Deze klinkt goed! Ga ik zeker eens proberen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe meestal veel peterselie, veel dille, piepelbeetje munt, groene pepers, knoflook, een lente-uitje en veel zwarte peper. En zout erbij, natuurlijk.
Edit: in de kruidenboter, dus
Heb er nog niet zoveel gehad van je. Maar hier heb je er eentje extra om weg te gevenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
'Als je boos op me bent, geef me dan ook al mijn kusjes maar terug'
Alsof iemand nog onderscheid maakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:07 schreef Faithy het volgende:het blijft een uiterst naar mens, en moblo houdt zich in, maar Faithy heeft af en toe wat afreageren nodig
Jamaar een kenmerk van een forum als dit is nou juist dat je niet de hele dag met alleen jezelf communiceert.quote:
Ik ben vandaag behoorlijk *zen*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ShE is er... Je kunt het in OUD proberen?
Saai.... Ik heb al drie maanden niet geyogaad, dus ik ben niet zen. Maar ik ga zometeen lekker eten en daarna naar de bioscoop.quote:
quote:
Ik kan me voorstellen als je terugleest in dat topic en dan bovenstaande opmerking van Yashaaaa erachteraan dat Miss_S en anderen denken dat jij iets op de meet over Miss_S hebt gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, ikmoet zeggen dat ik snap wat je bedoelde op de meet
veel plezier. ik ga naar huus ff dingetjes doen en dan eten in Delftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Saai.... Ik heb al drie maanden niet geyogaad, dus ik ben niet zen. Maar ik ga zometeen lekker eten en daarna naar de bioscoop.
Enjoyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
eniewee.... ik ga met een glas water even in de zon zitten en me bedenken hoe geweldig ik ben
Bij wie dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef latislos het volgende:
[..]
veel plezier. ik ga naar huus ff dingetjes doen en dan eten in Delft
Bij mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij wie dan?
Niet vergeten de bestanden te mailen en het kaartje te maken, hoor
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
zooo ik ben uitermate tevreden met mezelf vandaagof mag je dat niet zeggen?
eniewee.... ik ga met een glas water even in de zon zitten en me bedenken hoe geweldig ik ben
Ik heb gisteren nog in mijn borsten geknepen uit een allesoverheersend gevoel van zelfliefde.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
zooo ik ben uitermate tevreden met mezelf vandaagof mag je dat niet zeggen?
En wanneer mag ik een keer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mijIk steel je man
Kan geen genoeg van hemzijn fajita's krijgen
![]()
Nee hoor![]()
Ik duik vanavond en/of in bad en/of voor de tv en/of ga wandelen op de hei en/of in bed en dat alles met manliefquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Oh en ik wil jou vanaaf verder niet meer spreken.M-K msn vanaaf uitzet en op tijd naar bed gaat
Oh ja das waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog in mijn borsten geknepen uit een allesoverheersend gevoel van zelfliefde.
Ik begrijp je volkomen.
Jij bent niet de enige leukerd in Delft, hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mijIk steel je man
Kan geen genoeg van hemzijn fajita's krijgen
![]()
Nee hoor![]()
Was absoluut erg gezellig en ben nu nog meer benieuwd naar je de 5dequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik duik vanavond en/of in bad en/of voor de tv en/of ga wandelen op de hei en/of in bed en dat alles met manlief
Maar t was uitermate gezellig vannacht met jou ,alleen een tikkie laat ...
Over een maand ben ik hopelijk EN weer een SHE op 2 benen , EN start de verbouwing van de woonkamer/keuken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja das waar![]()
kusje op de knie en wat maak je weer een goddelijk eten vanavond..
Wanneer kook je voor mij?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige leukerd in Delft, hoor
Tuurlijk! ..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Over een maand ben ik hopelijk EN weer een SHE op 2 benen , EN start de verbouwing van de woonkamer/keuken.
Alle redenen om dan eens richting het Belgse af te reizen om jou en die borstenmaniakCF een dag te vervelen met oervoedsel.
Mits je Cosmo's maakt natuurlijk.
Hoeveel tosti's heb je in jezusnaam gegeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
*burp...geen tosti's meer voor mij vanaaf
Kunnen een middenweg kiezen en het bij cnk in Dordt doen, is alleen een trap naar de plee, maar wil ook wel een emmertje voor de minder validen neerzetten op de begane grondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tuurlijk! ..
Kom maar hierheen, ligt lekker in t midden voor jouen dan komt CF ook eens hierheen...
Bovendien woon ik op twee hoog met trappen (2 maar) en zij op 3 hoog ofzo dus dat veel zwaarder voor jullie allebei
Maar cnk kan jou ook wel hierheen brengenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kunnen een middenweg kiezen en het bij cnk in Dordt doen, is alleen een trap naar de plee, maar wil ook wel een emmertje voor de minder validen neerzetten op de begane grond
Driequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoeveel tosti's heb je in jezusnaam gegeten?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maar cnk kan jou ook wel hierheen brengen
Proeft iig niet als een vette kaas. Is ook de kaas die ik het liefste uit het vuistje eetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
emmenthaler schijnt niet zo vet te zijn als andere kazen, weet iemand of dat klopt?
Hahaha, dat lijkt me helemaal prima. Ik smacht naar de gezonde happen van DE; ik denk erover om haar te adopteren zodat ze me elke dag haar slanke, uitgebalanceerde brouwsels kan voorzettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Over een maand ben ik hopelijk EN weer een SHE op 2 benen , EN start de verbouwing van de woonkamer/keuken.
Alle redenen om dan eens richting het Belgse af te reizen om jou en die borstenmaniakCF een dag te vervelen met oervoedsel.
Mits je Cosmo's maakt natuurlijk.
Emmenthaler is nog steeds 45+; dus of je het mager kunt noemen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
emmenthaler schijnt niet zo vet te zijn als andere kazen, weet iemand of dat klopt?
Kind toch!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, dat lijkt me helemaal prima. Ik smacht naar de gezonde happen van DE; ik denk erover om haar te adopteren zodat ze me elke dag haar slanke, uitgebalanceerde brouwsels kan voorzetten
Nee das niet mager... sowieso eet ik nauwelijks kaas meer (lactose) en vet ... dus ik ben zéér trots op mezelf want ik heb weinig echte zwaktes met eten maar kaasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Emmenthaler is nog steeds 45+; dus of je het mager kunt noemen...
Het is wel een kaas die voor darmpatientjes goed te verdragen is; net als brie en camembert.
Ik ben overigens niet zo'n fan van emmenthaler, mij te flauw van smaak.
Oh das gebrek aan zelfvertrouwen hoor , niets meer en niets minderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Maar als jij denkt dat je aanprutst, ga ik zitten huilen in een hoekje... Het feit dat ik bergen kookboeken bezit, maakt mij nog geen ster-kok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |