abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59660467
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:57 schreef PeRi het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga maken voor de 5e .
ik ook niet
Ja doei.
pi_59660503
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ontvoer je gewoon
doe maar niet
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:07:01 #78
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59660544
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook niet
Ik ga iig dinsdag naar de markt, groene bananen inslaan. En wat verder... deze week eens goed wat speurwerk doen dus .

Oooooh ik kan goeie caipirinha's maken en mojito's! Of worden die ook al gemaakt?
Whatever I want.
pi_59660545
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

wie weet helpt het wel als je wat pm's stuurt dat vinden wij allemal l-euc-
Huh ? Is dit een verkapte opmerking of snap ik het niet?
pi_59660567
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ontvoer je gewoon
M'n papa is jarig! Ik kan wel verzinnen dat ik een werk weekend heb en anders ontslagen word of zo ! Of alleen maar eventjes blijven..
pi_59660748
waar woon je? mag je achterop de motor
Ja doei.
pi_59660828
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
waar woon je? mag je achterop de motor
Leuk Ik heb een motorpak en een helm Maar ik woon niet bij je in de buurt Jij woont in Arnhem toch
Ik heb gister voor het eerst op een brommer gereden! Ik zo nee jullie zijn dronken laat mij maar, hop jij achterop, hop jij op mijn fiets. Zo!
Werkt het net zo als een motor? ja?
En het ging vet goed en vet hard En na 5 minuten zei ik: Nou ik doe het best goed voor de eerste keer (Ik was ook een beetje aangeschoten dan krijg je slechte ideeën )
Die jongen zat echt zo van: WAT?? NOOIT eerder gedaan??? HELP!
pi_59660880
PF ik kan je wel een heeeeeeeeel klein btje vergelijken met Steer, maar het verschil is dat jij geen rood jurkje met witte stipjes hebt maar in tegenstelling tot hem vooral GEEN levenservaring hebt

Beter dat je in PUB al je ervaringen dumpt. Het merendeel heeft hier een relatie (of relatie-problemen, maar daar is weinigs puberaals aan, dat zijn allemaal volwassenproblemen)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:20:20 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59660942
Doe eens niet zo onaardig MK.
Ik kan me menig ontzettend puberale acties van de kliek hier voor de geest halen.

Vind je reply echt niet kunnen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:21:37 #85
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59660994
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Leuk Ik heb een motorpak en een helm Maar ik woon niet bij je in de buurt Jij woont in Arnhem toch
Ik heb gister voor het eerst op een brommer gereden! Ik zo nee jullie zijn dronken laat mij maar, hop jij achterop, hop jij op mijn fiets. Zo!
Werkt het net zo als een motor? ja?
En het ging vet goed en vet hard En na 5 minuten zei ik: Nou ik doe het best goed voor de eerste keer (Ik was ook een beetje aangeschoten dan krijg je slechte ideeën )
Die jongen zat echt zo van: WAT?? NOOIT eerder gedaan??? HELP!
Het enige commentaar wat ik hierop kan geven is dat ik het jammer vind dat je aangeschoten op een voertuig stapt. Je kunt ongelukken veroorzaken die je niet overziet op dat moment (zeker met weinig ervaring).
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:21:42 #86
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59660997
Alsof er hier nooit 'puberaal' wordt gedaan door andere vaste SC-bezoekers mensenkinderen hou op zeg het is hier vaak een kleuterklas . Alsjeblieft zeg, stel je niet aan en laat PF lekker haar ei kwijt kunnen hier.
Whatever I want.
pi_59661038
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

wie weet helpt het wel als je wat pm's stuurt dat vinden wij allemal l-euc-
stop nou 's met dat gen-euc- over -Euc-
Ja doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:24:28 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59661093
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het enige commentaar wat ik hierop kan geven is dat ik het jammer vind dat je aangeschoten op een voertuig stapt. Je kunt ongelukken veroorzaken die je niet overziet op dat moment (zeker met weinig ervaring).
Och, ik heb ook weleens met een paar glazen wijn achter de kiezen gereden.
Om maar te zwijgen over de toestand waarin kan verkeren op de fiets. Net zo gevaarlijk.
Sterker nog; wie dronken is moet eigenlijk helemaal niet deelnemen aan het verkeer.
pi_59661119
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
PF ik kan je wel een heeeeeeeeel klein btje vergelijken met Steer, maar het verschil is dat jij geen rood jurkje met witte stipjes hebt maar in tegenstelling tot hem vooral GEEN levenservaring hebt

Beter dat je in PUB al je ervaringen dumpt. Het merendeel heeft hier een relatie (of relatie-problemen, maar daar is weinigs puberaals aan, dat zijn allemaal volwassenproblemen)
Geen levenservaring baseer je op? Ik dacht opeens aan gister avond, omdat MB het over motorrijden had.. Dus denk, ik deel het aangezien ik het wel grappig vond dat ik als twintigjarige nog nooit op een scooter heb gereden. Aangezien ik wel auto kan rijden en boten kan varen nam ik aan dat ik het wel kon. Maar goed nu ga ik me helemaal verdedigen omdat 1. jij mijn woorden anders interperteert en/of ik niet mijn hele "diepgaande" leven op internet gooi 2. Ik het niet goed verwoord oid.
Geen idee. Je bent echt de eerste die zo een beeld over mij heeft.. En daar wil ik best wat aan doen, tenzij ik echt zo ben waar ik op zich vrede mee heb aangezien het mij niet stoort maar aan de andere kant wil ik anderen ook niet voor het hoofd stoten.

En ja ik had best een kut opmerking terug kunnen plaatsten maar dat vind ik niet zo zinvol.. En ik wist niet dat je pas meetelde met levenservaring. Nou dan ga ik dat snel maar even opdoen...
pi_59661132
quote:

[..]

Eens.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:26:15 #91
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59661153
Als iemand je niet aanstaat, lees je maar lekker over die perso(o)n(en) heen.
Whatever I want.
pi_59661157
no catfights in here...
Ja doei.
pi_59661175
quote:

[..]

Ik ben er ook geen voorstander van. Drie wijntjes om 23:00 uur gedronken, dit was om 03:00,
in theorie zou mijn alcoholpromillage laag genoeg zijn. Maarrr... Het blijft toch alcohol (Ook al was er geen verkeer, verlaten fietspad in het bos)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:26:57 #94
13783 Anthraxx
pi_59661176
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Om maar te zwijgen over de toestand waarin kan verkeren op de fiets. Net zo gevaarlijk.
Sterker nog; wie dronken is moet eigenlijk helemaal niet deelnemen aan het verkeer.
Ja, dat is zeker waar. Het nare is dat als jij met de fiets onder een auto rijdt dat de automobilist nog steeds aansprakelijk is (geldt dat trouwens ook in dit geval, als jij kan aantonen dat de fiets bestuurder dronken is?).

Ik heb nooit gereden met alcohol. Ik zal het ook nooit doen. Sowieso drink ik weinig tot geen alcohol .
pi_59661181
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Klopt. Maar ook daar geldt, je weet dat het gevaarlijk is en toch doe je het. Alleen met een fiets moet je beter je best doen om levensgevaarlijk voor een ander te zijn. In een auto of motor rijd je iemand anders iets makkelijker tot gort. Uit eigen ervaring, alleen mocht ik het slachtoffer zijn.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:28:30 #96
13783 Anthraxx
pi_59661218
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen voorstander van. Drie wijntjes om 23:00 uur gedronken, dit was om 03:00,
in theorie zou mijn alcoholpromillage laag genoeg zijn. Maarrr... Het blijft toch alcohol (Ook al was er geen verkeer, verlaten fietspad in het bos)
Hehe. Lijkt mij niet het meest fijne pad om te beginnen met rijden trouwens . Voor je het weet lig je op je snufferd door een wortel die het fietspad openbreekt.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:29:28 #97
13783 Anthraxx
pi_59661256
Oh, ik heb nog nooit op een brommer of scooter gereden. Direct (op mijn 22ste ) mijn rijbewijs gehaald. Dat is het eerste motor-voertuig dat ik mag besturen en heb bestuurd .
pi_59661273
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hehe. Lijkt mij niet het meest fijne pad om te beginnen met rijden trouwens . Voor je het weet lig je op je snufferd door een wortel die het fietspad openbreekt.
Nee prima juist, nieuw pad, heel recht geen bochten. Goed te doen. De vuistregel was toch 1 glas, 1 uur?
pi_59661318
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee prima juist, nieuw pad, heel recht geen bochten. Goed te doen. De vuistregel was toch 1 glas, 1 uur?
Dat ligt eraan hoe groot het glas was, hoe je eigen gestel is, dat is dus voor iedereen anders. En dan nog per dag verschillend.
Leuke vuistregel, die nogal heel verschillend kan uitpakken.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:34:28 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59661395
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

En ik wist niet dat je pas meetelde met levenservaring. Nou dan ga ik dat snel maar even opdoen...
Nou schiet op; hier een smartguide to experience:

- Verlies je in een nutteloze, onbeantwoorde liefde.
- Zeur hier over
- Zorg voor veel drama in je leven. Begin bij het ontbijt. Trek de haren uit je hoofd en gooi je muesli door het raam.
- Word dik
- Verslijt je knietjes
- Klaag over je baas
- Klaag over je collegae
- Klaag over je vriend
- Hemel je vriend op. Vooral net nadat je over hem geklaagd hebt.
- Klaag over je figuur en eet nachos con todos ( by SHE )
- Drink teveel
- Huil.

Kan je hier iets mee?
pi_59661431
Ik ga mijn levenservaring eens in bed gooien
Morgen piept er weer een vroege wekker
pi_59661495
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Nou schiet op; hier een smartguide to experience:

- Verlies je in een nutteloze, onbeantwoorde liefde.
- Zeur hier over
- Zorg voor veel drama in je leven. Begin bij het ontbijt. Trek de haren uit je hoofd en gooi je muesli door het raam.
- Word dik
- Verslijt je knietjes
- Klaag over je baas
- Klaag over je collegae
- Klaag over je vriend
- Hemel je vriend op. Vooral net nadat je over hem geklaagd hebt.
- Klaag over je figuur en eet nachos con todos ( by SHE )
- Drink teveel
- Huil.

Kan je hier iets mee?
Ja dank je Helaas heb ik een leuke vriend, leuke collega's en een ontzettend leuke baas! Dat gedeelte van het huilen/onbeantwoorde liefde/te veel drinken ben ik juist net mee gekapt. Ik denk dat ik maar dik ga worden (wat niet echt lukt want ik sport ook graag)
Dan ga ik maar voor het drama en de versleten knietjes!
pi_59661604
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

doe maar niet
wrom niet? wil PF dolgraag eens ontmoeten
Ja doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:42:39 #104
13783 Anthraxx
pi_59661663
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja dank je Helaas heb ik een leuke vriend, leuke collega's en een ontzettend leuke baas! Dat gedeelte van het huilen/onbeantwoorde liefde/te veel drinken ben ik juist net mee gekapt. Ik denk dat ik maar dik ga worden (wat niet echt lukt want ik sport ook graag)
Dan ga ik maar voor het drama en de versleten knietjes!
Dik word je vanzelf met dank aan je leuke vriend.
pi_59661675
Was even bezig, ik lees morgen wel terug
Nu met met boekje van Lianne weer en een kopje thee naar bed
pi_59661695
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef beunkster het volgende:

[..]

Ja, ik heb dit wel gehad... maar dat is 4 jaar geleden of zo.
Dus het is een beetje weggezakt.
Maar dit moet je wel op weg helpen:
http://www.duke.edu/~charvey/Classes/ba350/riskman/riskman.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Beta_(finance)

Als dit niet genoeg is of niet duidelijk is, laat het dan ff weten. Dan duik ik ff in de boeken die ik hier heb liggen.
Thanx, zat met wat problemen bij de formule onder de deelstreep maar dat is gewoon asset % in het kwadraat
pi_59661731
Oh ja, heb maar heel lui niet gekookt maar lekker bij de Surinamer. Moksie Mesi met bruine nasi
pi_59661757
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dik word je vanzelf met dank aan je leuke vriend.
Nee We eten samen juist gezond en hij sport veel en ik eigenlijk ook wel. Maar goed, kan altijd nog komen, je weet het niet.. Ben juist heel wat kilo's afgevallen die zou ik er graag afhouden
pi_59661916
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee We eten samen juist gezond en hij sport veel en ik eigenlijk ook wel. Maar goed, kan altijd nog komen, je weet het niet.. Ben juist heel wat kilo's afgevallen die zou ik er graag afhouden
Welke van je vriendjes is dat dan?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:51:24 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59661934
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Den_Haag het volgende:
Oh ja, heb maar heel lui niet gekookt maar lekker bij de Surinamer. Moksie Mesi met bruine nasi
Meti
Yum
pi_59662028
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef PeRi het volgende:
Alsof er hier nooit 'puberaal' wordt gedaan door andere vaste SC-bezoekers mensenkinderen hou op zeg het is hier vaak een kleuterklas . Alsjeblieft zeg, stel je niet aan en laat PF lekker haar ei kwijt kunnen hier.
Als je dit echt een kleuterklasje vindt, wat doe je hier dan?

minus nr 1 op 5 juli
pi_59662037
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Welke van je vriendjes is dat dan?
Ik heb eerst gedate met een jongen waar "het vonkje geen vlam werd". Die zie ik soms nog wel, maar bijna niet meer. Dit is een jongen die ik al een tijdje ken maar pas recent "is het iets". Het voelt iig goed en ik denk dat het alleen nog maar leuker gaat worden
(Er zijn in 7 maanden 2 jongens geweest waar ik mee heb gedate, volgens mij is dat een beetje anders overgekomen )
Al heb ik geen idee of dit een sarcastische opmerking was of interesse,
ik ging gewoon maar uit van het laatste..
pi_59662092
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

minus nr 1 op 5 juli
Volgens mij vindt ze het niet erg dat het hier "een kleuterklasje is". Dat hoeft niet per se negatief te zijn. Maar even serieus: Zit je ergens mee? Want dan mag je het best zeggen, ik vind het niet erg dat je het op mij (of anderen) af reageert. Maar het helpt misschien niet zo erg (of wel)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:56:57 #114
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59662104
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

minus nr 1 op 5 juli
Omdat er een paar leuke users tussen zitten hier .

Prima hoor, als je mij er niet bij wilt hebben 5 juli.
Whatever I want.
pi_59662155
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Meti
Yum
Heb nog genoeg over. Honger?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:58:42 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59662164
Wat een afknapper.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:59:01 #117
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59662177
Maar serieus, ben je ongesteld ofzo MK? Want je zit echt te griepen om niks.
Whatever I want.
pi_59662192
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Al heb ik geen idee of dit een sarcastische opmerking was of interesse,
ik ging gewoon maar uit van het laatste..
Stiekum het beide

Gaat er ook om dat jij eens wat interesse toont hier in de SC
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:00:03 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59662218
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Heb nog genoeg over. Honger?
Ik zou er een moord voor doen; maar aangezien ik volgend jaar nog een Miss verkiezing wil winnen, laat ik deze lekkernij even schieten.
Eet maar lekker op; jij moet er nog van groeien!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:00:14 #120
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59662223
Hey wat is dit nou weer.. ligt het aan het weer of zijn het de hormonen ofzo
Prima als iedereen alles wil spuien etc. maar niet dat persoonlijke gebash her en der wat ik lees, dat is een tikkeltje overdone en heul niet lief.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59662241
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Stiekum het beide

Gaat er ook om dat jij eens wat interesse toont hier in de SC
Oké.

Ik geef toe ik kom soms binnenstormen, maar ik toon wel interesse! (Maar dat doe ik meestal via PM maar zal het voortaan hier doen als dat fijner is..)
Zoals bij jou heb ik volgens mij ook via PM gevraagd hoe het nu zat.
pi_59662295
Hé zit ik mezelf weer te verdedigen! Maar goed,
hoe gaat het met jullie? Ook genoten van deze prachtige dag? Of helaas moeten werken?
pi_59662300
Lijkt Slank de Zomer in wel

SoL: PF is heel lief, heel leuk, heel enthousiast voor iedereen, maar leest ook niet alles
PF: SoL is heel lief, heel leuk, heel enthousiast voor iedereen, maar leest ook niet alles

niet iedereen reageert OVERAL op, maar het is toch zeker niet zo dat PF nergens op reageert... ik reageer ook niet op alles, en sommigen lezen alles terug en doen dat wel.. Dat kun je niet van iedereen verwachten, vooral niet als je even geen tijd/zin hebt om dat wel te doen, want dat komt soms voor

Nu weer lief doen, allebei een lekker stuk chocolade nemen, slapie doen en morgen blij en verdraagzaam weer op
Ja doei.
pi_59662375
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oké.

Ik geef toe ik kom soms binnenstormen, maar ik toon wel interesse! (Maar dat doe ik meestal via PM maar zal het voortaan hier doen als dat fijner is..)
Zoals bij jou heb ik volgens mij ook via PM gevraagd hoe het nu zat.
Doe het vooral eens openbaar dan:)

En je hebt absoluut een tijdje terug een lieve pm gestuurd
pi_59662385
Het meeste neem ik stilzwijgend aan,
no hard feelings hier, was alleen een beetje geschrokken!
pi_59662395
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik zou er een moord voor doen; maar aangezien ik volgend jaar nog een Miss verkiezing wil winnen, laat ik deze lekkernij even schieten.
Eet maar lekker op; jij moet er nog van groeien!
Wou eigenlijk 8kg afvallen

Wil het best naar Utrecht brengen hoor
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:05:30 #127
182895 FleshWound
Closing Time
pi_59662422
Dames, dames, het vorige topic was het reltopic, ok? Dit is weer het kusjekroel en lief doen topic
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_59662430
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
niet iedereen reageert OVERAL op, maar het is toch zeker niet zo dat PF nergens op reageert... ik reageer ook niet op alles, en sommigen lezen alles terug en doen dat wel.. Dat kun je niet van iedereen verwachten, vooral niet als je even geen tijd/zin hebt om dat wel te doen, want dat komt soms voor
Ik lees slank de zomer in & singles wel helemaal terug
ben alleen bijna niet thuis en zou deze ook wel terug willen lezen maar lukt niet altijd
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:06:13 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59662451
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Wou eigenlijk 8kg afvallen
Dan moet je vooral moksi meti eten
pi_59662458
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef FleshWound het volgende:
Dames, dames, het vorige topic was het reltopic, ok? Dit is weer het kusjekroel en lief doen topic
Ik vind het prima! Maar ik vind het ook wel fijn dat irritaties "direct uit worden gesproken". Anders wordt het zo een groot ding, wat niet eens nodig is..
pi_59662482
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef MissHobje het volgende:
Hey wat is dit nou weer.. ligt het aan het weer of zijn het de hormonen ofzo
Prima als iedereen alles wil spuien etc. maar niet dat persoonlijke gebash her en der wat ik lees, dat is een tikkeltje overdone en heul niet lief.
volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggen
pi_59662521
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Dan moet je vooral moksi meti eten
Had geen zin om om half 10 nog te gaan koken.
En ook daarom wou ik jou een hapje geven/brengen
pi_59662559
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Dan moet je vooral moksi meti bij MOI eten
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:14:02 #134
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59662678
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

volgens mij hoeft er niemand ongesteld te worden, en er wordt al helemaal niet gebashed, om het zo maar even te zeggen
Toevallig heb ik mijn laatste dag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59662711
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ik dacht al wat ben je bot..

pi_59662737
da's heul niet l-euc-
Ja doei.
pi_59662746
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef MissHobje het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

[/quote
wat kan jij lekker quoten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2008 22:18:42 ]
pi_59662759
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
da's heul niet l-euc-
Ik kwam na de euc-gate,
en ik snap er niet zo veel van.
Maar, is dit een leuk of een bot grapje?
pi_59662770
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik kwam na de euc-gate,
en ik snap er niet zo veel van.
Maar, is dit een leuk of een bot grapje?
het is gewoon keihard onaardig
Ja doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:17:43 #140
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59662796
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

wat kan jij lekker quoten
Ja en aanpassen ook
Mk !
anders nog iets?
Oja aardbeien met lobbige room !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59662806
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wanneer?
pi_59662808
hobbige room
Ja doei.
pi_59662889
Ik heb geen zin om te zoeken naar hobbige room, ik geloof het wel
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:20:36 #144
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59662892
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
hobbige room
Ik nu aan zoiets fouts denken he
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:21:56 #145
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59662924
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Had geen zin om om half 10 nog te gaan koken.
En ook daarom wou ik jou een hapje geven/brengen
Je bent heet lief enzo, maar om misverstanden te voorkomen wilde ik je toch wel een en ander duidelijk maken.

Ik ben inderdaad bloedmooi, ik heb grote borsten, ik kan volzinnen produceren en ik weet met vlagen nog wel iets lekkers in elkaar te flansen.
Daarbij ben ik ook nog eens gezegend met een bloedmooie man, met een ontzettend grote lul en een eindeloos gevoel voor humor.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen, is dat je je virtuele piemel in de verkeerde spoelbak hangt.
Een vierkantje in een rondje probeert te proppen
De mosterd door azijn vervangt

Save your suck ups, darling
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:22:02 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59662927
Ik vind jullie allemaal lief. Kan er niets anders van maken, sorry. Geweldig clubje weirdo's bij ellkaar hier, met elk zo zijn eigenaardigheden (en die maken mensen interessant).

Morgen kook ik TexMex, want mijn koriander knalt de kruidenbak uit. Ik ga binnenkort maar pakketjes kruiden uitdelen in de buurt.
Maargoed, TexMex-tips welkom. In elk geval maak ik een vaatverziekende nacho's-met-salsa-gehakt-kip-creme fraiche-guacemole-kaas-kaas-kaas-pepertjes-olijven-bonen-kaas uit de oven. Nog wat empanada's erbij denk ik (zóóóó'n aanrader!!! : = EDIT= NU volgt dus het recept voor empanada's!

• 1 eetlepel olijfolie
• 1 ui , fijngesnipperd
• 150 g rundergehakt
• 1 teentje knoflook , geperst
• 5 plakjes chorizoworst , in reepjes
• 1 blikje tomatenpuree (70 g)
• 1/2 zakje verse peterselie (a 30 g), fijngehakt
• 1 theelepel gemalen komijn (djinten)
• 1 theelepel kaneel
• hot peppersauce (flesje a 85 ml)
• 6 plakjes bladerdeeg (diepvries), ontdooid
• paprikapoeder
Materialen
• bakplaat
Bereiden
In koekenpan olie verhitten. Ui en gehakt 3-4 min. al omscheppend bakken, tot gehakt rul is. Knoflook, chorizo, tomatenpuree, peterselie, komijn en kaneel erdoor scheppen en 2 min. meebakken. Gehaktvulling met zout en hot pepper sauce op smaak brengen. Oven voorverwarmen op 200 °C. Plakjes deeg op elkaar leggen en op met bloem bestoven aanrecht uitrollen tot dunne lap. Uit deeg met uitsteekvorm of glas 16 rondjes van 8 cm doorsnede steken. Gehaktmengsel op midden van deegrondjes scheppen, randen met water bestrijken en deeg over vulling dichtvouwen (= empanada). Randen met vork aandrukken. Bakplaat invetten. Empanada's erop leggen, licht met paprikapoeder bestrooien en in oven in 10-15 min. gaar en bruin bakken. Empanada's warm of op kamertemperatuur serveren.)

Grote god, mijn personal trainer mag trots op me zijn dat ik hem zo trouw werk bezorg!

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 24-06-2008 22:29:11 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59663003
lekker

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2008 22:26:25 ]
pi_59663020
klinkt goddelijk morgen wordt bij ons ook texmex dag, dus wie weet ga ik dit wel aan voorschotelen..

mis alleen de kip in het recept, of dat OF gehakt, OF kip?
Ja doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:27:06 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59663072
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
lekker
!

Staat wel lief inderdaad. Ellkaall is nog beter!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:28:20 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59663096
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt goddelijk morgen wordt bij ons ook texmex dag, dus wie weet ga ik dit wel aan voorschotelen..

mis alleen de kip in het recept, of dat OF gehakt, OF kip?
De empanada's zijn met gehakt.

De Nacho's Etcetera maak ik vaak met kip en een restje gehakt (van die empanada's).
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')