quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:@ Beunk: je meent toch niet echt dat jij een baan zo ongelooflijk rationeel benadert? Where's the passion, man? Er is toch wel iets meer dan een netto-salaris en een stationmodel leasebak?
CF zit voor een prutsalaris overuren te werken. Lovin' it 
De vraag was waar ze op moet letten.
Dat ze let op passie en of het wat is et cetera mag je veronderstellen. Ik probeer juist aan te geven waar ze op moet letten als ze haar huidige situatie af wil zetten tegen haar toekomstige situatie.
Overigens begin ik zelf altijd met werkplezier. Dat is voor mij nummer 1. Dan komt er een tijdje niets en dan komt achtereenvolgens doorgroeimogelijkheden, studiemogelijkheden, salaris en emolumenten en secundaire voorwaarden.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef SHE het volgende:[..]
Juist.
Negeren, overheen lullen en proberen weg te moffelen.
Ik kan er niks mee,
En als iemand je niets heeft misdaan, zie ik het nut er ook niet van in iemand een kutkind te noemen.
maar goed, Golf is dan ook een chagerijnige ouwe jood soms en dat begrijp ik dan weer wel.
Maar de bijna dwangmatige manier waarop we hier óneffenheden proberen weg te bonjouren is natuurlijk wel een beetje mesjogge.
Waarom zou je er iets mee willen doen?
Persoonlijk voel ik die behoefte niet.
Ik steek mijn energie liever in andere dingen.
Normaliter probeer ik zo open-minded mogelijk te zijn. Maar daarbij probeer ik wel te zeggen waar het op staat. En ik zal ook zeker niet nalaten mijn eigen mening te geven (hoewel ik ook vaak niet reageer, maar wellicht nog niet vaak genoeg).
Als er iets voorvalt tussen MeMo en Golfer of tussen SOL en PeRi of tussen SOL en PF, dan vind ik het primair een zaak van die personen. En niet een zaak van mij. Je mag veronderstellen dat we met een groep volwassen mensen (de een wat meer dan de ander) bij elkaar zijn en met elkaar spreken.
Pas zodra het de spuigaten uitloopt zal ik er wellicht eens wat van zeggen.
quote:
Mag ik je als tip meegeven om eens naar een Eizo te gaan kijken? Ik heb al bijna 5 jaar lang zo'n scherm (in september 5 jaar, en dan verloopt de garantie pas...) en dat is nog steeds net zo perfect als in het begin (ondanks zeer intensief gebruik). En toen stak ie al met kop en schouders uit boven de rest op de markt. Ook qua prijs, overigens. Maar dat is ie zéker waard.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel