abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 00:54:11 #151
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59594407
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:07 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb me ook aangemeld bij de RU voor komend studiejaar, voor t vrijstellingenprogramma van pedagogische wetenschappen... Hier orthopedagogen-in-spé van de RU? Ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen. Het 'klinkt' allemaal veel beter dan bv Utrecht, nu maar hopen dat het in de praktijk ook echt zo blijkt te zijn =)
Waar ben je benieuwd naar, hier meldt zich een orthopedagoog in opleiding .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59627354
quote:
Op zondag 22 juni 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Waar ben je benieuwd naar, hier meldt zich een orthopedagoog in opleiding .
Hee wat leuk! Volg jij de reguliere opleiding of het vrijstellingenprogramma? En kun je wat meer vertellen over de inhoud van de opleiding (vakken), de zwaarte, de manier van toetsen/tentamens, wat jij ermee wilt, enzovoort? =)

Hoe kijk jij verder tegen de beroepsperspectieven aan? De kansen op de arbeidsmarkt lijken namelijk niet zo heel gunstig... Heb je al ervaring opgedaan in de praktijk? En in welk studiejaar zit je nu?
pi_59629328
Nou Mikkie vertel
pi_59636677
Studiejaar moet je Mikkie nooit vragen, dat is niet lief
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_59637129
Ik kan volgens mij zo al die vragen voor hem beantwoorden maar laten we het maar aan de man zelf over
pi_59640810
wordt het eens serieus, reageertie niet meer

zo, net BenB geblokt, morgen hertentamen 4... éven ga ik dat doen en dan ga ik BenB halen
Ja doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:27:27 #157
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59644531
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou Mikkie vertel
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Studiejaar moet je Mikkie nooit vragen, dat is niet lief
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan volgens mij zo al die vragen voor hem beantwoorden maar laten we het maar aan de man zelf over
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
wordt het eens serieus, reageertie niet meer
Ik vind jullie ook lief
Zerg schreef:
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:45:12 #158
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59644820
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:31 schreef SterreMarit het volgende:
e wat leuk! Volg jij de reguliere opleiding of het vrijstellingenprogramma? En kun je wat meer vertellen over de inhoud van de opleiding (vakken), de zwaarte, de manier van toetsen/tentamens, wat jij ermee wilt, enzovoort? =)

Hoe kijk jij verder tegen de beroepsperspectieven aan? De kansen op de arbeidsmarkt lijken namelijk niet zo heel gunstig... Heb je al ervaring opgedaan in de praktijk? En in welk studiejaar zit je nu?
Ik zit nu in het vierde jaar van de opleiding en volg derdejaars vakken. Vrijwillig 'n jaartje vertraging opgelopen door een bestuursfunctie te vervullen bij de studievereniging .

De opleiding is het eerste jaar heel globaal. Je krijgt massaal les over Piaget, Vygotski, hechtingstheorieën, bla bla bla: je doet algemeen verbredende kennis op. Pas vanaf het tweede en voornamelijk het derde jaar krijg je meer vakspecifieke kennis. Je moet op een gegeven moment gaan kiezen tussen de Gezin & Gedrag of de Leren & Ontwikkeling kant. G&G gaat meer over gedrag, opvoedproblemen, cognitieve gedragstherapie etc. Leren & Ontwikkeling kom je in de categorie van verschillende soort handicaps, leerproblemen etc. Een nadeel vind ik wel dat vooral in het tweede jaar, maar ook in het derde jaar, nog heel veel gecombineerd wordt, waarbij de nadruk vaak lijkt te liggen op de L&O-kant. Als G&G'er ligt daar je interesse niet, maar het zijn wel verplichte vakken. Dat maakt ze af en toe ontzettend taai. De vakken die je wél interessant vindt, daar kun je over het algemeen voldoende uit halen. Het is wat je er zelf van maakt, maar daar kunnen de meeste mensen hun ei wel in kwijt volgens mij.

De zwaarte van de opleiding valt mee, en dat is een understatement. Als je aan een vak een beetje tijd besteed, moet je het makkelijk kunnen halen. Je krijgt het misschien wat zwaarder bij vakken waarvoor veel literatuur staat (Gehandicaptenzorg: vijf boeken), en dan al helemaal als het niet helemaal jouw richting is. Desondanks: als je bereid bent er iets van tijd in te steken, moet je het makkelijk kunnen halen. Even buffelen voor een tentamenperiode en je bent binnen. Tentamens zijn grotendeels multiplegok (want: grote opleiding, anders amper na te kijken), waardoor je dus altijd een kans hebt om het te halen. Ideaal bij vakken die je niet zo liggen .

Qua beroepsperspectieven is het om te huilen. Ikzelf heb G&G gekozen, voornamelijk omdat ik in die toekomst met probleemjongeren wil gaan werken. Drugsmisbruik, ernstige delinquentie (geweldmisdrijven, zedendelicten etc.), dat lijkt me gaaf. Het nadeel is alleen dat de Master in Nijmegen wat tekort schiet daarin, die biedt mijns inziens onvoldoende aanknopingspunten daarvoor, dus wellicht dat ik een Master in Amsterdam ga volgen: forensische orthopedagogiek of forensische psychiatrie. Op die manier probeer ik me, naast het feit dat ik man ben en bestuurservaring én relevante werkervaring heb, toch te onderscheiden van die 200 anderen die afstuderen. Anders ben je er ééntje uit de massa, en zie jezelf dan maar eens te profileren als uniek iemand die iets extra's te bieden heeft. Dat is nou eenmaal lastig bij een massale studie. Het valt me op dat ze vanuit de opleiding bij G&G in het derde jaar nog maar aansturen op één doel: je eigen praktijk hebben. Dat je daarvoor nog een GZ-registratie nodig hebt vertellen ze er even niet bij. Het is echt een gebrek van de opleiding dat ze je niet wat beter laten kennis maken met alles er omheen. Dat wordt echt aan jezelf over gelaten voor tijdens je stage e.d. Op zich goed dat studenten daar zelf mee bezig gaan (want veel pedagogiekmeisjes leunen achterover en willen bij alles aan het handje genomen worden), maar ik vind dat de opleiding daarin te weinig doet.

Kortom: op zich een prima opleiding, die afhankelijk van je interesses af en toe onderwijs biedt dat prima is, maar af en toe ook met vakken de plank mis slaat (te diep ingaan op materie die niet voor iedereen van toepassing is), maar daar wordt al aan gewerkt (invulling van het derde jaar wordt licht gewijzigd). In het officiële curriculum is weinig ruimte ingepland voor keuzevakken, maar gezien de zwaarte van de opleiding kun je die er op eigen initiatief prima bij doen. De Bachelorfase zit aardig in elkaar en de Masterfase bij de meeste richtingen ook, alleen bij G&G hebben ze wat mij betreft de plank enigszins gemist.

Als je meer info wilt, specifieke vragen whatevâh, geef maar een gil, want dit is natuurlijk nog wat globaal, dat snap ik .
Zerg schreef:
pi_59645028
Pfffff wat een post
pi_59645061
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef Mikkie het volgende:
knip
Interesting op het moment lijkt me L&O nog het leukste
pi_59651368
quote:
Enkele weken geleden heb je een e-mail ontvangen met het verzoek om deel te nemen aan de RU tevredenheidsmonitor 2008.

Tot op dit moment hebben we van jou nog geen reactie ontvangen. Mogelijk is de e-mail aan je aandacht ontsnapt of heb je nog geen tijd gehad om de vragenlijst in te vullen.
Ligt het nu aan mijn of komt dit nogal dwingend over?
pi_59651822
Ja, vind ik ook wel dat het zo overkomt..

Dat had ik ook een keer met zo'n onderzoek dat uit Maastricht kwam, over de aansluiting vwo - wo..
Toen zat ik al in het tweede jaar van mn studie.. en ze hebben dat ding me 3 keer opgestuurd.. Met ook echt als tekst erbij: "Misschien heb je het bewust niet ingevuld maar misschien zou je het toch nog wel willen doen"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 14:33:22 #163
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59651883
ze kunnen de tering krijgen

als ik tijd heb, misschien, maar anders: NOPE!

vandaag als het meezit BenB gehaald dat zou fijn zijn.. even vol spanning wachten op de uitslag
Doei.
pi_59651918
Nice
pi_59652033
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef Mikkie het volgende:

[..]

*knip*
Bedankt voor je uitgebreide reactie!! Leuk om te lezen =)

Ik heb zelf SPH gedaan en kan dus deelnemen aan het vrijstellingenprogramma, wat betekent dat zo'n beetje het hele 1e jaar vervalt. Gelukkig...want ik ben al doodgegooid met Piaget en co =)

Ik twijfel heel erg tussen L&O en G&G. Ik wil namelijk óf aan de slag in een groepspraktijk (m.n. gericht op diagnostiek, ouderbegeleiding en kortdurende behandeling) óf ik wil in het speciaal basisonderwijs als orthopedagoog aan de slag (cluster 4 idealiter, gedragsproblemen...ik hou ervan!). En dat is dus lastig, want ik zal toch écht één van deze richtingen moeten kiezen!

Denk je verder dat het een voordeel is als je als net afgestudeerde orthopedagoog een hbo-vooropleiding hebt en daarin de nodige praktijkervaring hebt opgedaan? Zo werd het bij de voorlichting namelijk wel gebracht, maar daar twijfel ik toch wel een beetje aan. Ik ben nu in ieder geval wél op zoek naar een SPH-baan (groepswerk) zodat ik de komende drie jaar iig relevante werkervaring op kan doen...misschien vergroot dat mijn kansen op de arbeidsmarkt? Ik twijfel sowieso nog heel sterk tussen een baantje met 'normale kids' (kinderopvang, bso) en een baantje met 'speciale kids' (leefgroep). Ik heb al redelijk wat stage-ervaring opgedaan met de laatste groep, dus wat dat betreft is het niet onverstandig eens met kinderen te werken die elkaar niet de hersens in slaan zonder reden of hun gezicht openkrabben uit onvermogen met frustraties om te gaan. Maar aan de andere kant...als ik nu drie jaar ervaring op kan doen op leefgroepen, staat dat wel mooier op het CV denk ik (A)

Lastig hoor! Moet volgende deze week beslissen voor welke baan ik kies, ga deze week meelopen...
pi_59652078
Ow, nog een vraagje: heeft iemand hier de wiskundetoets al eens gemaakt die verplicht is voor de hbo-afgestudeerden? Ik kijk er een beetje tegenop en zou graag een voorbeeldtoets inzien, maar daar doet de RU blijkbaar niet aan =(
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:17:55 #167
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59652992
en terecht dat ze niet aan een voorbeeld toets doen, vind ik ergens..
ze kunnen beter zien wat je kunt ONvoorbereid, dan voorbereid.. voor jezelf ook makkelijker.. denk ik..

Heb zelf een Logica-Wiskunde toets moeten doen omdat ik wel VWO had, maar geen wiskunde. Kreeg een Dictaat in mn handen gedrukt, paar weken de tijd, en daarna een toets. Na bespreking van die toets had die man er vertrouwen in dat ik het zou kunnen (en terecht, na een 'misser' van een 6.5 en twee 8en ) dus mocht ik komen.. Als die man het vertrouwen niet had, ja, dan had ik een andere studie moeten gaan doen of moeten blijven doen wat ik deed.. maar dan was 't wrsch te hoog gegrepen geweest

Wat je wél kunt doen, is via ru.nl de roosters en docenten opzoeken. Vaak staan op de persoonlijke pagina's van docenten wat toetsen en dictaten.. als je vals wilt spelen maar zit zelf niet in een Alfastudie, dus geen idee welke docenten enzo je dan moet bekijken, succes iig Sterre
Doei.
pi_59653113
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef SterreMarit het volgende:
Ow, nog een vraagje: heeft iemand hier de wiskundetoets al eens gemaakt die verplicht is voor de hbo-afgestudeerden? Ik kijk er een beetje tegenop en zou graag een voorbeeldtoets inzien, maar daar doet de RU blijkbaar niet aan =(
Je krijgt toch wel voorbeeldopgaven? tenminste die heb ik opgestuurd gekregen
pi_59653821
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je krijgt toch wel voorbeeldopgaven? tenminste die heb ik opgestuurd gekregen
Ikke niet... Ga je ook orthopedagogiek doen? Zou wel heel vreemd zijn dan
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:53:43 #170
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59653888
als jij alleen je master daar wilt doen kan het zijn dat je uberhaupt een andere toets krijgt
Doei.
pi_59653949
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:53 schreef Faithy het volgende:
als jij alleen je master daar wilt doen kan het zijn dat je uberhaupt een andere toets krijgt
Dat zou kunnen
Maar als je gewoon begint in het 1e jaar pedagogische wetenschappen krijg je voorbeeld opgaven opgestuurd
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:57:40 #172
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59653979
van een master-student mag meer verwacht worden
Doei.
pi_59654040
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
van een master-student mag meer verwacht worden
Ja maar ze geven op zijn minst toch wel aan wat je kan verwachten?
Bij ons zeiden ze bijvoorbeeld ook wel boek we zouden kunnen gebruiken als voorbereiding
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:06:51 #174
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59654178
in een normaal dictaat krijg je ook altijd oefenopdrachten.. maar als ze een voorbeeld TOETS bedoelt, dan moet je maar net geluk hebben dat een docent dat op zijn/haar pagina gezet heeft voor studenten... dat krijg je niet mee.. want het moet natuurlijk wel een goede indicatie zijn van wat je KUNT..
Doei.
pi_59654532
Moblo, ikmoet zeggen dat ik snap wat je bedoelde op de meet
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:25:00 #176
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59654597
!
Wanneer is er, na de 5e juli, weer eens een meet? Niet in mijn vakantie toch hoop ik?
Doei.
pi_59654665
Ik ben daarna ook op vakantie en de meeste denk ik. Zullen wel wat minimeets zijn tijdens de vierdaagse feesten enzo.. Verder geen idee.. Staat nog niks gepland
pi_59654802
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, ikmoet zeggen dat ik snap wat je bedoelde op de meet
Er is weer over me gepraat toch grappig hoe interessant Gaby mij vind
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:37:58 #179
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59654933
scheldscheldscheld

[ Bericht 37% gewijzigd door Faithy op 24-06-2008 16:43:21 ]
Doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:39:27 #180
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59654968
en ten DERDE: IK BEN GODSAMME JE VRIENDIN NIET! Dus je hebt me maar bij mn nickname te noemen, stuk onbenul met gebrek aan grammatica-kennis... Voornaam is voor vrienden en kennissen, jij bent niet meer dan een virtuele 'pain in the ass' die het hele gezellige Fok! net wat minder leuk maakt, dus heb jij het recht niet mijn voornaam te gebruiken
Doei.
pi_59655065
En Faithy/MoBlo/Gaby waarom denk je dat dit topic om jou gaat of tenminste om jou moet draaien?
Ik zat hier gewoon met Marit te praten omdat we allebei volgend jaar beginnen en dan moet jij het weer verzieken
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:45:06 #182
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655097
ik geef je toch godsamme gewoon antwoord op je vragen? Ik probeer je nog te helpen door wat tips te geven (de persoonlijke pagina's van docenten), maar néé, jij denkt meteen dat alles (elk gesprek) om JOU draait..

dan zoek je toch geen extra mogelijkheden om die toets te halen, wat jij wil.. ík ben al binnen, nu jij nog
Doei.
pi_59655102
Heh, wat saaaaai ik ben het weer met Moblo eens
pi_59655133
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:45 schreef Faithy het volgende:
ik geef je toch godsamme gewoon antwoord op je vragen? Ik probeer je nog te helpen door wat tips te geven (de persoonlijke pagina's van docenten), maar néé, jij denkt meteen dat alles (elk gesprek) om JOU draait..

dan zoek je toch geen extra mogelijkheden om die toets te halen, wat jij wil.. ík ben al binnen, nu jij nog
Oke dan nog een vraagje waar je antwoord op mag geven
Waarom wil je er zo graag van uit gaan dat ik het niet zal halen?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:46:47 #185
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655136
twee handen op één toetsenbord
Doei.
pi_59655174
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
En Faithy/MoBlo/Gaby waarom denk je dat dit topic om jou gaat of tenminste om jou moet draaien?
Ik zat hier gewoon met Marit te praten omdat we allebei volgend jaar beginnen en dan moet jij het weer verzieken
Wtf Ik zeg iets over wat ter sprake is gekomen op een meet die ik met moblo heb gehad (O+), dat gene waar ik nu op doelde ging totaaaal niet over jouw.. Maar schijnbaar voel jij je ineens aangesproken.. Ik ken je niet eens

En dan beweer jij ineens dat moblo denkt dat het topic om haar gaat

I am confused
pi_59655215
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Wtf Ik zeg iets over wat ter sprake is gekomen op een meet die ik met moblo heb gehad (O+), dat gene waar ik nu op doelde ging totaaaal niet over jouw.. Maar schijnbaar voel jij je ineens aangesproken.. Ik ken je niet eens

I am confused
Nou misschien niet om moblo alleen maar er is wel een duidelijk kliekje (en dat hebben anderen ook al eerder aangegeven) en dat is een beetje jammer
pi_59655216
oh hier is t gezellig dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:51:23 #189
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655243
tuurlijk mág je het halen, zou tof voor je zijn..
alleen moet je er niet zo makkelijk over denken, 'dat doe ik wel even', dat is niet echt een hele goede instelling.
Je best doen en er voor gaan, is anders dan 'het wel even doen'.

Dat kán tegenvallen, dat moet niet, dat kán, en zelfs ík probeer je daarvoor te behoeden, dat mocht het mis gaan, dat je dan niet in een gat valt omdat je het blijkbaar NIET 'even doet'.

Ik kom je als het even meezit toch niet tegen, dus wat heb ik eraan als je NIET word toegelaten, of WEL, het kan me geen ene zier boeien. Maar op je bek gaan is gewoon niet leuk! Dus ik geef je nog wat tips om EXTRA te oefenen eventueel, en dan denk je weer dat ik denk dat je het niet haalt. Ik kén je niet eens mens! Ik weet toch niet wat jouw intellect allemaal wel of niet aankan? Maar te makkelijk denken/arrogantie is gewoon niet aan te raden, vooral niet als je zo graag naar de uni wilt! Je best doen, en alle mogelijkheden tot oefenen aangrijpen is een WO instelling, het 'wel even doen' een HBO-instelling.. want wat op het HBO nog simpel was/is, is hier een stuk moeilijker... Met die toets bén je er niet, dat is slechts het begin. Je zult niet meer 'even een portfoliootje' kunnen maken, even een 'competentielijstje in hoeven te vullen'. Je moet blokken, leren, tot je neervalt

En dat doe je niet even. Als je binnen komt, tof, maar daarmee ben je er nog niet
Doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:51:29 #190
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_59655245
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

I am confused
Anders ga je lekker gezellig met Faithy PM'en in plaats van dingen neer te typen waarvan niemand weet waar het over gaat. Ik vatte het hetzelfde op als Miss_S hoor, het leek me nogal logisch als het daarover had gegaan.
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_59655272
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]
Anders ga je lekker gezellig met Faithy PM'en in plaats van dingen neer te typen waarvan niemand weet waar het over gaat. Ik vatte het hetzelfde op als Miss_S hoor, het leek me nogal logisch als het daarover had gegaan.
Inderdaad het kliekje vergeet dat dit een openbaar forum is waar we niet allemaal vriendjes van elkaar zijn.
pi_59655314
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
tuurlijk mág je het halen, zou tof voor je zijn..
alleen moet je er niet zo makkelijk over denken, 'dat doe ik wel even', dat is niet echt een hele goede instelling.
Je best doen en er voor gaan, is anders dan 'het wel even doen'.

Dat kán tegenvallen, dat moet niet, dat kán, en zelfs ík probeer je daarvoor te behoeden, dat mocht het mis gaan, dat je dan niet in een gat valt omdat je het blijkbaar NIET 'even doet'.

Ik kom je als het even meezit toch niet tegen, dus wat heb ik eraan als je NIET word toegelaten, of WEL, het kan me geen ene zier boeien. Maar op je bek gaan is gewoon niet leuk! Dus ik geef je nog wat tips om EXTRA te oefenen eventueel, en dan denk je weer dat ik denk dat je het niet haalt. Ik kén je niet eens mens! Ik weet toch niet wat jouw intellect allemaal wel of niet aankan? Maar te makkelijk denken/arrogantie is gewoon niet aan te raden, vooral niet als je zo graag naar de uni wilt! Je best doen, en alle mogelijkheden tot oefenen aangrijpen is een WO instelling, het 'wel even doen' een HBO-instelling.. want wat op het HBO nog simpel was/is, is hier een stuk moeilijker... Met die toets bén je er niet, dat is slechts het begin. Je zult niet meer 'even een portfoliootje' kunnen maken, even een 'competentielijstje in hoeven te vullen'. Je moet blokken, leren, tot je neervalt

En dat doe je niet even. Als je binnen komt, tof, maar daarmee ben je er nog niet
Ik ben normaal iemand die negatief denkt maar niet met dit soort dingen, als je er hard genoeg voor werkt dan moet het ook kunnen (als het tenminste in je zit maar dat geloof ik wel anders zou ik het helemaal niet doen)

Dat ik zeg dat ik er vanuit ga dat het wel moet lukken (zeker met 2 kansen) wil helemaal niet zeggen dat ik er niet hard voor werk, juist werk ik er hard voor en durf daarom te zeggen dat ik er wel in geloof

En die laatste opmerking van je ook weer...........wat moet ik daar dan in zien?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:56:00 #193
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655343
zak toch lekker in de stront met je argwaan zeg ik eens iets goedbedoelds, is het weer niet goed

ik zeg alleen: het is héél anders dan het HBO, héél anders, vergis je daar niet in. Ga er dan ook voor Maar dat zal je vast doen, dus geen probleem toch?

ik ga lekker naar huis!
Doei.
pi_59655436
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Nou moe Ik zal voortaan wel pmen hoor

En ik vind echt niet dat hier sprake is van kliekjes maarja.. Als dat zo zou zijn zou het hier wel harder gaan lijkt me.. Het is meer een vraag en antwoord topic Waar ik niks mis mee vind voor daar weer gezeik over komt..
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:03:33 #195
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655507
telefoon net even voor sluiten, altijd leuk..

nog even dit

Miss_S: ik wens je alle succes, als je vragen hebt over de Ru, stel ze hier, je krijgt zoals je ziet altijd antwoord.
Er is hier geen kliekje voor zover ik weet, ik ken alleen Yashaaaa en Mikkie van Fok! En Irish Bastard zit bij mij in het jaar. Wat Yasha zei, waar dit nu weer over gaat, dat komt van Yashaaa, niet van mij, dus val mij er niet op aan. Het ging niet over jou voor zover ik weet, dus zand erover.

ik probeer alleen maar serieus antwoord te geven, en te zeggen dat 't zwaar is, zwaarder dan HBO, en dat MAG ik zeggen, want heb 't zelf ook gedaan Dus ik weet wel waar ik over praat: waar ik me erop het HBO uit kon bluffen (dat zou dus niet MOETEN kunnen) moet je hier écht wat doen. En als je dáárom naar de RU gaat, geweldig, ga er voor, ik zou ook niet mijn leven op het HBO willen slijten, me eruit bluffen en uiteindelijk niets kunnen

[/kliekjesgedrag]
Doei.
pi_59655668
Jah dus bij deze, zal ik voortaan pmen.. Sorry

Zullen we dan nu weer gezellig ontopic gaan
pi_59655686
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Nou moe Ik zal voortaan wel pmen hoor

En ik vind echt niet dat hier sprake is van kliekjes maarja.. Als dat zo zou zijn zou het hier wel harder gaan lijkt me.. Het is meer een vraag en antwoord topic Waar ik niks mis mee vind voor daar weer gezeik over komt..
misschien dat het voor het kliekje niet opvalt maar het topic gaat echt veel al over dingen die jullie alleen weten en begrijpen
nu gaat het toevallig een pagina over de universiteit maar lees de andere 3 pagina's maar eens na
pi_59655728
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef Faithy het volgende:
telefoon net even voor sluiten, altijd leuk..

nog even dit

Miss_S: ik wens je alle succes, als je vragen hebt over de Ru, stel ze hier, je krijgt zoals je ziet altijd antwoord.
Er is hier geen kliekje voor zover ik weet, ik ken alleen Yashaaaa en Mikkie van Fok! En Irish Bastard zit bij mij in het jaar. Wat Yasha zei, waar dit nu weer over gaat, dat komt van Yashaaa, niet van mij, dus val mij er niet op aan. Het ging niet over jou voor zover ik weet, dus zand erover.

ik probeer alleen maar serieus antwoord te geven, en te zeggen dat 't zwaar is, zwaarder dan HBO, en dat MAG ik zeggen, want heb 't zelf ook gedaan Dus ik weet wel waar ik over praat: waar ik me erop het HBO uit kon bluffen (dat zou dus niet MOETEN kunnen) moet je hier écht wat doen. En als je dáárom naar de RU gaat, geweldig, ga er voor, ik zou ook niet mijn leven op het HBO willen slijten, me eruit bluffen en uiteindelijk niets kunnen

[/kliekjesgedrag]
Het HBO leren ligt mij gewoon een stuk minder dan op de uni
En het HBO heb ik geen seconde zwaar gevonden dat is nog een reden waarom ik er weg wou
pi_59655980
Die andere 3 pagina's ging op het gezeik met FL na het ook over uni dingen imo?

Naja geen zin in discussies.. Ik zal het iig niet meer doen en ik zal proberen mezelf niet kliekerig te gedragen, alhoewel ik het nog steeds niet helemaal zie
pi_59656196
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]
Het HBO leren ligt mij gewoon een stuk minder dan op de uni
Wat bedoel je precies met het HBO leren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')