abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67473588
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Hee waarom niet? 50 hele peekaas zijn niet misselijk, jeweetzelluf.
Met een Topsnelheid van 155..!! JWeettogg
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_67575109
TY

Handremkabel issue is nu ook gefixd, ik had handremkabels van een scirocco II 16v, maar die waren precies 6,7cm te kort!
Nu heb ik nieuwe handremkabels van een 84'er Golf 2 GTI 16v en die zijn 8cm langer dan de scirocco 16v handremkabels!

Dus heb ik de voeringsbuisjes onder de auto ingekort met 1,3cm en nou passen ze perfekt!!!
Heb nog wat afdekplaatjes voor het dashboard gescoord dus dat ziet er ook weer helemaal goed uit, en de kentekenverlichting zit er weer in!

Nog maar eens een foto...

  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:39:34 #203
97934 ASroma
Flamboyant
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:53:15 #204
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67579260
Leuk project! Niet mijn type auto, te Sjonnie en te iel, maar wel leuk
pi_67595275
Jij was in Tegelen vandaag of gisteren.. dan heb je mij gezien op de 50km wegje richting belfeld.. net voor de stoplichten waar die flits ook staat, na de brug.. ik reed in mijn Ferrari Uno.. jij in je IV Toch?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_67598293
Thanks heren!

@ Turquaz52:

euh ja vandaag ben ik daar geweest, gisteren waarschijnlijk ook wel

Maar om heel eerlijk te zijn let ik nooit zo op Fiat Uno's.... Tuuter de volgende keer dan even, dan onthoud ik het allemaal wat beter
  woensdag 1 april 2009 @ 09:54:57 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67603693
Ziet er super nice uit Kevin
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_67606243
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:47 schreef kevin20vt het volgende:
Thanks heren!

@ Turquaz52:

euh ja vandaag ben ik daar geweest, gisteren waarschijnlijk ook wel

Maar om heel eerlijk te zijn let ik nooit zo op Fiat Uno's.... Tuuter de volgende keer dan even, dan onthoud ik het allemaal wat beter
Niet dat je dan ineens op me inrijd..?
Ik vind je IV echt ook

En waarom rij je niet in de Golf I..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_67606374
Hij moet nog gekeurd worden he
pi_67606571
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Linnie20v het volgende:
Hij moet nog gekeurd worden he
Ohw, ik dacht dat ie al na de RDW was geweest
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_67726398
Nope dat zal nog wel even duren ben ik bang... Heb nog wat problemen met de voorste remmen (maar dat komt ook wel goed!)


Zo nou vandaag toch weer een serieuze update!

De toerenteller werkt!! 1.8T op origineel motormanagement, werkend gekregen met een golf 1 toerenteller (MOOI MAN)

Klik hier voor het bewijs! FILMPJE!!

Verder nog wat dingetjes als kentekenverlichting werkend gemaakt en gemeten welke weerstand ik nodig heb voor de koelvloeistoftemperatuur...
pi_67742314
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef kevin20vt het volgende:
Nope dat zal nog wel even duren ben ik bang... Heb nog wat problemen met de voorste remmen (maar dat komt ook wel goed!)


Zo nou vandaag toch weer een serieuze update!

De toerenteller werkt!! 1.8T op origineel motormanagement, werkend gekregen met een golf 1 toerenteller (MOOI MAN)

Klik hier voor het bewijs! FILMPJE!!

Verder nog wat dingetjes als kentekenverlichting werkend gemaakt en gemeten welke weerstand ik nodig heb voor de koelvloeistoftemperatuur...
Wehehehhe, dies cool man.. wat heb je gedaan met de overige lampjes?
En ik heb ook toerentellert ingebouwd Maar dat was Plug&Play.. hoe heb jij dat gedaan..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 5 april 2009 @ 22:26:34 #213
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_67742859
echt vet karretje
zit er nog de standaard turbo op? (k heb niet heel t topic doorgelezen )
want de turbo klinkt wel al aardig heftig bij 3200 rpm....
pi_68058341
@TS

Respect

Geweldig!
pi_68068140
dank U

@ Turquaz52: Voor bijvoorbeeld de KVS-temperatuur, uitlezen met VAG-COM, wachten tot de meter recht omhoog wijst, met multimeter meten welke weerstand je nodig hebt om tot die stand bij 90graden bedrijfstemperatuur te komen.

Simpel, maar het moet wel even gebeuren!

@ Eevebe:

Hier zit de standaard turbo er nog op inderdaad Omdat hij drive-by-wire (eerder fly-by-wire) is, heeft hij een elektrisch gaspedaal en gasklep, hier heeft vw een vertraging ingebouwd zodat normale mensen ook rustig met zo'n 1.8T kunnen rijden.
Dit bestaat uit 2 magneetkleppen, een meter vacuümleiding en een vacuümreservoir. Dit heb ik bijna volledig verwijderd!

Momenteel hangen die kleppen nog aan de bekabeling, maar die laat ik nog wegprogrammeren door de tuner.
Dan krijgt de motor gelijk bij aanvang van het gasgeven een vaste waarde dat het vacuümniveau al bereikt is en dan geeft de ecu aan dat de turbo druk mag gaan zetten.

Hierdoor heb ik al helemaal onderin gelijk turbodruk en een berg koppel ter beschikking, bij welk toerental het is durf ik niet precies te zeggen maar dat het onder de 2000rpm is is zeker!
Wat meehelpt is dat het volledige intercoolertraject 2,5" is, en ook de volledige uitlaat 2,5" is met highflow uitlaatdempers, hierdoor spoelt de turbo gewoon stukken sneller op!

(Verder dan de eerste 3 versnellingen ben ik tot nog toe niet gekomen, maar zelfs met sper-differentieel, toyo's en 15" staal heb je flinke wielspin).
pi_68068525
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef kevin20vt het volgende:
Verder nog wat dingetjes als kentekenverlichting werkend gemaakt
Ook toevallig je gaten voor de kentekenverlichting dichtgeplamuurd ?
pi_68069296
Neuh, plamuren doe ik niet aan, in ieder geval niet op die manier!

Ik miste een massakabel in de achterklep
pi_68071216
-

[ Bericht 100% gewijzigd door kloas_wokkel op 16-04-2009 13:57:27 ]
pi_69092330
Het remmen probleem lijkt opgelost te zijn!! Ik heb normale G60 schijven gemonteerd (dus zonder sleuven en gaten) en nu hoor ik het geluid niet meer.....


GELUKKIG!! Op naar de keuring!
pi_69116630
Held! Wat een geweldig project!
pi_69199733
enn..? Waneer is de keuring..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_69208518
TY!

Vanavond heb ik ff de gloednieuwe Brembo-schijven gemonteerd:



Nu is het geluid helemaal weg, geen trillingen meer en het remt perfekt!!

Keuring komt binnenkort! Even alles nog eens helemaal nalopen, testrijden en dan moet dat helemaal goedkomen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:24:14 #224
182073 invine
blablabla etc.
pi_69209500
netjes
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_69248881
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef kevin20vt het volgende:
TY!

Vanavond heb ik ff de gloednieuwe Brembo-schijven gemonteerd:

[ afbeelding ]

Nu is het geluid helemaal weg, geen trillingen meer en het remt perfekt!!

Keuring komt binnenkort! Even alles nog eens helemaal nalopen, testrijden en dan moet dat helemaal goedkomen
Ik heb ook andere schijven en blokken nodig.. De mijne faden na langdurig hard remmen (beetje circuit style door venlo scheuren)..
Heb zelfs gisteren gehad dat er echt gigantisch veel rook vanuit me schijven kwamen toen ik voor me deur een noodstop deed (waarbij ik alleen in de auto) en nog niet eens slipte..
Schijven bijna rood gloeiend en een half uur daarna normaal rijden een druppel water er op gekomen en tssssssssss...

is dat simpel een disc swap..? Als ik eentje vind van een Tipo 2.0 16v bijv.. met klauwen..? Of moet je speciaal adapters laten maken oid.. ?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')