Weet ik snoep maar ik zit je te pesten. weet dat je aan het dieeten bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vierkantjes passen prima in rondjes hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent heet lief enzo, maar om misverstanden te voorkomen wilde ik je toch wel een en ander duidelijk maken.
Ik ben inderdaad bloedmooi, ik heb grote borsten, ik kan volzinnen produceren en ik weet met vlagen nog wel iets lekkers in elkaar te flansen.
Daarbij ben ik ook nog eens gezegend met een bloedmooie man, met een ontzettend grote lul en een eindeloos gevoel voor humor.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen, is dat je je virtuele piemel in de verkeerde spoelbak hangt.
Een vierkantje in een rondje probeert te proppen
De mosterd door azijn vervangt
Save your suck ups, darling
Truste moblo! Leuk, die bijbel!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:_!
en dan_! @ DH
![]()
ik ga slapen, en voor het slapen nog even de BIJBEL lezen![]()
Waar moet ze dat voor hebben dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zucht, m'n rijinstructrice denkt dat ik zomaar 200 euro voor donderdag te voorschijn kan toveren. Mijn geld komt ook gewoon aan het einde van de maand
Ik ga donderdag afrijden, ze kwam er vanavond achter dat ik nog 200 euro buiten het lespakket heb gereden/ga rijden. Dat moet ik voor/op donderdag geven anders laat ze me niet afrijden. Vaag verhaal. Maar goed. Ik zorg wel dat het er komt, dan rij ik af heb ik m'n rijbewijs en zie ik haar nooit meer!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar moet ze dat voor hebben dan?
Nou, lekkere administratie dan, van je rij-trien!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ga donderdag afrijden, ze kwam er vanavond achter dat ik nog 200 euro buiten het lespakket heb gereden/ga rijden. Dat moet ik voor/op donderdag geven anders laat ze me niet afrijden. Vaag verhaal. Maar goed. Ik zorg wel dat het er komt, dan rij ik af heb ik m'n rijbewijs en zie ik haar nooit meer!
Ik heb inderdaad een mapje op de computer waar ik zooi van internet in zet. Is denk ik ook wel handig voor jou!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hebben jullie een kookschrift/word document oid of zitten alle gerechten in je hoofd opgeslagen?
Ja! Ik moet echt een keer alles opslaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een mapje op de computer waar ik zooi van internet in zet. Is denk ik ook wel handig voor jou!
Voor de rest staat het gewoon in de verzameling kook boeken hier.
Slaap lekker, en het klinkt leuk zo over de hei en met een rosétje en zo!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:07 schreef DarkElf het volgende:
Hellow, ik lees niet terug, veel te vermoeiend![]()
Kwam alleen even gedag zeggen en zeggen dat we net heerlijk over de hei gelopen hebben en daarna
rustig, onder het genot van een lekker roseétje (nou ja ik dan, de Mr dronk espresso) , gepraat hebben over eventuele plannen enzo..
Fijne avond dus, absoluuttot morgen en een
voor wie t wil of kan gebruiken.
Ik ben wel ooit begonnen bij AH om een kookschriftje aan te leggen, helaas ligt dat stil, te drukjes met andere dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hebben jullie een kookschrift/word document oid of zitten alle gerechten in je hoofd opgeslagen?
Alles in word zetten en dan in een mapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit begonnen bij AH om een kookschriftje aan te leggen, helaas ligt dat stil, te drukjes met andere dingen.
Ook losse rommel ligt her en der in huis en in word sla ik ook nog wel eens wat op.
Alle recepten van de AH die ik gebruik sla ik op in mijn account op de AH site.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Oh afrijden, wat een hel, sterkte PF en probeer een beetje zen in de auto te zijn!
Toen ik in 1900 afreed, in 2X gehaald, had mijn vader een babyblauwe kever apart gehouden voor me.
(hij had een garagebedrijf) Maar omdat het echte papiertje te lang op zich liet wachten, heeft hij die verkocht en kon ik met een enorme bak herrie de weg op.
Een witte opel kadett
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |