Goed he?quote:
Mijn vader doet dat ook. Super irritant.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Vaders op msnals ik niet binnen 10seconden reageer krijg ik een buzzer
Hoogtepunt van de avondquote:
mijn vader heeft ook allemaal van die smileys toegevoegd en dan onder gewone woordencodes, echt zo irritant. Bij elke zin is er wel een smileyquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat ook. Super irritant.
Ik kan sowieso niet tegen msn. Daar word ik altijd helemaal opgefokt van.
Hij gaat dan ook nog ALLE smileys gebruiken die msn heeft; buzzen, poesjes/hondjes geluiden laten horen. Net zo lang tot ik 'gezellig' met hem klets.
Net een grote kleuter![]()
Maar goed, hij is dan ook bestwelheelergsuperextrabijzonderspeciaal trots dat hij msn-ed op zijn 59ste. Hij vind zichzelf een behoorlijke boemboem-boy1986
weltrusten MeMo in je nieuwe dingesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga slapen. Goedenacht en fijn weekend allemaal
Bluezz for President en Opperstalmeesterspreek-afgevaardigde die het allemaal zo mooi tactisch kan brengen. (het hysterische overgangswijf)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
Je overschat mij behoorlijk.
Ik ben net zo'n loose canon als jij![]()
Only Bloes can save us knowwwwwwwwwwwww !!
Overigens heb ik mijn circusmeester al gevonden in Obli. Die ramt alles eruit wat rammelt.
Ik heb zo'n zus, als je iets zegt stuurt ze je een wink en ligt zelf in een deuk eroverquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Vaders op msnals ik niet binnen 10seconden reageer krijg ik een buzzer
[SC] Minimalismequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
OK, wie geeft er ff een link waar sol zei dat peri niet hoefde te komen?
Hero!quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten aan eenieder die gaat slapen![]()
In de BB SC was er op een gegeven moment een verbod op mensen welterusten wensen meten
![]()
Die was gaaaf.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja
En die aparte man die meepostte, peter60000 of zoiets
Ik wilde deze nog even quoten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz for President en Opperstalmeesterspreek-afgevaardigde die het allemaal zo mooi tactisch kan brengen. (het hysterische overgangswijf)
en voor Koniging en Meesteres![]()
Oh, haha, nee.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, haha, nee.
Men, wat een snooze-fest vanmiddag
Nou ja, dat papiertje is iig binnen en ik ben nu gediplomeerd ingenieur
Die gaat in stukjes. Naar iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
kusjekroel voor Lein. Wat kook jij de 5e?
En hoe zit het met de dobosh-taart?
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet makenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
kusjekroel voor Lein. Wat kook jij de 5e?
En hoe zit het met de dobosh-taart?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Jezus.
Kon het nog meer down low?
Je bent een ingenieur chick. EEN INGENIEUR !
Sweet mother of jesus, je pwnd menig heerschap, stijgt uit boven je soortgenoten en je kunt technologische onvolkomenheden opsporen en oplossen, en daarbij een creme brulee maken.
Alsjeblieft zeg!!!!!!!!!!!!!!!
Can't wait.quote:
RTL 5 heeft nu piemels zat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:49 schreef golfer het volgende:
TV-Kijk-tip 1: Glastonbury-popfestival op de BBC
TV-Kijk-tip 2: (erecte) piemels op de VPRO op Ned2 om 0:30
Ben je wijs... Je eendenborst was erg lekker. En op het gebied van ontbijt-fruitsalades ben je een uitblinker. Om over je koekjes nog maar niet te beginnen. Kortom, 3 uit 3 met de kookervaringen met Leinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet maken![]()
omdat ik gewoon écht niet kan koken
Kijk, dat is de juiste instelling.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Hellow darlings,net thuis, teruglezen zien we nog wel .. eerst eens mijn aankopen bewonderen, een limoncello nemen en tevreden zijn over de mr, mezelf, de aankopen, het etentje en t leven..
salute
nou golfer: kom maar met je antwoord op bovenstaande quotequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers, maar er is niks
Sorry hoor, maar ik zou zelf George Clooney mn bed uit slaan als ie met zo'n ding aan kwam zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
En neuken sla ik vandaag over
Kijk eens naar links?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers, maar er is niks
Hij is al ingekopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef latislos het volgende:
[..]
nou golfer: kom maar met je antwoord op bovenstaande quote
Hebbesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen meer) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarden
En nu: limoncello en voor wie t wil een dikke
Hobbesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen meer) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarden
En nu: limoncello en voor wie t wil een dikke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |