What else is new?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee SHE, ik ga je even confronteren, okee?
Als je het bovenstaande zegt. In hoeverre verschilt dat wanneer ik zeg dat SOL een ongestelde oude ongesteldheid is?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
maar goed, Golf is dan ook een chagerijnige ouwe jood soms en dat begrijp ik dan weer wel.
Sure. Als jij Bloes niet had was er geen land met je te bezeilen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens bewezen wordt hoe slecht Internet de werkelijkheid weergeeft.
er stond geen PI?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De PI en de zeer ironische toevoeging: verder niet persoonlijk bedoeld is je ontgaan?
Maar goed, ik heb helemaal geen zin om wat voor ruzie of onenigheid te hebben via een terloops en vluchtig medium als Internet met mensen die ik nauwelijks tot niet ken.
Ik heb gelukkig nog een echt leven daarnaast.
Sommige mensen denk je nou eenmaal van dat ze je beter zouden kunnen liggen vanwege gemeenschappelijke interesses, maar het is en blijft maar Internet.
Dan had ik werk van jou gemaakt en jou gevraagd mij te temmen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
Sure. Als jij Bloes niet had was er geen land met je te bezeilen.
Je overschat mij behoorlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan had ik werk van jou gemaakt en jou gevraagd mij te temmen.
Goed he?quote:
Mijn vader doet dat ook. Super irritant.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Vaders op msnals ik niet binnen 10seconden reageer krijg ik een buzzer
Hoogtepunt van de avondquote:
mijn vader heeft ook allemaal van die smileys toegevoegd en dan onder gewone woordencodes, echt zo irritant. Bij elke zin is er wel een smileyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat ook. Super irritant.
Ik kan sowieso niet tegen msn. Daar word ik altijd helemaal opgefokt van.
Hij gaat dan ook nog ALLE smileys gebruiken die msn heeft; buzzen, poesjes/hondjes geluiden laten horen. Net zo lang tot ik 'gezellig' met hem klets.
Net een grote kleuter![]()
Maar goed, hij is dan ook bestwelheelergsuperextrabijzonderspeciaal trots dat hij msn-ed op zijn 59ste. Hij vind zichzelf een behoorlijke boemboem-boy1986
weltrusten MeMo in je nieuwe dingesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga slapen. Goedenacht en fijn weekend allemaal
Bluezz for President en Opperstalmeesterspreek-afgevaardigde die het allemaal zo mooi tactisch kan brengen. (het hysterische overgangswijf)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Je overschat mij behoorlijk.
Ik ben net zo'n loose canon als jij![]()
Only Bloes can save us knowwwwwwwwwwwww !!
Overigens heb ik mijn circusmeester al gevonden in Obli. Die ramt alles eruit wat rammelt.
Ik heb zo'n zus, als je iets zegt stuurt ze je een wink en ligt zelf in een deuk eroverquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Vaders op msnals ik niet binnen 10seconden reageer krijg ik een buzzer
[SC] Minimalismequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
OK, wie geeft er ff een link waar sol zei dat peri niet hoefde te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |