Serieus ik heb gisteren of eergisteren bijna dezelfde post gelezen ergens op Fok.. was jij dat niet ook? Kortetermijngeheugen naar de klote?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Oh crap. Net cd opgezocht van GTA San Andreas, had gewoon zin om even met een dik wapen te gaan lopen schieten, blijkt dat ik alleen de originele kopie nog heb, dus al m'n savegames enzo kwijt.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb de topiclijst in de Wiki maar even bijgewerkt.. na die rampenOPs van Yasha en swarma afgelopen keren
Volledig terechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja gaat die snotnewbie mij even terecht wijzen
Precies. Daar moet je maar tegen kunnen, Yash.quote:
Toch is een LR & Yashi topic wel liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie heeft al zovaak de op bijgewerkt en aangepast etc? owjah dat was ik toch?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een dode pixel had
Huh?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toch is een LR & Yashi topic wel lief.
Ja, bitchquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben je het nu nog steeds aant proberen?
LR TS, Yashi-TTquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huh?
Ow zo.. En ik voel hem niet Pietquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, bitch.
[..]
LR TS, Yashi-TT.
Je drijft over, Yash.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Meid toch
Ik zit te denken om even op bed te gaan liggen maar dat wordt mijn dood denk ik
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven vrijwillig een diepvriespizza gekocht
Ik liep echt in de supermarkt rond en had gewoon geen flauw idee wat ik moest eten en absoluut geen zin om te koken.. toen dacht ik goh we hebben nu een oven, dan maar pizza.. gaat tegenvallen weet ik nu al, ik hou niet van diepvriespizza
Zo wat een betoog om niks
Niet dat ik zo super moe ben maar gewoon even lekker liggen. Maar dan knal ik in een slaap waar ik morgen pas uit kom volgens mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:46 schreef LastRequest het volgende:
Haha vooral doen, anders stort je straks helemaal in.
Zelfs daarover maak je je druk, tijdens de vakantiequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet dat ik mezelf zo super moe ben maar gewoon even lekker liggen. Maar dan knal ik in een slaap waar ik morgen pas uit kom volgens mij
Hoe laat waar? Ben in principe nu bij een vriend in beuningen, maar misschien kom ik wel even langsquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja om wie gaat het nu? Yasha, swarma en ik?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef LastRequest het volgende:
Is er niet voetbal ofzo trouwens?
Ik ga in ieder geval het voetbal kijken hier, is op zijn vroegst half 11 afgelopen, zou dan nog met auto naar lent moeten en dan met de fiets naar de stadquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef LastRequest het volgende:
Is er niet voetbal ofzo trouwens?
En Aibmi weten we nog nietVan Buren.. swarma is om 11 uur ofzo klaar
Als je slaapt.quote:
Wat hadden we nou afgesprokenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:35 schreef LastRequest het volgende:
Was maar een grapje hoor![]()
Echt waar!
Juh ben aan het kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:35 schreef LastRequest het volgende:
Was maar een grapje hoor![]()
Echt waar!
Maar nu moet je Jude bekijken!
Dat is gemeeeheeeeenquote:
Wat nu weerquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat hadden we nou afgesproken.
Quote is Yashiquote:
Is er zo'n strijd dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
We kunnen wel een inhaal-paint maken en in 't Breda-topic posten.
Nee, maar is toch leukquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is er zo'n strijd dan?
En toch vind ik je nog steeds lief hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar is toch leuk.
Ik ga wel voetbal kijken, wat een avond. Epic fail enzulks
.
Epic fail inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
omfg![]()
nieuwe helm, pleurt thuis meteen uit men handen vd bank af, ligt krasje op het nieuwe extra zwarte vizierEpic fail....
Maargoed er komt toch nog een andere, blauwe over een maand, had nu geen zin om extra 60 te lappen
Vond ¤248 totaal al leuk zat
![]()
[ afbeelding ]
tnx ^^quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Epic fail inderdaad. Maar hey, je hebt wel een toffe helm
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
OW neenog thuis.. gaan pas over een uur
![]()
Maar ik had zin in rode wodka.. en toen bracht ik haar ook op het idee..
Fuck, ik word echt een alcholiste
Hier staat iets wat je een baard kan noemen, sinds uhm... zaterdag niet meer gescheertquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Tijd om me even te gaan scheren, heb 't met m'n stomme kop gisteren beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |