Met een Topsnelheid van 155..!! JWeettoggquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Hee waarom niet? 50 hele peekaas zijn niet misselijk, jeweetzelluf.
Niet dat je dan ineens op me inrijd..?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:47 schreef kevin20vt het volgende:
Thanks heren!
@ Turquaz52:
euh ja vandaag ben ik daar geweest, gisteren waarschijnlijk ook wel![]()
Maar om heel eerlijk te zijn let ik nooit zo op Fiat Uno's....Tuuter de volgende keer dan even, dan onthoud ik het allemaal wat beter
Ohw, ik dacht dat ie al na de RDW was geweestquote:
Wehehehhe, dies cool man.. wat heb je gedaan met de overige lampjes?quote:Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef kevin20vt het volgende:
Nope dat zal nog wel even duren ben ik bang... Heb nog wat problemen met de voorste remmen (maar dat komt ook wel goed!)
Zo nou vandaag toch weer een serieuze update!
De toerenteller werkt!!1.8T op origineel motormanagement, werkend gekregen met een golf 1 toerenteller
(MOOI MAN)
Klik hier voor het bewijs! FILMPJE!!
Verder nog wat dingetjes als kentekenverlichting werkend gemaakt en gemeten welke weerstand ik nodig heb voor de koelvloeistoftemperatuur...
Ook toevallig je gaten voor de kentekenverlichting dichtgeplamuurd ?quote:Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef kevin20vt het volgende:
Verder nog wat dingetjes als kentekenverlichting werkend gemaakt
Ik heb ook andere schijven en blokken nodig.. De mijne faden na langdurig hard remmen (beetje circuit style door venlo scheuren)..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef kevin20vt het volgende:
TY!
Vanavond heb ik ff de gloednieuwe Brembo-schijven gemonteerd:
[ afbeelding ]
Nu is het geluid helemaal weg, geen trillingen meer en het remt perfekt!!![]()
Keuring komt binnenkort! Even alles nog eens helemaal nalopen, testrijden en dan moet dat helemaal goedkomen
Gewoon zoiets kopen:quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb ook andere schijven en blokken nodig.. De mijne faden na langdurig hard remmen (beetje circuit style door venlo scheuren)..
Heb zelfs gisteren gehad dat er echt gigantisch veel rook vanuit me schijven kwamen toen ik voor me deur een noodstop deed (waarbij ik alleen in de auto) en nog niet eens slipte..
Schijven bijna rood gloeiend en een half uur daarna normaal rijden een druppel water er op gekomen en tssssssssss...
is dat simpel een disc swap..? Als ik eentje vind van een Tipo 2.0 16v bijv.. met klauwen..? Of moet je speciaal adapters laten maken oid.. ?
Ferrari is van Fiatquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Dan blijf jij toch bij hetzelfde concern
Haha, mijn schoonpa heeft die besteld, als dat de California is..quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Dan blijf jij toch bij hetzelfde concern
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef kevin20vt het volgende:
en het filmpje:
Op het laatste rechte stuk zat er dus een Ferrari 348 naast ons op de openbare weg, en toen ik er voorbij reed zaten die heel beduusd in hun rode bolide
hoezo sportstuurtje er uit..? Stuurt alleen maar fijner..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:39 schreef Kvdw1 het volgende:
Harde bak,
sowieso, golf 1 supervet.
De opvolgers zijn sjonniebakken.
Alleen dat sportstuurtje zou ik eruit halen, voor de rest is hij echt hard!
Kan wel fijner sturen, maar ik vind het niet staan in zo'n auto.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Hi
[..]
hoezo sportstuurtje er uit..? Stuurt alleen maar fijner..
Ja okee.. Das schtimt..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:06 schreef Kvdw1 het volgende:
[..]
Kan wel fijner sturen, maar ik vind het niet staan in zo'n auto.
Maarja, dat is mijn mening.
+ korrel zout.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
Haha, mijn schoonpa heeft die besteld, als dat de California is..Hij heeft nu een 360 Spider. Eergisteren 280 mee gereden op de Duitse snelweg..
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:22 schreef kevin20vt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Hij is goedgekeurd, het nieuwe vermogen staat nu dus op kenteken van 55kw origineel naar 115kw gegaan!!!!!
Ik ben in staat ook te komen al is het enkel om Turqwats te meetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we es meeten met je dame en erik @ de tref![]()
Kom ik met me cabrio, erik met zn verotte onsteking en jij met je 20vt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |