Dit is toch 1000x zo vet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Was het niet goedkoper geweest om gewoon een andere te kopen?
Dat is met al die projecten hierquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Was het niet goedkoper geweest om gewoon een andere te kopen?
Klopt, herkende hem ook al (ik zit ook op vwforum)quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:59 schreef VlaDje het volgende:
Super autotje![]()
Volgens mij zit je ook op VWforum of niet?
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef kevin20vt het volgende:
Dank voor alle leuke reacties!!!Ik ben inderdaad ook lid van het vwforum!
Ik ben nog altijd bezig met de uitlaat, maar ondertussen heel druk met werk etc. dus het schiet niet echt op... Komend weekend komt er hopelijk weer een update
Zo horen ze er uit te zien....quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:43 schreef MK1GTI het volgende:
En al helemaal geen dichte. *kuch*
Sterker nog, je bent pas echt een idioot als je zowel een open als een dichte hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:51 schreef liquid-orange het volgende:
Ziet er erg mooi uit. Gelukkig dat het geen auto-style bak gaat worden!
tvp-tje
Alleen mag er wel een ander stuurtje in. Iets zonder metaal in het midden.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja kan ke mij ook die kleur uitleggen?
( niet negatiefhoor, maar als je toch al zoveel geld en moeite doet waarom geen wrede kleur??)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:14 schreef kevin20vt het volgende:
Ook is het niet te doen om met de (nieuwe) originele 1.6 uitlaat met +/- 210pk te gaan rijden tijdens de ciruittest![]()
Die zit er tot die rdw-keuringen sowieso op omdat ik anders niet door de geluidstest kom.....![]()
5 september ben ik 18 gewordenquote:Op maandag 8 september 2008 20:32 schreef kevin20vt het volgende:
Op zich ook wel mooi om te vermelden dat afgelopen vrijdag (5 september) mijn cabrio 25 is geworden WOOWOO
Ik heb ook 3 kats en 3 dempersquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]gewoon 3 katalysatoren achterelkaar en 5 dempers en je komt er zoo doorheen
![]()
![]()
Zelf gespoten met spuitmachine en cabine of met een spuitbus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:22 schreef kevin20vt het volgende:
@ Arclight-S: Dankje!![]()
@ Vladi: Nee deze heb ik zelf gespoten met hulp van m'n pa, het is dan ook geen professioneel resultaat maar daar deed ik het ook niet om! (erger dan het was kon het toch niet worden, hij was voorheen namelijk met de roller bruin gemaakt)
Spuitwerk is gewoon duur, en goed spuitwerk kost nog veel meer... helaas.
maar ik betaal liever iets teveel voor goed spuitwerk dan dat een prutser het verkloot voor 1000 euro
Probleem van die lak is natuurlijk dat hij echt in slechte staat is op de bumpers/motorkap/rechterachterhoek het helemaal slecht is. en dat als ik hem opnieuw moet laten spuiten liever een mooie kleur lak heb ipv Paprika-rood, wat toch weer vervaagd na een tijdjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:08 schreef kevin20vt het volgende:
Nee niet met spuitbussen, dat krijg je echt nooit mooi! Ik heb inderdaad met autolak gespoten met de juiste tools!
Alleen niet in een cabine, wat we gedaan hebben is plastic zijl op de vloer en een tijdje voor het spuiten begonnen met het natmaken van de hele vloer, en dan maar met 1 persoon in die ruimte!
Hierdoor heb je geen last van stofpuntjes (tot nog toe 3x auto's gespoten in die ruimte en per keer max 2 a 3 stofpuntjes in de lak gehad).
De ruimte zelf is 300m2 en er zit een hoog plafond in mijn loods (ruim 5 meter) hierdoor heb ik dan erg weinig last van nevel die terugvalt in de lak, in een kleinere ruimte met een lager plafond ga je dit absoluut zien!
Ik zou dan ook aanraden om inderdaad naar duitsland te gaan of ergens een cabine te huren!
Die van mij was al verkloot met een roller en Flexa verf, maar die van jou heeft z'n originele lak nog! Het zou zonde zijn om daar aan te gaan prutsen (US versie enzo)
Originele kleur houden is altijd mooier.. Als hem gewoon weer paprika rood spuit zal dat ook beter staan (ook bijv. in de motorruimte, waar je anders kleurverschil krijgt). En je lak goed onderhouden scheelt ook enorm veel, paprikarood kan zeker wel mooi paprikarood blijven, maar je hebt er meer werk mee dan met bijv. zwart.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Probleem van die lak is natuurlijk dat hij echt in slechte staat is op de bumpers/motorkap/rechterachterhoek het helemaal slecht is. en dat als ik hem opnieuw moet laten spuiten liever een mooie kleur lak heb ipv Paprika-rood, wat toch weer vervaagd na een tijdje
Kan harstikke mooi zijn, moet de lak wel overal nog opzitten en vrij goed op kleur zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Originele kleur houden is altijd mooier.. Als hem gewoon weer paprika rood spuit zal dat ook beter staan (ook bijv. in de motorruimte, waar je anders kleurverschil krijgt). En je lak goed onderhouden scheelt ook enorm veel, paprikarood kan zeker wel mooi paprikarood blijven, maar je hebt er meer werk mee dan met bijv. zwart.
20V..??quote:
Ohw, cool.. Ook een 20Vquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef kevin20vt het volgende:
Deze rijdt ze (de gele polo):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hebben we samen gebouwd en gespoten!![]()
![]()
![]()
Ik heb een gti 16v met 150pk. Dat vind ik wel leuk genoeg. Bovendien issie 100% in originele staat en dat wil ik graag zo houden. Er rijden al teveel 'getunede' 1.4tjes rond met een petje achter het stuur en een trillende achterruit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:50 schreef kevin20vt het volgende:
@ Kreator: Dankje![]()
![]()
en met het juiste budget kan ook een golf 3 een snelle auto worden![]()
Mwa.. vind het eerlijk gezegt wel tegenvallen hoor..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een gti 16v met 150pk. Dat vind ik wel leuk genoeg. Bovendien issie 100% in originele staat en dat wil ik graag zo houden. Er rijden al teveel 'getunede' 1.4tjes rond met een petje achter het stuur en een trillende achterruit.
Ja, dat heb ik ook elke keer als ik uit mijn Koenigsegg stap...dan voelt het op de een of andere manier net ff wat minder allemaal. Niet dat je er last van hebt, maar dat laatste beetje 'umpfh' mist ie dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Mwa.. vind het eerlijk gezegt wel tegenvallen hoor..
Ik heb een GTI 16v Golf 3 gereden.. het is wel snel, maar had sneller verwacht
Genoeg manuals en hulp te vinden op het internet..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:25 schreef Lekiamh het volgende:
Daaaamn...
Respect! Jammer dat ik zo'n nitwit ben op dit gebied.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook elke keer als ik uit mijn Koenigsegg stap...dan voelt het op de een of andere manier net ff wat minder allemaal. Niet dat je er last van hebt, maar dat laatste beetje 'umpfh' mist ie dan.
Deze zit dus in het intercooler traject (inlaat) en het is het beste zo dicht mogelijk deze mapsensor zo dicht mogelijk bij de gasklep te zetten!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:51 schreef kevin20vt het volgende:
deze sensor zorgt ervoor dat de computer weet wat de atmosferische druk is in het intercooler traject (ivm benzine en turbo druk)
en dan kijken ze op je papieren zien ze staan: 1.8 20v Turbo dan denken ze wel iets andersquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
Maar dan kan je er niet meer zo goed bij de politie onderuit komen. "220 km/h meneer agent? Dat kan zo'n Golf 1 toch helemaal niet".
Mijn (hele slechtequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:37 schreef invine het volgende:
[..]
en dan kijken ze op je papieren zien ze staan: 1.8 20v Turbo dan denken ze wel iets anders
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn (hele slechte) grap verneuken
![]()
![]()
Ge-ni-aal!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:04 schreef kevin20vt het volgende:
In de eerste DRIE versnellingen heeft de cabrio gewoon absurde wielspin, je kunt wel gewoon mee rijden maar vol gas is vol wielspin....![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:27 schreef kevin20vt het volgende:
Vandaag heb ik de banden om de velgen heen laten trekken![]()
Ik heb gekozen voor Gloednieuwe 15" Golf 2 G60 stalen wielen met 195/45/15 Toyo Proxes T1R.
Waarom G60 staal? Omdat het 15" is, lekker zwaar (minder extreme wielspin) en het lood kan aan de buitenkant van de velgen zodat de remklauwen passen zonder spacers!!
Ook de originele look kan ik erg waarderen, valt het niet zo op dat het een klein monstertje is![]()
Misschien dat ik na de rdw-keuring het staal nog laat verbreden zodat het er wat dikker uit ziet...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het profiel verraad wel iets, want waarom zou je zulke banden op stalen wielen leggen.![]()
En je kunt nog harder remmen ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:37 schreef kevin20vt het volgende:
thanks!
@ Turquaz: Deze klauwen heb ik met adapters in Canada besteld bij een tuningsbedrijf dat zich specialiseert in vw-tuning, deze zijn van hetzelfde aluminium gemaakt als de klauw zelf en ook zwart geanodiseerd (dus dezelfde kleur).
Valt het minder op dat deze klauwen met een "adapter" vast zitten, en je ziet dat het gewoon kwaliteit is!
Bijkomend voordeel is dat het gewicht van de klauw en grotere schijf bijna hetzelfde is als alleen het gewicht van de oude "klauw".
Hierdoor word het onafgeveerde gewicht niet groter mbt de remmen (wat resulteert in een betere wegligging).
Richard toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef G60Force het volgende:
heheh hey was aan het googlen naar een foto van een diche of cabrio mk1
zodat ik op die foto mijn schade ongeveer kan aangeven en per toeval kwam ik op deze pagina
Ik heb je topic al tijden in de gaten op het golfcabrioforum ... ik ben/was degene rood met fiat custom bumpers
Gek genoeg heb ik nog nooit klachten gehoord over de setjes van V-maxx, Tectuning e.d.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef raulbouli het volgende:
Wat voor een schroefset gebruik je onder de Golf? V-maxx troep ?
Zo onhandig ben ik nou gelukkig ook weer niet en heb wel een redelijk begrip van hoe een auto in elkaar zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:36 schreef raulbouli het volgende:
Mind_Fuck; Eigenlijk is het een kwestie van gewoon doen. Je leert vanzelf alles wel. Meld je aan op forums en als je problemen hebt stel daar je vragen dan, aldoende leert men een hoop.
Een klein beetje voorkennis is natuurlijk wel mooi meegenomen en als je 2 linkerhanden hebt of zelfs nog geen wiel of accu kan verwisselen, dan zou ik het niet doen..
Dat op de 2e plaats...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:36 schreef raulbouli het volgende:
Mind_Fuck; Eigenlijk is het een kwestie van gewoon doen. Je leert vanzelf alles wel. Meld je aan op forums en als je problemen hebt stel daar je vragen dan, aldoende leert men een hoop.
Een klein beetje voorkennis is natuurlijk wel mooi meegenomen en als je 2 linkerhanden hebt of zelfs nog geen wiel of accu kan verwisselen, dan zou ik het niet doen..
Tja, je kunt alles wat extra doen, of luxe en simpel..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Mind_Fuck het volgende:
De grote garage heb ik wel, de wagen ook, tijd kan ik maken maar moet wel nog het e.e.a. aan gereedschappen hebben dan.
Heb ook al gezien dat de dure gereedschappen (zoals een kraan om de motor te lichten) gehuurd kunnen worden.
Zoiets als een brug zal helaas niet gaan, maar is het wel mogelijk om de wagen op steunen/blokken te zetten wanneer men er onder moet werken?
zoiets doe je niet voor het goedkoop.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Was het niet goedkoper geweest om gewoon een andere te kopen?
zo'n kraantje is niet zo duur in aanschaf ik heb er ook 1 gekocht die huur heb je zo weer terug verdientquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Mind_Fuck het volgende:
De grote garage heb ik wel, de wagen ook, tijd kan ik maken maar moet wel nog het e.e.a. aan gereedschappen hebben dan.
Heb ook al gezien dat de dure gereedschappen (zoals een kraan om de motor te lichten) gehuurd kunnen worden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, hij is weer netjes schoon, met nieuwe zwarte sierlijsten![]()
Ik vind het![]()
pornoquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, hij is weer netjes schoon, met nieuwe zwarte sierlijsten![]()
Ik vind het![]()
Hee waarom niet? 50 hele peekaas zijn niet misselijk, jeweetzelluf.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, hij is weer netjes schoon, met nieuwe zwarte sierlijsten![]()
Ik vind het![]()
Met een Topsnelheid van 155..!! JWeettoggquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Hee waarom niet? 50 hele peekaas zijn niet misselijk, jeweetzelluf.
Niet dat je dan ineens op me inrijd..?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:47 schreef kevin20vt het volgende:
Thanks heren!
@ Turquaz52:
euh ja vandaag ben ik daar geweest, gisteren waarschijnlijk ook wel![]()
Maar om heel eerlijk te zijn let ik nooit zo op Fiat Uno's....Tuuter de volgende keer dan even, dan onthoud ik het allemaal wat beter
Ohw, ik dacht dat ie al na de RDW was geweestquote:
Wehehehhe, dies cool man.. wat heb je gedaan met de overige lampjes?quote:Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef kevin20vt het volgende:
Nope dat zal nog wel even duren ben ik bang... Heb nog wat problemen met de voorste remmen (maar dat komt ook wel goed!)
Zo nou vandaag toch weer een serieuze update!
De toerenteller werkt!!1.8T op origineel motormanagement, werkend gekregen met een golf 1 toerenteller
(MOOI MAN)
Klik hier voor het bewijs! FILMPJE!!
Verder nog wat dingetjes als kentekenverlichting werkend gemaakt en gemeten welke weerstand ik nodig heb voor de koelvloeistoftemperatuur...
Ook toevallig je gaten voor de kentekenverlichting dichtgeplamuurd ?quote:Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef kevin20vt het volgende:
Verder nog wat dingetjes als kentekenverlichting werkend gemaakt
Ik heb ook andere schijven en blokken nodig.. De mijne faden na langdurig hard remmen (beetje circuit style door venlo scheuren)..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef kevin20vt het volgende:
TY!
Vanavond heb ik ff de gloednieuwe Brembo-schijven gemonteerd:
[ afbeelding ]
Nu is het geluid helemaal weg, geen trillingen meer en het remt perfekt!!![]()
Keuring komt binnenkort! Even alles nog eens helemaal nalopen, testrijden en dan moet dat helemaal goedkomen
Gewoon zoiets kopen:quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook andere schijven en blokken nodig.. De mijne faden na langdurig hard remmen (beetje circuit style door venlo scheuren)..
Heb zelfs gisteren gehad dat er echt gigantisch veel rook vanuit me schijven kwamen toen ik voor me deur een noodstop deed (waarbij ik alleen in de auto) en nog niet eens slipte..
Schijven bijna rood gloeiend en een half uur daarna normaal rijden een druppel water er op gekomen en tssssssssss...
is dat simpel een disc swap..? Als ik eentje vind van een Tipo 2.0 16v bijv.. met klauwen..? Of moet je speciaal adapters laten maken oid.. ?
Ferrari is van Fiatquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Dan blijf jij toch bij hetzelfde concern
Haha, mijn schoonpa heeft die besteld, als dat de California is..quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Dan blijf jij toch bij hetzelfde concern
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef kevin20vt het volgende:
en het filmpje:
Op het laatste rechte stuk zat er dus een Ferrari 348 naast ons op de openbare weg, en toen ik er voorbij reed zaten die heel beduusd in hun rode bolide
hoezo sportstuurtje er uit..? Stuurt alleen maar fijner..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:39 schreef Kvdw1 het volgende:
Harde bak,
sowieso, golf 1 supervet.
De opvolgers zijn sjonniebakken.
Alleen dat sportstuurtje zou ik eruit halen, voor de rest is hij echt hard!
Kan wel fijner sturen, maar ik vind het niet staan in zo'n auto.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Hi
[..]
hoezo sportstuurtje er uit..? Stuurt alleen maar fijner..
Ja okee.. Das schtimt..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:06 schreef Kvdw1 het volgende:
[..]
Kan wel fijner sturen, maar ik vind het niet staan in zo'n auto.
Maarja, dat is mijn mening.
+ korrel zout.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Haha, mijn schoonpa heeft die besteld, als dat de California is..Hij heeft nu een 360 Spider. Eergisteren 280 mee gereden op de Duitse snelweg..
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:22 schreef kevin20vt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Hij is goedgekeurd, het nieuwe vermogen staat nu dus op kenteken van 55kw origineel naar 115kw gegaan!!!!!
Ik ben in staat ook te komen al is het enkel om Turqwats te meetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we es meeten met je dame en erik @ de tref![]()
Kom ik met me cabrio, erik met zn verotte onsteking en jij met je 20vt
En jij bent?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef Rauw. het volgende:
NIiiice man!!!! Maar dat zeg ik zowat op elk forum al![]()
[..]
Ik ben in staat ook te komen al is het enkel om Turqwats te meeten![]()
De Cabrio zie ik hopelijk 16 augustus
Niet ieder topic hoeft uit te draaien op een bash-topic.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij bent?![]()
Alleen speciale mensen mogen mij in real life zien![]()
Dat gezicht van Kevin toen met erik langs de weg
Wat mij eigelijk is opgevallen.. Waarom post Oxy niet hier..?![]()
Hoezo..? Wilt Oxy Kevin dan gaan bashen..?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet ieder topic hoeft uit te draaien op een bash-topic.
plastic gehalte is te laag hierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat mij eigelijk is opgevallen.. Waarom post Oxy niet hier..?![]()
Ik ben 1 van je grootste fansquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij bent?![]()
Alleen speciale mensen mogen mij in real life zien![]()
Dat gezicht van Kevin toen met erik langs de weg
Wat mij eigelijk is opgevallen.. Waarom post Oxy niet hier..?![]()
welk verhaal..?? Heb ook me eige topic hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben 1 van je grootste fans![]()
Hoorde laatst dat verhaal al van Kevin![]()
![]()
Dat verwacht je niet!
Dat hij z'n maat kwam helpen en dat jij daar al stond.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
welk verhaal..?? Heb ook me eige topic hoor
Ohw.. hahahah..quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat hij z'n maat kwam helpen en dat jij daar al stond.!
hahahaha.. ik ga de Uno zometeen verzekeren, ga de weg ermee opquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef kevin20vt het volgende:
@ Turquaz: ik heb alleen verteld dat ik het briljant vond dat toen ik aankwam rijden dat jij er al stond met de uno
Wat voor 'n Cosworth heb je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef Charged het volgende:
wederom tvp..
heeft een geweldige sleeper look..ben helaas bang als ik met de cossie erlangs sta dat ik klappen krijg.
de kleur is super,alle upgrades aan onderstel zijn dik in orde ,motorisch kan ik beter m'n bakkes dicht houden..
op z'n plat usa's ....fokking nice job,kan er even niets meer van maken.
Complimenten!
Het geluid alleen alquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef Charged het volgende:
wederom tvp..
heeft een geweldige sleeper look..ben helaas bang als ik met de cossie erlangs sta dat ik klappen krijg.
de kleur is super,alle upgrades aan onderstel zijn dik in orde ,motorisch kan ik beter m'n bakkes dicht houden..
op z'n plat usa's ....fokking nice job,kan er even niets meer van maken.
Complimenten!
Sierra dus..quote:
Why is that..?quote:
Hoezo..?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:48 schreef kevin20vt het volgende:
De 2,5" uitlaat ligt in de garage te wachten, maar ik heb me nog niet de moeite genomen om hem weer onder de wagen te hangen!
Heb een hekel aan uitlaten, en de uitlaten hebben een hekel aan mij LOL
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:32 schreef Charged het volgende:
[..]
young one..the force is still with you..but it will kick you in the face soon.
wat moet jij snel doorschakelen man!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef kevin20vt het volgende:
en het filmpje:
Op het laatste rechte stuk zat er dus een Ferrari 348 naast ons op de openbare weg, en toen ik er voorbij reed zaten die heel beduusd in hun rode bolide
en 6 berichten, zegt genoegquote:geregistreerd op: zondag 11 januari 2009 @ 22:07
Vette website heb je manquote:Op zondag 19 juli 2009 03:22 schreef VPSUnited het volgende:
[..]
wat moet jij snel doorschakelen man!
best jammer dat je eigenlijk geen toeren heb
Checkedquote:
Wordt die overdruk gemeten voor en na de turbo? Of tussen buiten het inlaattraject en na de turbo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef kevin20vt het volgende:
Bedankt heren, het blijft leuk al die super reacties![]()
@ Salatrel: Een roze hello kitty golf 1 cabrio rijdt er al in amerika![]()
@ L0we: Ik heb al een aantal keer bij de pomp gestaan, maar met een zware voet doet de cab gemiddeld 1 op 10 op octaan 95.
Dus dat is ontzettend schappelijk voor een 200+ pk sterke motor die eigenlijk na het chippen op 98 zou moeten lopen![]()
@ Charged: Wat een geweldige post, bedankt!!![]()
___________________________________________________
Dat een open luchtfilter niet werkt is bij deze volledig duidelijk!
Gisteren met het drukkende vochtige 28+ graden (in de volle zon) deed de cabrio 1.1 bar druk met de kleine uitlaat.
Vandaag heb ik de luchtfilters van mijn 2 auto's omgeruild en dus voorlopig de open luchtfilter weer terug op de cabrio gezet, en nu doet hij nog maar 0.8 bar druk...
Puur en alleen vanwege het aanzuigen van hete lucht, binnenkort maar eens een fatsoenlijke filter kopen met een buis naar beneden om daar koude lucht aan te zuigen
Ja dat klopt, elke auto heeft ook een S2000 blok of een rotatie motor he..?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:13 schreef VPSUnited het volgende:
[..]
7000 is idd weinigeen beetje normale auto heeft zn rev limit op 8500+ zitten
B18C heeft ook 8500rpmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, elke auto heeft ook een S2000 blok of een rotatie motor he..?
Gaan we hier nu ons zelf groot laten zien, en zogenaamd met veel ervaring en verstand van auto's door te praten met motorcodes..?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:34 schreef VPSUnited het volgende:
[..]
B18C heeft ook 8500rpm
B16A2 doet 8450
dus niet alleen S2000
de SR20DET is dan ook wel een beter blok hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gaan we hier nu ons zelf groot laten zien, en zogenaamd met veel ervaring en verstand van auto's door te praten met motorcodes..?
Je bent echt een nerd.![]()
VW's mogen blij zijn als de begrenzer niet voor 6500 is. Mijn uno begrenst bij 6600/6700, me corsa is onbekend (geen teller), de SR20De van paps deed 6750RPM... Een SR20DET doet 7500..
hmmm..
hmzz...mee eens..is inderdaad erg leuk om te zien hoe je eigen auto presteert als je er zelf niet inzit..heel andere ervaring,erg leuk idd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat geluid![]()
![]()
Kevin.. heb je ooit achter je auto gestaan toen iemand anders in je auto optrok..?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(En nee niet als er een turk in je auto zat, want anders was je hem kwijt)
Resptec![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |