Oke, oke...ik duik de keuken wel weer in.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Er komt geen kop in vandaag, ik wil iets te EEEEHHHEEEETTTEENNNNN.
Ik zal 't met liefde eens voor je makenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er komt geen kop in vandaag, ik wil iets te EEEEHHHEEEETTTEENNNNN.
Creme brulee of zo
Ik heb niet mijn hart gelucht om te rellen. En ik zou het enorm teleurstellend vinden als dat zo werd opgevat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:58 schreef DarkElf het volgende:
oh enne ik ben niet van de internet rellen ( niet meer dan voor wie mijn notes kent) tis allemaal zo makkelijk via je schermpje om " ff"je hart te luchten of te snauwen maar in the end ken je de mensen vaak niet eens en heeft t totaal geen waarde
En nu: limoncello en voor wie t wil een dikke
Ik moet er nog vrij veel in ontdekken, maar tot nu toe ben ik er wel tevreden over en nog belangrijker: mijn nieuwe PC is razendsnel en loopt (geruisloos) als een zonnetje.quote:
darling als ik jou bedoel dan zeg ik welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb niet mijn hart gelucht om te rellen. En ik zou het enorm teleurstellend vinden als dat zo werd opgevat.
Ja, foto maken als ik net mij sta uit te sloven in de keuken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, dus wat ie zit te lullen weet ik ook niet![]()
[ afbeelding ]
SHE, chill! We vinden je allemaal lief. Kom je morgen eten?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb niet mijn hart gelucht om te rellen. En ik zou het enorm teleurstellend vinden als dat zo werd opgevat.
Vezels en water.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw, SHE, mag ik je hier wat vragen over voeding? (zo ja: mooi. zo nee: ik doe het lekker toch)
'Een vriendin van me' () heeft nogal problemen met haar stoelgang. Ze zoekt zelf de oorzaak bij zowel stress als voeding. Nu is ze op het idee gekomen om (vrij radicaal, maarja) het vlees uit haar dieet te schrappen en dat te vervangen door noten en groenten. Ook kaas laat ze nu staan. Wat is jouw mening over deze keuze?
geen nieuwe monitor er bij genomen???quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, dus wat ie zit te lullen weet ik ook niet![]()
[ afbeelding ]
Nee, het geld was deze maand een beetje op na een nieuwe breedbeeld TV, nieuwe PC en nieuwe videocamera.quote:
hoho, die videocamera wordt niet door jou betaaldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het geld was deze maand een beetje op na een nieuwe breedbeeld TV, nieuwe PC en nieuwe videocamera.
Komt nog wel een keer binnenkort als ik mijn bonus weer binnen heb.
dag dagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij mijn bedwaar ik nu echt echt echt in ga
allemaal
Daar heeft ze in alle opzichten gelijk in.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw, SHE, mag ik je hier wat vragen over voeding? (zo ja: mooi. zo nee: ik doe het lekker toch)
'Een vriendin van me' () heeft nogal problemen met haar stoelgang. Ze zoekt zelf de oorzaak bij zowel stress als voeding. Nu is ze op het idee gekomen om (vrij radicaal, maarja) het vlees uit haar dieet te schrappen en dat te vervangen door noten en groenten. Ook kaas laat ze nu staan. Wat is jouw mening over deze keuze?
goed zo, wel opletten hoor bij die ouwe knarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef latislos het volgende:
[..]
hoho, die videocamera wordt niet door jou betaald
MeMo, wacht 's. PM me eens je MSN?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij mijn bedwaar ik nu echt echt echt in ga
allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |