Daarom moet je ook geen grote mond hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mannen zijn gewoon bang dat ze hun grote mond achter de computer niet waar kunnen maken.
Ik zeg toch ook niet dat jij hem hebt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb ook geen grote mond.
Juist helemaal niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij koop jij elke dag wat....
Ik heb net Milou's kledingkast uitgeruimd, er gaat sowieso een boodschappentas vol aan kleertjes wegquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:03 schreef DarkElf het volgende:
en ondertussen heb ik alle keukenkastjes leeggehaald, schoongemaakt, spullen opgeruimd, ingeruimd en een shitload weggegooid... ..![]()
en ik vind t nog goed van mezelf ook omdat ik zo'n takkehekel heb aan keukenkastjes doen
lekker bezig dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net Milou's kledingkast uitgeruimd, er gaat sowieso een boodschappentas vol aan kleertjes weg![]()
Zomer en winter hangen gescheiden, dus gelijk ook weer wat overzicht.
Haar broeken en rokjes liggen nu in haar slaapkamer in een grote lade, dus ook dat is wat overzichterlijker
Mja en het zijn geen ribkarbonades maar van die vreselijke doorregen lillende lellen. Gatver. Lekker voor mn humeur, dit. Komend weekend heeft ze een grote BBQ maar geen tijd om de desserts te maken, wat ze dus wel beloofd had. Prima, ik mag/moet dus merengue-bodems maken. En 'iets met ei-dooiers'. Want die zouden over zijn. Maar geen tiramisu want daar is ze op uitgekeken. Ik heb het recept van CF voor Creme Brulee gekregen, besluit moeder lief toch dat ik maar chocolade tiramisu ga maken. Waarom de fuck vraagt ze dan of ik een dessert met eidooier wil bedenken? Waarom moet ik bedenken wat ik ga maken, als ze vervolgens toch iets heel anders wil??quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
Sperziebonen
Maar das wel een bummer.... zeker karbonade![]()
Sperzieboontjes kan je stoven in water met vers citroensap en citroenschijfjes ofzo, smaakt al beter
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef DarkElf het volgende:
enne ik zal je een hint geven: Je moeder is ook een vrouw.....
kwartje?
grinnik vergeet je dan niet dat je er zelf niet van moet eten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik ben echt serieus gefrustreerd nu. Ik ga zo een liefdeloze maaltijd in elkaar rammen, en ik spuug in de desserts voor de BBQ
dat zal r leren
Gooi er een paar emmers koud water overheen. Lucht op en ze gaan er meestal niet dood van.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:34 schreef DarkElf het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel jaar erop staat als je je buurkinderen die afgrijselijk lopen te krijsen buiten omlegd?
vast teveel jaar
Dat haal ik niet helaasquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gooi er een paar emmers koud water overheen. Lucht op en ze gaan er meestal niet dood van.
Maar moord: een jaar of 15 schat ik zo
Groot gelijk en neem meteen lekker vlees mee ipv die meuk die er nu ligtquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:Ik ga trouwens boodschappen doen en iets fatsoenlijks in elkaar flansen. Die sper*whatever*bonen flikker ik wel weg
OOOOHHHHH breek me de bek niet openquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat haal ik niet helaas
Maar goddamnit wat zijn kinderen soms annoying zeg
heerlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OOOOHHHHH breek me de bek niet opende buren hebben er 2, nr. 3 is in ontwikkeling en zelfs met de balkondeuren dicht en mn koptelefoon op hoor ik die monsters door de muren heen gillen, krijsen en jammeren. BAH
Ohhh ik wil ook wel even mee klagen want ik heb er ook flink de pest inquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef DarkElf het volgende:
Wat heeft iedereen t ineens naar zijn/haar zin
ehm, als ze eindelijk op bed liggen (wat tegenwoordig veel later is dan wij vroeger gingen) valt er een stilte?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:49 schreef Vork het volgende:
Aan kinderen bij mij in de buurt ook geen gebrek. Ik heb twee balkons, een voor en een achter. Volgens de vorige bewoonster was het balkon achter altijd zo lekker rustig. Wat is er in hemelsnaam rustig aan een plein vol met kinderen?
Van achter heb ik niet zoveel last tenzij ik daar buiten op het balkon wil gaan zitten. Gek genoeg zijn er nu een paar luidruchtige stukjes tuig voor op straat aan het spelen, waardoor op dit moment het achter balkon helemaal geen gek idee is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
ehm, als ze eindelijk op bed liggen (wat tegenwoordig veel later is dan wij vroeger gingen) valt er een stilte?
zaligquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:03 schreef SHE het volgende:
Ons klooster is helemaal kindvrij
Het enige geluid wat nog weleens hoorbaar is, is die van vechtende poesies of hyperende birdies.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:08 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer een werkdagje.
Even lekker eten en dan een heerlijk dutje doen.
quote:
Het breekt mijn hart op zo'n momentquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje, dat zal ook wel een belasting voor jou zijn, Mk. Vind je t niet heel moeilijk?
Ik blader net door mn agenda heen, ben erachter waarom ik zo prikkelbaar en knorrig benIk moet ongesteld gaan worden
Klopt, maar ik troost me met de gedachte dat ze het bij haar vader ook wel goed heeft, al voelt hij haar niet zo aan als ik dat doe.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:20 schreef DarkElf het volgende:
jeetje MK, das niet fijn als je je kindje zo hoort
Spanning en Sensatie: wanneer gaat ons Elfje bloeden [insert bloederige smiley]quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:28 schreef DarkElf het volgende:
als t goed is ga ik t bijna worden maar ja, net een maand gestopt met de pil dus wie weet wanneer
Maar hij heeft haar ook niet 9 maanden lang op zijn blaas en tussen zijn ribbel laten trappelen natuurlijk. Dat zijn van die dingen, die scheppen gewoon een bánd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik troost me met de gedachte dat ze het bij haar vader ook wel goed heeft, al voelt hij haar niet zo aan als ik dat doe.
hahahaha gatver, smerig ding ben je zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Spanning en Sensatie: wanneer gaat ons Elfje bloeden [insert bloederige smiley]
Ik ook van jouquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hahahaha gatver, smerig ding ben je zeg
wacht maar, misschien ben ik wel heel pmsig volgende weekquote:
Ik ben één grote bonk PMS danquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wacht maar, misschien ben ik wel heel pmsig volgende week![]()
(nooit last van gehad trouwensook geen chocoladekicks..
)
Lol, ik wilde eerst wat anders typen. Vandaar dat het op het late tijdstip niet helemaal lekker meer ging.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Frisse moetFreudian slip?
Tijd voor vakantie, overgehypte carriereyup
Barbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen flikker ik die vieze karbo's door de nasiOpgeruimd staat netjes.
Nasi krijg ik altijd lastig weg. Het heeft zo'n hoge verzadigbaarheidsgehalte*. Hangt er wel vanaf hoe het is klaargemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee hoor. Ik zou een barbaar zijn als ik ze weg zou flikkeren en ham- of filetlapjes door mn nasi zou jagenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:04 schreef FleshWound het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!![]()
![]()
![]()
Je krijgt net te horen dat Sharapova eruit ligt ?quote:
kook eerst die blubbers van vet eruitquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
neejoh je mot gewoon wat eerder slikkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:09 schreef DarkElf het volgende:
blijven kauwen en kauwen en kauwen tot je uitgedoogd vies vlees in je wang hebt
Ik heb mijn eindpresentatie ontzettend belachelijk goed gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Je krijgt net te horen dat Sharapova eruit ligt ?
* borisz mist wat geloof ik
Je hebt alleen Steer je naakt voorgesteld wou je zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:26 schreef FleshWound het volgende:
En ik hoefde niet eens mijn docent naakt voor te stellen
dat kan niet als je kokhalst dus dan stouw je het maar in je wangquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
neejoh je mot gewoon wat eerder slikken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat kan niet als je kokhalst dus dan stouw je het maar in je wang
(en ik denk aan mijn zusje en draadjesvlees van vroeger )
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:26 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb mijn eindpresentatie ontzettend belachelijk goed gedaan![]()
En ik hoefde niet eens mijn docent naakt voor te stellen
Ik heb hier een samsung liggen, gratis met oplader. Doe er niks meer mee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Isabeau het volgende:
iemand hier die heel toevallig een mitsubishi tlefoon heeft of had?
(mijn lader is kapot en ik wil dus een andere telefoon, maar wil wel graag even bij de nummers kunnen om ze over te nemen)
Met een speklapje kun je ook echt hele lekkere dingen klaarmaken... maar daarvoor geldt: wel een mooi dun speklapje nemen en je fantasie op de loop laten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Een schetig jurkje zag ik voorbij komen en een ranzige karbo
Doet me denken aan een BBQ in de ardennen toen mijn zus meeging, héle grote lappen spek gingen er op.
Brrrr doet u mij maar een kipsateetje.
En lein, moeders zijn ook niet te volgen soms, hoor ik wel eens
Ik vrees dat niemand dat heeftquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb hier een samsung liggen, gratis met oplader. Doe er niks meer mee.
Maar, heb geen oplader van dat andere merk voor je.
heb anders nog wel een SE voor je, kan 'm vlgnd week ook wel simlockvrij makenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat niemand dat heeftmaar ik hoop het wel te vinden. Die samsung is wel simlockvrij? Of hoe dat ook maar heet.
Ik kreeg hem van mijn schonedochter, en toen kon ik zo mijn kaartje met de hele handel erop zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat niemand dat heeftmaar ik hoop het wel te vinden. Die samsung is wel simlockvrij? Of hoe dat ook maar heet.
oh gutsquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als die wendy kids heeft, heeft onze MiMu wel gelijk
joh ze vreten toch altijd gebraden kipjes en patat met geen zelfgemaakte appelmoesquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Wat is dat trouwen topic treurig zeg
Qwea die ineens ook moet trouwen omdat Patries is getrouwd ( met Qwea's ex )
Patries die vanaf haar huwelijksreis zit te fokken
Die dikke armen in dat lijfje gepropt..terwijl ze zo hard aan het SB-en was ( met pizza elke dag )
Leven deze mensen in dezelfde wereld als ik?
Die 2 zijn sowieso raar bezig in topics.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Die dikke armen in dat lijfje gepropt..terwijl ze zo hard aan het SB-en was ( met pizza elke dag )
Jij bent toch allang een respectabele vrouw Bloes?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die 2 zijn sowieso raar bezig in topics.
Ik heb ook wel eens nogal veel meegepost in dat topic
linkje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
Qwea heeft een spastische darm
Ik heb dat mens nog nooit iets fatsoenlijks zien eten. Lees: gelezen dat ze iets fatsoenlijks at.
En dan die trouw-obsessie. Die treurige trouwerij met de mini taart met dolfijntjes. Het jurkje waar dat kind nauwelijks in past zonder op te stijgen. De berichten vanuit Egypte..want als je honeymoon op volle toeren is moet je Fok! natuurlijk alles laten weten.
Wat is dat?? Ik snap er geen flikker van.
lol, dat het Qwea's ex is wist ik niet. Ik vind het altijd zo'n goed topic om te weten te komen wat ik allemaal NIET wil op mijn eigen bruiloftquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Nou écht!. Als jij dat niet precies het tegenovergestelde doet dan kom ik je persoonlijk bitchslappen pussy!.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:37 schreef octopussy het volgende:
[..]
lol, dat het Qwea's ex is wist ik niet. Ik vind het altijd zo'n goed topic om te weten te komen wat ik allemaal NIET wil op mijn eigen bruiloft
en dan alleen omdat het eten zo lekker was op de receptiequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:42 schreef octopussy het volgende:
Ik kom op mijn huwelijksreis wel even posten SHE....speciaal voor jou![]()
Dát jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef SHE het volgende:
Een trouwerij moet toch iets ongedwongen zijn? gewoon een maf feest met alle dierbaren, zonder draaiboek, zonder bullshit, zonder plechtigheden. Gewoon alle geliefden bij elkaar, veel drank, veel eten en lots of lovin'?
Een dubbele, dus dat gaat wel lukken de komende 74 jaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
Jij bent toch allang een respectabele vrouw Bloes?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en dan alleen omdat het eten zo lekker was op de receptie
Oh maar van jou had ik ook niets anders verwacht. Jij bent een echte hippie-chick. Lot's of roll onder de rockquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dát ja
Ik heb daar ooit mijn schoenen gepost, ik denk dat men daar toen van de stoel gevallen is, tussen al die keurige witte hakjes
Had het over mijzelf octoquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
MK gaat op mijn trouwreceptie de catering doen. Ooit=over 2 maanden al.
Was ist loss?quote:
k...misunderstoodquote:
Nu alleen iemand nog zo gek krijgen. en mezelf ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
k...misunderstood
maar wa bedoel jij dan? Ga jij ook trouwen en dan MK de receptie laten cateren? of ga je met MK trouwen?
of is het een over ander prive incrowd incest dingetje?
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Jouw trouwkleding was tof bloes! De foto's van jullie huwelijk zijn sowieso tof.![]()
![]()
Ik sta daar ook in het lijstje. Maar ik post helemaal niet meer mee.![]()
Wij zijn nog niet getrouwd. En door dat topic is de lust me ook al wel weer een beetje vergaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Maar ja, life moves on, en zijn we weer volop bezig met andere dingen toch
Waar zijn jouw foto's?Of zijn die niet te bekijken online?
Is er een gat na het huwelijk? Dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja, belachelijke prijzen.. en het vallen in een gat erna![]()
Oh ja, jij bent (nog) niet getrouwd
Was het weer druk met leed vanavond? *knuf doet*quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef MissHobje het volgende:
* MissHobje is weer half bijgelezen
Borisz gefeli![]()
En al iets van PF vernomen??
Allemaal goeiedag enzo
Zo en nu een heerlijke bak yoghurt na een dag hard werken ( wat een bak ellende vanavond)
Gelukkig hoeven we niet allemaal (op dezelfde manier) te trouwen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef octopussy het volgende:
Nouja, het is toch wel een dag waar je naar toe leeft dus ik vind het niet zo gek dat er een 'gat' is. Vooral als je dan weer aan het werk moet enzoZelfde heb ik ook met vakanties.
De truc is om je niet gek te laten maken door anderen.... je trouwt niet voor anderen. Ik vind het zelf wel een goede reden om een feest te geven, maar gewoon omdat ik daar wel van houd. Niet omdat het moet.
Saaie rottentquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Trouwen, zo overrated(ehm, behalve de bruiloften waar ik naartoe ga natuurlijk
)
(en ik zou stiekem ook wel een grote bruiloft willen met alle tierelantijntjes en idioterie op de koop toe)
Was het zo'n horroravond, Hobske?
Enne, de leuke beveiliger is er niet
Wel snotverdikke! Waar is ie dan? Ziek ofzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Trouwen, zo overrated(ehm, behalve de bruiloften waar ik naartoe ga natuurlijk
)
(en ik zou stiekem ook wel een grote bruiloft willen met alle tierelantijntjes en idioterie op de koop toe)
Was het zo'n horroravond, Hobske?
Enne, de leuke beveiliger is er niet
Geen idee, ik kan moeilijk vragen waarom zij er zijn en niet x.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Wel snotverdikke! Waar is ie dan? Ziek ofzo?
Oh vast! Als je dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwen is vet leukOok als je t wel een beetje traditioneel doet
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef octopussy het volgende:
Hoorde net dat de verloofde van mijn neef is uitgetrokken bij hem en hij met een lijstje met verbeterpunten achter is gebleven![]()
Trouwlocatie zal nu wel geannuleerd worden![]()
Ik bedoel: Verbeterpunten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh vast! Als je dat leuk vindt.![]()
Maar ik kan er niet zo goed tegen als er geroepen wordt dat het allemaal zo origineel en bijzonder is als mensen de zo'n cliché bruiloft plannen. Standaard jurk, pak, taart, dagindeling, haar, kaart en dan allemaal kusjekroelen over hoe bijzonder het is.
Net als met bevallingen. Een wondertje! Ja hoor, wat jij wilt. Net als die andere 6 miljard. En die zijn ook allemaal het mooiste kindje ooit.
Oh wacht even, het is dus wel een man met een Lijst aan verbeterpunten. Hmm.quote:
Hoorde net dat de verloofde van mijn neef is uitgetrokken bij hem en hij met een lijstje met verbeterpunten achter is gebleven![]()
Ja, heb ik gelezen. Ik ben totaal niet afgunstigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef octopussy het volgende:
in de psychologie magazine van deze maand staat een stuk over afgunst
Ik heb toch ook nooit geroepen dat ik origineel was? Ik ben meer het klassieke type, in veel dingen. Muziek, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh vast! Als je dat leuk vindt.![]()
Maar ik kan er niet zo goed tegen als er geroepen wordt dat het allemaal zo origineel en bijzonder is als mensen de zo'n cliché bruiloft plannen. Standaard jurk, pak, taart, dagindeling, haar, kaart en dan allemaal kusjekroelen over hoe bijzonder het is.
Net als met bevallingen. Een wondertje! Ja hoor, wat jij wilt. Net als die andere 6 miljard. En die zijn ook allemaal het mooiste kindje ooit.
ja fout nummer 1: elkaar willen veranderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht even, het is dus wel een man met een Lijst aan verbeterpunten. Hmm.
Wtfquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:10 schreef octopussy het volgende:
![]()
BTW, dat zei ik alquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Maar ze zijn dus uit elkaar terwijl de trouwdatum al vast stond? Lullig.
Aiiiii, dat lijkt me de genadeklap, zegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja fout nummer 1: elkaar willen veranderen.
maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de moeder van mijn neef (die overigens elke dag in de winkel werkt waar mijn neef boven woont) wel mogelijk wat druk uitoefent op de relatie. Ik zou het niet aankunnen met mijn schoonmoeder elke dag.
Ja inderdaad, wat voor soort mens ben je als je je aanstaande zoiets flikt??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Nee jij niet! Maar die tutten in het trouwtopic wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit geroepen dat ik origineel was? Ik ben meer het klassieke type, in veel dingen. Muziek, bijvoorbeeld
Ik had trouwens wèl een one-of-a-kind jurk
Naja, trouwen terwijl je er niet achter staat is ook geen strak plan natuurlijk. Maar je zou toch denken dat ze dat ook wel eerder had kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat voor soort mens ben je als je je aanstaande zoiets flikt??
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Weltrusten trouwens. Isa, miss bel ik je nog vannacht
Beter nu dan na het trouwen tochquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Mannen in het roze zijn het lekkerst van allemaalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en waarom zou je je vent in godesnaam in het roze willen zien op je bruiloft??? waarom zou je je vent überhaupt ooit in het roze willen zien?!)
Ik vind het vreselijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mannen in het roze zijn het lekkerst van allemaal
Klopt. Nu weet ik niet hoe MickeyMo eruit ziet maar ik vind dat er maar weinig mannen zijn die roze kunnen hebben. En ze heeft al een paar keer gezegd dat hij een pak, een stropdas en vooral roze niet zag zitten. Maar ze heeft hem goed gedresseerd want hij schijnt overstag te zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Gut ja MiMu, Qwea wilde de groom met een zachtroze das en zelf in een superstrak broekpak toch?
Met dat voedingspatroon kan ze nooit erg slank zijn
Misschien moet je daar even mee wachten tot de pms over is. Ik heb mijn krengerigheid niet echt in bedwang deze dagen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet overweegt MiMu een link met trouwfoto's te PM'en.
Kijken of ze dan oh en ah zegt bij een witte jurk en opgestoken haar
Over een week ofzo ben ik weer heel knuffelbaar hoor. Dan wil ik ze best graag zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof niet dat ik trek heb in jouw toornige reactie op mijn clichefoto'sZe zijn op het STRAND
![]()
genomen
quote:
Mijn zus heeft 96 lessen gehad.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gefaald
Ja hoi.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
maar ik vind dat er maar weinig mannen zijn die roze kunnen hebben.
Ook dat is een meningquote:
Hm, hoe erg voor de hand liggend ook, aan die optie had ik nog niet gedacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat je nog wakker bent, Steer
En ach, je kan toch wel een beetje sluimerend verliefd zijn op een goede vriendin
Hierbij genezen verklaardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en nee, zij is absoluut niet de ware voor me. Zij was de eerste die na mijn ex -waarvan ik dacht dat het de ware was- mij weer een beetje op de kast kon jagen met het daten e.d. En mij weer een beetje verliefd kon voelen. Maar ze is absoluut niet de ware voor me.
Dus yay, ben ik nu genezen, dr. Isa?
quote:
Van jou mocht je toch niet praten tegen mensen die er niet waren?quote:
als je er maar twee hebt is dat toch al snel de helft van 'al mijn banden'quote:
Van je motor of van je fiets?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
als je er maar twee hebt is dat toch al snel de helft van 'al mijn banden'
gaat weer leuk geld kosten
Dit keer gok ik op een spijker ofzo, maar had haast dus nog neit gekeken, vanavond even op zoek naar de schuldige...quote:
oeh, dat heeft mn zusje ook net gekocht!! Gelukkig maar, want nu hebben wij haar Wii overgekochtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mijzelf een Xbox360 cadeau gedaan voor het afstuderen. En nu voel ik mij decadent omdat ik binnen 5 minuten "even" 327 euro heb uitgegeven.
Ik heb ze allebei nuquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:08 schreef Faithy het volgende:
[..]
oeh, dat heeft mn zusje ook net gekocht!! Gelukkig maar, want nu hebben wij haar Wii overgekocht
![]()
Klinkt als een uitstekend idee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh Liejannuh (@ Bluezz), zaterdag moeten we om 8 uur 's avonds in Almelo zijn. Mijn ouders wilden al heel vroeg in de middag weg, maar dat wilde ik dus niet. Hoe laat gaan we naar Dude en hoe laat naar Freecell? Ik dacht aan 's morgens museum, lunch bij Dude (is in de buurt) en dan daarna bij Freecell nog een kopje koffie drinken.
Verse. Extra kruiden: bieslook is erg lekker. Peterselie zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:07 schreef Faithy het volgende:
René heeft aangegeven pasta met zalm te willen eten...
iemand nog een receptje voor iets met een lekkere creme-fraiche-dille-saus?
nou ja.. het grote idee heb ik dus almaar gerookte of verse zalm? En nog wat extra kruiden enzo?
Tip nummer 1: neem rust. In de euforie van het moment klinkt het allemaal erg leuk. Maar neem rust. Denk na: is dit wat je echt wilt. Is dit een verbetering ten opzichte van wat je hebt (niet alleen financieel, maar juist ook qua werkomgeving et cetera).quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekend idee.![]()
Regel ik dat ik word opgepikt bij Freecell.
Help overigens! Ze willen me hebben in Amersfoort! Ik krijg vandaag een aanbod toegemaild en of ik even heel snel wil regelen dat ik zo snel mogelijk kan beginnen enzo.Alleen nu moet ik even verzinnen waar ik allemaal op moet gaan letten enzo! Ik ben helemaal niet goed in jobhoppen!
Annie, had je nou al gebeld?
pm cnkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Help overigens! Ze willen me hebben in Amersfoort! Ik krijg vandaag een aanbod toegemaild en of ik even heel snel wil regelen dat ik zo snel mogelijk kan beginnen enzo.Alleen nu moet ik even verzinnen waar ik allemaal op moet gaan letten enzo! Ik ben helemaal niet goed in jobhoppen!
Annie, had je nou al gebeld?
Dat is beterderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:35 schreef Faithy het volgende:
je hebt een koel-vries-combi gewonnen Steer
k3 komt heul nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind K3 niet zo tof, sorry.
Kom gewoon naar Zeistquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zal CNK even PM'en idd.
En tnx voor de tips Beunkster.Ik ga er iig goed over nadenken. Heb er wel een heel goed gevoel bij, zowel bij het bedrijf als bij de inhoud van het werk.
Gelukkig heb ik een toffe leidinggevende hier, die heeft me alvast verteld waar mn ontslagbrief heen moet maandag mocht ik per september weg willen.Ze is er nl maandag niet.
Owja, en Amersfoort schijnt best leuk te zijn. En anders is Utrecht of Amsterdam of iets in die omgeving een optie. Maar ik ga sowieso niet stel op sprong verhuizen.
We sms-en wel ff danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en ik zou graag mee gaan morgen naar kinderparkpop, maar ik heb een housewarming in Leek en Isa en ik gaan heel veel dingen doen in Groningen.![]()
Gewoon parkpop ga ik wel heen. Ben als het goed is om half 3 op Den Haag CS zondag.
Oh en ik wil ook taartjes eten bij duderinnetjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, en ik zou graag mee gaan morgen naar kinderparkpop, maar ik heb een housewarming in Leek en Isa en ik gaan heel veel dingen doen in Groningen.![]()
Gewoon parkpop ga ik wel heen. Ben als het goed is om half 3 op Den Haag CS zondag.
Ja uitstekend, behalve het Dude-gedeelte.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ander plan dus... chickensjit voor jouquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja uitstekend, behalve het Dude-gedeelte.Ik ben er niet rond lunchtijd. Trainen tot ongeveer 13 uur. En een lunch zou je sowieso uit de stad mee moeten nemen. Ik lunch nooit thuis.
![]()
Dus óf een ander plan, of een raincheck.
Ja, die. Goede keuze? En die Oreo ook?quote:
Isa heeft hier zelfs al eens gelogeerd hoor. Dus dat valt dan denk ik wel mee, met de chickenshit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ander plan dus... chickensjit voor jou
die man?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, die. Goede keuze? En die Oreo ook?
Nyn? hoe kon die vrouw langslopen dan?
Have fun!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik lees morgen wel bij, ga zo hardlopen en dan naar een bruiloft!
Vind je? Beetje aandachtshoer, zoals we dat zo subtiel verwoorden op Fok!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, maar dat had ik niet erg gevonden want zij is wel tof!
Daar zijn hetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:Hallo en doei allemaal, ik ga aankleden om samen met oma bij van der Valk te lunchen
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vind je? Beetje aandachtshoer, zoals we dat zo subtiel verwoorden op Fok!
Ik vind jou inieder geval toffer.
Hehehehehe, gaan we regelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja uitstekend, behalve het Dude-gedeelte.Ik ben er niet rond lunchtijd. Trainen tot ongeveer 13 uur. En een lunch zou je sowieso uit de stad mee moeten nemen. Ik lunch nooit thuis.
![]()
Dus óf een ander plan, of een raincheck.
Geen idee wat ie deed, iets vastmaken aan de railing ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik dacht echt dat je vrouw schreef
Wat deed die man daar dan?
FOK!ken bedoel je?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:49 schreef AKnynke het volgende:
En vanaf vanavond leen ik de laptop van m'n zusje, dus dan kan ik thuis ook weer een beetje contact met de buitenwereld houden..
Waaat, is het over met z'n wereldberoemde chick?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb gister bij Ron Blaauw gegeten, met dank aan Euc-!
Zo supergeweldiglekker!!!!
eigenlijk bedoelde ik vooral werken, maar k zal vast ook een beetje fok!en. Vanvaond trouwens neit... d'r komt een manspersoon voor me koken..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:50 schreef KrnKje het volgende:
[..]
FOK!ken bedoel je?!![]()
*heb m'n blog weer leven in geblazen*
*klikt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:50 schreef KrnKje het volgende:
[..]
FOK!ken bedoel je?!![]()
*heb m'n blog weer leven in geblazen*
Niet eens?quote:
Oowh, manspersoon in de zin van een mogelijkequote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk bedoelde ik vooral werken, maar k zal vast ook een beetje fok!en. Vanvaond trouwens neit... d'r komt een manspersoon voor me koken..
Ik heb zo het idee dat hij er meer van verwacht dan ik. Vorig weekend op Hajraa met hem gezoend. Pijnstillers en alcohol zorgen ervoor dat je rare dngen gaat doen...Maar hij is opzich best tof..denk ik...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:57 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Oowh, manspersoon in de zin van een mogelijkeof gewoon een *insert smilie van vriendschap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |