Nee hoor. We hebben een inpandige fietsenstalling en ik kan ook best vegetarisch kokenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wil dan alvast voor volgend jaar even een bezoekje plannen. Ik kom dan wel per fiets, maar ik neem aan dat dat geen probleem is.
geen probleem, je kan je fiets binnen kwijt in de 'stalling'.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wil dan alvast voor volgend jaar even een bezoekje plannen. Ik kom dan wel per fiets, maar ik neem aan dat dat geen probleem is.
En dat is een reden om het bovenstaande maar door te strepen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:29 schreef latislos het volgende:
geen probleem, je kan je fiets binnen kwijt in de 'stalling'.![]()
oh, ik zag niet dat we al op een nieuwe pagina zaten (althans ik, kheb 20 posts per pagina)
als CF het 7 minuten eerder ook al zeiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:31 schreef Vork het volgende:
[..]
En dat is een reden om het bovenstaande maar door te strepen?
slaaplekker Oranjegek!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:37 schreef Vork het volgende:
Met andere woorden, ik zit hier dus zo nog in m'n eentje? Nou dan denk ik dat ik ook maar het bed op ga zoeken.
Hoiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:37 schreef Vork het volgende:
Met andere woorden, ik zit hier dus zo nog in m'n eentje? Nou dan denk ik dat ik ook maar het bed op ga zoeken.
We zitten nog naar de BBC naar het Glastonbury-festival te kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh kijk eens! De familie golferbluezz is ook nog in het land der levenden!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef ColdFeet het volgende:
Hmmm, nooit van gehoord, golfer. Maar ik ben dan ook volkomen kansloos als het gaat om contemporary music; ik zou geen een nummer van Genesis kunnen noemen, bijvoorbeeld
* latislos genesis aanzetquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:56 schreef ColdFeet het volgende:
Hmmm, nooit van gehoord, golfer. Maar ik ben dan ook volkomen kansloos als het gaat om contemporary music; ik zou geen een nummer van Genesis kunnen noemen, bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |