Joh die is al zo verbeterd, ik meende namelijk net echt dat ik mezelf vandaag geweldig vindquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
En DE, ik geloof het echt niet hoor. Doe 's wat aan je zelfvertrouwen! En dan ga ik nu naar huis. Gelieve niet het hele topic vol te posten vannacht. En een dikke zoen voor SHE
jou kennikalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook zobenieuwd
naar
jullie
op 5 juli
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook zobenieuwd
naar
de nieuwe
faithy/moblo/motorbloempje
op 5 juli
en ook
naar de koe die ze aantrekt
![]()
Zorgen wij voor een voor en nagerecht en cocktails met wodka en vers fruitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, ik kook de sterren van de hemel hoor. Dus als jullie dan even lekker in een hoekje bescheiden gaan zitten wezen, doe ik het koken wel ok?
Vrouwen
quote:
Ik kom wel even langs.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:12 schreef Anthraxx het volgende:
Verse pasta gemaakt, met gegrilde kip, gebakken paprika en uien. En dat alles door elkaar gemixed met een (licht; want ik verafschuw gesmolten kaas) kaassousje.
Alleen Anna heeft geen trek. 1.5 uur voor niets staan koken.
Ik ook naar jou! En die week erna gaan we om de tafel zitten. Ik wil alles supergoed voorbereid hebben, en het is me nogal behoorlijk wat werk voor 80 mensen, damequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook zobenieuwd
naar
jullie
op 5 juli
Asset/400 is EOL. Oh wacht, daar had je het niet over.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
asset?
Die zit hier al in badjas. Wacht even, change of plansquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Prima. Neem je _Aural_ mee?
Ik hou van veel soorten kaas. Maar gewone kaas uit het vuistje vind ik vaak zo zompig. Emmenthaler is en zacht van smaak en wat 'droger'/steviger voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Emmenthaler is nog steeds 45+; dus of je het mager kunt noemen...
Het is wel een kaas die voor darmpatientjes goed te verdragen is; net als brie en camembert.
Ik ben overigens niet zo'n fan van emmenthaler, mij te flauw van smaak.
Eerst even het toetje eten, aardbeien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
Neukze.
Klean prep werkt beter. Ik duik graag, een beetje zout doet me niet veel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:31 schreef octopussy het volgende:
bekertje zout water drinken, dan komt het er wel weer uit
Ik kan morgen niet, heb al andere dingen gepland. Ik hoor vanzelf wel wie er heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
vannacht niet, morgen daarentegen..
Vork!? ga je nog voebbal kijken in de stad?
nope...doorwerken biatchquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga maar eens naar huis. Vandaag zo'n 10 uur gewerkt. Is dat genoeg?
Way to go MoBlo!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga nog één keer blij doen in het nieuwe topic:eerste universiteits tentamen OOIT gehaald
![]()
(als in: meteen een heel vak!)
blij blij blij
Ik had nog kiwi's en een berg kersen die ik had gekocht afgelopen vrijdag, maar die zijn echt spoorloos verdwenenquote:
Ja, ik heb dit wel gehad... maar dat is 4 jaar geleden of zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo maar eens naar de sportschool. de heup bewegen
Beunkster, heb jij Finance 1 gehad? Weet jij nog hoe je het beta risico bepaald van een asset?
trutje als je ff terugleest, dan weet je dat ik te veel tosti's heb gegeten en ik voorlopig niks meer eetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen. Ik moet nu naar Delft om al je eten op te eten
speciaal voor jou: :quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
MK, doe 's een foto van de nieuwe bikini? Al dan niet met jou erin?
Hoe wilt u uw 'boe' hebben?quote:
Jahh uhhh duhhhquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoe wilt u uw 'boe' hebben?
Op de bbq, in de pan, gekookt in de soep?
Of wellicht een beetje uit de koe in de vorm van slagroom, pudding of chocolademelk?
Over anderhalve week eens proberen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
In dat slipje krijg ik vast wel 1 tiet geduwd.
Na heul veul cosmo's wil ik het vast wel demonstrerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over anderhalve week eens proberen?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
In dat slipje krijg ik vast wel 1 tiet geduwd.
Iedereen krijgt wel een tiet in die bikini geduwd als ze een maatje groter dan 36 hebbenquote:
Ik heb nu Maaza oid met mango-smaak, erg lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef Tezz het volgende:
Ik verveel me ook, dus ga ik met een pak granenkoekjes en een pot mutthee op de bank onder een dekentje naar een film kijken.
Succes met je tentamen, laat je nog even weten hoe het is gegaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef KrnKje het volgende:
Vanmiddag collegejaar-uitzwaai-borrel gehad van m'n 'werk' aka. studentassistentschap, weer gezellig. Bewust maar een paar biertjes op, morgen tentamen... en nu al super moe
Tot zover denk ik nog dat t wel goed gaat komen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Succes met je tentamen, laat je nog even weten hoe het is gegaan?
Tnxquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Tezz het volgende:
In dat slipje krijg ik vast wel 1 tiet enkel geduwd.
Ik zou stiekem ook graag willen komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook zobenieuwd
naar
jullie
op 5 juli
Luister troela, laat die vent eens lekker voor JOU koken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb echt een super lekker vegetarisch recept nodigZag ik hier niet ooit een lijstje voorbij komen?
Zout water is best lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:31 schreef octopussy het volgende:
bekertje zout water drinken, dan komt het er wel weer uit
Dat model/die maat heb ik ook. Leuke bikiniquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
TnxIk had stieukum eerst voor de bikini van jou willen kijken, maar die gordijnbikini's horen zo erg niet bij mij met mijn mini-tietjes
Maar hij kan het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister troela, laat die vent eens lekker voor JOU koken.
Je doet het weer precies andersom!!!
wie weet helpt het wel als je wat pm's stuurtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb echt een super lekker vegetarisch recept nodigZag ik hier niet ooit een lijstje voorbij komen?
Xenaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Het gras moet gemaaid, het is nu 2 poesjes hoog
[ afbeelding ]
ik ontvoer je gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zou stiekem ook graag willen komenmaar ik kan sowieso niet
ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:57 schreef PeRi het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga maken voor de 5e.
Ik ga iig dinsdag naar de markt, groene bananen inslaan. En wat verder... deze week eens goed wat speurwerk doen dusquote:
Huhquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wie weet helpt het wel als je wat pm's stuurtdat vinden wij allemal l-euc-
M'n papa is jarig! Ik kan wel verzinnen dat ik een werk weekend heb en anders ontslagen word of zoquote:
Leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
waar woon je?mag je achterop de motor
![]()
Het enige commentaar wat ik hierop kan geven is dat ik het jammer vind dat je aangeschoten op een voertuig stapt. Je kunt ongelukken veroorzaken die je niet overziet op dat moment (zeker met weinig ervaring).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
LeukIk heb een motorpak en een helm
Maar ik woon niet bij je in de buurt
Jij woont in Arnhem toch
Ik heb gister voor het eerst op een brommer gereden! Ik zo nee jullie zijn dronken laat mij maar, hop jij achterop, hop jij op mijn fiets. Zo!
Werkt het net zo als een motor? ja?
En het ging vet goed en vet hardEn na 5 minuten zei ik: Nou ik doe het best goed voor de eerste keer
(Ik was ook een beetje aangeschoten dan krijg je slechte ideeën
)
Die jongen zat echt zo van: WAT?? NOOIT eerder gedaan??? HELP!
stop nou 's met dat gen-euc- over -Euc-quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wie weet helpt het wel als je wat pm's stuurtdat vinden wij allemal l-euc-
Och, ik heb ook weleens met een paar glazen wijn achter de kiezen gereden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige commentaar wat ik hierop kan geven is dat ik het jammer vind dat je aangeschoten op een voertuig stapt. Je kunt ongelukken veroorzaken die je niet overziet op dat moment (zeker met weinig ervaring).
Geen levenservaring baseer je op? Ik dacht opeens aan gister avond, omdat MB het over motorrijden had.. Dus denk, ik deel het aangezien ik het wel grappig vond dat ik als twintigjarige nog nooit op een scooter heb gereden. Aangezien ik wel auto kan rijden en boten kan varen nam ik aan dat ik het wel kon. Maar goed nu ga ik me helemaal verdedigen omdat 1. jij mijn woorden anders interperteert en/of ik niet mijn hele "diepgaande" leven op internet gooi 2. Ik het niet goed verwoord oid.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
PF ik kan je wel een heeeeeeeeel klein btje vergelijken met Steer, maar het verschil is dat jij geen rood jurkje met witte stipjes hebt maar in tegenstelling tot hem vooral GEEN levenservaring hebt![]()
Beter dat je in PUB al je ervaringen dumpt. Het merendeel heeft hier een relatie (of relatie-problemen, maar daar is weinigs puberaals aan, dat zijn allemaal volwassenproblemen)
Eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige commentaar wat ik hierop kan geven is dat ik het jammer vind dat je aangeschoten op een voertuig stapt. Je kunt ongelukken veroorzaken die je niet overziet op dat moment (zeker met weinig ervaring).
Ik ben er ook geen voorstander van. Drie wijntjes om 23:00 uur gedronken, dit was om 03:00,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar. Het nare is dat als jij met de fiets onder een auto rijdt dat de automobilist nog steeds aansprakelijk is (geldt dat trouwens ook in dit geval, als jij kan aantonen dat de fiets bestuurder dronken is?).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Och, ik heb ook weleens met een paar glazen wijn achter de kiezen gereden.
Om maar te zwijgen over de toestand waarin kan verkeren op de fiets. Net zo gevaarlijk.
Sterker nog; wie dronken is moet eigenlijk helemaal niet deelnemen aan het verkeer.
Klopt. Maar ook daar geldt, je weet dat het gevaarlijk is en toch doe je het. Alleen met een fiets moet je beter je best doen om levensgevaarlijk voor een ander te zijn. In een auto of motor rijd je iemand anders iets makkelijker tot gort. Uit eigen ervaring, alleen mocht ik het slachtoffer zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Och, ik heb ook weleens met een paar glazen wijn achter de kiezen gereden.
Om maar te zwijgen over de toestand waarin kan verkeren op de fiets. Net zo gevaarlijk.
Sterker nog; wie dronken is moet eigenlijk helemaal niet deelnemen aan het verkeer.
Hehe. Lijkt mij niet het meest fijne pad om te beginnen met rijden trouwensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van. Drie wijntjes om 23:00 uur gedronken, dit was om 03:00,
in theorie zou mijn alcoholpromillage laag genoeg zijn. Maarrr... Het blijft toch alcohol (Ook al was er geen verkeer, verlaten fietspad in het bos)
Nee prima juist, nieuw pad, heel recht geen bochten. Goed te doen. De vuistregel was toch 1 glas, 1 uur?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe. Lijkt mij niet het meest fijne pad om te beginnen met rijden trouwens. Voor je het weet lig je op je snufferd door een wortel die het fietspad openbreekt.
Dat ligt eraan hoe groot het glas was, hoe je eigen gestel is, dat is dus voor iedereen anders. En dan nog per dag verschillend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee prima juist, nieuw pad, heel recht geen bochten. Goed te doen. De vuistregel was toch 1 glas, 1 uur?
Nou schiet op; hier een smartguide to experience:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En ik wist niet dat je pas meetelde met levenservaring. Nou dan ga ik dat snel maar even opdoen...
Ja dank jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou schiet op; hier een smartguide to experience:
- Verlies je in een nutteloze, onbeantwoorde liefde.
- Zeur hier over
- Zorg voor veel drama in je leven. Begin bij het ontbijt. Trek de haren uit je hoofd en gooi je muesli door het raam.
- Word dik
- Verslijt je knietjes
- Klaag over je baas
- Klaag over je collegae
- Klaag over je vriend
- Hemel je vriend op. Vooral net nadat je over hem geklaagd hebt.
- Klaag over je figuur en eet nachos con todos ( by SHE )
- Drink teveel
- Huil.
Kan je hier iets mee?
Dik word je vanzelf met dank aan je leuke vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dank jeHelaas heb ik een leuke vriend, leuke collega's en een ontzettend leuke baas! Dat gedeelte van het huilen/onbeantwoorde liefde/te veel drinken ben ik juist net mee gekapt. Ik denk dat ik maar dik ga worden (wat niet echt lukt want ik sport ook graag)
Dan ga ik maar voor het drama en de versleten knietjes!
Thanx, zat met wat problemen bij de formule onder de deelstreep maar dat is gewoon asset % in het kwadraatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit wel gehad... maar dat is 4 jaar geleden of zo.
Dus het is een beetje weggezakt.
Maar dit moet je wel op weg helpen:
http://www.duke.edu/~charvey/Classes/ba350/riskman/riskman.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Beta_(finance)
Als dit niet genoeg is of niet duidelijk is, laat het dan ff weten. Dan duik ik ff in de boeken die ik hier heb liggen.
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dik word je vanzelf met dank aan je leuke vriend.
Welke van je vriendjes is dat dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
NeeWe eten samen juist gezond en hij sport veel en ik eigenlijk ook wel. Maar goed, kan altijd nog komen, je weet het niet.. Ben juist heel wat kilo's afgevallen die zou ik er graag afhouden
Metiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Den_Haag het volgende:
Oh ja, heb maar heel lui niet gekookt maar lekker bij de Surinamer. Moksie Mesi met bruine nasi
Als je dit echt een kleuterklasje vindt, wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef PeRi het volgende:
Alsof er hier nooit 'puberaal' wordt gedaan door andere vaste SC-bezoekers mensenkinderen hou op zeg het is hier vaak een kleuterklas. Alsjeblieft zeg, stel je niet aan en laat PF lekker haar ei kwijt kunnen hier.
Ik heb eerst gedate met een jongen waar "het vonkje geen vlam werd". Die zie ik soms nog wel, maar bijna niet meer. Dit is een jongen die ik al een tijdje ken maar pas recent "is het iets". Het voelt iig goed en ik denk dat het alleen nog maar leuker gaat wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke van je vriendjes is dat dan?
Volgens mij vindt ze het niet erg dat het hier "een kleuterklasje is". Dat hoeft niet per se negatief te zijn. Maar even serieus: Zit je ergens mee? Want dan mag je het best zeggen, ik vind het niet erg dat je het op mij (of anderen) af reageert. Maar het helpt misschien niet zo erg (of wel)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je dit echt een kleuterklasje vindt, wat doe je hier dan?
minus nr 1 op 5 juli
Omdat er een paar leuke users tussen zitten hier .quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je dit echt een kleuterklasje vindt, wat doe je hier dan?
minus nr 1 op 5 juli
Stiekum het beidequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee of dit een sarcastische opmerking was of interesse,
ik ging gewoon maar uit van het laatste..
Ik zou er een moord voor doen; maar aangezien ik volgend jaar nog een Miss verkiezing wil winnen, laat ik deze lekkernij even schieten.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stiekum het beide![]()
Gaat er ook om dat jij eens wat interesse toont hier in de SC
Doe het vooral eens openbaar dan:)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké.
Ik geef toe ik kom soms binnenstormen, maar ik toon wel interesse! (Maar dat doe ik meestal via PM maar zal het voortaan hier doen als dat fijner is..)
Zoals bij jou heb ik volgens mij ook via PM gevraagd hoe het nu zat.
Wou eigenlijk 8kg afvallenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou er een moord voor doen; maar aangezien ik volgend jaar nog een Miss verkiezing wil winnen, laat ik deze lekkernij even schieten.
Eet maar lekker op; jij moet er nog van groeien!
Ik lees slank de zomer in & singles wel helemaal terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
niet iedereen reageert OVERAL op, maar het is toch zeker niet zo dat PF nergens op reageert... ik reageer ook niet op alles, en sommigen lezen alles terug en doen dat wel.. Dat kun je niet van iedereen verwachten, vooral niet als je even geen tijd/zin hebt om dat wel te doen, want dat komt soms voor
Ik vind het prima! Maar ik vind het ook wel fijn dat irritaties "direct uit worden gesproken". Anders wordt het zo een groot ding, wat niet eens nodig is..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef FleshWound het volgende:
Dames, dames, het vorige topic was het reltopic, ok? Dit is weer hetkusjekroel
en
lief
doen
topic
volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef MissHobje het volgende:
Hey wat is dit nou weer.. ligt het aan het weer of zijn het de hormonen ofzo
Prima als iedereen alles wil spuien etc. maar niet dat persoonlijke gebash her en der wat ik lees, dat is een tikkeltje overdone en heul niet lief.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan moet je vooral moksi meti bij MOI eten
Toevallig heb ik mijn laatste dagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggen
wat kan jij lekker quotenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef MissHobje het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggen
[/quote
Toevallig heb ik mijn laatste dag
Ik kwam na de euc-gate,quote:
het is gewoon keihard onaardigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kwam na de euc-gate,
en ik snap er niet zo veel van.
Maar, is dit een leuk of een bot grapje?
Ja en aanpassen ookquote:
Je bent heet lief enzo, maar om misverstanden te voorkomen wilde ik je toch wel een en ander duidelijk maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Had geen zin om om half 10 nog te gaan koken.
En ook daarom wou ik jou een hapje geven/brengen
De empanada's zijn met gehakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt goddelijkmorgen wordt bij ons ook texmex dag, dus wie weet ga ik dit wel aan
voorschotelen..
mis alleen de kip in het recept, of dat OF gehakt, OF kip?![]()
Weet ik snoep maar ik zit je te pesten. weet dat je aan het dieeten bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vierkantjes passen prima in rondjes hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent heet lief enzo, maar om misverstanden te voorkomen wilde ik je toch wel een en ander duidelijk maken.
Ik ben inderdaad bloedmooi, ik heb grote borsten, ik kan volzinnen produceren en ik weet met vlagen nog wel iets lekkers in elkaar te flansen.
Daarbij ben ik ook nog eens gezegend met een bloedmooie man, met een ontzettend grote lul en een eindeloos gevoel voor humor.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen, is dat je je virtuele piemel in de verkeerde spoelbak hangt.
Een vierkantje in een rondje probeert te proppen
De mosterd door azijn vervangt
Save your suck ups, darling
Truste moblo! Leuk, die bijbel!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:_!
en dan_! @ DH
![]()
ik ga slapen, en voor het slapen nog even de BIJBEL lezen![]()
Waar moet ze dat voor hebben dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zucht, m'n rijinstructrice denkt dat ik zomaar 200 euro voor donderdag te voorschijn kan toveren. Mijn geld komt ook gewoon aan het einde van de maand
Ik ga donderdag afrijden, ze kwam er vanavond achter dat ik nog 200 euro buiten het lespakket heb gereden/ga rijden. Dat moet ik voor/op donderdag geven anders laat ze me niet afrijden. Vaag verhaal. Maar goed. Ik zorg wel dat het er komt, dan rij ik af heb ik m'n rijbewijs en zie ik haar nooit meer!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar moet ze dat voor hebben dan?
Nou, lekkere administratie dan, van je rij-trien!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ga donderdag afrijden, ze kwam er vanavond achter dat ik nog 200 euro buiten het lespakket heb gereden/ga rijden. Dat moet ik voor/op donderdag geven anders laat ze me niet afrijden. Vaag verhaal. Maar goed. Ik zorg wel dat het er komt, dan rij ik af heb ik m'n rijbewijs en zie ik haar nooit meer!
Ik heb inderdaad een mapje op de computer waar ik zooi van internet in zet. Is denk ik ook wel handig voor jou!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hebben jullie een kookschrift/word document oid of zitten alle gerechten in je hoofd opgeslagen?
Ja! Ik moet echt een keer alles opslaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een mapje op de computer waar ik zooi van internet in zet. Is denk ik ook wel handig voor jou!
Voor de rest staat het gewoon in de verzameling kook boeken hier.
Slaap lekker, en het klinkt leuk zo over de hei en met een rosétje en zo!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:07 schreef DarkElf het volgende:
Hellow, ik lees niet terug, veel te vermoeiend![]()
Kwam alleen even gedag zeggen en zeggen dat we net heerlijk over de hei gelopen hebben en daarna
rustig, onder het genot van een lekker roseétje (nou ja ik dan, de Mr dronk espresso) , gepraat hebben over eventuele plannen enzo..
Fijne avond dus, absoluuttot morgen en een
voor wie t wil of kan gebruiken.
Ik ben wel ooit begonnen bij AH om een kookschriftje aan te leggen, helaas ligt dat stil, te drukjes met andere dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hebben jullie een kookschrift/word document oid of zitten alle gerechten in je hoofd opgeslagen?
Alles in word zetten en dan in een mapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit begonnen bij AH om een kookschriftje aan te leggen, helaas ligt dat stil, te drukjes met andere dingen.
Ook losse rommel ligt her en der in huis en in word sla ik ook nog wel eens wat op.
Alle recepten van de AH die ik gebruik sla ik op in mijn account op de AH site.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Oh afrijden, wat een hel, sterkte PF en probeer een beetje zen in de auto te zijn!
Toen ik in 1900 afreed, in 2X gehaald, had mijn vader een babyblauwe kever apart gehouden voor me.
(hij had een garagebedrijf) Maar omdat het echte papiertje te lang op zich liet wachten, heeft hij die verkocht en kon ik met een enorme bak herrie de weg op.
Een witte opel kadett
Ik had een bord gemaakt met de naam "Punky" en op de 'hoedenplank' gezet... stond zo leuk in de showroom, ik was zo flieft op die autoquote:
O m'n broer(tje) leest mee en ik hoorde hem net verslag doen aan m'n ouders. Dus dacht, even wat anders weer..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heb je nou weer een andere naam, farfalleke?
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:24 schreef FleshWound het volgende:
Hey vlinderdochter, kom je hier vaker?
How come? Dat hoor je namelijk echt heel, heel weinig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond dat hele autorijden een onafgebroken hel.
Leuk hè het strandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Liejannuh het volgende:
Het was een briljante zonsondergang op het strand vanavond.![]()
En ik ben heerlijk door de duinen naar huis gefietst.
Beetje jammer dat die leuke Ier er niet was.
Truste!
Lepidopterae zijn vlinders en motten, filia betekent dochterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ja hoorVolgens mij is het officieel dochter van koning. Maar ik kan het mis hebben. Want regina is koningin..
Succes met leren!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoi
Tentamenstress maar net ff topic teruggelezen onder het SMS'en met Nynke door.
1) Op de middelbare school waren Coming of age-novels mijn favoriete boeken. Ik verslond ze. Ook wel Bildungromans genoemd. Van jong volwassenen die een proces doormaken waardoor ze eindelijk volwassen worden. Ik geniet van die verhalen en vaak zijn alledaagse dingen die hier in de SC worden opgeschreven vaak ook zoiets. Of iemand nou 21 is of 51.
2) Ik ben ook wel eens ongesteld.
En nu ga ik weer verder leren.
Komt er bloed uit een gaatje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:30 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Succes met leren!
Ongesteld, wat dan?
Het was nog niet donker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
En Lianne wat had ik nou gezegd over kleine meisjes en alleen in het donker op het strand zitten?![]()
Succes met afrijden donderdag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan maak ik wel een nieuwe aan waar wel prinses in voorkomtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:30 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Lepidopterae zijn vlinders en motten, filia betekent dochter![]()
fīlia, fīliae, fīliae, fīliam, fīlia, fīliā
fīliae, fīliārum, fīliīs, fīliās, fīliae, fīliīs
Het is jaren geleden dat ik Latijn heb gehad en ik ken dat rijtje nog steeds
Ja leuk! Hoe meer hoe beter! Hier staan denk ik wel 300 kookboeken, ik kijk graag naar de plaatjes en dan bedenk ik aan de hand van de ingrediënten hoe het zou smaken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
Succes met afrijden donderdag.
Ik heb hier een mapje met meer dan 1 gig aan recepten in pdf'jes en allerlei programma'tjes.
Mocht je daar interesse in hebben, dan kan ik de op dvd zetten en je per post toesturen.
Maar wat misschien wel een aardige is om mee te beginnen, is Carta. Zie hier: http://carta.verbi.nl/
Als je de kookboekjes (http://carta.verbi.nl/?page=kookboekjes) download die er op staan, heb je ruwweg 12.000 recepten. En ze zijn zeer divers, ondanks dat er een aantal dezelfde recepten in staan op een net even andere manier.
Dank je wel allemaal!! Ik heb het nu aan zo veel mensen verteld dat ik het wel moet halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
Nog succes met afrijden PF!
En nu ga ik echt naar bedje
Het is uit tussen jullie, Steer. Zit jezelf toch niet zo te kwellen door de hele tijd contact met haar te zoekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Nynke![]()
^^
het loont om 's morgens terug te lezen.
Toch is het geen onbekend probleem hoor en zelfs een erkende fobie meen ik. Er zijn ook speciaal opgeleide instructeurs om - ja - met name vrouwen zoals ik weer achter het stuur te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef beunkster het volgende:
[..]
How come? Dat hoor je namelijk echt heel, heel weinig.
Haha, zelfs in deze hypothetische situatie heb je gelijk ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:34 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Het is uit tussen jullie, Steer. Zit jezelf toch niet zo te kwellen door de hele tijd contact met haar te zoeken
Ja zeker! Is het ooit door een ongeluk getriggerd? Is er een oorzaak?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch is het geen onbekend probleem hoor en zelfs een erkende fobie meen ik. Er zijn ook speciaal opgeleide instructeurs om - ja - met name vrouwen zoals ik weer achter het stuur te krijgen.
Ik ben dol op auto's, dol op (bij)rijden en heb ook een hele tijd als bijrijder rally's gereden met een Volvo P1800. En ik wou! Wou! Wou! dat ik het gewoon durfde, maar zelf rijden leidt tot blackouts, paniekaanvallen en totale blokkade. Het is echt niet niks en ik heb het verder nergens mee in het leven.
Maf hè?
2cv, wat gaaf! Die zou ik nog graag eens willen hebben (zodat Arty me erin rond kan rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Hier heb ik er ook 2 van gehad, ook lief he
[ afbeelding ]
Verder ben ik, door de garage van mijn ouders denk ik, nooit zo merkvast geweest, of natte dromen van auto's gehad. Ik wisselde vaak, net wat er te koop stond, ik reed in alles.
Cutequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, zelfs in deze hypothetische situatie heb je gelijk ook.
Ik zal haar nu ff wakker SMS'en en vertellen hoeveel ik van haar hou.
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:36 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ja zeker! Is het ooit door een ongeluk getriggerd? Is er een oorzaak?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, zelfs in deze hypothetische situatie heb je gelijk ook.
Ik zal haar nu ff wakker SMS'en en vertellen hoeveel ik van haar hou.
Waarom ging je door met lessen als je er zo onder leed? Misschien kun je alsnog een oplossing zoeken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.Nou ja, dat moet je er dan ook niet nog eens bij hebben natuurlijk!
Maar beunkie, het is juist zo leuk om je éigen verzameling receptjes te maken. (vind ik).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
Succes met afrijden donderdag.
Ik heb hier een mapje met meer dan 1 gig aan recepten in pdf'jes en allerlei programma'tjes.
Mocht je daar interesse in hebben, dan kan ik de op dvd zetten en je per post toesturen.
Maar wat misschien wel een aardige is om mee te beginnen, is Carta. Zie hier: http://carta.verbi.nl/
Als je de kookboekjes (http://carta.verbi.nl/?page=kookboekjes) download die er op staan, heb je ruwweg 12.000 recepten. En ze zijn zeer divers, ondanks dat er een aantal dezelfde recepten in staan op een net even andere manier.
Ik heb genoten van deze dag ondanks dat ik heb gewerkt, ik heb zelfs gekookt! Nou ja, echt vuur gebruikt om vlees en aardappels beter verteerbaar te maken, dat is toch ook koken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hé zit ik mezelf weer te verdedigen! Maar goed,
hoe gaat het met jullie? Ook genoten van deze prachtige dag? Of helaas moeten werken?
Maar raak je niet in paniek als bijrijder dan? Zit je echt relaxed en je vind het leuk?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.Nou ja, dat moet je er dan ook niet nog eens bij hebben natuurlijk!
Zoals FW terecht opmerkte is het inderdaad niet goed. Regina is koningin, Rex is koning.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ja hoorVolgens mij is het officieel dochter van koning. Maar ik kan het mis hebben. Want regina is koningin..
Ik las het dat je het had opgelost, topquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Den_Haag het volgende:
Beunk, ik zou de station nemen. Vind ik persoonlijk iets mooier.
Heb de finance vraag dus al opgelost
Wat is prinses dan? Echt heel corny mijn username, maar zo lijkt het nog wat!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef beunkster het volgende:
[..]
Zoals FW terecht opmerkte is het inderdaad niet goed. Regina is koningin, Rex is koning.
Ja hoor ik vind van welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten van deze dag ondanks dat ik heb gewerkt, ik heb zelfs gekookt! Nou ja, echt vuur gebruikt om vlees en aardappels beter verteerbaar te maken, dat is toch ook koken?
Principissaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Wat is prinses dan? Echt heel corny mijn username, maar zo lijkt het nog wat!
Oh, die is te obvious. Dan vind ik deze wel primma.quote:
Just get it over with en noem jezelf Madame Butterfly.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:50 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Oh, die is te obvious. Dan vind ik deze wel primma.
Wat is beter, fallus of pissa. Hmmm
Ik moest en zou dat papiertje. Zo is Dude dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:40 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Waarom ging je door met lessen als je er zo onder leed? Misschien kun je alsnog een oplossing zoeken?
Ja het is wel prima zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Just get it over with en noem jezelf Madame Butterfly.
Geen paniek als bijrijder! Zoals gezegd: rally's gedaan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar raak je niet in paniek als bijrijder dan? Zit je echt relaxed en je vind het leuk?
Ik heb ooit eens eimand naast me gehad die zakte onderuit als we een vrachtwagen inhaalde, doodeng vond ze het, gillen als ze dacht dat je niet op tijd remde, compleet hysterisch wijf
jawoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten van deze dag ondanks dat ik heb gewerkt, ik heb zelfs gekookt! Nou ja, echt vuur gebruikt om vlees en aardappels beter verteerbaar te maken, dat is toch ook koken?
PM je adres dan maar even, dan krijg je dat binnen nu een een paar weken opgestuurd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ja leuk! Hoe meer hoe beter! Hier staan denk ik wel 300 kookboeken, ik kijk graag naar de plaatjes en dan bedenk ik aan de hand van de ingrediënten hoe het zou smaken..
Ja, heel vreemd. Ik had er ook nog nooit van gehoord als zijnde een erkende fobie. Maar hey, het is een fobie en zodoende in beginsel behandelbaar (mits je dat zelf wilt, uiteraard).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch is het geen onbekend probleem hoor en zelfs een erkende fobie meen ik. Er zijn ook speciaal opgeleide instructeurs om - ja - met name vrouwen zoals ik weer achter het stuur te krijgen.
Ik ben dol op auto's, dol op (bij)rijden en heb ook een hele tijd als bijrijder rally's gereden met een Volvo P1800. En ik wou! Wou! Wou! dat ik het gewoon durfde, maar zelf rijden leidt tot blackouts, paniekaanvallen en totale blokkade. Het is echt niet niks en ik heb het verder nergens mee in het leven.
Maf hè?
Jep, en dat kun je dus ook doen met dat programma, mocht je dat willen. Ik vind het wel een handig programma.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar beunkie, het is juist zo leuk om je éigen verzameling receptjes te maken. (vind ik).
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef FleshWound het volgende:
Just get it over with en noem jezelf Madame Butterfly.
Ja, dat is inderdaad wel makkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat wist ik niet beunk, dat je ook eigen recepten kon bijhouden. Handig!![]()
En nee, nooit de behoefte gehad zelf te gaan rijden. Niet nodig gehad tot nu toe en ik behoor tot de kennelijk beruchte beroepsgroep der rijbewijslozen: journalisten, dus ik kom er prima mee weg!![]()
De Zilveren Lepel is trouwens wel echt een must have hè?
Lol, eens. Maar ik wil, gezien de kilometers die ik maak, veel comfort en ik vind een grote auto prettiger rijden dan een wat kleinere (hoewel ik reuze tevreden ben over mijn Ibiza).quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
Beunkster: je auto is geen vervangend verlengstuk voor je penis.
Ik denk dat ik juist naar nog een kleiner bakkie ga binnenkort.
Het eerste.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:10 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik heb ooit 30 lessen gehad?
Nu drie jaar later weer 30.
(nooit examen gedaan)
Ik ben nu zo goed dat ik het meteen haal
of zo slecht dat ik het nooit haal..
\quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel makkelijk.
Als je er mee weg komt is het prima toch? Net wat je zegt, pas zodra je naar een buitengebied verhuist of zo gaat het problematisch worden.
Ja, ik vind De Zilveren Lepel wel een must have inderdaad. Maar het boek van Giorgio Locatelli (My Little Italy) is ook erg mooi. Ik heb het nog niet, maar het staat op mijn whislist.
Wat ik ook zéker een must have vind, is Over eten en koken van Harold McGee en ook niet te versmaden is De kunst van het koken van Julia Child.
Met deze drie of vier boeken kun je echt zo'n beetje alles maken wat je je maar wensen kunt op het gebied van de Europese keuken.
Ik gebruik deze boeken vaak als inspiratie en dan verzin ik dus zelf een recept op basis van beschikbare ingrediënten.
mm moet altijd even klagen, zegt A maar nooit de B die we willen horenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:09 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Wat dan?
Je 10e verjaardag?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
25 juni, rotdatum, 25 juni 1998 de kutste dag in mn leven, vandaag precies 10 jaar geleden
Omdat je langzamerhand volwassen begint te worden en jezelf accepteert zoals je bent?quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:25 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik ook alweer niets ging aantrekken van wat anderen vinden?
Hm.. Ja een saai verhaal over roddels. Eigenlijk is het een vrij kinderachtig verhaal, over redelijk volwassen mensen (22-23-24-etc). Koop je eigen leven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je langzamerhand volwassen begint te worden en jezelf accepteert zoals je bent?
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:36 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Hm.. Ja een saai verhaal over roddels. Eigenlijk is het een vrij kinderachtig verhaal, over redelijk volwassen mensen (22-23-24-etc). Koop je eigen leven.
de dag waarop mijn lievelingsoom verpetterd werd onder een stapel hout op zijn werk en je echt geconfronteerd wordt met het feit dat alles zo afgelopen kan zijn en dat is best zwaar als je 10 bent inderdaad. Net even een superlange log getypt op[ mn logquote:
Dat zeg je omdat je zelf ouder bent.. Ook al denk ik dat ik je over tien jaar wel gelijk ga geven.. Aan de ene kant wordt mij kinderachtig gedrag verweten maar aan de andere kant ben ik ook pas over tien jaar volwassen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.
Geniet maar juist lekker van je experimenteer-leeftijdsfase waar je nu in zit.
Je zei Bquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de dag waarop mijn lievelingsoom verpetterd werd onder een stapel hout op zijn werk en je echt geconfronteerd wordt met het feit dat alles zo afgelopen kan zijn en dat is best zwaar als je 10 bent inderdaad. Net even een superlange log getypt op[ mn loglucht best op
Dat is inmiddels wel verwerkt hoor maar het was best heftig en het heeft ook wel een lange nasleep gehad, panisch worden asl je ouders zeggen een half uurtje weg te zijn en na een uur nog niet terug zijn en dergelijke maar ik was toen ook nog maar een kindquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:45 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Je zei B
Wat ontzettend rot voor je! Heb je het al een beetje verwerkt? Had ik maar levenservaring, dan wist ik nu exact wat te zeggen. Maar ik leef met je mee!
Way to go!quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:44 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik ga dit keer op m'n eigen gevoel af, ik heb zeker wel heel veel mensen gesproken die "gehoord" hebben dat iemand "zo is". Nou, wie weet ben ik ook wel zo. Ik wil mij niet druk maken wat anderen vinden over mij (of over andere mensen) Gewoon leven en laten leven.
Ja, die zijn er je hele leven lang, al word je 80. Maar met de instelling dat je jezelf bent heb je er helemaal geen last van in de toekomst.quote:Of zijn er ook nog achterbakse roddel tantes na je dertigsteMensen die zich druk maken om wat anderen doen en vinden?
Sterkte dan vandaag ..quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel verwerkt hoor maar het was best heftig en het heeft ook wel een lange nasleep gehad, panisch worden asl je ouders zeggen een half uurtje weg te zijn en na een uur nog niet terug zijn en dergelijke maar ik was toen ook nog maar een kind
zo erg zal het niet zijn maar het is toch iets waar je even bij stil staat, ik heb er een (mooie, al zeg ik het zelf) blog overgeschreven.En dan is het verder wel klaar ook hoor, maar wel bedanktquote:
Zo beetje terug gelezen! Ik ben er heen geweest met Mr. !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sex and the city kijken alle mannen toch stiekum mee?
Ik ben twintig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan is PF nog een toonbeeld van uitgesproken volwassenheid, en die is 16 of zo. You do the math.
Ja ik was hetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:00 schreef ColdFeet het volgende:
Wat tof, Bluezz. Die boodschappen van oma enzo, superlief.
Beunk, ik denk dat het PF was dit keer. Maar dat zal nu geen 'geheeeeiiimmm' zijn.
Boek van Liejannuh is leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.Geniet maar juist lekker van je experimenteer-leeftijdsfase waar je nu in zit.
Ik wil ook mijn rijbewijs hebben, maar het zal er bij mij net zo aan toe gaan als bij jou ws, alleen met tig rijlessen en examens meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:21 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne: "iets meer meemaken en levenservaring begint rond je dertigste ?
Wat een absolute onzin.Denk dat hoe ouder je wordt je wel dingen anders leert bekijken, en jezelf beter snapt en accepteert maar "meer meemaken" en "levenservaring" begint bij een hele hoop mensen al zovéél eerder....
Wrs jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amen![]()
Niet dat Golfer dit terug zal lezen![]()
Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
en in t kader van ouwe meuk![]()
Voor de oudjes onder ons
tis uit '85, das toch echt wel lang geledenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oud
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis uit '85, das toch echt wel lang geleden
mmm ben een beetje jaloers, ik zie Milou vrijdag pas weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:47 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen schatten!
Ik ben met met DE en MK eens hoor, helaas zijn er genoeg mensen die op hun 20e al barsten van de levenservaring (soms ook wel positief, maar meestal negatief). Dat je er op latere leeftijd misschien anders mee om leert gaan is wat anders natuurlijk!
Anyway, vandaag relaxed dagje: werken van negen tot twaalf, dan kind van school halen en een beetje shoppen vanmiddag denk ik......
Ohhh en dit zou ik ook voor cnk willen doen, volgende keer weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:56 schreef DarkElf het volgende:
Zo Mr DE de deur uit met braaf lunch mee, ontbijtje achter zijn kiezen, veel kussen van zijn liefhebbende vrouwen diezelfde vrouw gaat nu eens thee zetten en een boek lezen...
En sorry, maar ik kan het niet laten, jah dus, alleen doen we het in het openbaar en niet via PM, dus je kan gewoon lekker mee lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:44 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Of zijn er ook nog achterbakse roddel tantes na je dertigsteMensen die zich druk maken om wat anderen doen en vinden?
Je kunt idd beter iets meer uitgeven aan een auto die je helemaal perfect vindt dan een paar euro bezuinigen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik las het dat je het had opgelost, top
Dat van die station is een goed idee. De Octavia Station kost me netto dan 16 euro meer per maand.
Is wel een lastige afweging, want de auto zou me sowieso al 330 euro in de maand gaan kosten.
Ter vergelijking: de Seat die ik nu rijd kost me 182 euro per maand. Dat is dus al 148 euro meer en dat is veel geld. Maar eerlijk is eerlijk, als ik de standaardauto uit de hogere categorie neem, dan betaal ik zo'n 265 euro, en dat is al 83 meer. Dus wat een Octavia of een Jetta in deze uitvoering me extra kost is 65 euro. Dus eigenlijk is de keus: 65 euro meer betalen of 81 euro meer betalen...
Gezellig, heb je een lekker ontbijtje voor de dames gemaakt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:25 schreef Liejannuh het volgende:
Groetjes van Isa, Lein en octo vanuit hier!
SOLly heb het verkeerd geschreven want gewoon in het openbaar en dus allesbehalve achterbaksquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En sorry, maar ik kan het niet laten, jah dus, alleen doen we het in het openbaar en niet via PM, dus je kan gewoon lekker mee lezen
Lease-bakkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je kunt idd beter iets meer uitgeven aan een auto die je helemaal perfect vindt dan een paar euro bezuinigen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mogguh, jij grote inspiratiebron![]()
Vanaaf ga ik fajita's voor mezelf maken
Godverdorie, ik heb ook geen levenservaring...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou schiet op; hier een smartguide to experience:
- Verlies je in een nutteloze, onbeantwoorde liefde.
- Zeur hier over
- Zorg voor veel drama in je leven. Begin bij het ontbijt. Trek de haren uit je hoofd en gooi je muesli door het raam.
- Word dik
- Verslijt je knietjes
- Klaag over je baas
- Klaag over je collegae
- Klaag over je vriend
- Hemel je vriend op. Vooral net nadat je over hem geklaagd hebt.
- Klaag over je figuur en eet nachos con todos ( by SHE )
- Drink teveel
- Huil.
Kan je hier iets mee?
He getverderrie, weer dat kusjekroellerige...bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef FleshWound het volgende:
Dames, dames, het vorige topic was het reltopic, ok? Dit is weer hetkusjekroel
en
lief
doen
topic
Natuurlijk lees ik 's morgens terug!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Nynke![]()
^^
het loont om 's morgens terug te lezen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He getverderrie, weer dat kusjekroellerige...bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |