Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
en in t kader van ouwe meuk![]()
Voor de oudjes onder ons
tis uit '85, das toch echt wel lang geledenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oud
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis uit '85, das toch echt wel lang geleden
mmm ben een beetje jaloers, ik zie Milou vrijdag pas weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:47 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen schatten!
Ik ben met met DE en MK eens hoor, helaas zijn er genoeg mensen die op hun 20e al barsten van de levenservaring (soms ook wel positief, maar meestal negatief). Dat je er op latere leeftijd misschien anders mee om leert gaan is wat anders natuurlijk!
Anyway, vandaag relaxed dagje: werken van negen tot twaalf, dan kind van school halen en een beetje shoppen vanmiddag denk ik......
Ohhh en dit zou ik ook voor cnk willen doen, volgende keer weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:56 schreef DarkElf het volgende:
Zo Mr DE de deur uit met braaf lunch mee, ontbijtje achter zijn kiezen, veel kussen van zijn liefhebbende vrouwen diezelfde vrouw gaat nu eens thee zetten en een boek lezen...
En sorry, maar ik kan het niet laten, jah dus, alleen doen we het in het openbaar en niet via PM, dus je kan gewoon lekker mee lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:44 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Of zijn er ook nog achterbakse roddel tantes na je dertigsteMensen die zich druk maken om wat anderen doen en vinden?
Je kunt idd beter iets meer uitgeven aan een auto die je helemaal perfect vindt dan een paar euro bezuinigen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik las het dat je het had opgelost, top
Dat van die station is een goed idee. De Octavia Station kost me netto dan 16 euro meer per maand.
Is wel een lastige afweging, want de auto zou me sowieso al 330 euro in de maand gaan kosten.
Ter vergelijking: de Seat die ik nu rijd kost me 182 euro per maand. Dat is dus al 148 euro meer en dat is veel geld. Maar eerlijk is eerlijk, als ik de standaardauto uit de hogere categorie neem, dan betaal ik zo'n 265 euro, en dat is al 83 meer. Dus wat een Octavia of een Jetta in deze uitvoering me extra kost is 65 euro. Dus eigenlijk is de keus: 65 euro meer betalen of 81 euro meer betalen...
Gezellig, heb je een lekker ontbijtje voor de dames gemaakt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:25 schreef Liejannuh het volgende:
Groetjes van Isa, Lein en octo vanuit hier!
SOLly heb het verkeerd geschreven want gewoon in het openbaar en dus allesbehalve achterbaksquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En sorry, maar ik kan het niet laten, jah dus, alleen doen we het in het openbaar en niet via PM, dus je kan gewoon lekker mee lezen
Lease-bakkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je kunt idd beter iets meer uitgeven aan een auto die je helemaal perfect vindt dan een paar euro bezuinigen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mogguh, jij grote inspiratiebron![]()
Vanaaf ga ik fajita's voor mezelf maken
Godverdorie, ik heb ook geen levenservaring...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou schiet op; hier een smartguide to experience:
- Verlies je in een nutteloze, onbeantwoorde liefde.
- Zeur hier over
- Zorg voor veel drama in je leven. Begin bij het ontbijt. Trek de haren uit je hoofd en gooi je muesli door het raam.
- Word dik
- Verslijt je knietjes
- Klaag over je baas
- Klaag over je collegae
- Klaag over je vriend
- Hemel je vriend op. Vooral net nadat je over hem geklaagd hebt.
- Klaag over je figuur en eet nachos con todos ( by SHE )
- Drink teveel
- Huil.
Kan je hier iets mee?
He getverderrie, weer dat kusjekroellerige...bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef FleshWound het volgende:
Dames, dames, het vorige topic was het reltopic, ok? Dit is weer hetkusjekroel
en
lief
doen
topic
Natuurlijk lees ik 's morgens terug!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Nynke![]()
^^
het loont om 's morgens terug te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |