Dat zeg je omdat je zelf ouder bent.. Ook al denk ik dat ik je over tien jaar wel gelijk ga geven.. Aan de ene kant wordt mij kinderachtig gedrag verweten maar aan de andere kant ben ik ook pas over tien jaar volwassen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.
Geniet maar juist lekker van je experimenteer-leeftijdsfase waar je nu in zit.
Je zei Bquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de dag waarop mijn lievelingsoom verpetterd werd onder een stapel hout op zijn werk en je echt geconfronteerd wordt met het feit dat alles zo afgelopen kan zijn en dat is best zwaar als je 10 bent inderdaad. Net even een superlange log getypt op[ mn loglucht best op
Dat is inmiddels wel verwerkt hoor maar het was best heftig en het heeft ook wel een lange nasleep gehad, panisch worden asl je ouders zeggen een half uurtje weg te zijn en na een uur nog niet terug zijn en dergelijke maar ik was toen ook nog maar een kindquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:45 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Je zei B
Wat ontzettend rot voor je! Heb je het al een beetje verwerkt? Had ik maar levenservaring, dan wist ik nu exact wat te zeggen. Maar ik leef met je mee!
Way to go!quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:44 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik ga dit keer op m'n eigen gevoel af, ik heb zeker wel heel veel mensen gesproken die "gehoord" hebben dat iemand "zo is". Nou, wie weet ben ik ook wel zo. Ik wil mij niet druk maken wat anderen vinden over mij (of over andere mensen) Gewoon leven en laten leven.
Ja, die zijn er je hele leven lang, al word je 80. Maar met de instelling dat je jezelf bent heb je er helemaal geen last van in de toekomst.quote:Of zijn er ook nog achterbakse roddel tantes na je dertigsteMensen die zich druk maken om wat anderen doen en vinden?
Sterkte dan vandaag ..quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel verwerkt hoor maar het was best heftig en het heeft ook wel een lange nasleep gehad, panisch worden asl je ouders zeggen een half uurtje weg te zijn en na een uur nog niet terug zijn en dergelijke maar ik was toen ook nog maar een kind
zo erg zal het niet zijn maar het is toch iets waar je even bij stil staat, ik heb er een (mooie, al zeg ik het zelf) blog overgeschreven.En dan is het verder wel klaar ook hoor, maar wel bedanktquote:
Zo beetje terug gelezen! Ik ben er heen geweest met Mr. !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sex and the city kijken alle mannen toch stiekum mee?
Ik ben twintig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan is PF nog een toonbeeld van uitgesproken volwassenheid, en die is 16 of zo. You do the math.
Ja ik was hetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:00 schreef ColdFeet het volgende:
Wat tof, Bluezz. Die boodschappen van oma enzo, superlief.
Beunk, ik denk dat het PF was dit keer. Maar dat zal nu geen 'geheeeeiiimmm' zijn.
Boek van Liejannuh is leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.Geniet maar juist lekker van je experimenteer-leeftijdsfase waar je nu in zit.
Ik wil ook mijn rijbewijs hebben, maar het zal er bij mij net zo aan toe gaan als bij jou ws, alleen met tig rijlessen en examens meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.Nou ja, dat moet je er dan ook niet nog eens bij hebben natuurlijk!
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:21 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne: "iets meer meemaken en levenservaring begint rond je dertigste ?
Wat een absolute onzin.Denk dat hoe ouder je wordt je wel dingen anders leert bekijken, en jezelf beter snapt en accepteert maar "meer meemaken" en "levenservaring" begint bij een hele hoop mensen al zovéél eerder....
Wrs jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amen![]()
Niet dat Golfer dit terug zal lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |