abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:25:00 #176
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59654597
!
Wanneer is er, na de 5e juli, weer eens een meet? Niet in mijn vakantie toch hoop ik?
Doei.
pi_59654665
Ik ben daarna ook op vakantie en de meeste denk ik. Zullen wel wat minimeets zijn tijdens de vierdaagse feesten enzo.. Verder geen idee.. Staat nog niks gepland
pi_59654802
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, ikmoet zeggen dat ik snap wat je bedoelde op de meet
Er is weer over me gepraat toch grappig hoe interessant Gaby mij vind
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:37:58 #179
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59654933
scheldscheldscheld

[ Bericht 37% gewijzigd door Faithy op 24-06-2008 16:43:21 ]
Doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:39:27 #180
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59654968
en ten DERDE: IK BEN GODSAMME JE VRIENDIN NIET! Dus je hebt me maar bij mn nickname te noemen, stuk onbenul met gebrek aan grammatica-kennis... Voornaam is voor vrienden en kennissen, jij bent niet meer dan een virtuele 'pain in the ass' die het hele gezellige Fok! net wat minder leuk maakt, dus heb jij het recht niet mijn voornaam te gebruiken
Doei.
pi_59655065
En Faithy/MoBlo/Gaby waarom denk je dat dit topic om jou gaat of tenminste om jou moet draaien?
Ik zat hier gewoon met Marit te praten omdat we allebei volgend jaar beginnen en dan moet jij het weer verzieken
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:45:06 #182
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655097
ik geef je toch godsamme gewoon antwoord op je vragen? Ik probeer je nog te helpen door wat tips te geven (de persoonlijke pagina's van docenten), maar néé, jij denkt meteen dat alles (elk gesprek) om JOU draait..

dan zoek je toch geen extra mogelijkheden om die toets te halen, wat jij wil.. ík ben al binnen, nu jij nog
Doei.
pi_59655102
Heh, wat saaaaai ik ben het weer met Moblo eens
pi_59655133
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:45 schreef Faithy het volgende:
ik geef je toch godsamme gewoon antwoord op je vragen? Ik probeer je nog te helpen door wat tips te geven (de persoonlijke pagina's van docenten), maar néé, jij denkt meteen dat alles (elk gesprek) om JOU draait..

dan zoek je toch geen extra mogelijkheden om die toets te halen, wat jij wil.. ík ben al binnen, nu jij nog
Oke dan nog een vraagje waar je antwoord op mag geven
Waarom wil je er zo graag van uit gaan dat ik het niet zal halen?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:46:47 #185
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655136
twee handen op één toetsenbord
Doei.
pi_59655174
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
En Faithy/MoBlo/Gaby waarom denk je dat dit topic om jou gaat of tenminste om jou moet draaien?
Ik zat hier gewoon met Marit te praten omdat we allebei volgend jaar beginnen en dan moet jij het weer verzieken
Wtf Ik zeg iets over wat ter sprake is gekomen op een meet die ik met moblo heb gehad (O+), dat gene waar ik nu op doelde ging totaaaal niet over jouw.. Maar schijnbaar voel jij je ineens aangesproken.. Ik ken je niet eens

En dan beweer jij ineens dat moblo denkt dat het topic om haar gaat

I am confused
pi_59655215
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Wtf Ik zeg iets over wat ter sprake is gekomen op een meet die ik met moblo heb gehad (O+), dat gene waar ik nu op doelde ging totaaaal niet over jouw.. Maar schijnbaar voel jij je ineens aangesproken.. Ik ken je niet eens

I am confused
Nou misschien niet om moblo alleen maar er is wel een duidelijk kliekje (en dat hebben anderen ook al eerder aangegeven) en dat is een beetje jammer
pi_59655216
oh hier is t gezellig dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:51:23 #189
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655243
tuurlijk mág je het halen, zou tof voor je zijn..
alleen moet je er niet zo makkelijk over denken, 'dat doe ik wel even', dat is niet echt een hele goede instelling.
Je best doen en er voor gaan, is anders dan 'het wel even doen'.

Dat kán tegenvallen, dat moet niet, dat kán, en zelfs ík probeer je daarvoor te behoeden, dat mocht het mis gaan, dat je dan niet in een gat valt omdat je het blijkbaar NIET 'even doet'.

Ik kom je als het even meezit toch niet tegen, dus wat heb ik eraan als je NIET word toegelaten, of WEL, het kan me geen ene zier boeien. Maar op je bek gaan is gewoon niet leuk! Dus ik geef je nog wat tips om EXTRA te oefenen eventueel, en dan denk je weer dat ik denk dat je het niet haalt. Ik kén je niet eens mens! Ik weet toch niet wat jouw intellect allemaal wel of niet aankan? Maar te makkelijk denken/arrogantie is gewoon niet aan te raden, vooral niet als je zo graag naar de uni wilt! Je best doen, en alle mogelijkheden tot oefenen aangrijpen is een WO instelling, het 'wel even doen' een HBO-instelling.. want wat op het HBO nog simpel was/is, is hier een stuk moeilijker... Met die toets bén je er niet, dat is slechts het begin. Je zult niet meer 'even een portfoliootje' kunnen maken, even een 'competentielijstje in hoeven te vullen'. Je moet blokken, leren, tot je neervalt

En dat doe je niet even. Als je binnen komt, tof, maar daarmee ben je er nog niet
Doei.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:51:29 #190
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_59655245
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

I am confused
Anders ga je lekker gezellig met Faithy PM'en in plaats van dingen neer te typen waarvan niemand weet waar het over gaat. Ik vatte het hetzelfde op als Miss_S hoor, het leek me nogal logisch als het daarover had gegaan.
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_59655272
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]
Anders ga je lekker gezellig met Faithy PM'en in plaats van dingen neer te typen waarvan niemand weet waar het over gaat. Ik vatte het hetzelfde op als Miss_S hoor, het leek me nogal logisch als het daarover had gegaan.
Inderdaad het kliekje vergeet dat dit een openbaar forum is waar we niet allemaal vriendjes van elkaar zijn.
pi_59655314
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
tuurlijk mág je het halen, zou tof voor je zijn..
alleen moet je er niet zo makkelijk over denken, 'dat doe ik wel even', dat is niet echt een hele goede instelling.
Je best doen en er voor gaan, is anders dan 'het wel even doen'.

Dat kán tegenvallen, dat moet niet, dat kán, en zelfs ík probeer je daarvoor te behoeden, dat mocht het mis gaan, dat je dan niet in een gat valt omdat je het blijkbaar NIET 'even doet'.

Ik kom je als het even meezit toch niet tegen, dus wat heb ik eraan als je NIET word toegelaten, of WEL, het kan me geen ene zier boeien. Maar op je bek gaan is gewoon niet leuk! Dus ik geef je nog wat tips om EXTRA te oefenen eventueel, en dan denk je weer dat ik denk dat je het niet haalt. Ik kén je niet eens mens! Ik weet toch niet wat jouw intellect allemaal wel of niet aankan? Maar te makkelijk denken/arrogantie is gewoon niet aan te raden, vooral niet als je zo graag naar de uni wilt! Je best doen, en alle mogelijkheden tot oefenen aangrijpen is een WO instelling, het 'wel even doen' een HBO-instelling.. want wat op het HBO nog simpel was/is, is hier een stuk moeilijker... Met die toets bén je er niet, dat is slechts het begin. Je zult niet meer 'even een portfoliootje' kunnen maken, even een 'competentielijstje in hoeven te vullen'. Je moet blokken, leren, tot je neervalt

En dat doe je niet even. Als je binnen komt, tof, maar daarmee ben je er nog niet
Ik ben normaal iemand die negatief denkt maar niet met dit soort dingen, als je er hard genoeg voor werkt dan moet het ook kunnen (als het tenminste in je zit maar dat geloof ik wel anders zou ik het helemaal niet doen)

Dat ik zeg dat ik er vanuit ga dat het wel moet lukken (zeker met 2 kansen) wil helemaal niet zeggen dat ik er niet hard voor werk, juist werk ik er hard voor en durf daarom te zeggen dat ik er wel in geloof

En die laatste opmerking van je ook weer...........wat moet ik daar dan in zien?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:56:00 #193
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655343
zak toch lekker in de stront met je argwaan zeg ik eens iets goedbedoelds, is het weer niet goed

ik zeg alleen: het is héél anders dan het HBO, héél anders, vergis je daar niet in. Ga er dan ook voor Maar dat zal je vast doen, dus geen probleem toch?

ik ga lekker naar huis!
Doei.
pi_59655436
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Nou moe Ik zal voortaan wel pmen hoor

En ik vind echt niet dat hier sprake is van kliekjes maarja.. Als dat zo zou zijn zou het hier wel harder gaan lijkt me.. Het is meer een vraag en antwoord topic Waar ik niks mis mee vind voor daar weer gezeik over komt..
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:03:33 #195
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59655507
telefoon net even voor sluiten, altijd leuk..

nog even dit

Miss_S: ik wens je alle succes, als je vragen hebt over de Ru, stel ze hier, je krijgt zoals je ziet altijd antwoord.
Er is hier geen kliekje voor zover ik weet, ik ken alleen Yashaaaa en Mikkie van Fok! En Irish Bastard zit bij mij in het jaar. Wat Yasha zei, waar dit nu weer over gaat, dat komt van Yashaaa, niet van mij, dus val mij er niet op aan. Het ging niet over jou voor zover ik weet, dus zand erover.

ik probeer alleen maar serieus antwoord te geven, en te zeggen dat 't zwaar is, zwaarder dan HBO, en dat MAG ik zeggen, want heb 't zelf ook gedaan Dus ik weet wel waar ik over praat: waar ik me erop het HBO uit kon bluffen (dat zou dus niet MOETEN kunnen) moet je hier écht wat doen. En als je dáárom naar de RU gaat, geweldig, ga er voor, ik zou ook niet mijn leven op het HBO willen slijten, me eruit bluffen en uiteindelijk niets kunnen

[/kliekjesgedrag]
Doei.
pi_59655668
Jah dus bij deze, zal ik voortaan pmen.. Sorry

Zullen we dan nu weer gezellig ontopic gaan
pi_59655686
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Nou moe Ik zal voortaan wel pmen hoor

En ik vind echt niet dat hier sprake is van kliekjes maarja.. Als dat zo zou zijn zou het hier wel harder gaan lijkt me.. Het is meer een vraag en antwoord topic Waar ik niks mis mee vind voor daar weer gezeik over komt..
misschien dat het voor het kliekje niet opvalt maar het topic gaat echt veel al over dingen die jullie alleen weten en begrijpen
nu gaat het toevallig een pagina over de universiteit maar lees de andere 3 pagina's maar eens na
pi_59655728
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef Faithy het volgende:
telefoon net even voor sluiten, altijd leuk..

nog even dit

Miss_S: ik wens je alle succes, als je vragen hebt over de Ru, stel ze hier, je krijgt zoals je ziet altijd antwoord.
Er is hier geen kliekje voor zover ik weet, ik ken alleen Yashaaaa en Mikkie van Fok! En Irish Bastard zit bij mij in het jaar. Wat Yasha zei, waar dit nu weer over gaat, dat komt van Yashaaa, niet van mij, dus val mij er niet op aan. Het ging niet over jou voor zover ik weet, dus zand erover.

ik probeer alleen maar serieus antwoord te geven, en te zeggen dat 't zwaar is, zwaarder dan HBO, en dat MAG ik zeggen, want heb 't zelf ook gedaan Dus ik weet wel waar ik over praat: waar ik me erop het HBO uit kon bluffen (dat zou dus niet MOETEN kunnen) moet je hier écht wat doen. En als je dáárom naar de RU gaat, geweldig, ga er voor, ik zou ook niet mijn leven op het HBO willen slijten, me eruit bluffen en uiteindelijk niets kunnen

[/kliekjesgedrag]
Het HBO leren ligt mij gewoon een stuk minder dan op de uni
En het HBO heb ik geen seconde zwaar gevonden dat is nog een reden waarom ik er weg wou
pi_59655980
Die andere 3 pagina's ging op het gezeik met FL na het ook over uni dingen imo?

Naja geen zin in discussies.. Ik zal het iig niet meer doen en ik zal proberen mezelf niet kliekerig te gedragen, alhoewel ik het nog steeds niet helemaal zie
pi_59656196
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]
Het HBO leren ligt mij gewoon een stuk minder dan op de uni
Wat bedoel je precies met het HBO leren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')