Is er zo'n strijd dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
We kunnen wel een inhaal-paint maken en in 't Breda-topic posten.
Nee, maar is toch leukquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is er zo'n strijd dan?
En toch vind ik je nog steeds lief hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar is toch leuk.
Ik ga wel voetbal kijken, wat een avond. Epic fail enzulks
.
Epic fail inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
omfg![]()
nieuwe helm, pleurt thuis meteen uit men handen vd bank af, ligt krasje op het nieuwe extra zwarte vizierEpic fail....
Maargoed er komt toch nog een andere, blauwe over een maand, had nu geen zin om extra 60 te lappen
Vond ¤248 totaal al leuk zat
![]()
[ afbeelding ]
tnx ^^quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Epic fail inderdaad. Maar hey, je hebt wel een toffe helm
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
OW neenog thuis.. gaan pas over een uur
![]()
Maar ik had zin in rode wodka.. en toen bracht ik haar ook op het idee..
Fuck, ik word echt een alcholiste
Hier staat iets wat je een baard kan noemen, sinds uhm... zaterdag niet meer gescheertquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Tijd om me even te gaan scheren, heb 't met m'n stomme kop gisteren beloofd
De belangrijke vraag is nu natuurlijk of dat positief is of nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:44 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie nu denk ik eindelijk niet meer aan een echte Screech die jouw posts plaatst
Inderdaad heaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:44 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie nu denk ik eindelijk niet meer aan een echte Screech die jouw posts plaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zeikneus zeg! Als ie nou als reden had dat hij/zij uit principe niet meer 's nachts wil eten, dan is het wat anders, maar dit is echt aanstelleritus. Een beetje man/vrouw zeurt niet over vijf uur slaap in twee nachten!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mneeeuuhhh ik ga niet naar de burger kingWant ik moet om 8 uur op
en ik heb gister ook maar 2 uur geslapen
En dan gaat yashi weer zeiken over het ijs
![]()
![]()
Dat was wel ongeveer de reden
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:49 schreef LastRequest het volgende:
Mikkies post begrijp ik en daar antwoord ik op: ja hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad headat had ik ook net ff met jouw icoontje van huh
wie is dat ook alweer die lijkt helemaal niet op LR,maar dat zal wel een andere reden hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie aanpassing, een stuk duidelijker, zeker in combinatie met die spoiler!
Maar hahaha das dan wel een tegenvaller als je Leighton Meester verwacht
The rock candy's melted, only diamonds now remain
Damn, die zijn wel heel slecht jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:51 schreef LastRequest het volgende:
Haha nou je bent iig aardiger dan mensen die komen met verhalen over dingen die onder de wasbak hangen enzo.. of "oh zoals de ipod shuffle!" etc
ik heb fucking zin in een blikje golden power
dat ligt ook in de koelkast
maar dan slaap ik vast niet lekker
Wat een lelijk wijf is het ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:53 schreef Mikkie het volgende:
Hee, ik heb die foto van SZRR nog gevonden net, CP. Op verzoek:
[ afbeelding ]!
Nou ik vond jou minstens zo tof hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mooie aanpassing, een stuk duidelijker, zeker in combinatie met die spoiler!
Maar hahaha das dan wel een tegenvaller als je Leighton Meester verwacht
Aha, okay, leuk om te wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:57 schreef LastRequest het volgende:
Is keltisch.. uit ierland dus
Slaap lekker!
Uhuh! Alleen heeft ze wel grotere tieten dan jijquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik vond jou minstens zo tof hoor
Mogguh... Wat een kutweer,... en wat kut als het weer van morgen weer kutweer is... BBQquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, maar ik denk dat 't hier nog wel een paar uurtjes rustig is
. Leuk dat 't leuk was
.
't Is koudquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef Dupje het volgende:
Kutweer? De zon schijnt!
En ik word net wakker, gister uit geweest tot 02:00, en ik kon om 09:00 al niet meer slapen, bluh.
Dollarsquote:
Dollars... vanavond groot feest blijkbaar he... Dollars bestaat 5 jaar dan...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dollars![]()
Is het koud? Ohh, ben nog niet buiten geweest...
Het wordt trouwens woensdag 30 graden ofzo!
O ja, daar heb ik nog een uitnodiging van liggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dollars... vanavond groot feest blijkbaar he... Dollars bestaat 5 jaar dan...
Mja... helaas kan ik niet... photoshoot bij het vrijdagtheaterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O ja, daar heb ik nog een uitnodiging van liggen![]()
Helemaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |