Ja dank jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou schiet op; hier een smartguide to experience:
- Verlies je in een nutteloze, onbeantwoorde liefde.
- Zeur hier over
- Zorg voor veel drama in je leven. Begin bij het ontbijt. Trek de haren uit je hoofd en gooi je muesli door het raam.
- Word dik
- Verslijt je knietjes
- Klaag over je baas
- Klaag over je collegae
- Klaag over je vriend
- Hemel je vriend op. Vooral net nadat je over hem geklaagd hebt.
- Klaag over je figuur en eet nachos con todos ( by SHE )
- Drink teveel
- Huil.
Kan je hier iets mee?
Dik word je vanzelf met dank aan je leuke vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dank jeHelaas heb ik een leuke vriend, leuke collega's en een ontzettend leuke baas! Dat gedeelte van het huilen/onbeantwoorde liefde/te veel drinken ben ik juist net mee gekapt. Ik denk dat ik maar dik ga worden (wat niet echt lukt want ik sport ook graag)
Dan ga ik maar voor het drama en de versleten knietjes!
Thanx, zat met wat problemen bij de formule onder de deelstreep maar dat is gewoon asset % in het kwadraatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit wel gehad... maar dat is 4 jaar geleden of zo.
Dus het is een beetje weggezakt.
Maar dit moet je wel op weg helpen:
http://www.duke.edu/~charvey/Classes/ba350/riskman/riskman.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Beta_(finance)
Als dit niet genoeg is of niet duidelijk is, laat het dan ff weten. Dan duik ik ff in de boeken die ik hier heb liggen.
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dik word je vanzelf met dank aan je leuke vriend.
Welke van je vriendjes is dat dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
NeeWe eten samen juist gezond en hij sport veel en ik eigenlijk ook wel. Maar goed, kan altijd nog komen, je weet het niet.. Ben juist heel wat kilo's afgevallen die zou ik er graag afhouden
Metiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Den_Haag het volgende:
Oh ja, heb maar heel lui niet gekookt maar lekker bij de Surinamer. Moksie Mesi met bruine nasi
Als je dit echt een kleuterklasje vindt, wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef PeRi het volgende:
Alsof er hier nooit 'puberaal' wordt gedaan door andere vaste SC-bezoekers mensenkinderen hou op zeg het is hier vaak een kleuterklas. Alsjeblieft zeg, stel je niet aan en laat PF lekker haar ei kwijt kunnen hier.
Ik heb eerst gedate met een jongen waar "het vonkje geen vlam werd". Die zie ik soms nog wel, maar bijna niet meer. Dit is een jongen die ik al een tijdje ken maar pas recent "is het iets". Het voelt iig goed en ik denk dat het alleen nog maar leuker gaat wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke van je vriendjes is dat dan?
Volgens mij vindt ze het niet erg dat het hier "een kleuterklasje is". Dat hoeft niet per se negatief te zijn. Maar even serieus: Zit je ergens mee? Want dan mag je het best zeggen, ik vind het niet erg dat je het op mij (of anderen) af reageert. Maar het helpt misschien niet zo erg (of wel)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je dit echt een kleuterklasje vindt, wat doe je hier dan?
minus nr 1 op 5 juli
Omdat er een paar leuke users tussen zitten hier .quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je dit echt een kleuterklasje vindt, wat doe je hier dan?
minus nr 1 op 5 juli
Stiekum het beidequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee of dit een sarcastische opmerking was of interesse,
ik ging gewoon maar uit van het laatste..
Ik zou er een moord voor doen; maar aangezien ik volgend jaar nog een Miss verkiezing wil winnen, laat ik deze lekkernij even schieten.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stiekum het beide![]()
Gaat er ook om dat jij eens wat interesse toont hier in de SC
Doe het vooral eens openbaar dan:)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké.
Ik geef toe ik kom soms binnenstormen, maar ik toon wel interesse! (Maar dat doe ik meestal via PM maar zal het voortaan hier doen als dat fijner is..)
Zoals bij jou heb ik volgens mij ook via PM gevraagd hoe het nu zat.
Wou eigenlijk 8kg afvallenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou er een moord voor doen; maar aangezien ik volgend jaar nog een Miss verkiezing wil winnen, laat ik deze lekkernij even schieten.
Eet maar lekker op; jij moet er nog van groeien!
Ik lees slank de zomer in & singles wel helemaal terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
niet iedereen reageert OVERAL op, maar het is toch zeker niet zo dat PF nergens op reageert... ik reageer ook niet op alles, en sommigen lezen alles terug en doen dat wel.. Dat kun je niet van iedereen verwachten, vooral niet als je even geen tijd/zin hebt om dat wel te doen, want dat komt soms voor
Ik vind het prima! Maar ik vind het ook wel fijn dat irritaties "direct uit worden gesproken". Anders wordt het zo een groot ding, wat niet eens nodig is..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef FleshWound het volgende:
Dames, dames, het vorige topic was het reltopic, ok? Dit is weer hetkusjekroel
en
lief
doen
topic
volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef MissHobje het volgende:
Hey wat is dit nou weer.. ligt het aan het weer of zijn het de hormonen ofzo
Prima als iedereen alles wil spuien etc. maar niet dat persoonlijke gebash her en der wat ik lees, dat is een tikkeltje overdone en heul niet lief.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan moet je vooral moksi meti bij MOI eten
Toevallig heb ik mijn laatste dagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggen
wat kan jij lekker quotenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef MissHobje het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggen
[/quote
Toevallig heb ik mijn laatste dag
Ik kwam na de euc-gate,quote:
het is gewoon keihard onaardigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kwam na de euc-gate,
en ik snap er niet zo veel van.
Maar, is dit een leuk of een bot grapje?
Ja en aanpassen ookquote:
Je bent heet lief enzo, maar om misverstanden te voorkomen wilde ik je toch wel een en ander duidelijk maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Had geen zin om om half 10 nog te gaan koken.
En ook daarom wou ik jou een hapje geven/brengen
De empanada's zijn met gehakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt goddelijkmorgen wordt bij ons ook texmex dag, dus wie weet ga ik dit wel aan
voorschotelen..
mis alleen de kip in het recept, of dat OF gehakt, OF kip?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |