Dus als het een hele lieve gozer is en de kinderen helemaal fantastisch zijn sta je ervoor open?quote:
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:45 schreef Anubis1984 het volgende:
Ik zit er niet op te wachten, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet zo'n fan ben van kinderen.
Uiteraard stel ik de vraag niet voor nietsquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:10 schreef Copycat het volgende:
Bij een leuke man een uitdaging, bij een stomme man een mooi excuus.
't Kan vriezen en het kan dooien. En als er 1 ouwe koe in de sloot ligt, maakt de zwaluw nog geen zomer. Tenslotte.
Maar jij hebt een leuke man met kind bij een ex-vriendin op het oog?
Waarom is dat minder erg?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef El_Matador het volgende:
Minder erg dan een vrouw met (een) kind(eren), maar toch niet alles.
Kan het zijn dat dat verhaal me bekend voorkomt uit een vorig topic?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een man met 2 kinderen uit een vorige relatie. Twee schatten van meiden van 14 en 17![]()
Hoe vaak is het kind bij hem? 1x in de 2 weken een weekendje of co-ouderschap zit nogal een verschil in.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Uiteraard stel ik de vraag niet voor niets![]()
Ik ken een man die best leuk is en hij heeft dus een kind. Ik ben (nog) niet verliefd op hem...ik onderdruk mijn gevoelens totdat ik weet hoe ik rationeel over een man met een kind denk. Dus of ik bereid zou zijn om daar voor te gaan...
Omdat vrouwen van nature een sterkere band hebben met diegene die 9 maanden bij haar binnen heeft gezeten. Niet dat mannen kinderen "voor erbij" nemen, maar de band bij een vrouw is doorgaans gewoon sterker en daar kom je dus moeilijker tussen.quote:
Ik zou het niet weten, moet je mijn posthistory even tjekkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan het zijn dat dat verhaal me bekend voorkomt uit een vorig topic?
Ik wil vrijheid in mijn relatie..quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, moet je mijn posthistory even tjekken![]()
Maar weet wel dat ik er nooit uitgebreid over gepost heb, zelfs niet in cul-sc waar ik het meeste te vinden ben
edit: ik weet al welk topic je bedoelt, was in OUD![]()
Nee, hij ziet haar niet zo vaak...en ook dat zet me aan het denken. Echter weet ik niet exact wat de reden hiervan is...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe vaak is het kind bij hem? 1x in de 2 weken een weekendje of co-ouderschap zit nogal een verschil in.
Dat ben ik nietquote:
Dat kom je vanzelf wel te weten als het goed is. Als er serieuze shit is geweest zal hij dat niet gelijk aan de grote klok hangen, is natuurlijk wel iets heel persoonlijks/privé's.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:36 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Nee, hij ziet haar niet zo vaak...en ook dat zet me aan het denken. Echter weet ik niet exact wat de reden hiervan is...
De vader van mijn zoon heeft al twee kinderen uit en eerder huwelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus als het een hele lieve gozer is en de kinderen helemaal fantastisch zijn sta je ervoor open?
Ik zou absoluut niet een relatie willen aangaan met een dame met kinderen... maar goed. Ik kan me voorstellen dat iemand zo verliefd is dat die er toch voor gaat.
Dacht dat jij misschien de wederhelft in dat verhaal was, vandaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat ben ik nietEn het gaat over de kinderen van mijn partner, dat zijn dus niet mijn kinderen
![]()
Ik heb zelf een dochter van 7 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |