En jij bent?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:00 schreef Rauw. het volgende:
NIiiice man!!!! Maar dat zeg ik zowat op elk forum al![]()
[..]
Ik ben in staat ook te komen al is het enkel om Turqwats te meeten![]()
De Cabrio zie ik hopelijk 16 augustus
Niet ieder topic hoeft uit te draaien op een bash-topic.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij bent?![]()
Alleen speciale mensen mogen mij in real life zien![]()
Dat gezicht van Kevin toen met erik langs de weg
Wat mij eigelijk is opgevallen.. Waarom post Oxy niet hier..?![]()
Hoezo..? Wilt Oxy Kevin dan gaan bashen..?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet ieder topic hoeft uit te draaien op een bash-topic.
plastic gehalte is te laag hierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben 1 van je grootste fansquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij bent?![]()
Alleen speciale mensen mogen mij in real life zien![]()
Dat gezicht van Kevin toen met erik langs de weg
welk verhaal..?? Heb ook me eige topic hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben 1 van je grootste fans![]()
Hoorde laatst dat verhaal al van Kevin![]()
![]()
Dat verwacht je niet!
Dat hij z'n maat kwam helpen en dat jij daar al stond.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
welk verhaal..?? Heb ook me eige topic hoor
Ohw.. hahahah..quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat hij z'n maat kwam helpen en dat jij daar al stond.!
hahahaha.. ik ga de Uno zometeen verzekeren, ga de weg ermee opquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef kevin20vt het volgende:
@ Turquaz: ik heb alleen verteld dat ik het briljant vond dat toen ik aankwam rijden dat jij er al stond met de uno
Wat voor 'n Cosworth heb je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef Charged het volgende:
wederom tvp..
heeft een geweldige sleeper look..ben helaas bang als ik met de cossie erlangs sta dat ik klappen krijg.
de kleur is super,alle upgrades aan onderstel zijn dik in orde ,motorisch kan ik beter m'n bakkes dicht houden..
op z'n plat usa's ....fokking nice job,kan er even niets meer van maken.
Complimenten!
Het geluid alleen alquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef Charged het volgende:
wederom tvp..
heeft een geweldige sleeper look..ben helaas bang als ik met de cossie erlangs sta dat ik klappen krijg.
de kleur is super,alle upgrades aan onderstel zijn dik in orde ,motorisch kan ik beter m'n bakkes dicht houden..
op z'n plat usa's ....fokking nice job,kan er even niets meer van maken.
Complimenten!
Sierra dus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |