Why is that..?quote:
Hoezo..?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:48 schreef kevin20vt het volgende:
De 2,5" uitlaat ligt in de garage te wachten, maar ik heb me nog niet de moeite genomen om hem weer onder de wagen te hangen!
Heb een hekel aan uitlaten, en de uitlaten hebben een hekel aan mij LOL
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:32 schreef Charged het volgende:
[..]
young one..the force is still with you..but it will kick you in the face soon.
wat moet jij snel doorschakelen man!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef kevin20vt het volgende:
en het filmpje:
Op het laatste rechte stuk zat er dus een Ferrari 348 naast ons op de openbare weg, en toen ik er voorbij reed zaten die heel beduusd in hun rode bolide
en 6 berichten, zegt genoegquote:geregistreerd op: zondag 11 januari 2009 @ 22:07
Vette website heb je manquote:Op zondag 19 juli 2009 03:22 schreef VPSUnited het volgende:
[..]
wat moet jij snel doorschakelen man!
best jammer dat je eigenlijk geen toeren heb
Checkedquote:
Wordt die overdruk gemeten voor en na de turbo? Of tussen buiten het inlaattraject en na de turbo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef kevin20vt het volgende:
Bedankt heren, het blijft leuk al die super reacties![]()
@ Salatrel: Een roze hello kitty golf 1 cabrio rijdt er al in amerika![]()
@ L0we: Ik heb al een aantal keer bij de pomp gestaan, maar met een zware voet doet de cab gemiddeld 1 op 10 op octaan 95.
Dus dat is ontzettend schappelijk voor een 200+ pk sterke motor die eigenlijk na het chippen op 98 zou moeten lopen![]()
@ Charged: Wat een geweldige post, bedankt!!![]()
___________________________________________________
Dat een open luchtfilter niet werkt is bij deze volledig duidelijk!
Gisteren met het drukkende vochtige 28+ graden (in de volle zon) deed de cabrio 1.1 bar druk met de kleine uitlaat.
Vandaag heb ik de luchtfilters van mijn 2 auto's omgeruild en dus voorlopig de open luchtfilter weer terug op de cabrio gezet, en nu doet hij nog maar 0.8 bar druk...
Puur en alleen vanwege het aanzuigen van hete lucht, binnenkort maar eens een fatsoenlijke filter kopen met een buis naar beneden om daar koude lucht aan te zuigen
Ja dat klopt, elke auto heeft ook een S2000 blok of een rotatie motor he..?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:13 schreef VPSUnited het volgende:
[..]
7000 is idd weinigeen beetje normale auto heeft zn rev limit op 8500+ zitten
B18C heeft ook 8500rpmquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, elke auto heeft ook een S2000 blok of een rotatie motor he..?
Gaan we hier nu ons zelf groot laten zien, en zogenaamd met veel ervaring en verstand van auto's door te praten met motorcodes..?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:34 schreef VPSUnited het volgende:
[..]
B18C heeft ook 8500rpm
B16A2 doet 8450
dus niet alleen S2000
de SR20DET is dan ook wel een beter blok hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gaan we hier nu ons zelf groot laten zien, en zogenaamd met veel ervaring en verstand van auto's door te praten met motorcodes..?
Je bent echt een nerd.![]()
VW's mogen blij zijn als de begrenzer niet voor 6500 is. Mijn uno begrenst bij 6600/6700, me corsa is onbekend (geen teller), de SR20De van paps deed 6750RPM... Een SR20DET doet 7500..
hmmm..
hmzz...mee eens..is inderdaad erg leuk om te zien hoe je eigen auto presteert als je er zelf niet inzit..heel andere ervaring,erg leuk idd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat geluid![]()
![]()
Kevin.. heb je ooit achter je auto gestaan toen iemand anders in je auto optrok..?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(En nee niet als er een turk in je auto zat, want anders was je hem kwijt)
Resptec![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |