Ja, goed hè!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:32 schreef Californium het volgende:ik sta in de OP
En ik heb een goed doel
![]()
Coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, goed hè!Als je iets anders wil hebben, moet je het maar ff zeggen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:04 schreef Abbadon het volgende:
pffff....net terug van les 12, en dat ging me een potje matig....harde wind, en vanaf het begin brandende enkels....maar volgehouden! zo eens kijken wat m'n nike+ zegt...
Netjes toch!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:06 schreef Abbadon het volgende:
zelfs iets beter dan de vorige keer...
hmmz....het zal wel
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Netjes toch!Ik denk dat ik straks ook nog ff ga. Het is er deze week nog niet van gekomen, door drukte met studie, wel ff zin in
Rust houden dit weekend, ga het niet forceren!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jaben best tevreden...maar die brandende enkels...voelt niet echt goed
mijn kuitspieren voelen constant licht gespannen...misschien zijn ze in de groeiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rust houden dit weekend, ga het niet forceren!
loop ze!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er uit, ik ga lekker lopen!![]()
Tot straks!
zo...eindsprintje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn heerlijke run van vanavond: Hier te bekijken
Een totale afstand van 5,41 km in een tijd van 35'13" wat resulteert in een gemiddelde van 6'30"/km
Het wordt hier een beetje een Nike-promotie topic (ja eer-ik en vrolijke frits, nu wil ook ik meeprofiteren van jullie Nike-inkomsten, dus kom maar op), maar kijk hier maar voor die Nike+ spullenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
Hoe doe je dat met die nike+ dingen? Hebben jullie daar speciale apparatuur voor?
Ja, een sensor, een ontvanger (voor in je iPod) en een sportband, en daarbij ook nog Nike+ schoenen. Maar goed, ik ben geheel in het Nike gestoken. Maar je kunt ook een Sportband van Nike+ kopen die dezelfde dingen bijhoudt als de Nike+ iPod kit. Voor ervaringen van het eerste moet je bij mij zijn. Voor ervarigen met die sportband bij eer-ik. Maar hij is een weekendje weg, dus dat wordt maandagquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
Hoe doe je dat met die nike+ dingen? Hebben jullie daar speciale apparatuur voor?
Ik pas het zo aan, hoever ben je en wat is je doel?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:02 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik wil ook een Nike+ sportband of Ipod-kit, maar moet nog een paar dagen wachten. En als er nieuwe lopers bij zijn; waarom sta ik nog steeds onderaan de lijst?!![]()
Nee joh, was een geintje. Bovendien kan ik hetzelf toch ook wel aanpassen, denk ik. Ik heb mijzelf immers ook zelf toegevoegd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik pas het zo aan, hoever ben je en wat is je doel?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Het wordt hier een beetje een Nike-promotie topic (ja eer-ik en vrolijke frits, nu wil ook ik meeprofiteren van jullie Nike-inkomsten, dus kom maar op), maar kijk hier maar voor die Nike+ spullen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:12 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Nee joh, was een geintje. Bovendien kan ik hetzelf toch ook wel aanpassen, denk ik. Ik heb mijzelf immers ook zelf toegevoegd.
Hebben we het morgen over, goed!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
PM anders ff, dan kunnen we even over de inkomsten-verdeling praten
Ik zou het van het weer laten afhangenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:
Eens kijken of ik morgen weer ga lopen of 2 dagen rust neem
die shop komt niet voorbij de 43% bij mij, maar ik ben wel benieuwd of er ook zoiets voor mijn iphone is. Toch wel interessant om zo al die dingen bij te houden. Heb je ook een beetje zichtbaar welk resultaat je boekt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Het wordt hier een beetje een Nike-promotie topic (ja eer-ik en vrolijke frits, nu wil ook ik meeprofiteren van jullie Nike-inkomsten, dus kom maar op), maar kijk hier maar voor die Nike+ spullen
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:47 schreef Blik het volgende:
zo dadelijk les 20 van Evy deel 2, 54 minuten hardlopen... pfff
Dat ziet er wel pittig uit ja, althans die 5 minuten 'warmlopen' dan. De rest is wel te doen. En 5'23"quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:56 schreef Marurk het volgende:
Vanavond les 19. Gaat ineens van 2 minuten warmlopen in 't begin naar 5 minuten.
Wat ik moet rennen: 5' - 1' - 6' - 2' - 7' - 2' - 8' - 1' (vet gedrukt = lopen; normaal gedrukt = wandelen) | 32 min totaal
Denk dat ik de gemiddelde snelheid van 5'23''/km die ik de vorige keer had nu niet meer haal.Maar wat langzamer moet ook kunnen.
flinke sprong inderdaad...maar op zich houdt niks om zelf even een warming up van 2 minuten te doen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:56 schreef Marurk het volgende:
Vanavond les 19. Gaat ineens van 2 minuten warmlopen in 't begin naar 5 minuten.
Wat ik moet rennen: 5' - 1' - 6' - 2' - 7' - 2' - 8' - 1' (vet gedrukt = lopen; normaal gedrukt = wandelen) | 32 min totaal
Denk dat ik de gemiddelde snelheid van 5'23''/km die ik de vorige keer had nu niet meer haal.Maar wat langzamer moet ook kunnen.
Ja vooral doe afstand uitbouwen lijkt me mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
flinke sprong inderdaad...maar op zich houdt niks om zelf even een warming up van 2 minuten te doen natuurlijkqua gemiddelde snelheid denk ik dat je wel redelijk gelijk zou moeten kunnen blijven...
Ik heb echt zin in de komende lessen, van 13 naar 18...goed opbouwen...afstand uitbouwen...heerlijk!
als je kijkt naar je gemiddelde tijd, moet je er ook rekening mee houden dat je steeds minder wandelt, en steeds meer loopt...die verhouding verandert vrij snel de komende lessen...dus je tijd per km zal ook sneller worden...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat ziet er wel pittig uit ja, althans die 5 minuten 'warmlopen' dan. De rest is wel te doen. En 5'23"Damn wat snel! Ik heb gisteren wel ruim 30" van mijn gemiddelde afgelopen. Ik had gisteren een gemiddelde van 6'30" op de km
Ik ga 't proberen eh..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
flinke sprong inderdaad...maar op zich houdt niks om zelf even een warming up van 2 minuten te doen natuurlijkqua gemiddelde snelheid denk ik dat je wel redelijk gelijk zou moeten kunnen blijven...
Jij bent met de tweede serie lessen (5-10 km) bezig? Of doe je de eerste serie? Anyway, soms vind ik inderdaad dat de opbouw ineens flink gaat. In 't begin is het allemaal zeer goed te doen, maar nu gaat het bij mijn serie ook snel (misschien te snel).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in de komende lessen, van 13 naar 18...goed opbouwen...afstand uitbouwen...heerlijk!
scherp +2quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je kijkt naar je gemiddelde tijd, moet je er ook rekening mee houden dat je steeds minder wandelt, en steeds meer loopt...die verhouding verandert vrij snel de komende lessen...dus je tijd per km zal ook sneller worden...
les 12: 16 minuten om 10 minuten....les 15: 24 minuten om 10 minuten...![]()
nee, met serie 1...dus ik loop iets op je achter....maar nu gaat de curve wel omhoog, ja, en dat blijft zo tot het einde...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:30 schreef Marurk het volgende:
Jij bent met de tweede serie lessen (5-10 km) bezig? Of doe je de eerste serie? Anyway, soms vind ik inderdaad dat de opbouw ineens flink gaat. In 't begin is het allemaal zeer goed te doen, maar nu gaat het bij mijn serie ook snel (misschien te snel).Volgende week (les 22) bestaat al uit 15' - 2' - 15' - 2'. Hoop dat ik het volhouden kan.
van les 10 tm les 12 is mijn gemiddelde snelheid volgens Nike+ van 6'13'' naar 5'57'' gegaan...op naar de 5'30''quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
scherp +2
Je kunt bij dit soort lessenseries inderdaad niet goed snelheden met elkaar vergelijken, want iemand die verder is in het traject en dus minder wandelt zal inderdaad een hogere gemiddelde snelheid hebben aan het einde. Wel kun je kijken naar de snelheid op een bepaald moment.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van les 10 tm les 12 is mijn gemiddelde snelheid volgens Nike+ van 6'13'' naar 5'57'' gegaan...op naar de 5'30''
nee, niet echt....ademhaling sinds de eerste paar lessen niet meer eigenlijk....af en toe wat steken als ik te kort na het eten ga lopen...en wel een branderig gevoel in m'n enkels de laatste tijd, tijdens het lopen...vandaag voelt het ook alsof m'n kuiten continu strak staan, hoewel het verder geen pijn doet, en me ook niet belemmert in m'n bewegingen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
goed bezig! Nog nooit last gehad van probleempjes onderweg?
Ja die steken heb ik ook al een paar keer last van gehad, en verder een (lichte) liesblessure waardoor ik toch 1 à 1,5 week niet meer echt kon hardlopen..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, niet echt....ademhaling sinds de eerste paar lessen niet meer eigenlijk....af en toe wat steken als ik te kort na het eten ga lopen...en wel een branderig gevoel in m'n enkels de laatste tijd, tijdens het lopen...vandaag voelt het ook alsof m'n kuiten continu strak staan, hoewel het verder geen pijn doet, en me ook niet belemmert in m'n bewegingen...
ik hou wel vol!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja die steken heb ik ook al een paar keer last van gehad, en verder een (lichte) liesblessure waardoor ik toch 1 à 1,5 week niet meer echt kon hardlopen..Maar nu gaat 't wel weer lekker. Blijven volhouden hè!
Daar ben ik me bewust van hoor. Maar het doet me goed om te zien dat het met zulke stappen vooruit gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je kijkt naar je gemiddelde tijd, moet je er ook rekening mee houden dat je steeds minder wandelt, en steeds meer loopt...die verhouding verandert vrij snel de komende lessen...dus je tijd per km zal ook sneller worden...
les 12: 16 minuten om 10 minuten....les 15: 24 minuten om 10 minuten...![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik blijf het heerlijk vinden om te lopen en kijk ook al erg uit naar morgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik hou wel vol!ben erg benieuwd wat voor afstand ik straks afleg met 30 minuten doorlopen...
Hoiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:23 schreef jojomen4 het volgende:
Hoihoi
Komende periode zal ik misschien wat vaker in dit topic posten, dus ik zal een een korte intro doen van m'n hardloop/sport verleden.
-knip-
Alvast bedankt voor het antwoord en nogmaals hoi
Zo, die zit er weer opquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Succes en veel plezier natuurlijk. Wel lekker denk ik, zo met een beetje regen buiten. Ik mag morgen pas weer. En ik wil zo graag
Het maakt toch totaal niet uit waar die GPS zit? Die maakt toch wel verbinding met de satelieten. Die kan je ook gewoon aan die meter vastmaken, maar dan is het gek dat dat er niet gewoon in zit inderdaad..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:23 schreef jojomen4 het volgende:
Hoihoi
Ik heb de Polar RS800sd op het oog maar ik heb er nog een vraagje over. Als ik op de volgende website kijk: http://www.futurumshop.nl(...)-sensor-pakket.phtml
zie ik dat er een GPS ontvanger bij geleverd word. Mijn vraag is, waar bevestig je dat ding in godsnaam aan? Voor het hardlopen kan ik me voorstellen dat hij goed aan je schoen vast kan zitten, maar als ik ga hiken is dat geen optie, omdat er dan door bomen en struiken gerost word, waardoor die er of af valt of misschien beschadigd raakt.
Dan kies ik misschien voor een Garmin waar het wel ingebouwd zit.
Alvast bedankt voor het antwoord en nogmaals hoi
Nouja.. als ik bij sommige reviews lees dat de GPS verbinding wegvalt als je onder bomen loopt dan kan ik me voorstellen dat ze die los erbij doen zodat je hem aan je schoen vast kan maken ipv dat hij aan de hartslagmeter permanent vast zit. Als je in de winter met 3/4 lagen loopt zou die dan wel eens niet goed kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het maakt toch totaal niet uit waar die GPS zit? Die maakt toch wel verbinding met de satelieten. Die kan je ook gewoon aan die meter vastmaken, maar dan is het gek dat dat er niet gewoon in zit inderdaad..
ik begrijp wat je bedoelt, maar of tie nou aan je schoen zit of op je kop.. dat maakt echt niet uit als je onder bomen doorloopt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nouja.. als ik bij sommige reviews lees dat de GPS verbinding wegvalt als je onder bomen loopt dan kan ik me voorstellen dat ze die los erbij doen zodat je hem aan je schoen vast kan maken ipv dat hij aan de hartslagmeter permanent vast zit. Als je in de winter met 3/4 lagen loopt zou die dan wel eens niet goed kunnen functioneren.
En aan de hartslagmeter vastmaken ben ik eigenlijk ook niet zo'n voorstander van.Wil zo licht mogelijk lopen en als ik dan zo'n plastic bobbel tegen m'n lichaam aan heb voel je dat vast.
Denk dat ik voor de garmin ga, die is ook nog eens goedkoper en kleiner.
Ok, ik heb volgens mij ook niet gezegd dat die aan de schoen geen verbinding maakt, ik zei dat er dan een grote kans is dat hij tijdens 1 van de grote hikes die ik soms doe er vanaf zal vallen of zal beschadigen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt, maar of tie nou aan je schoen zit of op je kop.. dat maakt echt niet uit als je onder bomen doorloopt.
nope....ze begint met enige regelmaat over grenzen verleggen...beetje een stokpaardje van de schatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:41 schreef Ymke het volgende:
Zijn les 5 en les 6 van Evy hetzelfde?? Toen ze weer begon over de grenzen verleggen dacht ik , hee dat heb ik vorige keer al gedaan , dus maar de volgende les gepakt.
Heb dus vandaag les 7 gelopen ipv 6
Ja zoiets heb ik ook gehad rond die lessenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:41 schreef Ymke het volgende:
Zijn les 5 en les 6 van Evy hetzelfde?? Toen ze weer begon over de grenzen verleggen dacht ik , hee dat heb ik vorige keer al gedaan , dus maar de volgende les gepakt.
Heb dus vandaag les 7 gelopen ipv 6
Ze heeft het inderdaad heel vaak over grenzen verleggen. Ik vind het vooral fijn om haar zo af en toe tijdens het lopen te horen, maakt niet zo veel uit wat ze zegt. Ik ging gisteren gewoon zonder enige moeite 6 minuten achter elkaarquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nope....ze begint met enige regelmaat over grenzen verleggen...beetje een stokpaardje van de schat![]()
maar 't ging wel goed?
Hobbelen zal wel meevallen toch? Ik zag vorige week een meisje lopen dat echt voorover gebogen met haar kont naar achteren liep. Dat was hobbelen, doe jij dat ook?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:46 schreef Ymke het volgende:
Ja , het ging eigenlijk weer prima , maar moet je wel eerlijk zeggen dat ik niet hard ga , ik hobbel meer![]()
Hoe gaat het met jouw kuiten??
En je had bij de tweede keer niet zo iets van he dit heb ik eeder gehoord?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook gehad rond die lessenIk heb in totaal 3 keer les 7 gelopen of zo
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hobbelen zal wel meevallen toch? Ik zag vorige week een meisje lopen dat echt voorover gebogen met haar kont naar achteren liep. Dat was hobbelen, doe jij dat ook?
Ja, pas na een tijdje, maar het kwam ook doordat ik met een sportband loop en tijdens het lopen liep te hannessen en 'm dus had teruggespoeld naar de vorige podcast met als gevolg dat ik dus weer dezelfde les liep. En ik moest 'm afmaken, gewoon omdat ik gefaald hadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:52 schreef Ymke het volgende:
[..]
En je had bij de tweede keer niet zo iets van he dit heb ik eeder gehoord?
Ik haalde laatst dus dat meisje in, en dat voelde wel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik hoop het nietIk bedoel meer met hobbelen dat het langzaam gaat . Ik werd vandaag ingehaald door een heel oud mannetje die hard liep.
Tuurlijk ..... groeipijnenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:51 schreef Abbadon het volgende:
30 minuten hobbelen is ook best indrukwekkend natuurlijk
en mijn kuiten zitten er nog aan....ik maak mezelf wijs dat het groeipijn is van de ongetwijfeld enorme aanwas van spierweefsel daar
ja...dat krijg je als je rent ipv hobbeltquote:
*proest*quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...dat krijg je als je rent ipv hobbelt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...dat krijg je als je rent ipv hobbelt![]()
![]()
Check de OP als je weer thuis bentquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:57 schreef Ymke het volgende:
Ik wil ook in de Op. mijn doel is ... ehm, ehm . Hardlopen zonder te hobbelen
Heb inmiddels de Garmin besteld.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb absoluut geen ervaring met zulk soort apparaten en kan je dus ook weinig advies geven. Ik zou overigens zelf gaan voor die Garmin, waar die GPS-ontvanger is ingebouwd, dan raak je die in ieder geval niet kwijt!
OMG wat een humongest ding zeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heb inmiddels de Garmin besteld.
Zit net dit filmpje te kijken, en zie dat ze die van Polar ook ff ter vergelijking erbij pakken. Toen zag ik hoe groot dat GPS ding was.![]()
Als je bij 3 min 45 kijkt zie je hem voorbij komen (voor zij die geinteresseerd zijn.
![]()
wat een tempo zegquote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef Marurk het volgende:
BTW: Net dus les 19 gelopen, ging redelijk lekker moet ik zeggen.Heb ook best flink doorgelopen...
Voor de geïnteresseerden:
NIKE+ Stats: START TO RUN LES 19
Ben erg tevreden over het resultaat.
Netjesquote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
OMG wat een humongest ding zeg.![]()
Ben erg tevreden over het resultaat.
Dat ding is echt groot inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heb inmiddels de Garmin besteld.
Zit net dit filmpje te kijken, en zie dat ze die van Polar ook ff ter vergelijking erbij pakken. Toen zag ik hoe groot dat GPS ding was.![]()
Als je bij 3 min 45 kijkt zie je hem voorbij komen (voor zij die geinteresseerd zijn.
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
Die renkunsten komen trouwens wel een beetje van pas alBen pas bij de 2e les en om nou te zeggen dat ik sprint tijdens die lessen....ook overdreven...
maar heb gister er wel mooi de trein mee gehaald.....
Zekerquote:Op zondag 29 juni 2008 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Dat gaat inderdaad ook stukken makkelijker nu
Altijd handig! Goed dat je het gehaald hebt! Het is ook handig als je door een stationshal moet waar 19 sporen zijn en 2678326 mensen lopen!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker![]()
Dat is wel handig als je van het ene naar het andere perron moet in 3 minutenen beide perronnen bijna moet aflopen
Welke serie? Zet het ff in de OP, of laat mij het doen. Ik vind het wel leuk om te weten waar iedereen is met de lessen. Ik ga vanmiddag Les 15 lopen van Serie 1quote:Op zondag 29 juni 2008 10:14 schreef Abbadon het volgende:
zo....zondagochtend! op naar Les 13!
sprintjes trekken naar treinen...da's ook het grootste nut dat ik er tot nu toe uithaal! en dat gaat over een paar lessen alleen maar makkelijker!
les 13 serie 1 loop ik zometeen, dus ik zit dan nog maar één les achter jequote:Op zondag 29 juni 2008 10:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welke serie? Zet het ff in de OP, of laat mij het doen. Ik vind het wel leuk om te weten waar iedereen is met de lessen. Ik ga vanmiddag Les 15 lopen van Serie 1
Het gaat inderdaad om de schat ja. Maar het is een programma met podcast waarmee de beginnende amateur loper 0-5 km leert lopen en vervolgens in de tweede serie 5-10 km. Dus ik denk niet dat het iets voor jou isquote:Op zondag 29 juni 2008 10:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ik lees iedereen schrijven over "Evy". Ik ken dit programma niet en ben best benieuwd. Ook staat er niks over in de OP, terwijl er wel word aangegeven bij welke les de meeste users zijn. M'n vriend Google heeft me ook niet veel wijzer gemaakt, het lijkt erop of het om Evy Gruyaert gaat maar 100% zeker weet ik het niet.
Ik zou zelf daar na gaan ontbijten. Als je het er voor doet, dan loop je kans op steken. Heb je dat al gehad, dat je voor het lopen gegeten had? Het liefste loop ik daarom 's avonds rond een uur of 21.00/21.30, dan weet ik zeker dat de boel gezakt isquote:Op zondag 29 juni 2008 11:13 schreef Siaor het volgende:
Haai
Ik ben al een paar weken aan het hardlopen. Maar ik stuiter steeds op het zelfde probleem.
Als ik in de ochtend ga lopen, moet ik dan juist wel eerst ontbijten, of erna pas?
Wat Frits zegtquote:Op zondag 29 juni 2008 11:13 schreef Siaor het volgende:
Haai
Ik ben al een paar weken aan het hardlopen. Maar ik stuiter steeds op het zelfde probleem.
Als ik in de ochtend ga lopen, moet ik dan juist wel eerst ontbijten, of erna pas?
Netjes welquote:Op zondag 29 juni 2008 11:29 schreef Abbadon het volgende:
Zo, ben ik weer!
Les 13 ging heerlijk! gemiddelde tempo lag iets lager dan de vorige les, maar ik heb wel een sprong gemaakt van 4,5 naar 5 km...en m'n tempo over het geheel genomen redelijk vlak kunnen houden...
1 km-punt, 3 km-punt en 5 km-punt dezelfde snelheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |