Haha, zelfs in deze hypothetische situatie heb je gelijk ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:34 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Het is uit tussen jullie, Steer. Zit jezelf toch niet zo te kwellen door de hele tijd contact met haar te zoeken
Ja zeker! Is het ooit door een ongeluk getriggerd? Is er een oorzaak?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch is het geen onbekend probleem hoor en zelfs een erkende fobie meen ik. Er zijn ook speciaal opgeleide instructeurs om - ja - met name vrouwen zoals ik weer achter het stuur te krijgen.
Ik ben dol op auto's, dol op (bij)rijden en heb ook een hele tijd als bijrijder rally's gereden met een Volvo P1800. En ik wou! Wou! Wou! dat ik het gewoon durfde, maar zelf rijden leidt tot blackouts, paniekaanvallen en totale blokkade. Het is echt niet niks en ik heb het verder nergens mee in het leven.
Maf hè?
2cv, wat gaaf! Die zou ik nog graag eens willen hebben (zodat Arty me erin rond kan rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Hier heb ik er ook 2 van gehad, ook lief he
[ afbeelding ]
Verder ben ik, door de garage van mijn ouders denk ik, nooit zo merkvast geweest, of natte dromen van auto's gehad. Ik wisselde vaak, net wat er te koop stond, ik reed in alles.
Cutequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, zelfs in deze hypothetische situatie heb je gelijk ook.
Ik zal haar nu ff wakker SMS'en en vertellen hoeveel ik van haar hou.
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:36 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ja zeker! Is het ooit door een ongeluk getriggerd? Is er een oorzaak?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, zelfs in deze hypothetische situatie heb je gelijk ook.
Ik zal haar nu ff wakker SMS'en en vertellen hoeveel ik van haar hou.
Waarom ging je door met lessen als je er zo onder leed? Misschien kun je alsnog een oplossing zoeken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.Nou ja, dat moet je er dan ook niet nog eens bij hebben natuurlijk!
Maar beunkie, het is juist zo leuk om je éigen verzameling receptjes te maken. (vind ik).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
Succes met afrijden donderdag.
Ik heb hier een mapje met meer dan 1 gig aan recepten in pdf'jes en allerlei programma'tjes.
Mocht je daar interesse in hebben, dan kan ik de op dvd zetten en je per post toesturen.
Maar wat misschien wel een aardige is om mee te beginnen, is Carta. Zie hier: http://carta.verbi.nl/
Als je de kookboekjes (http://carta.verbi.nl/?page=kookboekjes) download die er op staan, heb je ruwweg 12.000 recepten. En ze zijn zeer divers, ondanks dat er een aantal dezelfde recepten in staan op een net even andere manier.
Ik heb genoten van deze dag ondanks dat ik heb gewerkt, ik heb zelfs gekookt! Nou ja, echt vuur gebruikt om vlees en aardappels beter verteerbaar te maken, dat is toch ook koken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hé zit ik mezelf weer te verdedigen! Maar goed,
hoe gaat het met jullie? Ook genoten van deze prachtige dag? Of helaas moeten werken?
Maar raak je niet in paniek als bijrijder dan? Zit je echt relaxed en je vind het leuk?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.Nou ja, dat moet je er dan ook niet nog eens bij hebben natuurlijk!
Zoals FW terecht opmerkte is het inderdaad niet goed. Regina is koningin, Rex is koning.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ja hoorVolgens mij is het officieel dochter van koning. Maar ik kan het mis hebben. Want regina is koningin..
Ik las het dat je het had opgelost, topquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Den_Haag het volgende:
Beunk, ik zou de station nemen. Vind ik persoonlijk iets mooier.
Heb de finance vraag dus al opgelost
Wat is prinses dan? Echt heel corny mijn username, maar zo lijkt het nog wat!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef beunkster het volgende:
[..]
Zoals FW terecht opmerkte is het inderdaad niet goed. Regina is koningin, Rex is koning.
Ja hoor ik vind van welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten van deze dag ondanks dat ik heb gewerkt, ik heb zelfs gekookt! Nou ja, echt vuur gebruikt om vlees en aardappels beter verteerbaar te maken, dat is toch ook koken?
Principissaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Wat is prinses dan? Echt heel corny mijn username, maar zo lijkt het nog wat!
Oh, die is te obvious. Dan vind ik deze wel primma.quote:
Just get it over with en noem jezelf Madame Butterfly.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:50 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Oh, die is te obvious. Dan vind ik deze wel primma.
Wat is beter, fallus of pissa. Hmmm
Ik moest en zou dat papiertje. Zo is Dude dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:40 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Waarom ging je door met lessen als je er zo onder leed? Misschien kun je alsnog een oplossing zoeken?
Ja het is wel prima zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Just get it over with en noem jezelf Madame Butterfly.
Geen paniek als bijrijder! Zoals gezegd: rally's gedaan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar raak je niet in paniek als bijrijder dan? Zit je echt relaxed en je vind het leuk?
Ik heb ooit eens eimand naast me gehad die zakte onderuit als we een vrachtwagen inhaalde, doodeng vond ze het, gillen als ze dacht dat je niet op tijd remde, compleet hysterisch wijf
jawoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoten van deze dag ondanks dat ik heb gewerkt, ik heb zelfs gekookt! Nou ja, echt vuur gebruikt om vlees en aardappels beter verteerbaar te maken, dat is toch ook koken?
PM je adres dan maar even, dan krijg je dat binnen nu een een paar weken opgestuurd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ja leuk! Hoe meer hoe beter! Hier staan denk ik wel 300 kookboeken, ik kijk graag naar de plaatjes en dan bedenk ik aan de hand van de ingrediënten hoe het zou smaken..
Ja, heel vreemd. Ik had er ook nog nooit van gehoord als zijnde een erkende fobie. Maar hey, het is een fobie en zodoende in beginsel behandelbaar (mits je dat zelf wilt, uiteraard).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch is het geen onbekend probleem hoor en zelfs een erkende fobie meen ik. Er zijn ook speciaal opgeleide instructeurs om - ja - met name vrouwen zoals ik weer achter het stuur te krijgen.
Ik ben dol op auto's, dol op (bij)rijden en heb ook een hele tijd als bijrijder rally's gereden met een Volvo P1800. En ik wou! Wou! Wou! dat ik het gewoon durfde, maar zelf rijden leidt tot blackouts, paniekaanvallen en totale blokkade. Het is echt niet niks en ik heb het verder nergens mee in het leven.
Maf hè?
Jep, en dat kun je dus ook doen met dat programma, mocht je dat willen. Ik vind het wel een handig programma.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar beunkie, het is juist zo leuk om je éigen verzameling receptjes te maken. (vind ik).
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef FleshWound het volgende:
Just get it over with en noem jezelf Madame Butterfly.
Ja, dat is inderdaad wel makkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat wist ik niet beunk, dat je ook eigen recepten kon bijhouden. Handig!![]()
En nee, nooit de behoefte gehad zelf te gaan rijden. Niet nodig gehad tot nu toe en ik behoor tot de kennelijk beruchte beroepsgroep der rijbewijslozen: journalisten, dus ik kom er prima mee weg!![]()
De Zilveren Lepel is trouwens wel echt een must have hè?
Lol, eens. Maar ik wil, gezien de kilometers die ik maak, veel comfort en ik vind een grote auto prettiger rijden dan een wat kleinere (hoewel ik reuze tevreden ben over mijn Ibiza).quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
Beunkster: je auto is geen vervangend verlengstuk voor je penis.
Ik denk dat ik juist naar nog een kleiner bakkie ga binnenkort.
Het eerste.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:10 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik heb ooit 30 lessen gehad?
Nu drie jaar later weer 30.
(nooit examen gedaan)
Ik ben nu zo goed dat ik het meteen haal
of zo slecht dat ik het nooit haal..
\quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel makkelijk.
Als je er mee weg komt is het prima toch? Net wat je zegt, pas zodra je naar een buitengebied verhuist of zo gaat het problematisch worden.
Ja, ik vind De Zilveren Lepel wel een must have inderdaad. Maar het boek van Giorgio Locatelli (My Little Italy) is ook erg mooi. Ik heb het nog niet, maar het staat op mijn whislist.
Wat ik ook zéker een must have vind, is Over eten en koken van Harold McGee en ook niet te versmaden is De kunst van het koken van Julia Child.
Met deze drie of vier boeken kun je echt zo'n beetje alles maken wat je je maar wensen kunt op het gebied van de Europese keuken.
Ik gebruik deze boeken vaak als inspiratie en dan verzin ik dus zelf een recept op basis van beschikbare ingrediënten.
mm moet altijd even klagen, zegt A maar nooit de B die we willen horenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:09 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Wat dan?
Je 10e verjaardag?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
25 juni, rotdatum, 25 juni 1998 de kutste dag in mn leven, vandaag precies 10 jaar geleden
Omdat je langzamerhand volwassen begint te worden en jezelf accepteert zoals je bent?quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:25 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik ook alweer niets ging aantrekken van wat anderen vinden?
Hm.. Ja een saai verhaal over roddels. Eigenlijk is het een vrij kinderachtig verhaal, over redelijk volwassen mensen (22-23-24-etc). Koop je eigen leven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je langzamerhand volwassen begint te worden en jezelf accepteert zoals je bent?
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:36 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Hm.. Ja een saai verhaal over roddels. Eigenlijk is het een vrij kinderachtig verhaal, over redelijk volwassen mensen (22-23-24-etc). Koop je eigen leven.
de dag waarop mijn lievelingsoom verpetterd werd onder een stapel hout op zijn werk en je echt geconfronteerd wordt met het feit dat alles zo afgelopen kan zijn en dat is best zwaar als je 10 bent inderdaad. Net even een superlange log getypt op[ mn logquote:
Dat zeg je omdat je zelf ouder bent.. Ook al denk ik dat ik je over tien jaar wel gelijk ga geven.. Aan de ene kant wordt mij kinderachtig gedrag verweten maar aan de andere kant ben ik ook pas over tien jaar volwassen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.
Geniet maar juist lekker van je experimenteer-leeftijdsfase waar je nu in zit.
Je zei Bquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de dag waarop mijn lievelingsoom verpetterd werd onder een stapel hout op zijn werk en je echt geconfronteerd wordt met het feit dat alles zo afgelopen kan zijn en dat is best zwaar als je 10 bent inderdaad. Net even een superlange log getypt op[ mn loglucht best op
Dat is inmiddels wel verwerkt hoor maar het was best heftig en het heeft ook wel een lange nasleep gehad, panisch worden asl je ouders zeggen een half uurtje weg te zijn en na een uur nog niet terug zijn en dergelijke maar ik was toen ook nog maar een kindquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:45 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Je zei B
Wat ontzettend rot voor je! Heb je het al een beetje verwerkt? Had ik maar levenservaring, dan wist ik nu exact wat te zeggen. Maar ik leef met je mee!
Way to go!quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:44 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik ga dit keer op m'n eigen gevoel af, ik heb zeker wel heel veel mensen gesproken die "gehoord" hebben dat iemand "zo is". Nou, wie weet ben ik ook wel zo. Ik wil mij niet druk maken wat anderen vinden over mij (of over andere mensen) Gewoon leven en laten leven.
Ja, die zijn er je hele leven lang, al word je 80. Maar met de instelling dat je jezelf bent heb je er helemaal geen last van in de toekomst.quote:Of zijn er ook nog achterbakse roddel tantes na je dertigsteMensen die zich druk maken om wat anderen doen en vinden?
Sterkte dan vandaag ..quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel verwerkt hoor maar het was best heftig en het heeft ook wel een lange nasleep gehad, panisch worden asl je ouders zeggen een half uurtje weg te zijn en na een uur nog niet terug zijn en dergelijke maar ik was toen ook nog maar een kind
zo erg zal het niet zijn maar het is toch iets waar je even bij stil staat, ik heb er een (mooie, al zeg ik het zelf) blog overgeschreven.En dan is het verder wel klaar ook hoor, maar wel bedanktquote:
Zo beetje terug gelezen! Ik ben er heen geweest met Mr. !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sex and the city kijken alle mannen toch stiekum mee?
Ik ben twintig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan is PF nog een toonbeeld van uitgesproken volwassenheid, en die is 16 of zo. You do the math.
Ja ik was hetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:00 schreef ColdFeet het volgende:
Wat tof, Bluezz. Die boodschappen van oma enzo, superlief.
Beunk, ik denk dat het PF was dit keer. Maar dat zal nu geen 'geheeeeiiimmm' zijn.
Boek van Liejannuh is leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.Geniet maar juist lekker van je experimenteer-leeftijdsfase waar je nu in zit.
Ik wil ook mijn rijbewijs hebben, maar het zal er bij mij net zo aan toe gaan als bij jou ws, alleen met tig rijlessen en examens meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:21 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne: "iets meer meemaken en levenservaring begint rond je dertigste ?
Wat een absolute onzin.Denk dat hoe ouder je wordt je wel dingen anders leert bekijken, en jezelf beter snapt en accepteert maar "meer meemaken" en "levenservaring" begint bij een hele hoop mensen al zovéél eerder....
Wrs jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amen![]()
Niet dat Golfer dit terug zal lezen![]()
Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
en in t kader van ouwe meuk![]()
Voor de oudjes onder ons
tis uit '85, das toch echt wel lang geledenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oud
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis uit '85, das toch echt wel lang geleden
mmm ben een beetje jaloers, ik zie Milou vrijdag pas weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:47 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen schatten!
Ik ben met met DE en MK eens hoor, helaas zijn er genoeg mensen die op hun 20e al barsten van de levenservaring (soms ook wel positief, maar meestal negatief). Dat je er op latere leeftijd misschien anders mee om leert gaan is wat anders natuurlijk!
Anyway, vandaag relaxed dagje: werken van negen tot twaalf, dan kind van school halen en een beetje shoppen vanmiddag denk ik......
Ohhh en dit zou ik ook voor cnk willen doen, volgende keer weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:56 schreef DarkElf het volgende:
Zo Mr DE de deur uit met braaf lunch mee, ontbijtje achter zijn kiezen, veel kussen van zijn liefhebbende vrouwen diezelfde vrouw gaat nu eens thee zetten en een boek lezen...
En sorry, maar ik kan het niet laten, jah dus, alleen doen we het in het openbaar en niet via PM, dus je kan gewoon lekker mee lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:44 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Of zijn er ook nog achterbakse roddel tantes na je dertigsteMensen die zich druk maken om wat anderen doen en vinden?
Je kunt idd beter iets meer uitgeven aan een auto die je helemaal perfect vindt dan een paar euro bezuinigen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik las het dat je het had opgelost, top
Dat van die station is een goed idee. De Octavia Station kost me netto dan 16 euro meer per maand.
Is wel een lastige afweging, want de auto zou me sowieso al 330 euro in de maand gaan kosten.
Ter vergelijking: de Seat die ik nu rijd kost me 182 euro per maand. Dat is dus al 148 euro meer en dat is veel geld. Maar eerlijk is eerlijk, als ik de standaardauto uit de hogere categorie neem, dan betaal ik zo'n 265 euro, en dat is al 83 meer. Dus wat een Octavia of een Jetta in deze uitvoering me extra kost is 65 euro. Dus eigenlijk is de keus: 65 euro meer betalen of 81 euro meer betalen...
Gezellig, heb je een lekker ontbijtje voor de dames gemaakt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:25 schreef Liejannuh het volgende:
Groetjes van Isa, Lein en octo vanuit hier!
SOLly heb het verkeerd geschreven want gewoon in het openbaar en dus allesbehalve achterbaksquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En sorry, maar ik kan het niet laten, jah dus, alleen doen we het in het openbaar en niet via PM, dus je kan gewoon lekker mee lezen
Lease-bakkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je kunt idd beter iets meer uitgeven aan een auto die je helemaal perfect vindt dan een paar euro bezuinigen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mogguh, jij grote inspiratiebron![]()
Vanaaf ga ik fajita's voor mezelf maken
Godverdorie, ik heb ook geen levenservaring...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou schiet op; hier een smartguide to experience:
- Verlies je in een nutteloze, onbeantwoorde liefde.
- Zeur hier over
- Zorg voor veel drama in je leven. Begin bij het ontbijt. Trek de haren uit je hoofd en gooi je muesli door het raam.
- Word dik
- Verslijt je knietjes
- Klaag over je baas
- Klaag over je collegae
- Klaag over je vriend
- Hemel je vriend op. Vooral net nadat je over hem geklaagd hebt.
- Klaag over je figuur en eet nachos con todos ( by SHE )
- Drink teveel
- Huil.
Kan je hier iets mee?
He getverderrie, weer dat kusjekroellerige...bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef FleshWound het volgende:
Dames, dames, het vorige topic was het reltopic, ok? Dit is weer hetkusjekroel
en
lief
doen
topic
Natuurlijk lees ik 's morgens terug!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Nynke![]()
^^
het loont om 's morgens terug te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |