kant is'...
Nou... Winkelcentrum Woensel is als een grote H, waarbij de winkels aan voetgangersgebied liggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe kan een supermarkt aan de verkeerde kant zijn?
Hoe kan een supermarkt nou hip zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe kan een supermarkt aan de verkeerde kant zijn?
quote:
Ik vind de zelfscan van AH-XL echt super...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:54 schreef octopussy het volgende:
onze c1000 heeft zelfscankassa's. Op zich prima. Ware het niet dat 8 van de 10 keer een product niet herkend wordt en er alsnog iemand bij moet komen. Kan je net zo goed naar een bevolkte kassa gaan. Verder trouwens een pima supermarkt.
Maar als het bij Albert niet zo duur was om te laten bezorgen had ik dat steeds gedaan
Ksst, studeren jij!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet studeren vandaag. Ik moet het tentamen dinsdagmiddag halen.
MOETMOETMOETMOET.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vanavond met mijn ex pizza eten in de lokale kebabzaak
succes met bijlezen, volgens mij mis je een paar topicsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
wow wow wow wow wow...
zo, eerst maar eens even douchen, bijlezen en dan eventjes aan het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |