abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59687711
Hoe denken de vrouwen hier over een man met een kind bij een ex-vriendin?
Mannen mogen ook reageren natuurlijk
  Eindredactie Games woensdag 25 juni 2008 @ 21:29:00 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_59687756
Ik heb geen idee hoe vrouwen daar over denken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:33:58 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59687918
Ligt aan de vriend en aan de kinderen he.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59688310
Ik zit er niet op te wachten, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet zo'n fan ben van kinderen.
Proud property of hollander172
pi_59688327
Pak de zaag maar vast Rosa!
Rot signature
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:50:42 #6
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59688482
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:33 schreef Vivi het volgende:
Ligt aan de vriend en aan de kinderen he.
Dus als het een hele lieve gozer is en de kinderen helemaal fantastisch zijn sta je ervoor open?

Ik zou absoluut niet een relatie willen aangaan met een dame met kinderen... maar goed. Ik kan me voorstellen dat iemand zo verliefd is dat die er toch voor gaat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_59688560
Sorry, geen ervaring mee.
pi_59689321
Mijn man heeft kinderen uit een eerder huwelijk en ik heb een kind uit een eerder huwelijk.
Dat wisten we van te voren en heben we dus ook bewust voor gekozen.
Als je weet dat je nieuwe partner kinderen heeft, neem je daar genoegen mee of je zoekt vrolijk verder naar een kinderloze partner.
En wil je verder met een partner die kinderen heeft, zul je hen net zo hard moeten accepteren, anders zal het nooit werken.
this bitch bites
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:10:29 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59689409
Bij een leuke man een uitdaging, bij een stomme man een mooi excuus.
't Kan vriezen en het kan dooien. En als er 1 ouwe koe in de sloot ligt, maakt de zwaluw nog geen zomer. Tenslotte.

Maar jij hebt een leuke man met kind bij een ex-vriendin op het oog?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59689564
Ik heb een man met 2 kinderen uit een vorige relatie. Twee schatten van meiden van 14 en 17
pi_59689694
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:45 schreef Anubis1984 het volgende:
Ik zit er niet op te wachten, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet zo'n fan ben van kinderen.
Wat zij zegt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59689732
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:10 schreef Copycat het volgende:
Bij een leuke man een uitdaging, bij een stomme man een mooi excuus.
't Kan vriezen en het kan dooien. En als er 1 ouwe koe in de sloot ligt, maakt de zwaluw nog geen zomer. Tenslotte.

Maar jij hebt een leuke man met kind bij een ex-vriendin op het oog?
Uiteraard stel ik de vraag niet voor niets
Ik ken een man die best leuk is en hij heeft dus een kind. Ik ben (nog) niet verliefd op hem...ik onderdruk mijn gevoelens totdat ik weet hoe ik rationeel over een man met een kind denk. Dus of ik bereid zou zijn om daar voor te gaan...
pi_59689734
Minder erg dan een vrouw met (een) kind(eren), maar toch niet alles.

Besef dat je altijd op de tweede plaats zal komen. Kinderen komen op nummer 1. Ik zou daar niet meer kunnen leven. Jij wel? Doen!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 22:28:13 #14
5428 crew  miss_sly
pi_59690136
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef El_Matador het volgende:
Minder erg dan een vrouw met (een) kind(eren), maar toch niet alles.
Waarom is dat minder erg?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:29:11 #15
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59690175
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een man met 2 kinderen uit een vorige relatie. Twee schatten van meiden van 14 en 17
Kan het zijn dat dat verhaal me bekend voorkomt uit een vorig topic?
pi_59690280
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef rosaatje het volgende:

[..]

Uiteraard stel ik de vraag niet voor niets
Ik ken een man die best leuk is en hij heeft dus een kind. Ik ben (nog) niet verliefd op hem...ik onderdruk mijn gevoelens totdat ik weet hoe ik rationeel over een man met een kind denk. Dus of ik bereid zou zijn om daar voor te gaan...
Hoe vaak is het kind bij hem? 1x in de 2 weken een weekendje of co-ouderschap zit nogal een verschil in.
pi_59690328
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom is dat minder erg?
Omdat vrouwen van nature een sterkere band hebben met diegene die 9 maanden bij haar binnen heeft gezeten. Niet dat mannen kinderen "voor erbij" nemen, maar de band bij een vrouw is doorgaans gewoon sterker en daar kom je dus moeilijker tussen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_59690407
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Kan het zijn dat dat verhaal me bekend voorkomt uit een vorig topic?
Ik zou het niet weten, moet je mijn posthistory even tjekken
Maar weet wel dat ik er nooit uitgebreid over gepost heb, zelfs niet in cul-sc waar ik het meeste te vinden ben

edit: ik weet al welk topic je bedoelt, was in OUD

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2008 22:34:40 ]
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:35:21 #19
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59690646
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, moet je mijn posthistory even tjekken
Maar weet wel dat ik er nooit uitgebreid over gepost heb, zelfs niet in cul-sc waar ik het meeste te vinden ben

edit: ik weet al welk topic je bedoelt, was in OUD
Ik wil vrijheid in mijn relatie..

pi_59690758
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hoe vaak is het kind bij hem? 1x in de 2 weken een weekendje of co-ouderschap zit nogal een verschil in.
Nee, hij ziet haar niet zo vaak...en ook dat zet me aan het denken. Echter weet ik niet exact wat de reden hiervan is...
pi_59690904
quote:
Dat ben ik niet En het gaat over de kinderen van mijn partner, dat zijn dus niet mijn kinderen
Ik heb zelf een dochter van 7 jaar.
pi_59691220
Dit topic bedoelde ik: Pubers! (SeaOfLove was mijn vorige account) lees net dat ze 13 en 16 zijn trouwens, maar de jongste wordt over een paar weken 14 dus.
pi_59691341
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:36 schreef rosaatje het volgende:

[..]

Nee, hij ziet haar niet zo vaak...en ook dat zet me aan het denken. Echter weet ik niet exact wat de reden hiervan is...
Dat kom je vanzelf wel te weten als het goed is. Als er serieuze shit is geweest zal hij dat niet gelijk aan de grote klok hangen, is natuurlijk wel iets heel persoonlijks/privé's.
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:46:07 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59691387
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dus als het een hele lieve gozer is en de kinderen helemaal fantastisch zijn sta je ervoor open?

Ik zou absoluut niet een relatie willen aangaan met een dame met kinderen... maar goed. Ik kan me voorstellen dat iemand zo verliefd is dat die er toch voor gaat.
De vader van mijn zoon heeft al twee kinderen uit en eerder huwelijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:03:46 #25
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59692157
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat ben ik niet En het gaat over de kinderen van mijn partner, dat zijn dus niet mijn kinderen
Ik heb zelf een dochter van 7 jaar.
Dacht dat jij misschien de wederhelft in dat verhaal was, vandaar
pi_59692616
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:03 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dacht dat jij misschien de wederhelft in dat verhaal was, vandaar
Jah zag later toen ik de OP las dat de TS een man is.
Maar ik heb pas een jaar met mijn vriend, en hij is meer dan 10 jaar ofzo van de moeder van zijn kinderen af
En de TS heeft 2 zoons, en mijn vriend 2 meiden
pi_59692682
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat vrouwen van nature een sterkere band hebben met diegene die 9 maanden bij haar binnen heeft gezeten. Niet dat mannen kinderen "voor erbij" nemen, maar de band bij een vrouw is doorgaans gewoon sterker en daar kom je dus moeilijker tussen.
Die daar binnen heeft gezeten,...
hmmz dus ook met een ex bedoel je ?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_59692691
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:31 schreef El_Matador het volgende:
en daar kom je dus moeilijker tussen.
Als je van tevoren al gaat bekijken hoe je ertussen moet komen, laat dan maar. Zoals hierboven al gezegd, je bent altijd nummer twee.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 26 juni 2008 @ 03:01:30 #29
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_59695916
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als je van tevoren al gaat bekijken hoe je ertussen moet komen, laat dan maar. Zoals hierboven al gezegd, je bent altijd nummer twee.
Ik snap dat "nummer 2" nooit zo, als jullie samen kids krijgen, sta je dan ook op "nummer 2"?
Zou je dat dan ook een probleem vinden? Een kind "van een ander" kan net zoveel gaan betekenen als een kind van jezelf. Gelukkig hebben wij hier geen nummers thuis. Ik hou van mijn man, ik hou van de kids, en zij van mij (of pretenderen dit ).

En als 'ie kinderen had gehad, had ik dat prima gevonden
Dunkelheit
pi_59696098
Nope, ik hoef hem niet.
pi_59696928
Ik zou het uitermate onacceptabel vinden en de man dus niet als relatiemateriaal voor mij beschouwen. Maar dat komt omdat ik (jonge) kinderen, op een enkele uitzondering na, buitegengewoon irritant vind en zelf ook een zeer sterke anti-kinderwens heb. Verder wil ik ook graag helemaal in mijn eentje op de absolute nummer 1 plaats staan, en ook dat gaat niet met kinderen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_59697070
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 03:01 schreef Insania het volgende:

[..]

Ik snap dat "nummer 2" nooit zo, als jullie samen kids krijgen, sta je dan ook op "nummer 2"?
Zou je dat dan ook een probleem vinden? Een kind "van een ander" kan net zoveel gaan betekenen als een kind van jezelf. Gelukkig hebben wij hier geen nummers thuis. Ik hou van mijn man, ik hou van de kids, en zij van mij (of pretenderen dit ).
Uiteindelijk waarschijnlijk wel, maar de eerste jaren ben je nummer 2. Dat moet je maar net willen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_59713810
Als het een leuke vent is en er geen grote problemen spelen rondom het kind en de ex-relatie dan zou ik het wel een kans geven. Ik wil echter niet betrokken worden in een exengevecht, of iedere twee weken een kutkoter hebben.
Hangt dus van een aantal factoren af, maar ik zou het niet uit de weg gaan.
uit een aspergernest
pi_59715141
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:23 schreef wendytje het volgende:
Als het een leuke vent is en er geen grote problemen spelen rondom het kind en de ex-relatie dan zou ik het wel een kans geven. Ik wil echter niet betrokken worden in een exengevecht, of iedere twee weken een kutkoter hebben.
Hangt dus van een aantal factoren af, maar ik zou het niet uit de weg gaan.
Jij hebt zelf toch ook kutkoters? Wat boeit die ene eens in de twee weken dan?
pi_59715340
quote:

[..]

Die kans is wel levensgroot aanwezig, ja .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_59715365
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jij hebt zelf toch ook kutkoters? Wat boeit die ene eens in de twee weken dan?
wtf
pi_59715689
quote:

[..]

Op een bepaald vlak wel (de liefde van een moeder voor haar kind is nou eenmaal groter dan voor een zaaddonor -evolutionair gezegd-).

Maar het voordeel van een kind als stel krijgen dan wel adopteren, is dat je alles van het kind samen meemaakt waardoor de band zoveel sterker wordt. Als je als man instapt in een vrouwenleven-met-kind, zal je dat nooit bereiken.

Dat lijkt mij een onhoudbare situatie. Ik zou dus geen vriendin willen die al een kind heeft.

pi_59715812
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op een bepaald vlak wel (de liefde van een moeder voor haar kind is nou eenmaal groter dan voor een zaaddonor -evolutionair gezegd-).

Maar het voordeel van een kind als stel krijgen dan wel adopteren, is dat je alles van het kind samen meemaakt waardoor de band zoveel sterker wordt. Als je als man instapt in een vrouwenleven-met-kind, zal je dat nooit bereiken.

Dat lijkt mij een onhoudbare situatie. Ik zou dus geen vriendin willen die al een kind heeft.
omg
pi_59715896
Wat bedoel je?

donderdag 26 juni 2008 @ 21:34:41 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_59715899
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor dat ik dit van je aanneem wil ik een gedegen onderzoek met een bron en cijfers die dit onderbouwd. Wat een flauwekul is dit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_59715926
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

Voor dat ik dit van je aanneem wil ik een gedegen onderzoek met een bron en cijfers die dit onderbouwd. Wat een flauwekul is dit.
Hoe kan een "onderzoek met bron en cijfers" nou gevoelens verklaren man.

Niks flauwekul. Heel (bio)logisch.

pi_59716030
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

Megumi
pi_59716120
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kan een "onderzoek met bron en cijfers" nou gevoelens verklaren man.

Niks flauwekul. Heel (bio)logisch.
wtf dan al die debiele antwoorden van jou en de rest

Het is maar net wat hoe je als mama en papa er tegenoverstaat en er naar handelt
pi_59716146
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef henkway het volgende:

[..]

wat hij zegt
Daar zal ZE blij mee zijn
pi_59717125
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

wtf
Nou ja.. Ik bedoel; zoals ze het zegt klinkt het alsof een het kind van een partner een van de ergste dingen is die je kunnen overkomen. "Vreselijk zo'n 'kutkoter' uit een eerdere relatie!"
Als je zelf geen kinderen hebt en wilt kan ik daar wel inkomen maar ik snap die houding niet zo goed van iemand die zelf ook kinderen heeft lopen.
pi_59717260
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nou ja.. Ik bedoel; zoals ze het zegt klinkt het alsof een het kind van een partner een van de ergste dingen is die je kunnen overkomen. "Vreselijk zo'n 'kutkoter' uit een eerdere relatie!"
Als je zelf geen kinderen hebt en wilt kan ik daar wel inkomen maar ik snap die houding niet zo goed van iemand die zelf ook kinderen heeft lopen.
Een kind (en mijn kinderen ook, zou ik een andere relatie aangaan) maakt een groot deel uit van het leven vannde partner. Logisch dat het kind dan meeweegt in de beslissing. Heb je om het weekend gezeik met het kind, of de ex, dan moet het wel een HELE leuke vent zijn, als je relatie daartegen bestand is. Het gaat mij dus niet om een kind, maar om alles wat zo'n kind zou kunnen meebrengen.
Ik zei toch dat ik niet nee zou zeggen bij voorbaat?
uit een aspergernest
pi_59717444
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:11 schreef wendytje het volgende:

[..]

Een kind (en mijn kinderen ook, zou ik een andere relatie aangaan) maakt een groot deel uit van het leven vannde partner. Logisch dat het kind dan meeweegt in de beslissing. Heb je om het weekend gezeik met het kind, of de ex, dan moet het wel een HELE leuke vent zijn, als je relatie daartegen bestand is. Het gaat mij dus niet om een kind, maar om alles wat zo'n kind zou kunnen meebrengen.
Ik zei toch dat ik niet nee zou zeggen bij voorbaat?
Ah, je bedoelde dat je er niet op zou zitten te wachten áls het kind een kutkoter zou zijn. Ik begreep dat je het kind van een eventuele partner bij voorbaat al een kutkoter noemde.
Zoals jij het bedoelde klinkt het inderdaad logischer.
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:56:13 #49
219848 Aerius
vierkant eitje.
pi_59719028
is toch niks raars aan?
pi_59719920
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:56 schreef Aerius het volgende:
is toch niks raars aan?
Waar is niks raars aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')