Ben je wijs... Je eendenborst was erg lekker. En op het gebied van ontbijt-fruitsalades ben je een uitblinker. Om over je koekjes nog maar niet te beginnen. Kortom, 3 uit 3 met de kookervaringen met Leinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet maken![]()
omdat ik gewoon écht niet kan koken
Kijk, dat is de juiste instelling.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Hellow darlings,net thuis, teruglezen zien we nog wel .. eerst eens mijn aankopen bewonderen, een limoncello nemen en tevreden zijn over de mr, mezelf, de aankopen, het etentje en t leven..
salute
nou golfer: kom maar met je antwoord op bovenstaande quotequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers, maar er is niks
Sorry hoor, maar ik zou zelf George Clooney mn bed uit slaan als ie met zo'n ding aan kwam zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier
En neuken sla ik vandaag over
Kijk eens naar links?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers, maar er is niks
Hij is al ingekopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef latislos het volgende:
[..]
nou golfer: kom maar met je antwoord op bovenstaande quote
Hebbesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen meer) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarden
En nu: limoncello en voor wie t wil een dikke
Hobbesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen meer) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarden
En nu: limoncello en voor wie t wil een dikke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |