Ja, later, hij was eerst drummerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:57 schreef ColdFeet het volgende:
Als jij het zegt...
Phil Collins is van Genesis, toch?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:06 schreef ColdFeet het volgende:
Peter Gabriel ook?
Ik herken de stem van Phil Collins wel als ik m op de radio hoor; die man doet me altijd denken aan Disney-films
Als ik dat nummer hoor, krijg ik heel ergquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:11 schreef latislos het volgende:
![]()
geweldige clips waren dat. Volgens mij ook de duurste rond die tijd (ook Michael J)
Andre Hazes.quote:
Maar ik weet wel weer dat Stefano Landi en Gregorio Allegri tegelijkertijd werden aangenomen als alt in het pauselijk koorquote:
Ik ben nog vanuit de tijd dat ene Mozart zijn auditie voor het hof moest doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik weet wel weer dat Stefano Landi en Gregorio Allegri tegelijkertijd werden aangenomen als alt in het pauselijk koor
Youtube or it didn't happenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik weet wel weer dat Stefano Landi en Gregorio Allegri tegelijkertijd werden aangenomen als alt in het pauselijk koor
En als ik Mozart en Allegri zeg, zeg jij...?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog vanuit de tijd dat ene Mozart zijn auditie voor het hof moest doen.
Nee, dan Allegriquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohnoes, mozeskriebel en terinjopie bij elkaar wat een grrrriezelllll
Dat Mozart ooit iets van hem gejat heeft, ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:21 schreef ColdFeet het volgende:
En als ik Mozart en Allegri zeg, zeg jij...?
Nee, Mozart heeft op vrij jonge leeftijd een uitvoering van Allegri's Miserere bijgewoond in de Sixtijnse Kapel. Tot die tijd was de partituur enkel 'mondeling' overgedragen van musicus op musicus en min of meer geheim.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat Mozart ooit iets van hem gejat heeft, ofzo?
Lijkt wel een 2-voor-12 vraag.
Ja, klopt. Maar het Miserere, een van zijn mooiste composities, werd dus ieder jaar uitgevoerd in de Sixtijnse Kapel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:30 schreef golfer het volgende:
Maar Allegridi was toch al een paar eeuwen voor Mozart?
Shop or it didn't happen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:29 schreef Vork het volgende:
Moet er nou werkelijk overal een roze panter in worden gestopt?
Ik vind het in dit geval nogal een verbetering eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:29 schreef Vork het volgende:
Moet er nou werkelijk overal een roze panter in worden gestopt?
Aha.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, klopt. Maar het Miserere, een van zijn mooiste composities, werd dus ieder jaar uitgevoerd in de Sixtijnse Kapel.
Eensch.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het in dit geval nogal een verbetering eigenlijk
Its not the size that matters babequote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:33 schreef Vrok het volgende:
Die panter had anders wel wat groter gemogen.
Dus dat is nou een kloon?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:33 schreef Vrok het volgende:
u vraag, wij draaienquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:33 schreef Vrok het volgende:
en dan vooral als kloon in R&Pquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:38 schreef Vrok het volgende:
Nee, ik ben een unieke user. Ik post alleen niet zo vaak.
Ik ken je nog als heel jong kikkertje.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:40 schreef Vrok het volgende:
Vroeger kwam ik overal, maar tot zo ver komt het geheugen van Fok niet, blijkbaar.
We hebben er hier een hippe C1000 bij. Supermarkt nr 4 in t winkelcentrum. Enige nadeel is dat t aan de 'verkeerde kant is'...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:16 schreef octopussy het volgende:
ja koffie![]()
Zometeen de boodschappen waar ik gisteren niet aan toe ben gekomen. Supermarkten
Hoe kan een supermarkt aan de verkeerde kant zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:26 schreef KrnKje het volgende:
[..]
We hebben er hier een hippe C1000 bij. Supermarkt nr 4 in t winkelcentrum. Enige nadeel is dat t aan de 'verkeerde kant is'...
Nou... Winkelcentrum Woensel is als een grote H, waarbij de winkels aan voetgangersgebied liggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe kan een supermarkt aan de verkeerde kant zijn?
Hoe kan een supermarkt nou hip zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe kan een supermarkt aan de verkeerde kant zijn?
quote:
Ik vind de zelfscan van AH-XL echt super...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:54 schreef octopussy het volgende:
onze c1000 heeft zelfscankassa's. Op zich prima. Ware het niet dat 8 van de 10 keer een product niet herkend wordt en er alsnog iemand bij moet komen. Kan je net zo goed naar een bevolkte kassa gaan. Verder trouwens een pima supermarkt.
Maar als het bij Albert niet zo duur was om te laten bezorgen had ik dat steeds gedaan
Ksst, studeren jij!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet studeren vandaag. Ik moet het tentamen dinsdagmiddag halen.
MOETMOETMOETMOET.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vanavond met mijn ex pizza eten in de lokale kebabzaak
succes met bijlezen, volgens mij mis je een paar topicsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
wow wow wow wow wow...
zo, eerst maar eens even douchen, bijlezen en dan eventjes aan het werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |