Waar ben je benieuwd naar, hier meldt zich een orthopedagoog in opleidingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:07 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb me ook aangemeld bij de RU voor komend studiejaar, voor t vrijstellingenprogramma van pedagogische wetenschappen... Hier orthopedagogen-in-spé van de RU? Ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen. Het 'klinkt' allemaal veel beter dan bv Utrecht, nu maar hopen dat het in de praktijk ook echt zo blijkt te zijn =)
Hee wat leuk! Volg jij de reguliere opleiding of het vrijstellingenprogramma? En kun je wat meer vertellen over de inhoud van de opleiding (vakken), de zwaarte, de manier van toetsen/tentamens, wat jij ermee wilt, enzovoort? =)quote:Op zondag 22 juni 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ben je benieuwd naar, hier meldt zich een orthopedagoog in opleiding.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Studiejaar moet je Mikkie nooit vragen, dat is niet lief
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan volgens mij zo al die vragen voor hem beantwoorden maar laten we het maar aan de man zelf over
Ik vind jullie ook liefquote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
wordt het eens serieus, reageertie niet meer
Ik zit nu in het vierde jaar van de opleiding en volg derdejaars vakken. Vrijwillig 'n jaartje vertraging opgelopen door een bestuursfunctie te vervullen bij de studieverenigingquote:Op maandag 23 juni 2008 15:31 schreef SterreMarit het volgende:
e wat leuk! Volg jij de reguliere opleiding of het vrijstellingenprogramma? En kun je wat meer vertellen over de inhoud van de opleiding (vakken), de zwaarte, de manier van toetsen/tentamens, wat jij ermee wilt, enzovoort? =)
Hoe kijk jij verder tegen de beroepsperspectieven aan? De kansen op de arbeidsmarkt lijken namelijk niet zo heel gunstig... Heb je al ervaring opgedaan in de praktijk? En in welk studiejaar zit je nu?
Interestingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef Mikkie het volgende:
knip
Ligt het nu aan mijn of komt dit nogal dwingend over?quote:Enkele weken geleden heb je een e-mail ontvangen met het verzoek om deel te nemen aan de RU tevredenheidsmonitor 2008.
Tot op dit moment hebben we van jou nog geen reactie ontvangen. Mogelijk is de e-mail aan je aandacht ontsnapt of heb je nog geen tijd gehad om de vragenlijst in te vullen.
Bedankt voor je uitgebreide reactie!! Leuk om te lezen =)quote:
Je krijgt toch wel voorbeeldopgaven? tenminste die heb ik opgestuurd gekregenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef SterreMarit het volgende:
Ow, nog een vraagje: heeft iemand hier de wiskundetoets al eens gemaakt die verplicht is voor de hbo-afgestudeerden? Ik kijk er een beetje tegenop en zou graag een voorbeeldtoets inzien, maar daar doet de RU blijkbaar niet aan =(
Ikke niet... Ga je ook orthopedagogiek doen? Zou wel heel vreemd zijn danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel voorbeeldopgaven? tenminste die heb ik opgestuurd gekregen
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef Faithy het volgende:
als jij alleen je master daar wilt doen kan het zijn dat je uberhaupt een andere toets krijgt
Ja maar ze geven op zijn minst toch wel aan wat je kan verwachten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
van een master-student mag meer verwacht worden
Er is weer over me gepraatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, ikmoet zeggen dat ik snap wat je bedoelde op de meet
Oke dan nog een vraagje waar je antwoord op mag gevenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:45 schreef Faithy het volgende:
ik geef je toch godsamme gewoon antwoord op je vragen? Ik probeer je nog te helpen door wat tips te geven (de persoonlijke pagina's van docenten), maar néé, jij denkt meteen dat alles (elk gesprek) om JOU draait..
dan zoek je toch geen extra mogelijkheden om die toets te halen, wat jij wil.. ík ben al binnen, nu jij nog
Wtfquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
En Faithy/MoBlo/Gaby waarom denk je dat dit topic om jou gaat of tenminste om jou moet draaien?
Ik zat hier gewoon met Marit te praten omdat we allebei volgend jaar beginnen en dan moet jij het weer verzieken
Nou misschien niet om moblo alleen maar er is wel een duidelijk kliekje (en dat hebben anderen ook al eerder aangegeven) en dat is een beetje jammerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
WtfIk zeg iets over wat ter sprake is gekomen op een meet die ik met moblo heb gehad (O+), dat gene waar ik nu op doelde ging totaaaal niet over jouw.. Maar schijnbaar voel jij je ineens aangesproken.. Ik ken je niet eens
En dan beweer jij ineens dat moblo denkt dat het topic om haar gaat
I am confused
Anders ga je lekker gezellig met Faithy PM'en in plaats van dingen neer te typen waarvan niemand weet waar het over gaat. Ik vatte het hetzelfde op als Miss_S hoor, het leek me nogal logisch als het daarover had gegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
WtfIk zeg iets over wat ter sprake is gekomen op een meet die ik met moblo heb gehad (O+), dat gene waar ik nu op doelde ging totaaaal niet over jouw.. Maar schijnbaar voel jij je ineens aangesproken.. Ik ken je niet eens
En dan beweer jij ineens dat moblo denkt dat het topic om haar gaat
I am confused
Inderdaad het kliekje vergeet dat dit een openbaar forum is waar we niet allemaal vriendjes van elkaar zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Anders ga je lekker gezellig met Faithy PM'en in plaats van dingen neer te typen waarvan niemand weet waar het over gaat. Ik vatte het hetzelfde op als Miss_S hoor, het leek me nogal logisch als het daarover had gegaan.
Ik ben normaal iemand die negatief denkt maar niet met dit soort dingen, als je er hard genoeg voor werkt dan moet het ook kunnen (als het tenminste in je zit maar dat geloof ik wel anders zou ik het helemaal niet doen)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
tuurlijk mág je het halen, zou tof voor je zijn..
alleen moet je er niet zo makkelijk over denken, 'dat doe ik wel even', dat is niet echt een hele goede instelling.
Je best doen en er voor gaan, is anders dan 'het wel even doen'.
Dat kán tegenvallen, dat moet niet, dat kán, en zelfs ík probeer je daarvoor te behoeden, dat mocht het mis gaan, dat je dan niet in een gat valtomdat je het blijkbaar NIET 'even doet'.
Ik kom je als het even meezit toch niet tegen, dus wat heb ik eraan als je NIET word toegelaten, of WEL, het kan me geen ene zier boeien. Maar op je bek gaan is gewoon niet leuk! Dus ik geef je nog wat tips om EXTRA te oefenen eventueel, en dan denk je weer dat ik denk dat je het niet haalt. Ik kén je niet eens mens! Ik weet toch niet wat jouw intellect allemaal wel of niet aankan? Maar te makkelijk denken/arrogantie is gewoon niet aan te raden, vooral niet als je zo graag naar de uni wilt! Je best doen, en alle mogelijkheden tot oefenen aangrijpen is een WO instelling, het 'wel even doen' een HBO-instelling.. want wat op het HBO nog simpel was/is, is hier een stuk moeilijker... Met die toets bén je er niet, dat is slechts het begin. Je zult niet meer 'even een portfoliootje' kunnen maken, even een 'competentielijstje in hoeven te vullen'. Je moet blokken, leren, tot je neervalt![]()
En dat doe je niet even. Als je binnen komt, tof, maar daarmee ben je er nog niet
Nou moequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Anders ga je lekker gezellig met Faithy PM'en in plaats van dingen neer te typen waarvan niemand weet waar het over gaat. Ik vatte het hetzelfde op als Miss_S hoor, het leek me nogal logisch als het daarover had gegaan.
misschien dat het voor het kliekje niet opvalt maar het topic gaat echt veel al over dingen die jullie alleen weten en begrijpenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou moeIk zal voortaan wel pmen hoor
En ik vind echt niet dat hier sprake is van kliekjes maarja.. Als dat zo zou zijn zou het hier wel harder gaan lijkt me.. Het is meer een vraag en antwoord topicWaar ik niks mis mee vind voor daar weer gezeik over komt..
Het HBO leren ligt mij gewoon een stuk minder dan op de uniquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef Faithy het volgende:telefoon net even voor sluiten, altijd leuk..
nog even dit
Miss_S: ik wens je alle succes, als je vragen hebt over de Ru, stel ze hier, je krijgt zoals je ziet altijd antwoord.
Er is hier geen kliekje voor zover ik weet, ik ken alleen Yashaaaa en Mikkie van Fok! En Irish Bastard zit bij mij in het jaar. Wat Yasha zei, waar dit nu weer over gaat, dat komt van Yashaaa, niet van mij, dus val mij er niet op aan. Het ging niet over jou voor zover ik weet, dus zand erover.ik probeer alleen maar serieus antwoord te geven, en te zeggen dat 't zwaar is, zwaarder dan HBO, en dat MAG ik zeggen, want heb 't zelf ook gedaan
Dus ik weet wel waar ik over praat: waar ik me erop het HBO uit kon bluffen (dat zou dus niet MOETEN kunnen) moet je hier écht wat doen. En als je dáárom naar de RU gaat, geweldig, ga er voor, ik zou ook niet mijn leven op het HBO willen slijten, me eruit bluffen en uiteindelijk niets kunnen
![]()
[/kliekjesgedrag]
Wat bedoel je precies met het HBO lerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het HBO leren ligt mij gewoon een stuk minder dan op de uni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |