Ja ik was hetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:00 schreef ColdFeet het volgende:
Wat tof, Bluezz. Die boodschappen van oma enzo, superlief.
Beunk, ik denk dat het PF was dit keer. Maar dat zal nu geen 'geheeeeiiimmm' zijn.
Boek van Liejannuh is leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van Flip: je eigen leven is niet te koop. Dat moet je zelf zien te maken.En 23-23-24 valt wat mij betreft nog niet in volwassen leeftijd. Iets meer meemaken en levenservaring begint rond je 30-ste.Geniet maar juist lekker van je experimenteer-leeftijdsfase waar je nu in zit.
Ik wil ook mijn rijbewijs hebben, maar het zal er bij mij net zo aan toe gaan als bij jou ws, alleen met tig rijlessen en examens meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Vanaf de eerste rijles was het totale horror. Huilen, rillen, overgeven voor aanvang. Járen les gehad (met onderbrekingen), honderden lessen. Derde keer geslaagd. Nooit meer gereden. Of ja één keer trouwens! In de auto van mijn vader. Meteen een spiegel eraf omdat ik uitweek voor een eendenfamilie.Nou ja, dat moet je er dan ook niet nog eens bij hebben natuurlijk!
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:21 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne: "iets meer meemaken en levenservaring begint rond je dertigste ?
Wat een absolute onzin.Denk dat hoe ouder je wordt je wel dingen anders leert bekijken, en jezelf beter snapt en accepteert maar "meer meemaken" en "levenservaring" begint bij een hele hoop mensen al zovéél eerder....
Wrs jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dikke goedemorgenkus voor jou...Amen![]()
Niet dat Golfer dit terug zal lezen![]()
Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
en in t kader van ouwe meuk![]()
Voor de oudjes onder ons
tis uit '85, das toch echt wel lang geledenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo oud is dat ook weer niet hoor, of word ik echt oud
quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis uit '85, das toch echt wel lang geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |