Ik vind het heel moeilijk om hier adequaat op te reageren, want nogmaals..ik ben een emotionele kleuter.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en nu zit ik met een nare bijsmaak in mijn mond, want ik ben heel erg van de concrete resultaten.![]()
Ik heb nu het gevoel alsof er een rant is geweest door jou, SHE, waarvan ik snap wat je bedoelt en ook gedeeltelijk hetzelfde over voel. Dus die 'tyfushekel' aan onderschatting
[..]
....was niet nodig geweest. Ik weet dat het jouw manier van praten is, maar zoals Lein zei, het komt hard over en trekt de aandacht weg van wat je écht wil zeggen.
Maar een rant, ik snap je positie, voel dezelfde nare dingen over hetgeen PF en Peri is overkomen - doch op een ander gevoelsniveau - , maar nu? Wat nu? Had je iets voor ogen of wilde je het gewoon even kwijt in de hoop dat mensen zich meer bewust van zulke situaties zijn? Want dat kan ook uiteraard.
Straks op Nederland 2 kan je aan je ' trekken' komen, want dan wordt de film 9 Songs uitgezonden.quote:
Schrijf ff je eigen tekst zegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
Straks op Nederland 2 kan je aan je ' trekken' komen, want dan wordt de film 9 Songs uitgezonden.
Volop piemel daarin te zien.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks op Nederland 2 kan je aan je ' trekken' komen, want dan wordt de film 9 Songs uitgezonden.
Volop piemel daarin te zien.
Ja ik vind het ook heel moeilijk om op jouw stukjes te reageren, dus dat hebben we tenminste volledig gemeen. En moet ik nog uitleggen dat ik emotioneel ook een kleuter ben?quote:Ik vind het heel moeilijk om hier adequaat op te reageren, want nogmaals..ik ben een emotionele kleuter.
Gewoon meer aspergers etenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik vind het ook heel moeilijk om op jouw stukjes te reageren, dus dat hebben we tenminste volledig gemeen. En moet ik nog uitleggen dat ik emotioneel ook een kleuter ben?Ik ken nog een leuk kleuterliedje over een grote paddestoel....
Rood met witte stipjes?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heel moeilijk om op jouw stukjes te reageren, dus dat hebben we tenminste volledig gemeen. En moet ik nog uitleggen dat ik emotioneel ook een kleuter ben?Ik ken nog een leuk kleuterliedje over een grote paddestoel....
Maargoed. Ter kennisneming aangenomen en verder laat ik Bloes wel zeggen wat ik bedoel.
Koosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is gewoon een groot Big Brother huis met dezelfde soorten issues.
Ach dat is jouw meningquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was het dus vooral en verder vind ik je gewoon een irritant kut-kind, maar dat is niet persoonlijk bedoeld hoor.
Nieuw deel en kan 'iedereen' met een schone lei beginnenquote:
Fruit-olvarit hapjesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind witte asperges lekkerder dan groene, want die hoef je minder te kauwen en ik ben nogal lui.
Soms zou ik willen dat ik ongegeneerd een potje culinaire olvarit naar binnen zou kunnen werken. Hee wacht eens. Dat kán ik ook. Hm.
Zeg popjes, golfer en MeMo, houden jullie nu ook weer op? Ik geloof niet dat we bezig waren met een 'spui hier je oud zeer'-topic. Kan dat niet via PM?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach dat is jouw mening![]()
ik ben blij dat mn ouders niet zoals jouw zijn want om op die leeftijd zo te zijnik vind het een beetje triest
Begin nou niet over een PM CFquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg popjes, golfer en MeMo, houden jullie nu ook weer op? Ik geloof niet dat we bezig waren met een 'spui hier je oud zeer'-topic. Kan dat niet via PM?
Tja ik voelde me gewoon klote en bij gebrek aan irl-vrienden was fok mn uitlaatklep, net als zoveel anderen. Maar nu probeer ik erop te letten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het komt voort uit het negatieve wat je in hools vaak liet zien, en toen je ook in culsc kwam zette je dat 'postgedrag' voort. Daar is toen wat over gezegd, en dat pikte je echt goed op, dus ik heb dat ook niet meer zo
Nee de vrouw die 4de werd achter de drie heren in BB1quote:
Ik weerquote:
als ik een irritant kutkind genoemd wordt wil ik daar graag even opreageren if you don;t mindquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg popjes, golfer en MeMo, houden jullie nu ook weer op? Ik geloof niet dat we bezig waren met een 'spui hier je oud zeer'-topic. Kan dat niet via PM?
't is wel uitstekend illustratief van wat SHE bedoelde natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
D'r is net een bepaald iemand op MSN online gekomen en ik zit hier Xena-achtig te loeren of ik het vogeltje moet aanvallen of iets anders moet gaan doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Zo en nou allemaal de neusjes de andere kant op, en genieten van een spaanse zangerin die bob dylan verkracht
Juist.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel uitstekend illustratief van wat SHE bedoelde natuurlijk.
Maar het verschil is inderdaad dat jij nu er iets van zegt, ik eigenlijkbij mezelf dacht 'oh, zal wel weer loslopen' (dát bedoelde ik dus met het negeren, hecht er gewoon weinig waarde aan en zie dat het SHE meer dwarszit dan mij persoonlijk).
Steer, schat. Ik hou van je. Maar ga in GODSNAAM niet tegen HAAR zitten praten! Ga studeren ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r is net een bepaald iemand op MSN online gekomen en ik zit hier Xena-achtig te loeren of ik het vogeltje moet aanvallen of iets anders moet gaan doen.
Hee SHE, ik ga je even confronteren, okee?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
[..]
maar goed, Golf is dan ook een chagerijnige ouwe jood soms en dat begrijp ik dan weer wel.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik een irritant kutkind genoemd wordt wil ik daar graag even opreageren if you don;t mind
What else is new?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee SHE, ik ga je even confronteren, okee?
Als je het bovenstaande zegt. In hoeverre verschilt dat wanneer ik zeg dat SOL een ongestelde oude ongesteldheid is?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
maar goed, Golf is dan ook een chagerijnige ouwe jood soms en dat begrijp ik dan weer wel.
Sure. Als jij Bloes niet had was er geen land met je te bezeilen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens bewezen wordt hoe slecht Internet de werkelijkheid weergeeft.
er stond geen PI?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De PI en de zeer ironische toevoeging: verder niet persoonlijk bedoeld is je ontgaan?
Maar goed, ik heb helemaal geen zin om wat voor ruzie of onenigheid te hebben via een terloops en vluchtig medium als Internet met mensen die ik nauwelijks tot niet ken.
Ik heb gelukkig nog een echt leven daarnaast.
Sommige mensen denk je nou eenmaal van dat ze je beter zouden kunnen liggen vanwege gemeenschappelijke interesses, maar het is en blijft maar Internet.
Dan had ik werk van jou gemaakt en jou gevraagd mij te temmen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
Sure. Als jij Bloes niet had was er geen land met je te bezeilen.
Je overschat mij behoorlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan had ik werk van jou gemaakt en jou gevraagd mij te temmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |